View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 27.03.2022 20:20 Post subject: TV-serie om Rosenborg 2022 |
|
|
Lager ny tråd sjøl om 2016-utgaven kunne ha vært gjenopplivet.
Som den observante har sett på Innsiden fra garderobepratene i Marbella, er Monday i gang med opptak til ny dokumentarserie, som trolig blir vist på TV2 om ett år.
Til forskjell fra da Ingen banker RBK ble laget, konkurrerer RBK denne gang sjøl med lignende konsept. Sånn sett litt spesielt at mye blir vist på ny mange måneder senere. |
|
Back to top |
|
 |
Ernesto Junior
|
Posted: 09.09.2022 23:38 Post subject: |
|
|
Noen som vet om de fortsatt produserer denne? Ser på Innsiden og har bare sett kameraer i første serierunde. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 10.09.2022 01:10 Post subject: |
|
|
Håper de leier inn en egen fyr som kommenterer høydepunktene fra hver kamp seks måneder etterpå men later som om han gjør det live.
Det grepet gjorde virkelig susen. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Hoven Evland Jr. Veteran

Joined: 27 Jan 2006 Posts: 2550 Location: Dark side of the moon
|
|
Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 10.09.2022 07:41 Post subject: |
|
|
Jeg mener å ha lest at produksjonen ble avsluttet, så får noen arrestere meg om jeg sier feil. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.09.2022 13:49 Post subject: |
|
|
Har tenkt på det samme de siste ukene. Kan virke som om Monday har vraket ideen. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 10.09.2022 14:28 Post subject: |
|
|
Kan være at Monday ble vraket av TV 2, som heller gikk for Saltos prosjekt?
Åpner alle dører i ny TV-serie: – Betyr enormt mye
Quote: | Fra 2023 overtar TV2 rettighetene til norsk fotball igjen, og de er i gang med å lage en TV-serie der de beveger seg på innsiden av noen utvalgte klubber.
Dette gjør de sammen med produksjonsselskapet Salto, som blant annet står bak idrettsdokumentarer som Mjøndalen-serien «Alle Gutta» og hockeysuksessen «Iskrigerne».
En av klubbene der kameraene får innpass stort sett over alt, er Tromsø Idrettslag. |
|
|
Back to top |
|
 |
Bakke Junior
|
Posted: 11.09.2022 13:52 Post subject: |
|
|
krysstvælla wrote: | Jeg mener å ha lest at produksjonen ble avsluttet, så får noen arrestere meg om jeg sier feil. |
Korrekt. Stenseth oppdaterte rundt dette i en eller annen sammenheng, men klarer ikke erindre hvor/når, Rotsekk-episoden muligens? |
|
Back to top |
|
 |
Ernesto Junior
|
Posted: 11.09.2022 14:50 Post subject: |
|
|
Synd. Jeg likte den serien som gikk på Max, og for så vidt fotballrealityene til Amazon. Innsiden er bra, men hadde ikke vært overflødig med en serie med bedre produksjonskvalitet. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 11.09.2022 18:05 Post subject: |
|
|
Jeg syns også det er synd. Men først og fremst fordi den "Ingen banker RBK"-serien som ble sendt før seriestart i 2017 var ordentlig rævva. Det var rett og slett en helt elendig produksjon. Langt unna Iskrigerne og Alle Gutta.
I tillegg var 2016-sesongen en ganske så kjedelig sesong. Ingen motstand i verken serie eller cup. Og gikk ikke vår vei i Europa.
Nå vet man jo ikke hvordan årets sesong ender riktig enda. Men det hadde vært utrolig interessant å se årets opp- og nedturer fra et tredje perspektiv. |
|
Back to top |
|
 |
|