Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Liker flere av forslagene her, men må si at jeg også synes "Troillprat" var bra - av samme grunner som attach, og selvfølgelig den åpenbare linken med troillan. Kan liksom ekspanderes mentalt til "tullprat om troillan".
Og så er det selvfølgelig den uimotståelige appellen med at jeg kommer til å være helt ute av stand til å uttale navnet på mitt eget hjertebarn! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Last edited by OrionPax on 14.08.2014 14:25; edited 1 time in total
Knowrud: Synes absolutt du er inne på noe! Jeg skal plage kona og hele svigerfamilien til å lære meg skikkelig "paillatallisering".
Montana: Jeg har jo ambisjoner om å kunne ta opp ting som foregår i supporternes verden, og da vil jo dette forumet også være sentralt. Jeg vet dog ikke om "troll-killeren" for ryktesjekking er viktig nok til å rettferdiggjøre egen spalte.
Generelt, dog, så er jo tanken med å ha spalter/seksjoner/gjentagende elementer absolutt tilstede, men det forutsetter at noen gidder å høre på, og at det av og til kommer tilbakemeldinger på hva som suger og hva som er verdt å gjøre flere ganger.
Vil jo ikke bli Rosenborg-podcastens svar på Torsdag Kveld fra Nydalen der halparten ikke funker i det hele tatt, og den halvparten som har livets rett blir gjentatt til alle lytterne er så lei at de takker for seg. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Posted: 14.08.2014 14:53 Post subject:
Troillprat funker!
Orion: Om du fortsatt trenger trøndere har jeg iallefall dialekta inne. Så jeg kan alltids bidra om det trengs _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
troillprat.no kanskje? Jeg kan bidra med ei nettside, om det er behov. Om en for eksempel finner noe her, så går det megakjapt også: http://themeforest.net/ca.../wordpress
STRANDerGUD: Supert, det er i øyeblikket planlagt 3 "pilot-episoder", hvis det er noen interesse for at vi skal fortsette etter dem så kommer vi til å trenge folk, temaer og forslag. Så det er glimrende, og trønderdialekt er selvfølgelig førstevalget.
attach: Kommer til å starte med en veldig enkel side fra libsyn.com, hvor man får rss-generering, hmtl5-basert player osv. inkludert, men en litt mer utfyllende webside vil absolutt være interessant hvis prosjektet viser seg å ha livets rett.
Har sjekket ut troillprat.no, troillprat.com og troillpr.at så langt, ender nok opp med noe sånt ja. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Posted: 14.08.2014 15:05 Post subject:
Herlig, gleder meg til dette!
Du får bare si ifra om du trenger bidrag, via PM eller noe:) Gleder meg uansett til å høre hva dere kan få til _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Jeg er jo litt spent på hvordan vi kan nå potensielle lyttere som ikke vanker på rbkweb/På sidelinja-forumet, men det får bli et problem når den tid kommer. Satse på "word of mouth" kanskje. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Forresten, takk for forslaget Knowrud! Hvis vi kommer så langt at vi får oss Troillprat-kaffekopper som vi sender ut til konkurransevinnere, lyttere og sånt så skal du få et!
4 følgere på twitter alt også, moro. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Kunne ikke dette konseptet vært en del av RBKforumet istedenfor å lage ett helt nytt konsept i en uselvstendig nettside som ikke mange har kjennskap til.
Mikkelsen: Det har vært diskutert å legge dette inn under noe annet - det kan være aktuelt, vi må bare overleve pilotperioden og se hvordan det blir med interesse for prosjektet fremover.
shadwell: Facebook-side kommer! Takk for drahjelp på twitter, det eksploderte der et øyeblikk, brått 68 følgere nå, nye dukker opp hele tiden!
Numskull: Takk for tilbudet! Vi har noe under utarbeidelse nå for første runde, så skal du ikke se bort fra at det kan bli aktuelt etterhvert. Alle som vil bidra med noe blir selvfølgelig satt stor pris på! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Samme her, Attaboy. Føler også at jeg må forberede meg skikkelig godt nå, kjipt å skuffe så mange!
I pilotfasen så tenkte jeg å legge ut info her, på Facebook, twitter og websiden til prosjektet (TBA) når den er klar for nedlastning.
Dersom dette blir bra nok til at det blir en mer permanent greie, kommer jeg til å ønske å gjøre det litt mer strømlinjeformet. Det vil nødvendigvis være en liten forsinkelse i prosessen med planlegging -> innspilling -> mixing -> publisering, men jeg har et håp om å få dette ganske på skinner, sånn at det vil være en "guide" tilgjengelig også på kommende episoder så snart vi har noe info om dem.
Jeg ser for meg at jeg da etterhvert vil trenge å samle sammen en slags redaksjon, og vil selvfølgelig også ta imot forslag på temaer og gjester etterhvert; For de tre første er dette spikret, og klarer vi å få det til sånn som jeg har ambisjoner om, håper jeg kvaliteten blir såpass at vi kan fortsette.
Men første episode er en slapt bevart hemmelighet inntil den er produsert. Jeg håper å få til alt det praktiske til uka! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Veldig artig initiativ. Jeg har stor tro på at et slikt konsept kan slå an og jeg er iallefall spent på de første episodene og kommer til å laste ned og lytte på det som blir laget.