English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kristoffer Zachariassen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 15.12.2020 15:43    Post subject: Reply with quote

pappabrun wrote:
Hvis det kommer et slik bud er vi jo NØDT til å selge. Uansett hvor god han har vært. Tror ikke et salg hadde vært så utrolig negativt, da det ville frigjort en plass på midten for Anders Konradsen.


Følte jeg måtte rette på den der jeg
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 15.12.2020 15:51    Post subject: Reply with quote

Vi er vell fort nødt til å akseptere et sånt bud.

Er det noen som ahr vist interesse som vi vet om?
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
martibs
Veteran


Joined: 10 Apr 2006
Posts: 1124
Location: Oslo

PostPosted: 15.12.2020 15:56    Post subject: Reply with quote

Tragisk om vi mister Doff, han har vært årets spiller i min bok.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.12.2020 16:13    Post subject: Reply with quote

En knallsterk kandidat, i alle fall. Det er vel knapt noen av de andre som har levert godt som har spilt i nærheten av så mange kamper. Trondsen, Skjelbred, Holmar og Hansen har alle relativt få kamper. Reginiussen og Holse er de to med bedre børskarakterer hos meg og 20+ kamper, men så var det noe med nøkkelinvolveringer da.

Samtidig er målproduksjonen hans i år omtrent nødt til å være kunstig høy - er det noen som har sett xG-tall? Jeg synes jo ikke han har vært veldig bra i banespillet, og er ofte svak når han ikke involveres i boksen, så jeg ser ikke bort fra at vi kan komme godt ut av et gunstig salg etter årets sesong. Men da er vi pokka nødt til å finne andre måter å score mål på. Ingen andre av våre spillere hadde klart mer enn 5-6 mål i Zachariassens rolle, og vi klarer ikke hente en erstatter som troverdig putter tosifret.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 15.12.2020 16:49    Post subject: Reply with quote

Han er en ung Roar Strand, klart han er interessant.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 15.12.2020 19:59    Post subject: Reply with quote

Nå har Doff brent nok digre sjanser til at han fint kunne ha snust på 15-20 mål?

25-30mill høres ut som altfor mye til at vi kan si nei til det, men også altfor mye til at noen vil legge inn et bud på den størrelsesorden vil jeg tro.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 15.12.2020 21:22    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde faktisk forventet mer av Zacca enn det han har vist denne sesongen. Ja, han er giftig i boksen og tar mange gode løp, men teknisk er han på et lavere nivå enn det jeg hadde forventet.

Får vi et bud over 20 mill. bør han absolutt selges etter min mening.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 15.12.2020 21:25    Post subject: Reply with quote

pappabrun wrote:

Hvis det kommer et slik bud er vi jo NØDT til å selge. Uansett hvor god han har vært. Tror ikke et salg hadde vært så utrolig negativt, da det ville frigjort en plass på midten for Tagseth.

Tagseth er ikke god nok til å være en nøkkelspiller for oss å kort sikt, ikke i nærheten.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
thomas_katt
Proff


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 496
Location: Tromsø

PostPosted: 15.12.2020 21:27    Post subject: Reply with quote

Bare å gi han drakt nummer 6 og ei fotlenke med en gang Very Happy
_________________
ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3750

PostPosted: 15.12.2020 21:54    Post subject: Reply with quote

Herregud får vi 25 mill for zach er det bare å selge umiddelbart. Klubben trenger penger.
_________________
I have spoken.
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13676
Location: Namsos

PostPosted: 16.12.2020 13:18    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/sp...-trondheim

- De pokalene klubben har vunnet har kommet opp på gipsplater i taket i garderoben. Jeg har så sinnssykt lyst til å være med og sette opp en gipsplate i garderoben, sier han.

Zachariassen beskriver en Rosenborg-garderobe der en del gipsplater er tatt vekk fra taket. På gipsplatene som er igjen i taket er det påklistret pokaler. På noen er det én pokal, på noen er det to, alt avhengig av hvor mange titler klubben har tatt et gitt år.

Det er nytt av året.

- Det er inspirerende, rett og slett, og det er kult. Du får en mektigere følelse når du kommer inn i garderoben, sier han.

Zachariassen har foreløpig ikke vunnet noen titler på seniornivå.

Og Zachariassen har ingen tanker om å la seg lokke vekk fra Lerkendal med det første.

- Nei, nei, da må det i så fall være noe ordentlig kult. Jeg vet det høres rart ut, men jeg har veldig, veldig lyst til å bli med på å sette opp en ny gipsplate, sier han.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 16.12.2020 13:24    Post subject: Reply with quote

Tror faktisk at folk ikke aner hvor god Zachariassen har vært for oss i år. Bare tenk når laget får satt seg, med rette bevegelser i alle ledd, da skal det blir artig å se hva han kan få utrettet.

Gleder meg som en unge til å følge han videre på Rosenborgferden. Han er fort typen som kan bli værende i klubben, på samme måte som Mike. Over tid får man som fortjent i fotballen, og pokaler og europaspill kommer før eller siden.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 792
Location: Trondheim

PostPosted: 16.12.2020 13:40    Post subject: Reply with quote

"Jeg vet det høres rart ut, men jeg har veldig, veldig lyst til å bli med på å sette opp en ny gipsplate, sier han."

Fantastisk Razz
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 16.12.2020 13:42    Post subject: Reply with quote

Umulig å ikke like han.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3674
Location: Oslo

PostPosted: 16.12.2020 14:06    Post subject: Reply with quote

Fantastisk holdning og virker å være en tvers gjennom bra fyr. Ikke minst en svært god fotballspiller, og min absolutte kandidat til årets spiller. Tilbud fra Tyskland og Italia sier du? Nei takk, jeg vil sette opp gipsplater i Trondheim. Laughing
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Bonzo
Veteran


Joined: 02 Aug 2005
Posts: 1126
Location: Drammen

PostPosted: 16.12.2020 14:08    Post subject: Reply with quote

Maro wrote:
"Jeg vet det høres rart ut, men jeg har veldig, veldig lyst til å bli med på å sette opp en ny gipsplate, sier han."

Fantastisk Razz


Før jeg leste saken virket det i sitatet, som om Doff hadde veldig lyst til å lære hvordan man setter opp gipsplater...(for det er jo gøy)
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 16.12.2020 14:38    Post subject: Reply with quote

Langtidskontrakt med moderat lønn mot at Rosenborg finansierer tømrerutdannelse etter endt karriere?

Alltid gøy å høre at spillere har lyst til å være her, og Doff virker ikke helt som typen til å fare med innsmigrende bullshit. Så får vi se hvor kult det eventuelt er dersom et lag i midtsjiktet i Bundesliga gjør sine hoser grønne.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.12.2020 21:10    Post subject: Reply with quote

Men er det gipsplater i garderobetaket? Mener det har vært vanlige, lette himlingsplater tidligere, og syns fortsatt det ser sånn ut på disse jubelscenene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 18.12.2020 11:02    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
En knallsterk kandidat, i alle fall. Det er vel knapt noen av de andre som har levert godt som har spilt i nærheten av så mange kamper. Trondsen, Skjelbred, Holmar og Hansen har alle relativt få kamper. Reginiussen og Holse er de to med bedre børskarakterer hos meg og 20+ kamper, men så var det noe med nøkkelinvolveringer da.


Har virkelig Skjelbred og Hansen vært så gode da? Skjelbred har vel 2-3 gode kamper, 2-3 elendige og resten sånn midt på treet. Hansen har svakere enn i tidligere sesonger. Hvis man trekker fram disse to kan man like godt nevne folk som Reitan, Ceide og Islamovic i samme slengen...

Holmar har også prestert helt på det jevne. Men det i seg selv er en oppgradering vis-a-vis Reg/Hovland.

Zach og Holse er de eneste aktuelle i mine øyne
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 18.12.2020 23:43    Post subject: Reply with quote

Hansen er litt vanskelig. Han har absolutt hatt bedre sesonger, men han har selv satt en standard som er nesten utopisk i Eliteserien. Skal han måles på reelt nivå i Eliteserien 2020, eller skal han også vurderes i forhold til tidligere sesonger?

Jeg synes også han har vært litt skuffende i år, spesielt etter skaden. Men han er vitterlig fortsatt ligaens beste keeper. Og vi har ikke spesielt mange utespillere som har stått frem heller. Hadde han fortsatt vært tvilsom om vi ikke var kjent med toppnivået hans i tidligere sesonger? Går det an å vurdere ham uten disse i bakhodet?

Jeg vet ærlig talt ikke.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 19.12.2020 00:04    Post subject: Reply with quote

Zach har vært vår beste spiller i år, case closed.

20 millioner bud og vi skal godta?
Kan vel kaaaanskje være greit for klubb/styre å ta med i betraktning kontraktslengde, hvem man satser på, hvor mye forrige klubb evt skal ha osv osv...
20 millioner forsvinner fort fra et spillersalg på en erstatter, %andeler til ditten og datten, og vips så står vi der kanskje med en dårligere spiller og knapper og glansbilder igjen.

Av og til, så kan det være greit å la en investering være her en stund før vi selger, selg heller til innkjøpspris om 1 år og la han være med å gjenreise oss sier nå jeg... de 5-10 millionene er det isåfall vel verdt! Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Pinne69
Proff


Joined: 15 Aug 2018
Posts: 297

PostPosted: 19.12.2020 08:34    Post subject: Reply with quote

Enig!

Vår klart beste spiller. Han virker i tillegg som en perfekt type. Han har en herlig innstilling.Må nok nærme seg landslaget nå. Da kan han fort bli aktuell for flere klubber. Jeg mener at dette er den spilleren vi ikke kan selge dersom vi ønsker å bli best i landet. Altså , kommer det bud på 40 mill så er jo alle til salgs, men han bør ikke gå for 15-20. Vi finner aldri en erstatter til den prisen med vår "scouting" Ny Tore Reg på gang her? 9 sesonger i RBK Zacha?Wink
_________________
"Kvikk i røttern"
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.02.2021 17:48    Post subject: Reply with quote

I fjor ble det tolv mål i Eliteserien på sotraværingen. Et antall han er fornøyd med, men som han igjen ikke klarer å nyte på samme måte som årets spiller.

– Det er ikke i nærheten av like gøy som om vi hadde tatt gull. Det ble fjerdeplass på oss, så jeg mister ikke bakkekontakt av den grunn. Det er et bra tall selvfølgelig, men jeg håper på enda flere målgivende i år. Jeg vil ha flere målpoeng, sier 27-åringen.

– Jeg føler også at jeg har veldig mye å gå på i banespillet. Antallet var jo bra, men jeg skal helst ha flere bidrag i det offensive spillet. Jeg skal bli bedre i oppbygningen.

(...)

– Hvordan er interessen rundt deg?

– Jeg har lest litt, men det har ikke vært noe konkret interesse som jeg har fått beskjed om.

Zachariassen fylte nylig 27 år. Han stresser ikke med utenlandsopphold av den grunn.

– Jeg har som sagt en drøm om å dra ut en gang. Det er det største man kan gjøre som fotballspiller, det å komme seg til en stor liga. Jeg stresser allikevel ikke, for jeg har kun hatt fem år i Eliteserien. Jeg har ikke hatt noe lang proffkarriere, men jeg har så klart en drøm om å oppleve det store utlandet, sier han.

Les mer: RBK-profilen om «egen prislapp»: – Jeg fikk litt bakoversveis da jeg hørte det
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.05.2021 01:17    Post subject: Reply with quote

Nærmest i det skjulte ble han og André Hansen utpekt som "visevisekapteiner" bak Markus Henriksen og Per Cljan Skjelbred i vinter.

- Jeg syns det er veldig stas å bli tatt med i kapteinsteamet og være med og styre litt. Det er veldig stort å få være kaptein på Lerkendal i en kamp. Det var utrolig gøy! smiler Zachariassen til rbkweb.no.

Les mer: - Veldig stort å få være kaptein på Lerkendal
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 20.05.2021 16:27    Post subject: Reply with quote

– Jeg har alltid løpt mye, helt fra jeg var liten, alltid løpt mest egentlig. For meg var det alltid viktig at det ble en solid økt ut av hver trening, så jeg la ofte inn noe ekstra. Og jeg begynte tidlig med det vi kaller «doggiser», flere spurter på til sammen fire minutter. Jeg gjorde heller det enn å løpe på mølla, sier Zachariassen.

Han snakker om «en kilometers høyintensitetsløp». Det er spurtene som er de viktigste - og om at han legger inn fire minutter med spurter etter hver trening.

Det har, på mange måter, ført Zachariassen dit han er i dag. Men det tok tid før han fikk gjennombruddet. Han spilte 2. divisjon og Obos-liga i mange år før noen tok sjansen på ham, og det ble ikke Brann. Det er ikke alltid like enkelt å bli profet i eget land.

– Det er litt sånn - enten slår du gjennom i Brann, eller ikke. Det ble ikke til at min sjanse kom, sier Zachariassen.

Han poengterer at han ikke er bitter på Brann.

Les mer: Zachariassen: − Jeg har alltid løpt mest
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23  Next
Page 15 of 23

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb