English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fotball på TV
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 80, 81, 82, 83, 84  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 23.09.2020 10:18    Post subject: Reply with quote

bolgebah wrote:
Mulig det er jeg som misforstår her, men bommer du ikke på poenget? Slik jeg leser Bananskrue har TV2 betalt en gitt sum for hele avtaleperioden, og da virker det pussig å underveis i perioden skylde på at rettighetene har blitt dyrere - uansett hva man bruker som argumentasjon.


Det er vel ikke mer merkelig enn at de har ikke fått mange nok kunder som betaler 499 til at de dekker kostnaden for perioden. Så setter de opp til 699 og håper at frafallet er mindre enn økningen på de som blir med videre.

Hvis 10% sier opp abb. utgjør det et tap på 4.990,- pr 100 abb.
De resterende 90% øker med 18.000

Det gir ca 13 000 i økt inntjening pr. mnd pr. 100 eksisterende kunder.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 23.09.2020 11:56    Post subject: Reply with quote

Tror de tar feil hvis de tror inntjeningen skal bli bedre med prisøkningen. Problemet er at de har betalt for mye for rettighetene. Og det er det viktig at vi som kunder fortsetter å vise.
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 23.09.2020 12:12    Post subject: Reply with quote

Har ikke noe problemer med å forstå Tv2. De er en kapitalistisk bedrift, og er avhengig av å tjene penger. De vil også ha flere over til sumo. Så dette er en kalkulert strategi.

Problemet er systemet, og vi er en del av det. For det første, det finnes ikke et fritt marked. Alt er regulert på en eller annen måte. Det er bare snakk om politisk vilje. Det å se på diverse reguleringer i PL vil være en hensiktsmessig start. Lønnstak er noe man kan tenke på. Det har også blitt varslet at PL klubbene ikke vil få noe redningspakke - tror det etter hvert vil se ganske mørkt ut for en del klubber.

I tillegg må vi forbrukere bli langt mer kritiske, og klare å organisere oss bedre. Supporterklubber i Norge/England bør jo her ha en felles sak (Engelske supportere driter i oss, men det er en del supportere i England som er priset ut fra kampene).
Back to top
View user's profile Send private message
Burglar
Senior


Joined: 22 Oct 2015
Posts: 108

PostPosted: 23.09.2020 12:15    Post subject: Reply with quote

Kan jo nesten kjøpe seg to øl på pubben til hver liverpool-kamp til prisen der jo.
Lett valg.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 23.09.2020 13:33    Post subject: Reply with quote

Spartacus wrote:
Har ikke noe problemer med å forstå Tv2. De er en kapitalistisk bedrift, og er avhengig av å tjene penger. De vil også ha flere over til sumo. Så dette er en kalkulert strategi.

Problemet er systemet, og vi er en del av det. For det første, det finnes ikke et fritt marked. Alt er regulert på en eller annen måte. Det er bare snakk om politisk vilje. Det å se på diverse reguleringer i PL vil være en hensiktsmessig start. Lønnstak er noe man kan tenke på. Det har også blitt varslet at PL klubbene ikke vil få noe redningspakke - tror det etter hvert vil se ganske mørkt ut for en del klubber.

I tillegg må vi forbrukere bli langt mer kritiske, og klare å organisere oss bedre. Supporterklubber i Norge/England bør jo her ha en felles sak (Engelske supportere driter i oss, men det er en del supportere i England som er priset ut fra kampene).


Det var voldsomt vanskelig du skulle gjøre dette.
Løsningen er enkel: Slutt å betal så mye for produktet. Da blir det billigere.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 23.09.2020 14:35    Post subject: Reply with quote

TV-sport, kanskje spesielt fotball, trenger en radikal omstrukturering. Platebransjen var like sidræva for 20+ år siden før iTunes og streaming kom på banen, og filmbransjen var sta og gammeldags helt til Pay Per View og streamingtjenester endret bransjen, for å ta to eksempler.

Fotball på TV følger fortsatt en håpløst gammeldags, totalt utdatert og direkte forbrukerfiendtlig modell hvor forbrukeren er totalt underlagt og prisgitt et monopol. Eksempelvis kan TV2 i praksis gjøre hva de vil med eneretten sin og prise den som de vil. Hvorfor må en supporter som kun er interessert i se sitt lags kamper betale for muligheten til å se "alle" andre? Hvorfor er man tvunget til å betale for dyre "eksperter" og overbetalte kommentatorer når man kanskje helst bare ville hatt stadionlyd?

Hvorfor finnes det ikke abonnement for hvert lag hvor man bare får deres kamper? Hvorfor kan man ikke kjøpe kamper i "løsvekt"? Hvorfor finnes det ikke alternativer hvor man kan velge til eller fra (betalte) tilleggstjenester som kommentatorer og pauseprat?

Jeg skjønner selvfølgelig det jeg også at det utelukkende handler om penger. Dagens modell er den økonomisk gunstigste løsningen for eksempelvis A/S Premier League og TV2. Det er også siste rest av TV-tilbud som ikke har lignende/bedre tilbud gjennom andre kanaler/tjenester og som faktisk trekker seere, og det blir da ei melkeku. Det er bare så utrolig synd at forbrukerne hele veien får smake kjeppen, og dessverre i alt for liten grad krever endring.

You get what you deserve, som det heter.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
3rl3nd
Rutinert


Joined: 13 May 2007
Posts: 617

PostPosted: 23.09.2020 18:26    Post subject: Reply with quote

Direktesending av sport er det eneste som er verdt noe i annonsemarkedet, som forbruker må vi belage oss på å betale, så fremt de ikke priser seg ut av sitt eget market, som de i tillegg har tilnærmet monopol på. Godt gjort.

Jeg skulle gjerne sett at jeg kunne kjøpt en pakke med alt av RBK, gjerne rett fra klubben selv. Mener å huske en podcast hvor Rune Bratseth nevnte at klubben hadde snust på dette for en del år siden.
Celtic har det slik, om jeg ikke tar feil, det var iallfall en famøs bortekamp i E-cup kvallik med Celtic-tv. De har svært marked i Storbritannia og USA.

I norsk sammenheng tror jeg markedet er litt for lite til at det er lønnsomt, det er kostbart med egen medieavdeling. Men mest av alt er nok tanken at det en usolidarisk løsning om de største klubbene får selge sine egne rettigheter. De økonomiske forskjellene blir større, noe som vil være ugunstig for norsk fotball på sikt. Det er nok tankene bak. For vår del er det viktig at vi får stor nok del av potten som deles ut, RBK er laget som blir både satt opp mest kl 20, og laget som trekker mest tryner til skjermen.
Skulle gjerne hatt mulighet til å skru av kommentatorer og falske jubelbrøl.
_________________
Troillan i tykt og tynt.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 23.09.2020 20:29    Post subject: Reply with quote

Hvis nok folk ser gratisstreams istedet for å betale skjorta for et dårligere tilbud enn det som er gratis så må PL selge produktet sitt på en bedre måte, som musikkbransjen måtte.

Man burde kunne selge abbonement til hver enkelt klubb, og det trenger ikke å bety at de klubbene som selger mest får alle pengene. Alt kan fortsatt gå i en pott som fordeles likt eller med noe vekting mot de klubbene som selger best. Manchester United og Liverpool spiller tross alt mot andre klubber i PL, og ville ikke vært et attraktivt produkt uten motstandere.
Back to top
View user's profile Send private message
v_olden
Veteran


Joined: 10 Jul 2007
Posts: 2909

PostPosted: 24.09.2020 06:23    Post subject: Reply with quote

Hvis det hadde vært mulig å velge hvilke kommentatorer du vil høre på også så hadde jeg vært villig til å betale for det.

Tenk deg å høre kommentator fra romsdal når Rosenborg går opp i 1-0 på overtid mot molde i siste serierunde og sikrer seriegullet. Det er verdt litt.
_________________
Medlem nr. 2201

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 24.09.2020 07:59    Post subject: Reply with quote

Hedning:

Quote:
Det var voldsomt vanskelig du skulle gjøre dette.
Løsningen er enkel: Slutt å betal så mye for produktet. Da blir det billigere


Men dette er jo litt av problemet. Jeg er misfornøyd med prisen, men har egentlig ikke noe annet alternativ. I tillegg har jeg god økonomi, og har råd. Jeg kan si opp abonnementet, og satse på at det blir billigere. Men hvordan skal jeg vite at et stort nok antall andre gjør som meg? Hvis ikke, så får ikke jeg sett et produkt som jeg har råd til, prisen blir uforandret, og jeg blir den tapende part. Homo economicus er en myte, og det er nettopp det kapitalismen spiller på.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 24.09.2020 09:30    Post subject: Reply with quote

Her er du jo inne på noe av problemet, Spartacus. Folk flest i Norge har relativt god økonomi, i hvert fall god nok til at en femhundrelapp fra eller til i måneden ikke utgjør all verden. Økonomien min går av forskjellige grunner ikke voldsomt i overskudd for tida, men jeg skulle selvsagt klart å betale for PL-abonnement om jeg ønsket det.

Det handler imidlertid litt om prinsipper her, hvor mye vi skal underkaste oss aktører i frykt for konsekvensene av å bryte ut. Fotball på TV blir jo ikke borte om TV2 blør kunder, men det tvinger nødvendigvis frem en endring. Og det er selvsagt et alternativ med "sivil ulydighet" ved å se PL via andre kanaler enn TV2, for å si det på den måten. Eller bare se på puben når det er mulig. Gå sammen flere og spleise på abonnement, og se kampene sammen.

Nordmenn har god betalingsevne og -vilje, og det er trist at aktører som TV2 får lov til å grovt utnytte dette. Dette er jo heller ikke første gang; siste året de hadde (den gang) Tippeligaen, slo de jo sammen dette med Premier League, slik at jeg som bare ville se Rosenborg og norsk fotball var nødt til å betale fem hundre(?) kroner i måneden for dette. Det var selvsagt uaktuelt.

TV2 er ei bølle av et medium som konstant pusher og tester grensene på fotballrettighetene sine. Da de hadde Tippeligaen kostet denne om jeg husker rett 299 i måneden. Nå, flere år etter, selger Eurosport det samme for 139 kroner måneden, eller 99 per måned med ett års bindingstid. Har du Altibox er det inkludert i grunnpakka. For meg som har Get(/Telia), har jeg det "gratis" ved å bruke disse tilleggspoengene inkludert i grunnpakka man kan bruke på betalingskanaler.

TV2 er for fotballdekningen det Telenor er for telefonabonnement. Det er det absolutt dyreste alternativet som finnes, og de slenger stadig inn nye tilleggsfunksjoner som ingen har bedt om for å forsvare prisøkning. Og så lenge folk fortsetter å kjøpe, er det jo ingen grunn til å endre på dette.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
bolgebah
Veteran


Joined: 01 Aug 2006
Posts: 6059

PostPosted: 24.09.2020 09:39    Post subject: Reply with quote

3rl3nd wrote:
I norsk sammenheng tror jeg markedet er litt for lite til at det er lønnsomt, det er kostbart med egen medieavdeling.

Man trenger ikke egen medieavdeling for dette. TV-kanalene kjøper jo tjenester fra produksjonsselskaper i dag også, det er ikke verre enn at klubbene overtar som tjenestekjøper. Det man trenger er noen til å selge direkteoverføringene, og alle klubber har en salgs- og markedsavdeling. Alternativt kunne dette organiseres gjennom f.eks. Norsk Toppfotball, og inntektene fra salg av enkeltklubbers kamper kunne deretter gått til klubbene etter en avtalt fordelingsnøkkel som sikret et økonomisk "gulv" for alle lag som spiller i eliteserien, men med størst overføringer til de mest populære klubbene.

Jeg synes sammenligningen med andre mediebransjer er god, men erfaringen er at det har krevd paradigmeskifter for å tvinge bransjene til endring. Musikkbransjen tviholdt på CD-formatet for deretter å åpne opp for å selge svindyre mp3-er, før digitale jukebokser med abonnementsløsning slik som Spotify revolusjonerte markedet. Film skulle man først se på kino, for deretter å vente noen måneder før det behaget filmselskapene å slippe de samme titlene på DVD eller Blueray slik at de kunne tjene penger på dem én gang til - og hvis man var teit nok til å bosette seg i Europa måtte man fint vente til det amerikanske markedet hadde hatt tilgang ei stund. Strømmetjenestene med binge-watching av serier og digital filmleie har effektivt tatt kverken på DVD-hyllene man hadde i stua, men kinoen lever jo fortsatt som en litt artig anakronisme.

Både konserter for musikk og kino for film kommer nok også til å eksistere i framtida, på samme måte som at man best opplever fotball ved å gå på stadion. Det er imidlertid vanskelig å tenke seg at TV-overført fotball kommer til å overleve særlig lenge med den håpløst utdaterte og fastlåste modellen man har i dag - spesielt siden det betalingsdyktige markedet man henvender seg til er utdøende. Generasjonen som har vokst opp med Netflix og Spotify kommer ikke til å finne seg i å betale mange hundre kroner i måneden for kanskje å få se favorittlaget sitt innimellom. Og dette gjelder jo hvis denne generasjonen i det hele tatt vil være interessert i direktesendt idrett, tilvent til on demand-underholdning som de er. Hvor mange 13-14-åringer kjenner dere som sitter klistret til skjermen når det er EM eller VM om sommeren, for eksempel?

TV-selskaper som har valgt å risikere sin økonomiske framtid på voldsomt overprisede fotballrettigheter mange år framover i tid tror jeg løper en større konkursfare enn de selv innser. Det markedet kan komme til å rakne på ganske kort varsel.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.09.2020 09:57    Post subject: Reply with quote

Det beste folk kan gjøre er å slutte å kjøpe disse PL-tilgangene. Støtt norsk fotball, ikke den økonomiske kriminaliteten.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 24.09.2020 10:02    Post subject: Reply with quote

We learn from history that we learn nothing from history, som det heter.

Platebransjen gikk jo bananas da Napster i sin tid dukket opp med et tilbud som var totalt overlegent det bransjen sjøl kunne stille med - økonomi til side, og reagerte ved å saksøke Napster for alle pengene i verden og fortsette å pushe CDer. Hadde de hatt litt fremtidsvisjoner og ikke vært så forbanna inngrodde, gammeldagse og konservative, hadde de kanskje startet samarbeid med Napster, eller i det minste startet et egent alternativ med betaling, ville de sittet med helt andre kort. Nå var det plutselig eksterne aktører som iTunes og Spotify som satte reglene, og vi endte opp med en modell hvor bransjen tjener langt mindre enn de kunne ha gjort om de bare hadde sett tegnene type fem år før tredjeparts tjenestetilbydere i praksis åpnet det digitale markedet og tilhørende (valg)muligheter og begynte å tjene grovt på den nye bransjen.

Nå er selvsagt livesport noe annerledes, og så lenge rettighetene selges eksklusivt til én tilbyder i hvert land vil ingen andre ha mulighet til å tilføre konkurranse. Men som du sier, bolge, er forbrukermønsteret endret såpass radikalt over de siste par tiårene at det neppe er bærekraftig over tid å late som man er NRK på 70-tallet. TV2 må innse at de ikke eier kundene sine.

Kanskje blir det mer piratvirksomhet? Piratkopiering av spill sank jo som en stein så fort Steam og lignende tilbud kom på banen, for eksempel.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 24.09.2020 10:35    Post subject: Reply with quote

Jeg venter fortsatt på det Strand en gang sa på pod - om at i en fremtidig runde er det ikke TV2 og Viaplay og hva de heter alle sammen som kjemper om rettighetene til de store ligaene. Det er Google, Facebook og denslags.

Jeg venter fortsatt, men jeg tror ikke jeg venter forgjeves.

Dog, det eneste som er av interesse for meg er jo "RBK-billetten" som gjør at jeg får se alle våre kamper, og GJERNE med DRIT partiske kommentatorer. Kunne faktisk betalt litt ekstra for det siste.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 24.09.2020 12:00    Post subject: Reply with quote

Amazon har jo noen PL-rettigheter om jeg ikke tar feil.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 24.09.2020 12:31    Post subject: Reply with quote

I min drømmeverden selges rettighetene av klubbene selv. Da kan man kjøpe enkeltkamper, månedsabonnement eller sesongkort med sitt lag på deres respektive hjemmesider, eller man kan ha for flere lag samtidig og for den saks skyld hele ligaen som i dag gjennom en tilbyder (typisk NFF/NTF) som samordner betalingene. Eksempelvis kan da "innkjøpspris" være 25 kr kampen, 75 kroner måneden og 350 kroner sesongen, med rabatt jo flere lag man følger.

Så kan hvem som helst bruke og forme dette tilbudet. TV2 kan kjøre sin greie med tredobbel pris, Discovery/Eurosport kan legge på sitt format og kommentatorer med et brukbart påslag - eller reklamefinansiere og vise gratis naturligvis, og vi i Troillprat kan streame og kommentere kampen enten uten eller med et lite påslag. Det kan også Jørgen og Tormod på Oppdal gjøre. Da får man kamper som når ut til mange på deres premisser, og klubbene får sin faste sum per visning uansett.

Og kunden kan selv velge hvor og hvordan underholdningen skal inntas og hvilke tilleggstjenester man vil betale for. Det kan meget vel være gunstig for klubbene også, da man kan ta mer enn en sekstendedel (forenklet, selvsagt) av det rettighetene for full dekning koster i dag.
_________________
Influencerâ„¢


Last edited by Zorac on 24.09.2020 12:33; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 24.09.2020 12:32    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Hadde de hatt litt fremtidsvisjoner og ikke vært så forbanna inngrodde, gammeldagse og konservative, hadde de kanskje startet samarbeid med Napster.


Netflix er jo i så måte et godt eksempel. Minner om at de dreiv med utleie av film ved siden av blockbuster i sin tid. De to har gått hver sin vei siden den gang, for å si det sånn.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 24.09.2020 12:42    Post subject: Reply with quote

Filmbransjen gikk jo på alle snubletråder mulig, omtrent - med åpne øyne. De la in disse "piracy is a crime"-videoene på original-DVDene som var umulig å spole over/skippe, og kuttet bort så godt som all interaktivitet og tilleggsmateriale da de gikk over til BluRay - den kanskje eneste grunnen til å kjøpe fysisk medium fremfor streaming, for eksempel.

EDIT: Det skal imidlertid sies at filmbransjen har kommet med motsvar. Disney, Paramount og WB har/skal starte egne plattformer med sine merkevarer, og tar sånn sett igjen mye av kontrollen over egen eiendom. Det som er synd med dette er jo at vi igjen ender med en langt mindre brukervennlig jungel av tilbud hvor et titalls tilbydere sitter med sitt innhold som i all hovedsak ikke er tilgjengelig andre steder, og man ender med å undergrave grunnprinsippet Netflix og dess like ble bygget på.

Men nå har vi kanskje snakket nok om andre bransjer?
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 24.09.2020 15:24    Post subject: Reply with quote

Med de groteske prisene som er på fotballen nå, kontra annen underholdning, så fremprovoserer det jo en langt mer utstrakt bruk av piratstrømmer, i tillegg til at flere nok velger å stikke på pub. Det er grenser for hvor langt de kan presse de prisene før frafallet blir ganske dramatisk.

Tjenester som netflix, hbo osv. har jo langt på vei tatt livet av piratkopiering. Det finnes selvsagt noe fortsatt, men i langt mindre grad enn tidligere. Gode gamle mp3 nedlastinger er jo omtrent helt dødt etter inntoget til spotify og diverse andre musikktilbydere. Så det viser jo at folk er villig til å betale for gode og brukervennlige tjenester om prisen er akseptabel.

Tror fotballen skal vokte seg for å bli et produkt som blir reservert de pengesterke, i en tid hvor f.eks e-sport er i ferd med å virkelig få fotfeste globalt. Det kan fort gå utover både rekruttering og generell interesse for produktet.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 24.09.2020 15:45    Post subject: Reply with quote

Hjelper jo ikke at Premier League nærmest skøyt seg selv i foten ved å slutte å tilby at samtlige kamper vises når de spilles. Når kun 1 av 4-5 kamper som spilles kl 16 vises på TV direkte så må jo fans av de mindre klubbene som som oftest ikke går på TV ty til andre løsninger.

Det er vel også grunnen til at man ikke får lov til å se på mer enn 1 strøm om gangen når man strømmer Premier Leauge på Sumo osv. Slik at ikke 4 folk kan sitte 4 forskjellige steder og se på det samme. Eller eventuelt ha sett på hver sin kamp før de gjorde endringene med kl 16 kampene.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 24.09.2020 16:28    Post subject: Reply with quote

Dette er jo enkelt. Ikke betal overpris for et produkt. La vær. Når tapene kommer, då går prisene ned.

SÃ¥ lenge forbrukerne aksepterer prisene forblir det dyrt.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 24.09.2020 20:31    Post subject: Reply with quote

Spartacus wrote:

har egentlig ikke noe annet alternativ.


Sendte deg PM Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 02.10.2020 15:23    Post subject: Reply with quote

https://www.vg.no/sport/f...ier-league

Liten strek i regninga til TV2 det der vel ? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 02.10.2020 21:06    Post subject: Reply with quote

Hehe, takk for sist etter krangelen i sommer hvor Get-kunder satt uten TV2-kanalene i ukesvis?

Jeg er ikke blodfan av Get/Telia sjøl (har hatt dem ved flere anledninger), men godt at noen svarer galskapen til TV2.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 80, 81, 82, 83, 84  Next
Page 81 of 84

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb