English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Pål-André Helland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 155, 156, 157  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 22.01.2019 16:36    Post subject: Reply with quote

Det er da vel nok styr rundt klubben nå, om ikke vi brukere her inne skal lage mer.

Fokuser på fotballen og drit i rettsaken, det er mitt råd. Får ikke gjort noe med det likevel vi. Helland er garantert profesjonell nok til å gi 100% for klubben selv om han mener noe rundt det som skjedde og utbasunerte seg på sms. Så får man like eller mislike det så mye man vil Smile

Skal bli spennende å se hvordan Helland takler nye treningsregimet, om han hever nivået et hakk. Gleder meg til mars.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 22.01.2019 16:50    Post subject: Reply with quote

Pappelg wrote:
Fokuser på fotballen og drit i rettsaken, det er mitt råd.


Er jo ikke noe fotball å fokusere på for øyeblikket!
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 22.01.2019 18:35    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Om man har en sjef man er fornøyd med og denne personen plutselig får sparken så er det et kvalitetstegn som fortjener respekt at man støtter sin sjef. Å sende støttende meldinger til Kåre er flott gjort av Pål. I ettertid kan det jo hende han ser det annerledes.


Helt enig. Det siste Helland forventet da han sendte teksten var vel at den skulle bli brukt som bevis i en rettsak. Det er et ganske grovt tillitsbrudd.
Back to top
View user's profile Send private message
Svangen
Proff


Joined: 28 Oct 2012
Posts: 439
Location: Canada

PostPosted: 22.01.2019 19:04    Post subject: Reply with quote

Ser det er noe tull som sirkulerer om at Helland er blitt tilbudt til VIF og Molde
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 22.01.2019 21:02    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Pappelg wrote:
Fokuser på fotballen og drit i rettsaken, det er mitt råd.


Er jo ikke noe fotball å fokusere på for øyeblikket!


Haha, ja du har jo et poeng der Haavarl Very HappyVery Happy

Jeg er jo altspisende så skal benke meg ned og se Vitesse og Ødegård i cupen nå Smile

Molde tapte i dag også så noe positivt skjer i alle fall på fotballfronten Smile
Back to top
View user's profile Send private message
larenim
Veteran


Joined: 12 Jul 2005
Posts: 1072
Location: Sørlandet

PostPosted: 22.01.2019 23:09    Post subject: Reply with quote

Til TV2 sier Helland at han fortsatt mener det han skrev, med andre ord at han vil velte styret og hvis det er det han mener så vil jeg ikke se ham i Rosenborg-drakt igjen.

Han sier forøvrig at han visste at meldingene skulle brukes i retten. Det er skittent spill, og Kåre & Erik hadde ikke trengt å bruke det da de allerede hadde pressemeldingen fra spillerne. Skittent spill fra Helland, Kåre og Erik.

Det at det liksom er skværet opp samsvarer ikke med at han fortsatt mener det han skrev.
_________________
/ Slapp av folkens, det her ordner seg.
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1120
Location: Trondheim

PostPosted: 22.01.2019 23:16    Post subject: Reply with quote

Noen enkeltspillere står over årsmøtet og er større enn klubben, mener altså Helland. Ikke i affekt, men etter å ha tenkt seg om i seks måneder.
Bye bye.
Back to top
View user's profile Send private message
kek
Proff


Joined: 03 Sep 2006
Posts: 301

PostPosted: 22.01.2019 23:56    Post subject: Reply with quote

larenim wrote:
... Skittent spill fra Helland, KÃ¥re og Erik.
...


Det er vel ikke skittent spill at de bruker SMSene fra Helland. Skulle bare mangle.
Back to top
View user's profile Send private message
Trondheim
Veteran


Joined: 10 Mar 2007
Posts: 3109

PostPosted: 22.01.2019 23:58    Post subject: Reply with quote

larenim wrote:
Til TV2 sier Helland at han fortsatt mener det han skrev, med andre ord at han vil velte styret og hvis det er det han mener så vil jeg ikke se ham i Rosenborg-drakt igjen.

Han sier forøvrig at han visste at meldingene skulle brukes i retten. Det er skittent spill, og Kåre & Erik hadde ikke trengt å bruke det da de allerede hadde pressemeldingen fra spillerne. Skittent spill fra Helland, Kåre og Erik.

Det at det liksom er skværet opp samsvarer ikke med at han fortsatt mener det han skrev.


Når du skal videreformidle det Helland sier, så synes jeg du skal ta med all fakta.

Både jeg og spillergruppen var fryktelig uenig i avgjørelsen, og sa fra om det på vår måte. Men vi går selvsagt ikke for å velte styret nå. Livet går videre, og retten får seile sin egen gang og komme frem til den avgjørelsen retten mener er riktig, konkluderer han.

I tillegg vet Koteng om dette, og de er som Helland sier, venner.. egentlig en ikke sak... Han reagerte i affekt og sinne..
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 838

PostPosted: 23.01.2019 00:00    Post subject: Reply with quote

Jeg tolker det ikke som at han nødvendigvis mener det samme nå. Altså, han sier han står for det han skrev, men sier jo også:

"Vi har rensket luften. Både jeg og spillergruppen var fryktelig uenig i avgjørelsen, og sa fra om det på vår måte. Men vi går selvsagt ikke for å velte styret nå."
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 23.01.2019 00:13    Post subject: Reply with quote

Skittent spill fra larenim, altså?
Back to top
View user's profile Send private message
Brooklynlol
Proff


Joined: 26 Jul 2015
Posts: 486

PostPosted: 23.01.2019 00:29    Post subject: Reply with quote

larenim har forøvrig bedrevet de samme manipulative gjengivelsene i tråden om rettssaken.
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran


Joined: 18 Sep 2010
Posts: 7509

PostPosted: 23.01.2019 01:00    Post subject: Reply with quote

larenim wrote:
Til TV2 sier Helland at han fortsatt mener det han skrev, med andre ord at han vil velte styret og hvis det er det han mener så vil jeg ikke se ham i Rosenborg-drakt igjen.


GÃ¥ til 4:30 ut i videointervjuet her.

https://video.eurosport.n...ideo.shtml
Back to top
View user's profile Send private message
CLkvart
Rutinert


Joined: 04 Aug 2015
Posts: 714

PostPosted: 23.01.2019 05:40    Post subject: Reply with quote

Sinte SMSer og knuste kjever, så lenge det er i affekt har vi plass til begge deler i klubben Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
larenim
Veteran


Joined: 12 Jul 2005
Posts: 1072
Location: Sørlandet

PostPosted: 23.01.2019 08:52    Post subject: Reply with quote

Det er flott vi har et forum hvor ting blir avklart når det er feil. Jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke fikk med meg den der. Noen ganger hører jeg det jeg vil høre, ser det ut som. Jeg kan ikke annet enn å legge meg flat for den der og beklage at jeg lot skuffelsen og fortvilelsen overskygge så mye at jeg ikke klarte å få med meg alt som stod.

I hvilken grad det påvirker synet mitt på Helland er jeg ikke sikker på ennå. Det er ikke alltid følelser for folk er rasjonelle.
_________________
/ Slapp av folkens, det her ordner seg.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 23.01.2019 10:16    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.01.2019 00:03    Post subject: Reply with quote

- For første gang på fire år er jeg ikke nyoperert når vi starter sesongoppkjøringa. Jeg har fått trent i ferien. Jeg føler meg fin og rask. Og testene er brukbare, sier Helland til Dagbladet.

Les mer: Forbløffet Helland: - Har ikke skjedd på fire år
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 29.01.2019 13:21    Post subject: Reply with quote

Hvis det virkelig er sånn at vi skal spille med to smale vinger i år, så er jeg litt tvilende til om Helland forsvarer plassen sin, skadefri eller ei. Han er den mest typiske brede vingen vi har, og trives absolutt bedre med mer plass rundt seg.

Det er klart, vi kan jo spille skjevt, som under Coolen i høst når både Helland og Jebali var skadefri, og det er ok. Lurt, til og med, hvis Hedenstad er backen vår. Men det blir tilpassing hvis Helland skal spille, tipper jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 29.01.2019 13:44    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Hvis det virkelig er sånn at vi skal spille med to smale vinger i år, så er jeg litt tvilende til om Helland forsvarer plassen sin, skadefri eller ei. Han er den mest typiske brede vingen vi har, og trives absolutt bedre med mer plass rundt seg.


Tjaja, men de siste årene har han strengt tatt gått veldig mye innover, mens Hedenstad ideelt sett har kommet rundt? At han kan finne på å gå utover tredjehver kamp må vel bare være et ekstra krydder.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 29.01.2019 14:01    Post subject: Reply with quote

Da Helland var hot i 2015, var han på blokka i en Serie A-klubb som var interessert i ham som spiss:
1972 Miami Dolphins wrote:
Tor-Kristian Karlsen
Quote:
Snakket i dag med gammel venn som jobber for Serie A-klubb. Har fulgt Pål André Helland hele sesongen. Mener han har fremtid som midtspiss.


Med tanke på at Helland ble målt til å være vår raskeste spiller (med mulig unntak av Denic, Trondsen og Adegbenro som ikke har fått offentliggjort resultater), bør Hornelands ønske om vinger som konstant søker bakrom passe ham bedre enn alternativene våre.

For øvrig melder han i Eurosport-podasten at han var i toppen på Rosenborg-testen. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 30.01.2019 13:35    Post subject: Reply with quote

Hvis Helland ble målt til å være vår raskeste spiller, så stiller jeg spørsmål ved testmetodikken. Akkurat som da Fredheim Holm var det. Han har greit rykk, men toppfarten er ikke så bra - det vet jo alle som har sett to kamper.
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 30.01.2019 13:58    Post subject: Reply with quote

Du må gjerne påpeke hvilke spillere av de som ble målt du mener har høyere toppfart.
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 30.01.2019 14:44    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Hvis Helland ble målt til å være vår raskeste spiller, så stiller jeg spørsmål ved testmetodikken. Akkurat som da Fredheim Holm var det. Han har greit rykk, men toppfarten er ikke så bra - det vet jo alle som har sett to kamper.


Hva? Jeg sitter med inntrykk av at det er litt motsatt. Har aldri sett Helland rykke seg forbi noen, men mulig at det går fort når han først får opp farten.
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5315

PostPosted: 30.01.2019 15:20    Post subject: Reply with quote

Problemet at han får strekk før han når toppfarten.
Back to top
View user's profile Send private message
avtrekkeren
Proff


Joined: 13 Sep 2014
Posts: 304
Location: Norway

PostPosted: 30.01.2019 16:22    Post subject: Reply with quote

i 2015-sesongen var han etter min mening veldig rask (der bruker jeg "veldig" etter norsk standard) - og vant stort sett alt av løpedueller når han orket, eller ikke fikk strekk.

Mistet mye av toppfart etter alle skadene, men det kan jo være fordi han er redd, og holder tilbake.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 155, 156, 157  Next
Page 109 of 157

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb