English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Molde FK 2020
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bukowski
Proff

PostPosted: 07.02.2020 14:59    Post subject: Reply with quote

Mange syns det setter en liten krydderspiss på fotballinteressen å ha noen å mislike (kanskje endog h-ordet). Jeg føler det blir færre og færre kandidater for nesten hver sesong, og i år er det all time low - er strengt tatt bare Molde igjen. Lillestrøm har avgått ved døden, Brann ligger på sotteseng, Vålerengen lå klar for obduksjon - ble bare utsatt litt siden noen mente pasienten hadde en rykning i en legemsdel. Selv pipetantene i Nordens Paris har pakket sammen isbjørn-lekedyrene de likte å vise fram på TV, så hva er da igjen? Skal man mislike Sandefjord og Ålesund, liksom?
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Veteran

PostPosted: 07.02.2020 21:03    Post subject: Reply with quote

Lillestrøm ned, Start opp. Litt sånn paddehatt-opplegg, spør du meg...

- "Prøv å bli god " -- Nils Arne Eggen
Back to top
Humma
Senior

PostPosted: 07.02.2020 21:37    Post subject: Reply with quote

Jeg klarer fint å mislike både Start og Aalesund, null problem. Start på grunn av det åpenbare, Aalesund fordi de har blitt et skikkelig antifotballag. Brann synes jeg egentlig mest synd på (iallefall supporterne), selv om det er litt morsomt når de faller sammen.

Vålerenga kan godt gå litt på trynet, men de trenger ikke å rykke ned. Jeg har ingen sterke følelser verken for eller imot Fagermo, men jeg er lei av gnålet om Intility Arena og hvordan de egentlig er et topplag.

Molde må gå konkurs og bli tvangsflyttet til 4. divisjon, Aker Stadion-tomta solgt for å betale kreditorene, og bli erstattet av Træff som den største klubben i Molde.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 07.02.2020 22:08    Post subject: Reply with quote

Hadde det ikke vært for for at en viss tullebukk i Dagbladet stadig holder på å tegne disse luftslottene som tidvis har blitt bygget på Valle så ville vi jo mest hatt et minne om en ganske så imponerende supportergruppe med et ganske så middels fotballlag bortsett fra i et par år midt på 2000-tallet hvor de brukte tusenlapper som om de var opptenningsved i en kald vinter i et hus uten elektrisk varme.

Nå er det en noe tam supportergruppering som først og fremst får oppmerksomhet ved å lage kvalm som har et fotballlag som fremdeles er ganske så middels.
hatemolde
Senior

PostPosted: 14.02.2020 18:13    Post subject: Reply with quote

https://www.telegraph.co....ays-woman/

Engelsk media <3

tusen takk for at dere gjør det norsk media er for feig til å gjøre!
Back to top
Hodor
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 22:43    Post subject: Reply with quote

Ser fortsatt flere norske medier ikke skriver navnet til Sarr i sakenen sine.
Alle vet jo hvem det er for fuck sake.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb