English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 297, 298, 299  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 10.09.2018 13:50    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Jepp, da venter jeg i spenning på at Bendtner skal komme ut av skallet, se oss fansen inn i øynene og fortelle oss og resten av verden at dette var en handling i selvforsvar.


En edru taxisjåfør vs en beruset, notorisk "drittsekk i fylla type"...

Er nok redd for at få vil tro på at det var taxisjårøren sin feil at han handlet på operasjonsbordet...

Jeg kastet i morges Bendtner drakten til datteren min. Å måtte se henne gå rundt med en slik fantastisk flott drakt, men med navnet hans på - gjørde at jeg kastet drakten i dag. Jeg vil kjøpe en ny drakt til henne, da vi har mange andre spillere, som er drakten vår værdig!

Jeg mener at slik vold burde føre til en laaaaaaaaang fengselsstraff - spesielt med tanke på historikken hans.

Håper bare at RBK reagerer tøffere enn hva vi gjorde når Nicki Bille begynte å vise slike takter (jeg vil understreke at Bendtners handlinger er langt værre enn Billes, mens han var her i RBK).


Last edited by Bart1 on 10.09.2018 13:51; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 10.09.2018 13:50    Post subject: Reply with quote

Off-topic:

Anbefaler "trollsbegone" Noah, veldig befriende verktøy på dette forumet Smile

On-topic

Vite er ikke viktig i disse dager ser det ut til, det viktige er hva flertallet tror.
Det har jo vist seg å være en suksessoppskrift opp igjennom historien Very Happy

@bart, enda en med all informasjon og viten, deilig at dere kommer krypende frem i en slik sak så jeg kan slette dere fra forumet Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 10.09.2018 13:56    Post subject: Reply with quote

Den pressemeldingen ser ut som noe som Trond Alstad har skrevet. Jeg er stygt redd for at klubben nå kjører angrende synder-varianten, der Bendtner legger seg helt flat, forteller at ingen andre enn han selv har skylda, han skal på Brøset to kvelder i uka og bla bla bla.

Fokuset kommer til å være at Bendtner har innsett alvoret, og klubben vil med jevne mellomrom minne omgivelsene på at vi har med "et menneske" og "en god gutt". Han kommer til å få en del krav i tiden fremover, og om han gjør noe lignende igjen er det rett ut.

Samme runden som med Bille da han havnet på glattcella etter en tur på Three Lions, eller hvor det var.

Håper jeg tar feil, men den pressemeldingen så ut som et klassisk oppspark til en slik runde.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 10.09.2018 13:57    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:
Off-topic:

Anbefaler "trollsbegone" Noah, veldig befriende verktøy på dette forumet Smile


Anbefaler en blogg. Veldig befriende at man slipper å se på andre meninger enn sin egen. Tommel'n opp!

Kommer til å fjerne alle innlegg der folk informerer om at de har slettet eller blokkert enkelte brukere. Det er totalt uinteressant for absolutt alle andre enn dere selv.


Last edited by Hedon on 10.09.2018 13:58; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 10.09.2018 13:58    Post subject: Reply with quote

Ja det ser dessverre litt slik ut. "Hendelse" "uheldig" og slike ord er ikke et godt tegn. Eneste som taler imot dette er at det faktisk kun er Bendtner og Taxisjåføren som faktisk vet hva som har skjedd her og at RBK bare kjøper seg litt tid i informasjonshentingen. Men håper du tar feil her Hedon!
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 950
Location: Trønderlainne

PostPosted: 10.09.2018 13:58    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
puckno wrote:
Jepp, da venter jeg i spenning på at Bendtner skal komme ut av skallet, se oss fansen inn i øynene og fortelle oss og resten av verden at dette var en handling i selvforsvar.


En edru taxisjåfør vs en beruset, notorisk "drittsekk i fylla type"...

Er nok redd for at få vil tro på at det var taxisjårøren sin feil at han handlet på operasjonsbordet...

Jeg kastet i morges Bendtner drakten til datteren min. Å måtte se henne gå rundt med en slik fantastisk flott drakt, men med navnet hans på - gjørde at jeg kastet drakten i dag. Jeg vil kjøpe en ny drakt til henne, da vi har mange andre spillere, som er drakten vår værdig!

Jeg mener at slik vold burde føre til en laaaaaaaaang fengselsstraff - spesielt med tanke på historikken hans.

Håper bare at RBK reagerer tøffere enn hva vi gjorde når Nicki Bille begynte å vise slike takter (jeg vil understreke at Bendtners handlinger er langt værre enn Billes, mens han var her i RBK).


Får være måte på å svartmaling. Må i det minste gå an å vente på mer info før man lirer av seg fult av dritt på forumet. Hadde jeg vært din datter hadde jeg ikke vært spesielt fornøyd.

Jeg forsvarer ikke hendelsen, men håper det ordner seg for alle parter.
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!


Last edited by Yv89 on 10.09.2018 14:00; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 10.09.2018 14:00    Post subject: Reply with quote

Ser og leser veldig mange meninger, når de er velbegrunnet og balansert syntes jeg det beriker en diskusjon.

Debattanter som har gjort seg opp en mening på forhånd, da særlig uten noen vesentlig innsikt eller informasjon derimot, de syntes jeg det er deilig å slippe å lese noe av Smile
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 10.09.2018 14:11    Post subject: Reply with quote

Frykten var jo at han kom til å rote seg bort i noe slikt, igjen.

Jeg skal høre begge sider av saken. Uansett skal Nicklas holde seg for god til å dele ut slag i fylla.... I det hele tatt holde seg for god til å dra på fylla når han har kommet til en klubb som nærmest gjør alt de kan for å få han til å fungere igjen.

Angrende synder unnskyldninger holder ikke lengre, hverken fra klubb eller spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 10.09.2018 14:21    Post subject: Reply with quote

VG: "Direkte. Tove Moe Dyrhaug om Nicklas Bendtner." -> https://www.vgtv.no/live/...s-bendtner

Så langt: En slags "Inngangspartiet i Brakka minutt for minutt". Vet ikke noe om når Tove kommer.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 10.09.2018 14:31    Post subject: Reply with quote

Petter Rasmus med et 13 min langt intervju med Tove på Adressa. Tove setter kretsrekord i å si mye uten å si noe som helst.
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 838

PostPosted: 10.09.2018 14:32    Post subject: Reply with quote

Du verden, voldsomt hvor krenka mange skal føle seg og ønsker at spillerne ikke er mennesker, men må holde seg unna alkohol, gjør de ikke det skal de få bøter og det som verre er.

1. Vi vet ikke helt hva som har skjedd.

2. Jeg stoler ikke nødvendigvis 100% på en taxisjåfør som kanskje er ute etter erstatning. Er slett ikke sikker på at han er skadet. Det med kjevebrudd står noen steder, andre steder står det at han var hjemme osv.

3. Foranledningen har jo dessuten ALT å si. Om sjåføren var ufin i kjeften mot dama til Bendtner så synes jeg faktisk det er helt ok om han fikk seg en på kjeften. Om han slo først og Bendtner svarte med et slag som var hardere, også helt i orden.

4. Uansett, dersom det var blind vold fra Bendtner sin side (worst case scenario) så er han jo fortsatt et menneske og fortjener ikke å bli kastet til ulvene som daukjøtt av den grunn som mange synes i tråden. Altså det er menneskelig å feile. Det er lov å tilgi. Han får isåfall en bot (antagelig) og skal vi da straffe han dobbelt ved å sparke han fra jobben?

5. Det beste er å vente på at rettsvesenet avgjør skyld først og hva de kommer frem til. De som vil terminere kontrakten, som kaster drakter osv... Jeg blir ordløs.
Back to top
View user's profile Send private message
nieuwlaat
Veteran


Joined: 13 Jul 2007
Posts: 2586

PostPosted: 10.09.2018 14:35    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:

Så langt: En slags "Inngangspartiet i Brakka minutt for minutt". Vet ikke noe om når Tove kommer.


Det var jo faktisk litt artig. Tror jeg hadde kommet til å se på dette om det ble sendt hver dag. Tove sitter på kontoret. Fikk nettopp besøk av to andre kvinner. Tror forresten Rambo har vært tyngst i steget av de som har gått opp trappa så langt.


Last edited by nieuwlaat on 10.09.2018 14:36; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 20 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 10.09.2018 14:35    Post subject: Reply with quote

Kanskje taxisjåføren var en hardbarka Brøndbyfan som trykket på de "riktige" knappene..
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 10.09.2018 14:38    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:

Så langt: En slags "Inngangspartiet i Brakka minutt for minutt". Vet ikke noe om når Tove kommer.


VG er tydeligvis, minst, #3 i køen, bak adressa og de som er inne nå.
Håper de må vente litt til så vi kan klokke tiden opp trappa på gamle storheter!

RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 10.09.2018 14:38    Post subject: Reply with quote

De som allerede mislikte Bendtner, og som har uttrykt det opp gjennom hele sesongen, har i hvert fall fått mer bensin på bålet, ser jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
Altitude
Rutinert


Joined: 18 Jul 2013
Posts: 623
Location: Trondheim

PostPosted: 10.09.2018 14:38    Post subject: Reply with quote

Fra pressemeldingen: "Nicklas har i noen dager vært i København for opptrening etter skade..."

Hmm - visste ikke at opptrening inneholder fuktige turer på byen?
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1063

PostPosted: 10.09.2018 14:39    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
Du verden, voldsomt hvor krenka mange skal føle seg og ønsker at spillerne ikke er mennesker, men må holde seg unna alkohol, gjør de ikke det skal de få bøter og det som verre er.


Med historikken til bendtner er det helt innafor å forvente at han holder seg edru innenfor sesong.


Quote:
2. Jeg stoler ikke nødvendigvis 100% på en taxisjåfør som kanskje er ute etter erstatning. Er slett ikke sikker på at han er skadet. Det med kjevebrudd står noen steder, andre steder står det at han var hjemme osv.


Var vel politiet som sa at han var på operasjonsbordet.

Quote:
3. Foranledningen har jo dessuten ALT å si. Om sjåføren var ufin i kjeften mot dama til Bendtner så synes jeg faktisk det er helt ok om han fikk seg en på kjeften. Om han slo først og Bendtner svarte med et slag som var hardere, også helt i orden.


Selvforsvar er det eneste akseptable forsvaret, du kan ikke fysisk angripe folk fordi de slang med leppa.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 10.09.2018 14:39    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
3. Foranledningen har jo dessuten ALT å si. Om sjåføren var ufin i kjeften mot dama til Bendtner så synes jeg faktisk det er helt ok om han fikk seg en på kjeften. Om han slo først og Bendtner svarte med et slag som var hardere, også helt i orden.


Heh. Din personlige mening? Ok.

Ellers settes det et temmelig skarpt skille mellom "ufin i kjeften" og vold. Loven er krystallklar, og jeg tror dette er noe de fleste støtter. Jeg støtter det i alle fall.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 10.09.2018 14:42    Post subject: Reply with quote

Hulken wrote:
Kanskje taxisjåføren var en hardbarka Brøndbyfan som trykket på de "riktige" knappene..


Ok... Hva menes med det?

At det kan forsvares å så slå noen så fordærvet at de havner på operasjonsbordet?

Ville du ha forsvart dette om det hadde vært en av våre fans, som hadde rundhjult en Moldesupporter, som hadde "trykket" på de riktige knappene?

Bendtner trenger RBK mye mer enn det RBK trenger ham, med tre spillemål på en sesong og den værste skandalen i Rosenborgs historie. Vekk med ham. Ikke forsvar slike handlinger. Det er ikke første gangen han går bananas på fylla og oppfører seg som en oppblåst drittsekk. Det er en rød tråd gjennom både hans og Nicki Billes karriere. Ingen av disse hører hjemme i mitt kjære RBK
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 10.09.2018 14:46    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
3. Foranledningen har jo dessuten ALT å si. Om sjåføren var ufin i kjeften mot dama til Bendtner så synes jeg faktisk det er helt ok om han fikk seg en på kjeften. Om han slo først og Bendtner svarte med et slag som var hardere, også helt i orden.


Det er forskjell på å mene noen fortjener ei ørtæv, og at noen faktisk gjør det. At noen snakker nedsettende om dama til noen, og at man da må bevise sin mandighet med å kline til noen, er steinaldermentalitet.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3251

PostPosted: 10.09.2018 14:47    Post subject: Reply with quote

Hulken wrote:
Kanskje taxisjåføren var en hardbarka Brøndbyfan som trykket på de "riktige" knappene..


Ja da er det jo helt innenfor å slå ham så hardt at kjeven knekker Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 10.09.2018 14:49    Post subject: Reply with quote

Denne saken er vrien. Hva som bør gjøres vil bli avgjort av hva som har skjedd. Så vidt jeg vet er det eneste som er bekreftet fra politiet at en taxisjåfør er operert for kjevebrudd, i en voldssituasjon der Bendtner var involvert. Kan ikke se at det er bekreftet at det var Bendtner som slo. Klubben må vise ryggrad og ta slike ting på alvor, men først må fakta på bordet. Er ikke alltid at pressen er helt nyansert.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 10.09.2018 14:51    Post subject: Reply with quote

Tove til VG: Vi venter og ser an. Dette strekkes over flere minutter og mange spørsmål. Helt fair, da. Er ikke så mye annet å si på dette tidspunkt.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
keg38
Junior


Joined: 31 Aug 2018
Posts: 22

PostPosted: 10.09.2018 14:52    Post subject: Reply with quote

micke wrote:
Utrolig synd.
Det er noe some heter tilgivelse, men også noe som heter å statuere et eksempel. Ikke enkelt å både tilgi og straffe samtidig. Ender ofte med at straffen blir ganske liten.

Garantert to sider av denne saken her, og så langt har kun den ene kommet ut i media, men uansett, kjevebrudd og operasjon på sjåføren tyder på heftig krangel.

Om Bendtner slår utilsiktet, så bør han ut av klubben.
Om sjåføren har provosert eller slått først blir det en annen sak.


Heftig krangel eller ei, normale mennesker slår ikke et annet menneske selv om de blir provosert.
Selvforsvar er en annen sak, men lite i denne saken som tyder på at dette ble gjort i selvforsvar.
Back to top
View user's profile Send private message
Blodstrupmoen
Veteran


Joined: 11 Apr 2006
Posts: 1026

PostPosted: 10.09.2018 14:52    Post subject: Reply with quote

Eneste måten jeg ser han kan komme unna dette på er om det faktisk var selvforsvar ved at sjåføren gikk løs på han eller dama. Om sjåføren var frekk i kjeften er det ikke grunn nok.

Og sist jeg sjekka var ikke alkohol og fest den beste måten å komme fort tilbake fra en skade?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 297, 298, 299  Next
Page 171 of 299

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb