English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Alexander Tettey
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 166, 167, 168  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 18.05.2021 14:17    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Så typisk at en så idiotisk kommentar kommer fra en inkompetent fjøsnisse som deg også.


Det er mennesker bak brukerne her inne og det er ikke greit å snakke slik du gjør her JB.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 18.05.2021 15:27    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Så typisk at en så idiotisk kommentar kommer fra en inkompetent fjøsnisse som deg også.


Du synker så lavt nå at du ikke bør være her rett og slett. Kom med argumenter, takk. Selv om du jobber i rbk eller er i slekt med Rune Bratseth så man du ha en viss oppførsel.
Back to top
View user's profile Send private message
JB
Veteran


Joined: 04 Aug 2013
Posts: 1057
Location: Holmedal, Årjäng, Sverige

PostPosted: 18.05.2021 16:53    Post subject: Reply with quote

Oi.. følte du deg plutselig såra? Etter at du selv i godt over 10 år her inne har skjelt ut alt og alle, og slengt dritt om spillere, og alt som har med RBK gjøre her inne på forumet, så tar du deg plutselig nær av at
jeg kalte deg en «inkompetent fjøsnisse»
Da synker jeg plutselig for lavt til å være her inne? Jøss asså.. så Senador den høye, kan få spre sine destruktive tanker og ideer over en lav sko, men tvert en eller annen kjenner for å stoppe kjeften på han en gang, så er det feil. Jadda. Janteloven lever i beste velgående her inne skjønner jeg.
Jeg har sikkert gjennom alle de årene jeg har vært tilknytta RBK-forumet spurt deg titals ganger direkte Senador, om du kan vise til noen faglig kompetanse for alle dine bedreviterutbrudd, eller på hvilke grunnlag du har for å komme med dine kategoriske påstander. Men det har aldri kommet . Du bare fortsetter å spre ditt mørkesinn og dommedagspåstander i alle sammenhenger.
Men når noen prøver å sette seg opp i mot deg, da er man altså sunket så lavt at man ikke bør få være her.
👏👏 👏 trampeklapp👏👏👏
_________________
Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Back to top
View user's profile Send private message
RoSolum
Proff


Joined: 28 Aug 2012
Posts: 289

PostPosted: 18.05.2021 17:08    Post subject: Reply with quote

Såååååå anywho.

Tettey, ja. Har trua, jeg! Cool
_________________
Stopp negativismen rundt Rosenborg!

Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 858

PostPosted: 18.05.2021 17:25    Post subject: Reply with quote

Du oppfører deg som en liten drittunge, voks opp. Jeg har ikke vært her så lenge, men hva enn du føler angående enkeltpersoner her inne - så er det kun usaklig og dobbeltmoralsk å oppføre seg slik du gjør nå. Dersom du faktisk ikke forstår at slik språkbruk ikke hører hjemme her, så er det bare å lukke døra etter seg.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 18.05.2021 17:32    Post subject: Reply with quote

Da kan vi gå tilbake til Alexander Tettey, som tråden handler om.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 858

PostPosted: 18.05.2021 17:35    Post subject: Reply with quote

Helt enig, men slike kommentarer burde åpenbart få negativ respons.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 18.05.2021 17:55    Post subject: Reply with quote

Det er to ting du kan regne med på RBKweb-forumet. Det ene er at folk er bipolare i kamptråder, så der er det som regel ekstra takhøyde for utblåsninger og adrenalinsinne, det andre er at en brukbar andel brukere har sin egen syklus med toleranse for senador. Noen blir drit lei av negativiteten med jevne mellomrom, mens andre finner at de av og til er ca. på linje med ham hvis det går tålelig bra. Jeg tipper at senador har vært tema i 50% av alle aktive tråder på forumet på ett eller annet tidspunkt, men siden hen ikke er emnet går det som regel over.

Man kan ev. velge å se det som at senador er et slags golem laget av kollektivets frustrasjon, og forholde seg til ham deretter. Vi har vurdert å ha en senador-tråd å flytte innlegg til i gapestokken, men selv det ville føre til mer oppmerksomhet om personen enn budskapet. Så vi prøver bare å hjelpe slike spontane "senador må dø"-fakkeltog til å fisle ut når trykket er sluppet ut.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 18.05.2021 18:16    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Oi.. følte du deg plutselig såra? Etter at du selv i godt over 10 år her inne har skjelt ut alt og alle, og slengt dritt om spillere, og alt som har med RBK gjøre her inne på forumet, så tar du deg plutselig nær av at
jeg kalte deg en «inkompetent fjøsnisse»
Da synker jeg plutselig for lavt til å være her inne? Jøss asså.. så Senador den høye, kan få spre sine destruktive tanker og ideer over en lav sko, men tvert en eller annen kjenner for å stoppe kjeften på han en gang, så er det feil. Jadda. Janteloven lever i beste velgående her inne skjønner jeg.
Jeg har sikkert gjennom alle de årene jeg har vært tilknytta RBK-forumet spurt deg titals ganger direkte Senador, om du kan vise til noen faglig kompetanse for alle dine bedreviterutbrudd, eller på hvilke grunnlag du har for å komme med dine kategoriske påstander. Men det har aldri kommet . Du bare fortsetter å spre ditt mørkesinn og dommedagspåstander i alle sammenhenger.
Men når noen prøver å sette seg opp i mot deg, da er man altså sunket så lavt at man ikke bør få være her.
👏👏 👏 trampeklapp👏👏👏


Du har ikke skjønt noe som helst. 9/10 har blitt enige i kritikken av klubben jeg har forfektet. Så er du den 1/10 som ikke tåler kritikk av klubben på noe som helst måte. Jeg har argumentert saklig. Du roper ut usakligheter uten å komme med et eneste motargument.

Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at det er gjort en dårlig jobb i rbk over lang tid. Den som ikke evner å se det er nedsnødd.

Som sagt anskaffelsen av Tettey vitner bare om en favorisering av eksrbkere. De favoriseres i sin kraft av å snakke trøndersk. Kompetanse, egnethet, hvor god spilleren er osv kommer i annen rekke. Det er et problem som klubben må gjøre noe med.
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 18.05.2021 18:16    Post subject: Reply with quote

Og til alt annet anbefaler jeg RUSK.
_________________
Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 18.05.2021 18:40    Post subject: Reply with quote

Det må da gå an å skjønne at det er forskjell på å si sin mening om RBK uansett hvor negativ den måtte være og å kalle andre for ukvemsord. Er langt fra enig med Sensor i alt jeg men han må da få mene det han mener uten å bli mobbet.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 18.05.2021 20:57    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Jeg må si at klubben fortsetter med en slags favorisering av eksrbkere med trøndersk dialekt som ikke har noen grense. Her selger man gode spillere med utenlandsk pass som har lidd under inkompetente trenere og som viser suksess i andre klubber. Denne forherligelsen av det lokale og trønderske minner om en sekt mer enn en fotballklubb. Klubben må skjerpe seg!


Jeg tror du har nisforstått noe. Det er ikke først og fremst spilleren Tettey som er hentet, men personen, ressursen og kulturbæreren.

Ingen bedre spillere har blitt solgt for at Tettey skal få plass.

Skal RBK bygge klubbkultur over lang tid, så er vi avhengig av å knekke koden for hvordan få tilbake de beste ressursene av eks RBK'ere som kan både beholde kulturen, og bidra med nye friske tanker fra utlandet.

Den varianten de velger her, minner mye mer om det Ajax har bedrevet, enn de mislykkede ansettelsene vi har gjort før. Ajax har utdannet flere hovedtrenere og leder, som har startet i akademiet etter avslutning av spillerkarrieren.

Nå henter vi en spiller som har ferske erfaringer fra europa, som (forhåpentligvis) har evnene til å starte en trenerkarriere med å bidra i akademiet.

Mye bedre tankegang enn å ta inn eks-spillere som ledere.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 18.05.2021 21:22    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Det må da gå an å skjønne at det er forskjell på å si sin mening om RBK uansett hvor negativ den måtte være og å kalle andre for ukvemsord. Er langt fra enig med Sensor i alt jeg men han må da få mene det han mener uten å bli mobbet.


Jeg er enig.

Han er alt for negativ til alt og alle etter min mening, men enten får man overse det han skriver eller møte det han lirer av seg med saklig kritikk. Litt standard må man kunne forvente.
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
avtrekkeren
Proff


Joined: 13 Sep 2014
Posts: 304
Location: Norway

PostPosted: 18.05.2021 23:05    Post subject: Reply with quote

Det er nå litt gøy at vi har to av spillerne som slo Valencia 2x 2-0 i for 14 år siden tilbake på laget... Smile

Satt og så hjemmekampen her om dagen. Minner.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 19.05.2021 01:26    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at det er gjort en dårlig jobb i rbk over lang tid. Den som ikke evner å se det er nedsnødd.

Som sagt anskaffelsen av Tettey vitner bare om en favorisering av eksrbkere. De favoriseres i sin kraft av å snakke trøndersk. Kompetanse, egnethet, hvor god spilleren er osv kommer i annen rekke. Det er et problem som klubben må gjøre noe med.


Ja, klubben er rævkjørt av et inkompetent styre, og det er hugget i sten. Vi kunne like gjerne sette opp ei steintavle med Senadors 10 bud utenfor Lerkendal om alt som har gått galt, og jeg ville sikkert vært enig i 9 av 10 av de 10 budene. Men dette vet vi. Ferdig snakka.

Tettey kommer hjem for å bidra på treningene, spille noen kamper på gress når Åge har bruk for hans tjenester på banen og behøver litt rotasjon i en sliten tropp, samtidig som han begynner så smått å forberede karrieren som trener i Rosenborgs akademi.

Tipper Tettey vil heve nivået på treningene, er fornøyd med å steppe inn når det kreves uten å lage noen sure miner om at han ikke er førstevalg, og sikkert bidra til litt positiv blest, flere sponsorkroner og tilskuere, mer draktsalg, og både rutine og ekstra oppmerksomhet rundt akademiet. Kanskje blir det bare denne ene sesongen, før han går over i akademiet på heltid. Ser bare pluss-sider med dette, og dette med at tidligere toppspillere returnerer til moderklubben som akademi-trenere er jo nettopp noe vi ønsker; se bare til Ajax.

Om det er noe jeg er sterkt uenig i, i innlegget ditt, så er det heller dette med trøndersk dialekt. Når hørte du Tettey snakke sist? (Joda, det er trøndersk - men Tettey-versjonen.)
Back to top
View user's profile Send private message
MariusM
Proff


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 433

PostPosted: 21.05.2021 18:04    Post subject: Reply with quote

Dette er kanskje underforstått, men når vi snakker om å hente spillere for å bygge kultur. Så er dette utrolig viktig, nei det viktigste vi får utav d er ikke 433 eller Nils Arne Eggen fotball. Det viktigste vi får utav disse gamle traverne er vinner kultur innbarka i klubben ifra ung alder.

Vinner kultur er en sjelden vare i norsk fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
Hawken
Junior


Joined: 08 May 2017
Posts: 50
Location: Oslo, Norway

PostPosted: 24.05.2021 19:57    Post subject: Reply with quote

https://youtu.be/d1VpTsJ47Mc

Ønsker meg en remake av dette legendeklippet når det nærmer seg full åpning RBK
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 25.05.2021 19:11    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/sp...aa-trening

– Etter kampen mot Stabæk (30. mai) tar vi noen dager fri. Første trening etter ferien er mandag 7. juni. Da skal Tettey etter planen være klar, sier Dorsin.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 25.05.2021 20:10    Post subject: Reply with quote

Hvis Åge klarer å balansere bruken av Tettey/PCS med å slippe til yngre spillere så kan dette bli bra. Vi så mot Molde at de pr nå har en sterkere benk enn vi hadde, de byttet inn matchvinnende spillere mens vi hadde RWP å sette innpå av kvalifiserte spillere.
En Tettey inn som anker istf PCS ville vært ett mulig kampvinnende bytte for oss.

Det som bekymrer mer er at vi har en stall som virker ekstremt sårbar for kunstgress, virker som de får lyskestrekk bare de nærmer seg kunstgress.
Back to top
View user's profile Send private message
Robert81
Rutinert


Joined: 24 Feb 2011
Posts: 560

PostPosted: 25.05.2021 20:51    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
– Etter kampen mot Stabæk (30. mai) tar vi noen dager fri. Første trening etter ferien er mandag 7. juni. Da skal Tettey etter planen være klar, sier Dorsin.

En hel uke fri så tidlig i sesongen? Det synes jeg var litt voldsomt.

Får håpe guttene klarer å vedlikeholde fysisk form på egenhånd.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Tyholt
Senior


Joined: 17 Sep 2016
Posts: 228

PostPosted: 25.05.2021 21:55    Post subject: Reply with quote

En uke fri etter et så tett program er høyst nødvendig. Vil frigi mer energi enn ei treningsuke. Grunnlaget har de, kroppen trenger restitusjon.
Back to top
View user's profile Send private message
h b
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 2074
Location: Lørenskog

PostPosted: 26.05.2021 07:37    Post subject: Reply with quote

Noen skal vel på landslagssamling også
_________________
http://www.youtube.com/wa...r_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 26.05.2021 11:59    Post subject: Reply with quote

Hadde vi kunnet sette inn Tettey for Skjelbred i stedet for RWP, så hadde vi vunnet. Det er jeg helt sikker på. Flere klasser bedre enn Hoff i den dype rollen, og i særdeleshet defensivt. Dessuten en spiller som pisker laget i posisjon - det skal ikke undervurderes at vi faller litt sammen fordi de naturlige lederne på banen er ute.

Bare Hovland igjen av 'praterne', og han har jo en tendens til å rygge hjem når det blir nervøst.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 26.05.2021 14:26    Post subject: Reply with quote

Enig.

Kanskje vi endelig kan få en DM som stopper på straffemerket når han løper hjem også, tror 50% av målene mot oss er 45 graders pasninger til en HELT UMERKET spiller på 11-15m. Samtidig står det gjerne 5-6 RBKspillere som har løpt inn på femmeteren.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.06.2021 19:59    Post subject: Reply with quote

Får tro Tettey blir med på treninga i morra klokka 15.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 166, 167, 168  Next
Page 161 of 168

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb