| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
håpløs Veteran
|
Posted: 30.07.2018 13:07 Post subject: |
|
|
Hva med denne investorgruppen.
Kan de være på banen igjen? |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 30.07.2018 13:07 Post subject: |
|
|
De vet vel ikke noe mer enn Liverpool Echo, men formuleringen her gir jo en slags trygghet (for oss håpefulle) om at Chirivella vitterlig i prinsipp er enig med Rosenborg om en overgang:
| express.co.uk wrote: | Liverpool medical
Liverpool midfielder Pedro Chirivella is set for a medical this week.
The Spaniard has agreed in principle to join Norwegian side Rosenborg.
Chirivella, 21, made his debut for Liverpool in 2015 but since went on loan to Go Ahead Eagles and Vitesse.
He will cost Rosenborg £3.5m and will travel to Norway for his medical this week.
Liverpool have inserted a buy-back clause on the agreement. |
|
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 30.07.2018 13:09 Post subject: |
|
|
| LanoX wrote: | | (Testa linken tre ganger for å forsikre meg) |
Du lot deg rickrolle 3 ganger på direkten av samme link? |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 30.07.2018 13:10 Post subject: |
|
|
| håpløs wrote: | Hva med denne investorgruppen.
Jeg har tenkt det samme selv. Koteng og Nordhammer er gode for noen milliarder, og Witzøe var vel også involvert sist. Kan tenkes de bloddopet oss litt opp et knepp nå. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 30.07.2018 13:12 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | LanoX wrote: | | (Testa linken tre ganger for å forsikre meg) |
Du lot deg rickrolle 3 ganger på direkten av samme link? |
Jeg ble så inderlig skuffet over det jeg trodde var utfallet av denne overgangen, og gleden som oppsto ved de søte tonene til Rick Astley fikk pessimisten frem i meg, så da er det bedre å trippelsjekke. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
JW Rutinert
|
Posted: 30.07.2018 13:18 Post subject: |
|
|
Høy toillbaillfaktor her nå.  |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 30.07.2018 13:21 Post subject: |
|
|
| LanoX wrote: |
Faen for ei kølle du er, Makkverk Jævlig bra!
(Testa linken tre ganger for å forsikre meg) |
Takk, takk. Når selverklærte banterkonger som gollumladlegend har tapt seg, er vi andre nødt å steppe opp.
For å være on topic: Tror uansett denne overgangen går i vasken. _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Stallone Senior

|
Posted: 30.07.2018 13:24 Post subject: |
|
|
Sak fra liverpool.no, 23. juli.
"En siste spiller det vises interesse for er Pedro Chirivella. Den spanske midtbanespilleren som spilte i Willem II forrige sesong er aktuell for Nottingham Forest og Swansea, og har fått en prislapp på 15 millioner pund."
https://www.liverpool.no/...-i-sommer/
15 millioner pund som veilende salgssum er meget overpriset, noe budet fra RBK viser. Men slik er det jo med engelske spillere, overpriset så det holder. Dersom spilleren kommer regner jeg med at han er "Sapara-vare", klar forsterkning fra første dag. |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1072 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 30.07.2018 13:25 Post subject: |
|
|
Aldri, aldri, aldri, jeg mener aldri...... Aldri få meg til å trykke på en link som inneholder en Rick Astley sang igjen.......  _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 30.07.2018 13:27 Post subject: |
|
|
| niccolai wrote: | Stakkar spanjol, når han forståe hvilken bakgårdsliga dette er. Første kamp mot en gjeng amatører foran 2k .. ..
|
Det var da voldsomt.
Vi landet Bendtner, som var utopi den gang, og klubben har vært tydelig på at hans suksesshistorie har åpnet nye dører. Spanjolen har vært leiesoldat en stund, og kan muligens se fordelene ved å komme til en klubb hvor han vil være fast på førstelaget, kan vinne titler, og få vist seg frem i Europa hvert år. Denne klubben har også en meget solid track record på utvikling av talenter.
Leder/redaktør (eller hva det nå var) sier at Chirivella virker å være litt for "lett" for Premier League, og det kan hende han og agentene hans tenker at England og engelsk fotball ikke er det beste stedet å utvikle seg. Han er i en alder han trenger spilletid, noe han vil få her. I tillegg blir han fort svært synlig i en liga som følges av mange, grunnet relativt lav pris ift kvalitet sett mot mange andre land på kontinentet. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 30.07.2018 13:28 Post subject: |
|
|
| Makkverk wrote: | | LanoX wrote: |
Faen for ei kølle du er, Makkverk Jævlig bra!
(Testa linken tre ganger for å forsikre meg) |
Takk, takk. Når selverklærte banterkonger som gollumladlegend har tapt seg, er vi andre nødt å steppe opp.
For å være on topic: Tror uansett denne overgangen går i vasken. |
Godt forsøk på wind-up. Men dette var jaggu lavt banternivå. Prøv igjen. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 30.07.2018 13:49 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: |
Leder/redaktør (eller hva det nå var) sier at Chirivella virker å være litt for "lett" for Premier League |
| TomH wrote: | (fra side 2):
Ja, han spilte mot Man Utd i går natt. Han klarer seg godt på det nivået, men blir litt for "lett" i PL. Mangler litt råskap og ekstremferdigheter. Imidlertid er han svært god med ballen i bena og har veldig gode pasningsferdigheter. |
Alltid fint å få litt respekt. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 30.07.2018 14:05 Post subject: |
|
|
| hver gang det er noe snakk om kamper mot norske lag eller spillere på vei dit, så er det alltid en eller annen som slakter lag og liga. den personen heter ikke David eller Ryan, men han heter Kurt eller Åge. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 30.07.2018 14:17 Post subject: |
|
|
| Enig med Gollum. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 30.07.2018 14:24 Post subject: |
|
|
| quentez wrote: | Hvis de ender opp med å blaste 35-40 mill på en sånn kar
|
Det er mye større risiko å ikke satse tilstrekkelig på 11'ern. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 30.07.2018 14:27 Post subject: |
|
|
| quentez wrote: | | Jonas wrote: | | Vi skal ikke bare vente til kontrakten hans går ut og han blir frigitt av Liverpool, da? For let's face it, det er vel det som hadde skjedd. Summene det snakkes om er jævli mye penger for RBK som klubb for en ganske unproven fyr, hvis a-lagserfaring kommer fra to bunnklubber i Nederland. Er Koteng Liverpoolmann på sin hals? Hopper ikke i taket av dette. Enda. |
Helt enig. Hvis dette stemmer så beveger klubben seg inn i dypere og dypere vann. Hvis de ender opp med å blaste 35-40 mill på en sånn kar og i tillegg ansette en utenlandsk trener er det større sjanse for at dette bringer klubben i en vanvittig nedgangsperiode enn at det blir en suksess.
Og nå har vi ingen flere tomter å selge.
EDIT: Folk må også innse at nivået på Æresdivisjon er tilsvarende Eliteserien. |
pust med rumpa! fc københavn har gjeld i milliardklassen og det går bra med de. Kan ikke spare oss til fant heller.  |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 30.07.2018 14:28 Post subject: |
|
|
| Ender vi opp med å blaste 35-40 mill på denne karen er det fordi vi har kvalifisert oss til Champions League. Da har vi råd til å betale maksimalpris på denne overgangen. |
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 30.07.2018 14:29 Post subject: |
|
|
Vi kan neppe snakke lønn under 1 million Euro her iallefall. Så dette er friskt satset uansett om han kommer eller ikke. _________________ Herre går bra? |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7407 Location: South-west coast exile
|
Posted: 30.07.2018 14:30 Post subject: |
|
|
| Det tror jeg vi gjør, men det foreligger nok bonuser om vi kommer oss til e-cup. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 30.07.2018 14:32 Post subject: |
|
|
Han er fortsatt bare 21, selv om han kommer fra pool.
Tipper han havner litt under Bendtner i lønn, men med omtrent samme setup på bonuser. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 30.07.2018 14:33 Post subject: |
|
|
| håpløs wrote: | Hva med denne investorgruppen.
Ingen investorgrupper tak. Den slags kan vi overlade til Molde og andre plastikhold
Last edited by Johnny Rainbow on 30.07.2018 14:34; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 30.07.2018 14:34 Post subject: |
|
|
| Vi gikk nesten 50 mill i overskudd i fjor, vi trenger ikke noen investorgrupper. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 30.07.2018 14:39 Post subject: |
|
|
| Vi har vel godt i overskudd de siste 4 åra? Vi har mer enn nok penger på bok til å signere en sånn spiller. Klubben har bevist at de driver smart økonomisk under Koteng&Tove, ingen grunn til å bekymre seg for. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 30.07.2018 14:44 Post subject: |
|
|
Jeg liker det jeg leser om denne spilleren (minus det med den feilpasningen mot Tranmere). Hvis vi snakker om en spiller med Selnæs-egenskaper til Selnæs-kvalitet og i Selnæs-alder (da han forlot oss), så er det verdt 30-40 millioner. Rosenborg har skreket etter en ordentlig sentralmidt siden Selnæs dro, og hvis Bjørnebye & co har kommet frem til at _dette_ er spilleren som vil tette dette hullet, så er det bedre å bla opp, enn å hente en billigere, norsk spiller. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 30.07.2018 14:45 Post subject: |
|
|
| Vi fikk vel rett under 50 millioner for Selnæs i sin tid? I så fall betaler jo han i seg selv for sin erstatter. |
|
| Back to top |
|
 |
|