English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ognjen Ožegovic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Frakken
Junior


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 49

PostPosted: 23.08.2019 10:19    Post subject: Reply with quote

Mannen har da 84 målpoeng på 192 kamper, så er jo ikke helt uforståelig at vi prøver oss på denne spilleren. Det tilsvarer omtrent et halvt poeng pr match. Han har også rett alder og vil bare bli bedre

https://www.transfermarkt...ler/144304
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 23.08.2019 10:52    Post subject: Reply with quote

Det bør vel også sies at Partizan som lag ikke var særlig imponerende i går. De scora mer eller mindre på de sjansene de hadde, bortsett fra den ene vår venn burde satt. Samtidig så vi tidligere at flere spillere sleit med at matta var glatt, så det bør nok også tas hensyn til. Vanskelig å si hvordan han hadde fungert i et lag som fungerer bedre offensivt enn det Partizan gjorde i går. Jeg er all for å økse SIB, ikke misforstå meg, men en kamp trenger ikke si mye om en spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 23.08.2019 11:27    Post subject: Reply with quote

Ikke rask. Ikke duellsterk. Dette fremstår så anti-hornelandsk som det er mulig å komme.
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1188

PostPosted: 23.08.2019 11:35    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
men en kamp trenger ikke si mye om en spiller.

Det har du rett i, men det man kan slå fast basert på et innhopp er hva slags type spiller den karen der er. Han var veik i kroppen og ferdig utvokst. Så da er det ganske lett å slå fast at det der aldri vil bli en typisk RBK-spiss. Med det mener jeg en Sørloth/Rushfelt/Johnsen/Carew/Søder-aktig spiller. Og legger man til at vi nå skal spille "moderne" fotball der spissen i tillegg til å være oppspillspunkt skal være en jagende førsteforsvarer og gå i press så må jeg si at han ikke så ut til å være den type spiller heller.

Med andre ord var han veldig langt unna å være det man i mitt hode bør se etter av kvaliteter om det der skal være en reell utfordrer. Skulle jeg sagt noe så ville jeg si at han minnet mer om Botheim enn Søder, og siden Botheim nå alt er der så vet jeg ikke om man trenger enda en innbytter som er for veik og for dårlig i presset, men som nok er flinkere til å stikke inn i et bakrom eller score tap-ins.

Jeg liker over hodet ikke å være kritisk til spillere før de har fått prøvd seg, men det her så ikke ut til å være den typen spiller vi trenger egenskapsmessig.
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1118
Location: Trondheim

PostPosted: 23.08.2019 12:32    Post subject: Reply with quote

Wiseblood wrote:
Så da er det ganske lett å slå fast at det der aldri vil bli en typisk RBK-spiss. Med det mener jeg en Sørloth/Rushfelt/Johnsen/Carew/Søder-aktig spiller.


For ikke å glemme Steffen Iversen, med sine 130 mål for RBK i obligatoriske kamper Smile
Back to top
View user's profile Send private message
media
Veteran


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 2521

PostPosted: 23.08.2019 12:44    Post subject: Reply with quote

Hallo. Ivers jr og Ivers sr og Brattbakk er på hylla over.
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1188

PostPosted: 23.08.2019 13:29    Post subject: Reply with quote

Oxbailla: Glemte Ivers Jr., men tror ikke han heller ville likt all jobbinga og presset til Horneland. Very Happy

Media: Se over, nevnte med vilje ikke Brattbakk (som jo ofte endte som kant i CL). De karene fra steinalderen (Ivers sr. og andre) er det vel ikke vits i å trekke inn her.
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.08.2019 17:31    Post subject: Reply with quote

bigfoot wrote:
PÃ¥ den ene siden er jeg skeptisk til et intervju med en eller annen "S.Č." med et par stock photos.


Det er vel bare sedvanen i Kroatia å signere med initialer? Er ikke mange (ti)årene siden at avisartikler også her i landet ble signert med psevdonymer som "harpe" osv.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jan Erik
Proff


Joined: 05 May 2014
Posts: 423

PostPosted: 29.08.2019 19:57    Post subject: Reply with quote

Har fulgt med han i kveld også mot M*ld*. Totalt ubrukelig. Punktum. Ville blitt den minst giftigste spissen vår siden Zahora
_________________
Det står då før svarte faen ingen mål i skauen!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 29.08.2019 20:07    Post subject: Reply with quote

Så dukker spørsmålet opp:

HVEM syntes det var en god ide at Rosenborg skulle vurdere ham?
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
RBKrosenborg
Proff


Joined: 10 Dec 2007
Posts: 260

PostPosted: 30.08.2019 00:35    Post subject: Reply with quote

Jan Erik wrote:
Har fulgt med han i kveld også mot M*ld*. Totalt ubrukelig. Punktum. Ville blitt den minst giftigste spissen vår siden Zahora


De aller fleste har sett mye dårligere/annerledes ut en de er i løpet av 90 eller 180 min.
Ikke at jeg tror det er tilfelle altså.

Arsenal har hatt ruud gullit, alan shearer, yaya toure og rakitic på prøvespill. Ingen på et veldig ungt tidspunkt heller.
Ingen av de klarte å fremstå som en spiller verd å signere.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 30.08.2019 06:53    Post subject: Reply with quote

Dette er en historie om en nesten-katastrofe som klubben bør ta seriøst.
Back to top
View user's profile Send private message
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1658
Location: Trondheim

PostPosted: 11.09.2019 11:41    Post subject: Reply with quote

Endte forøvrig i 2. Bundesliga for SV Darmstadt.

Det er jo nesten det samme som å ende opp i Rosenborg, da Trondheim og Darmstadt som kjent er vennskapsbyer.

Darmstadt er trolig (omtrent) det tredje beste valget når man velger lag utifra vennskapsbyer av Trondheim.

For de som måtte lure hadde han altså valget mellom:
1. Rosenborg
2. Sturm Graz
3. SV Darmstadt
4. Hajduk Split
5. Norrkøping.
6. Odense BK
7. Sherrif Tiraspol
8. Tampere
9. Klaksvik.


Usikker på hvor gode klubbene i Dunfermline (Skottland), Kopavogur (Island), Petach Tikva (Israel), Rammallah (Palestina) og Vallejo (California) er, men det er vel antagelig ikke helt fjernt å tenke at noen av disse byene har bedre lag enn Klaksvik og Tampere.

I'll show myself out.
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 11.09.2019 11:46    Post subject: Reply with quote

haha Pokie :p

Rart han ikke gikk sendte søknad til Sjeikistan der de har masse Oljepenger :p
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.09.2019 18:02    Post subject: Reply with quote

Vi har aldri vunnet i Kopavogur: Breidablik - Rosenborg 2-0
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Page 13 of 13

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb