|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 14.11.2022 23:12 Post subject: Da damene dro |
|
|
18 minutter fotball fordelt på fire kamper har det blitt for [Bragstad] i sin nye klubb som i Rosenborg og Trondheims-Ørn gjorde seg bemerket som midtstopper. Legger man til de fem minuttene pluss tilleggstid hun fikk for Norge mot Armenia i september, står man med fattige 23 minutter fotball siden slutten av juni.
Det er en situasjon hun ikke er fornøyd med.
– Akkurat nå er det tøft. Jeg har spilt veldig lite, som selvfølgelig ikke er optimalt. Det er ikke noe jeg ønsker selv, jeg har lyst å spille mye mer for å kjempe om en plass i startelleveren, sier Bragstad til NTB på landslagets samling i Spania, mellom kampene mot Frankrike og England.
Les mer: Før hun forlot RBK spilte Emilie (20) alt. Nå er det en helt annen hverdag: – Akkurat nå er det tøft |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 01.12.2022 14:54 Post subject: |
|
|
Alexander Strauss henter gammel elev Tuva Hansen til Bayern München https://www.nrk.no/sport/...1.16203089
Spørs hvor lenge Emilie Bragstad gidder å sitte på benken der, når det kommer en ny spiller inn i samme posisjon som er håndplukket av treneren. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5570 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 02.12.2022 00:46 Post subject: |
|
|
Et morsomt poeng er jo at Emilie Bragstad og Tuva Hansen begge er døtre av tidligere RBK-spillere, som til og med spilte sammen i RBK og som begge har A-landslagskamper for Norge  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |