English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Knutsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 114, 115, 116  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 939

PostPosted: 22.09.2021 16:05    Post subject: Reply with quote

Mulig jeg er naiv, det får tiden vise, men jeg har tro på at Dorsin klarer å lande en trener som kler klubben, uten at han heter Maalen eller Michelsen. Forhåpentligvis blir det Knutsen, men om det ikke ender opp der, tror jeg vi får en trener på et godt nivå og som matcher klubbens filosofi. Som spiller var Dorsin helprofesjonell og kompromissløs. Det er sånn jeg oppfatter ham som person, og dette reflekterer måten han opptrer på i jobben sin som sportslig leder. Han vet hva som kreves når det gjelder resultater, men også at det handler om filosofi, kultur, kvalitet og offensiv tankegang. Ikke søren om Dorsin ringer Maalen fem minutter før nyttårsfyrverkeriet går i lufta, slik som tidligere sportslige ledere kunne ha funnet på å gjøre i ren desperasjon. Sånn sett føler jeg meg trygg på at den neste treneren vil løfte oss videre, og at det er gjennomtenkte og gode argumenter for at vi har landet rett mann.
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3944
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 22.09.2021 18:21    Post subject: Reply with quote

Personlig tror jeg aldri Maalen blir trener i RBK... Han har blitt kastet som trener og har ingen ting å vise til over tid. Han har en ripe nå i lakken som krever seriegull dersom han skal bli vurdert.
Dersom det finnes alternativer tipper jeg de er skandinaviske.
Men ærlig talt tror jeg ikke det er alternativer...
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 23.09.2021 07:01    Post subject: Reply with quote

Hvorfor er denne tråden fortsatt åpen? Er det virkelig noen som fortsatt seriøst tror KK vil til RBK sånn som laget framstår i dag??
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 23.09.2021 07:34    Post subject: Reply with quote

Kanskje du skal søke om å bli øverstkommanderende for hvilke aktuelle spiller og trenertråder som kan få lov å være åpne.

Vi var vel ikke feilfrie når Hareide signerte heller. Stengte ikke hans tråd pga negativitet før signeringen så vidt jeg husker.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 23.09.2021 08:13    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Er det virkelig noen som fortsatt seriøst tror KK vil til RBK sånn som laget framstår i dag?

Ja. Vi er opptil flere, faktisk. Jeg syntes ikke at den ideen har fått nevneverdige riper i lakken, heller. Mannen nevner Rosenborg ved hver mulighet han får. Jeg velger å leve i håpet, i alle fall.
Back to top
View user's profile Send private message
tjommi
Senior


Joined: 02 Jul 2008
Posts: 248

PostPosted: 23.09.2021 08:17    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Hvorfor er denne tråden fortsatt åpen? Er det virkelig noen som fortsatt seriøst tror KK vil til RBK sånn som laget framstår i dag??

Hvorfor skulle han ikke ville komme? Det er jo ganske tydelig at RBK pt har et STORT uforløst potensiale, og at det er forholdsvis store muligheter for et raskt oppsving for rette person. Personlig tror jeg det er en "utfordring" som trigger ganske mange trenere, det å kunne være den som "løfter RBK tilbake dit man hører hjemme". Etter sommerens vindu så har vi jo også fått en bra foryngelse av troppen, og det er landslagsspillere i stort sett samtlige posisjoner. Spillermaterialet er vel i verste fall OK+. Jeg tror det er store muligheter for å lykkes for rett person, og tror de fleste trenere også ser dette.
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 792
Location: Trondheim

PostPosted: 23.09.2021 08:27    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Hvorfor er denne tråden fortsatt åpen? Er det virkelig noen som fortsatt seriøst tror KK vil til RBK sånn som laget framstår i dag??



Confused Confused Confused Confused Confused Confused
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 23.09.2021 09:39    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Hvorfor er denne tråden fortsatt åpen? Er det virkelig noen som fortsatt seriøst tror KK vil til RBK sånn som laget framstår i dag??


Mange som tror rbk vinner serien etter å ha slått et skadeplaget Sarp på bortebane. Knudsen ser jo elendigheten. Hvorfor skal han gidde å gå til vepsebolet? Kameraderi, trøndersekt og inkompetanse.
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4277
Location: Stiftstaden

PostPosted: 23.09.2021 09:41    Post subject: Reply with quote

Finnes ingen større utfrodring enn å få RBK på fote igjen i norsk fotball. Bør trigge enhver trener med ambisjoner. Grunn god nok etter min mening.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 23.09.2021 10:26    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Hvorfor er denne tråden fortsatt åpen? Er det virkelig noen som fortsatt seriøst tror KK vil til RBK sånn som laget framstår i dag??


Nettopp det som gjør det ekstra attraktivt. Det kjøper ny trener tid, samtidig som det er veldig gode muligheter for å heve dette laget sportslig. Spillerstallen har veldig mange særdeles gode prospekter å jobbe med (Holm, Ceide, Vecchia, Holse, Skarsem, Tagseth osv), og det er faktisk ikke så enormt mye som skal til for å gjøre RBK til seriemester igjen. Det handler om å få byttet ut spillere i et par posisjoner (midtstopper spesielt), få satt brikkene på riktig plass og få innarbeidet en klarere plan i det offensive.

Det er faktisk veldig få bakdeler med å overta RBK nå.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 23.09.2021 15:55    Post subject: Reply with quote

Langt bedre å ta over RBK nå sammenlignet med når Kåre fikk sparken for eksempel. Nå har vi ikke prestert som ønsket over tid, og det skal ikke mye til for å tenne et stort engasjement blant trønderne igjen.

Kan egentlig sammenligne mer med situasjonen når Kåre tok over. Da også var folk negative til ganske mye, men med engang laget begynte å spille fotball og klarte å utnytte spillernes styrker bedre så ble det snudd til en voldsom positivitet og blant mange trøndere i dag tror jeg Kåre fortsatt står sterkt i kurs.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 23.09.2021 17:20    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig skal godgutten komme hit og trene Rosenborg. Det er bare å sette champagnen på kjøling.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 23.09.2021 18:13    Post subject: Reply with quote

I lys av de siste års trenersigneringer er det nok lurt å sette champagnen på ett mørkt og svalt sted og vente til vi ser hvordan det går for den nye treneren før vi spretter den. Uavhengig av navn. (På både champagne og trener).
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Gofoten
Proff


Joined: 26 Jul 2019
Posts: 263
Location: Hent tribunen

PostPosted: 23.09.2021 19:39    Post subject: Reply with quote

Kjetil Knutsen kunne fylt stadion med 20.000 trøndere med den fotballen laget hans leverer idag.

Selvfølgelig er det lov å håpe på Knutsen Smile
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.09.2021 22:30    Post subject: Reply with quote

Reitan:

- Han representerer det jeg vil si er et veldig moderne 4-3-3, med en miks av mye ballinnehav og evnen til å gå kjapt i lengderetning. Han er også veldig detaljorientert. Det er mye terping, nesten til det kjedsommelige. Men en får betalt, sier RBK-backen.

- Detaljorientert?

- Det gjelder i alt fra pasninger til press-spill, fra avslutninger mot mål til spillestil generelt. I tillegg er det tøffe, men relevante treningsøkter.

Les mer: Her er årsakene til at RBK vil ha Knutsen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 24.09.2021 08:24    Post subject: Reply with quote

Med fornyelse av spillestallen og mot retningen klubben tilsynelatende går mot er klubben vesentlig mer attraktiv enn kaoset for 2 år siden.
Han vil få tid til å sette sitt preg, og han vil få hente noen spillere til. Nå, sammenlignet med for 2 og 1 år siden, er det tilsynelatende slik at klubben ikke lengre har behov for å hente spillere for å hente spillere, men har nå mulighet til å hente rollebaserte spillere som forsterker laget umiddelbart.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 24.09.2021 09:57    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
I lys av de siste års trenersigneringer er det nok lurt å sette champagnen på ett mørkt og svalt sted og vente til vi ser hvordan det går for den nye treneren før vi spretter den. Uavhengig av navn. (På både champagne og trener).

Stort sett enig i det du kommer med Mustrum, men her mener jeg du bommer.
Det er viktig å kose seg og nyte de små seirene i livet.
Champagne til folket!
Eller Prosecco, Cava, Cremant eller noe om man foretrekker det selvfølgelig. RBK
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 24.09.2021 10:17    Post subject: Reply with quote

Går for øl, merker jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 24.09.2021 11:05    Post subject: Reply with quote

Det meste av god drikke (champagne, øl, vin osv.) vil være tilgjengelig, men det er selvfølgelig også lov til å ta med seg det man selv ønsker på "Kjetil Knutsens velkomstfest."
Senador vil ta dere i mot i døra og stå for servering gjennom hele kvelden.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 24.09.2021 11:55    Post subject: Reply with quote

I sånn passe arrogant fransk servitørstil med "Jeg har servert konger og presidenter"-neseføring?

Razz
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3457
Location: Trondheim

PostPosted: 24.09.2021 13:00    Post subject: Reply with quote

Det Reitan sier stemmer godt med det Rekdal også sa. Dvs at Knutsen ikke kjører en blå kopi av Eggens 4-3-3 men holder ballen litt mere i laget. Dvs ikke er så direkte i lengderetningen som vi var.
Med våre ressurser og spille stall kan dette bli veldig bra det.Håper han tar med seg Saltnes og Lode
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 24.09.2021 13:05    Post subject: Reply with quote

Klart, Knutsen er ikke en 110% kopi av Eggen. Han er inspirert av Eggen, men nesten mer i det filosofiske og innstillingen til kamper. Noe mer ballinnhav vil det helt sikkert bli med Knutsen ved roret. Det man har sett hos B/G de årene han har vært hovedtrener der har vært at de har gått inn i en hver kamp med mål om å skape problemer for motstander ved å angripe dem. Det å alltid gå ut på banen for å skåre mer mål enn motstanderen er kanskje det viktigste en trener kan tilføre laget nå.
Back to top
View user's profile Send private message
tjommi
Senior


Joined: 02 Jul 2008
Posts: 248

PostPosted: 24.09.2021 13:18    Post subject: Reply with quote

Bodø/Glimt med pressekonferanse i dag kl 14.30
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 24.09.2021 13:21    Post subject: Reply with quote

Hvor meldes det?
Back to top
View user's profile Send private message
tjommi
Senior


Joined: 02 Jul 2008
Posts: 248

PostPosted: 24.09.2021 13:23    Post subject: Reply with quote

https://www.direktesport....nidaros.no
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 114, 115, 116  Next
Page 25 of 116

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb