|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.02.2019 19:09 Post subject: |
|
|
Denne tåler vel å "foreviges" her også - om spillerjakta vintervinduet 2019.
(Hentet fra /r/NorskFotball) _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Pjoltergeist Senior
|
Posted: 14.02.2019 13:05 Post subject: |
|
|
Torsdag Kveld fra Nydalen hadde et innslag med Morten Ramm og Øyvind Alsaker for noen år siden der de kommenterer en dansk landskamp på "tulledansk" (dette: https://www.youtube.com/w...LS290-ehFg).
Noen som husker klippet der Tobias Mikkelsen og Mike Jensen (tror jeg) ser og kommenterer på innslaget, og evt. vet hvor dette finnes? Husker det var hysterisk morsomt, men finner det faxe ikke igjen... |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Veteran

|
Posted: 14.02.2019 13:14 Post subject: |
|
|
Heeey, det er jo spissen vår jo, Lars Faxe Boldesen. Fra 1:30. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
NilsArneEggenErKongen Proff
|
Posted: 03.05.2019 19:30 Post subject: |
|
|
OrionPax wrote: | Denne t�ler vel � "foreviges" her ogs� - om spillerjakta vintervinduet 2019.
(Hentet fra /r/NorskFotball) |
Dagens! Eller for noen måneder siden, men likefullt treffende. _________________ Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor. |
|
Back to top |
|
 |
NilsArneEggenErKongen Proff
|
Posted: 03.05.2019 19:31 Post subject: |
|
|
Pjoltergeist wrote: | Torsdag Kveld fra Nydalen hadde et innslag med Morten Ramm og �yvind Alsaker for noen �r siden der de kommenterer en dansk landskamp p� "tulledansk" (dette: https://www.youtube.com/w...LS290-ehFg).
Noen som husker klippet der Tobias Mikkelsen og Mike Jensen (tror jeg) ser og kommenterer p� innslaget, og evt. vet hvor dette finnes? Husker det var hysterisk morsomt, men finner det faxe ikke igjen... |
Morten Ramm laget også et morsomt innslag hvor han agerte tidligere collegefotballspiller som var på prøvespill hos Fagermos Godset! Da fikk blant annet Leo kjørt seg. Ligger på youtube. _________________ Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5175 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 15.06.2019 10:47 Post subject: |
|
|
Fra Adressas artikkel:
Bent Skammelsrud:
Jeg lurte Nils Arne på Gardermoen en gang. Jeg sto noen meter bak, ringte ham og utga meg for å være en fra forbundet. Da var jeg en forbannet forbundsmann som tirret ham opp på noe rundt Sigurd Rushfeldt og overgangen til Rosenborg. «Det er alltid noe tull med Rosenborg», sa jeg.
Jeg terget og fant på ting, og Nils ble så sint. Det var flere og flere som sto og hørte på at han skjelte ut en kar på telefonen, og han snakker ikke akkurat stille. Det endte med at han kastet telefonen til Bratseth, som måtte overta.
Nils Arne dirret. Jeg gikk bort og tok rundt ham og skulle forklare at jeg hadde lurt ham, men han klarte ikke å legge det fra seg.
Men jeg angret litt etterpå, for dæven, jeg fikk kjørt meg den neste uken på trening. For han skulle ta igjen.
Det viser at vi tullet like mye med ham som hverandre. Han var en del av garderobekulturen, og det var lov å tulle med ham også.
Flere fine fortellinger finnes for forutbestillere:
Adressa: "Trenerlegenden hylles søndag: Her er Dortmund-heltenes egne Eggen-historier" _________________ - Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl, men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |