| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Tangvik |
|
23% |
[ 3 ] |
| Mortensen |
|
0% |
[ 0 ] |
| M. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
| Volden |
|
53% |
[ 7 ] |
| Jenssen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Zeidan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
| Nordli |
|
7% |
[ 1 ] |
| Duris |
|
0% |
[ 0 ] |
| Islamovic |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reitan-Sunde |
|
15% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 13 |
|
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 20.11.2025 22:19 Post subject: |
|
|
Nordli:
– Det ble en ganske brutal smell. Jeg fikk noen kutt, hevelse i hodet og en lett hjernerystelse. Heldigvis gikk det bra, for det kunne gått mye verre, sier han.
Nå forteller midtbanespilleren at han trente lett på treningsfeltet lørdag forrige helg, og på mandagens økt var han med for fullt.
– Det kjennes fint ut. Jeg regner med å bli klar til helgen.
Les mer: Fikk med seg diskusjonen: – Det kunne gått mye verre
Nemcik mister uansett kampen i Tromsø etter at han skadet høyrekneet på trening i Granåsen fotballhall på tirsdag.
- Så får vi se om han er borte i to uker eller mer, kommenterer Johansson.
Santeri Väänänen mister den tredje kampen på rad på grunn av leggskade. Adrian Pereira sliter fortsatt med ene låret.
- Han har hatt problemer etter kampen i Molde og er ikke i stand til å trene i dag. Så kampen i Tromsø blir vanskelig for ham, konstaterer treneren.
Les mer: Kneskade for Tomas Nemcik
Rotsekk har pratet med Tangvik, Selnæs, Volden og Johansson. |
|
| Back to top |
|
 |
jfudh Junior
|
Posted: 21.11.2025 13:10 Post subject: |
|
|
| waterfalls wrote: | Da må man også finne et sted hvor hele klubben skal ha tilholdssted i hverdagen i så fall tenker jeg. Altså kontorbygg til administrasjon, garderober og fasiliteter for både trening og treningskamper, herrer og damer, akademiet, muligheter for pressekonferanser også videre med media, kantine slik som Brakka.
Altså man flytter alt som ikke har med Lerkendal og kamp å gjøre til et annet sted. Det er ikke en dårlig tanke det altså, men jeg tror det ligger litt frem i tid. Først må klubben være sikre på at de får solgt områdene de eier i dag og da er det vel mest sannsynlig at det må omreguleres til næringsbygg og/eller leiligheter. Jeg tror ikke det skal være et problem å få solgt så lenge eventuell omregulering ikke vil by på særlig problemer, men det kan jo være litt uforutsigbart også. |
Jepp, enig i alt. Dette er nok et langsiktig prosjekt. Om kanskje 20 år er hele klubben samlet et annet sted, med Lerkendal stadion som ren kampdagsstadion, sikkert for begge kjønn.
For å bygge på det du skriver så tror jeg den største utfordringen faktisk blir å finne et sted med nok areal som ikke er altfor dyrt, og som man får lov å bygge på. F.eks. tror jeg man kunne tatt dagens Utleira-bane og -hall og jordene sør og øst for hallen og bygget ut. Men det får man vel ikke lov til, siden det vil være nedbygging av matjord. Det er mer enn nok plass der, og det er ganske nærme Lerkendal, og fortsatt i byen. Alternativet blir fort noe sånt som Buvika, Byneset eller Malvik, om hele klubben skal samles ett sted.
Uansett, jeg tror vi har ganske kompetente folk på dette området, og som vet å hente inn ekspertise der de selv mangler det. Jeg har faktisk mer tro på at de som styrer klubben nå er flinke på dette enn på ansettelse av trener og sportslig leder, hehe... |
|
| Back to top |
|
 |
Akademia Junior
|
Posted: 21.11.2025 20:55 Post subject: |
|
|
| Blir tynn tropp denne kampen. Kunne tenkt meg å se Maciej Soboczynski i troppen, og kanskje fått seg noen minutter. Har vært god på RBK2. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 22.11.2025 00:03 Post subject: |
|
|
| Bekreftet at Väänänen, Nemcik og Pereira ikke er med til Tromsø på grunn av skade, mens Emil Konradsen Ceïde må sone karantene. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 22.11.2025 00:09 Post subject: |
|
|
| Hvis Wittry spiller kunne kanskje Mortensen spilt høyreving og Duris på venstre. Sunde har vært svak på senhøsten.Sæter er ferdig i RBK og får neppe innpå. Hadde vært interessant å ha gitt Slørdal noe spilletid, han er en robust junior. |
|
| Back to top |
|
 |
Akademia Junior
|
Posted: 22.11.2025 08:04 Post subject: |
|
|
| 100%.Slørdal har fysikk til eliteserien. Klok spiller, som det bare er å varme opp til neste år |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 22.11.2025 09:28 Post subject: |
|
|
| waterfalls wrote: | | Bekreftet at Väänänen, Nemcik og Pereira ikke er med til Tromsø på grunn av skade, mens Emil Konradsen Ceïde må sone karantene. |
Nesten komisk hvor redusert laget blir. |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 22.11.2025 09:40 Post subject: |
|
|
Kjenner litt at dette kan gå fryktelig dårlig... vi er svekka og har ingenting å spille for... de trenger seier..
0-5?? |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 22.11.2025 11:01 Post subject: |
|
|
| 0-5 er vel et kanonresultat. |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 22.11.2025 12:51 Post subject: |
|
|
Vi vinner i dag, null press og lave skuldre.
1-2. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4085 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 22.11.2025 14:05 Post subject: |
|
|
Akkurat ja...  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 22.11.2025 14:06 Post subject: |
|
|
| Skal man gidde å se ferdig resten da? |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
|
|
| Har vi noensinne (i moderne tid) - vært svakere enn nå? |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
|
|
| Ikke vits å se på. Latterlig gjeng |
|
| Back to top |
|
 |
JER Senior
|
|
|
| Betalte 400,- for å se dette….. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 22.11.2025 14:07 Post subject: |
|
|
| Bart1 wrote: | | Har vi noensinne (i moderne tid) - vært svakere enn nå? |
Ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 22.11.2025 14:07 Post subject: |
|
|
Sett ALT i år, men gadd faktisk ikke fornye tv2play for 2 kamper som trolig tapes/spilles uten betydning.
Ikke over midtbanen første 5min?😅 ser seigt ut ifølge fotmob grafikken. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 22.11.2025 14:09 Post subject: |
|
|
| Fy faen for et drittlag. Hvor er stoltheten? Noe må skje i klubben |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 22.11.2025 14:11 Post subject: |
|
|
| UYJ har vært helt elendig i hele år. Fryktelig dårlig spiller. Bør selges. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 22.11.2025 14:20 Post subject: |
|
|
| Hvordan går det an og bli dårligere for hver måned? |
|
| Back to top |
|
 |
Bedreviteren Proff
|
Posted: 22.11.2025 14:25 Post subject: |
|
|
Bortsett fra når Tromsø lot Rosenborg sentre litt fram og tilbake uten mål og mening, så er det totalt ufarlig.
Volden og JRS synes jeg har sett ganske OK ut. Ellers er det veldig mye som skjer helt uten mål og mening.
Sælnes tror jeg har nok med å "røyke ut rottene" for tiden, klarer ikke å diktere noe som helst. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 22.11.2025 14:32 Post subject: |
|
|
Vi må stå i det , ha tro på prosjektet, jobbe knallhardt …
Vi jobber oss målrettet ned i OBOS med dette laget og dessverre denne treneren. Han har allerede begynt å se bak statistikken og lure seg til å tro at det ikke er så ille.
Jo Alfred Johansson , det er dessverre så ille og da er også den delen da Broholm og Nypan holdt nivået vårt noenlunde oppe. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonnien Proff
|
Posted: 22.11.2025 14:33 Post subject: |
|
|
Alfred bær være ferdig. Han sier jo selv at vi er blitt dårligere og utviklingen har gått i feil retning siden i sommer. Han er betydelig flinkere til å snakke enn han er som trener. Jeg er drittlei!
Og hvorfor spiller Mikkel Ceide? Han er elendig til vanlig og fullstendig hjelpeløs så lenge han ikke spiller med Nemcik. Og JRS er den dårligste spilleren som har A-kamper for RBK. At han i det hele tatt har kamper er sykt. Han klarer ingenting. Bidrar med null og niks offensivt. Sjokkerende. Og nei, en kantspiller i RBK skal ikke komme unna med at han tross "løper mye" og er god i presset. Gi meg styrke. Fy faen! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.11.2025 14:33 Post subject: |
|
|
VÃ¥re tre beste hittil: Volden, Nordli, Reitan Sunde. De yngste i hver sin lagdel.
Blant våre aĺler svakeste, både i prestasjon og "fravær av leveranse" ift rolle og forventninger, er veteranene Yttergård Jensen, Selnæs og Islamovic. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 22.11.2025 14:36 Post subject: |
|
|
| Ceide spiller fordi det ikke fins alternativer, JRS spiller fordi det ikke er alternativer. |
|
| Back to top |
|
 |
|