English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ognjen Ožegovic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 22.08.2019 13:52    Post subject: Reply with quote

1.5 i året er jo ikke så ille.

hvis det stemmer at vi ikek ble enige om den lønna så håper jeg de bygger opp under bonuser istede for mere fastlønn.

mulig 1.5m +europa kval etc.

mulig med litt lønsøkning etter antall spilte kamper.

håper virkelig ikke de går for bonus på antall mål for det kan sørge for tidenes egotrip xD
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Number10
Veteran


Joined: 16 Sep 2012
Posts: 1718

PostPosted: 22.08.2019 13:57    Post subject: Reply with quote

«yeah, får høyere lønn». Helt til de oppdager at alt går bort til skatt.
Norge RBK
_________________
«Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 22.08.2019 19:22    Post subject: Reply with quote

Om han ikke vil ha den lønna samt bonuser, så kan han bare bli værende Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.08.2019 22:06    Post subject: Reply with quote

Da kom han på banen mot Molde. Får følge litt mer med på Max.

Salvatore wrote:
https://www.sportskacentr...-stopiran/


Originalkilden: Norvežani nude malu platu Ožegoviću, Rozenborg na čekanju!

Google-oversetteren wrote:
Rosenborg offers Ozegovic about € 150,000 a year, which is almost identical to Partizan. With the difference that living in Serbia with this money is quite carefree, while in Norway the standard of living is much, much higher and the aforementioned amount is nothing but a solid salary, and Ožegović wants to "box between 250,000 and 300,000 euros.

Hence, Ozegovic turned down the first offer, put Rosenborg on hold and transferred the ball to the Norwegian club, which is now on the move.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 22.08.2019 22:08    Post subject: Reply with quote

Vel, han har tidenes mulighet til å spille seg til oss.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3674
Location: Oslo

PostPosted: 22.08.2019 22:31    Post subject: Reply with quote

Totalt usynlig så langt. Har vel knapt vært involvert i noe som helst konstruktivt fremover. I det hele tatt ser ikke Beograd ut som noe topplag akkurat.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 22.08.2019 22:33    Post subject: Reply with quote

Vanskelig når Partizan er såpass tannløse framover.
Back to top
View user's profile Send private message
Jan Erik
Proff


Joined: 05 May 2014
Posts: 430

PostPosted: 22.08.2019 22:35    Post subject: Reply with quote

Passiv i presset, tung i steget og mer på hæla enn på tå.
_________________
Det står då før svarte faen ingen mål i skauen!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3674
Location: Oslo

PostPosted: 22.08.2019 22:37    Post subject: Reply with quote

Minner om Søder ja Laughing
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
razzle
Proff


Joined: 11 Sep 2016
Posts: 277
Location: Sarpsborg

PostPosted: 22.08.2019 22:38    Post subject: Reply with quote

Ã…rhundrets bom pÃ¥ ballen, gresset sprutet og fyren fløy veggimellom 😂 Han fikk en bra pasning innenfor 16 og kunne lett satt den i buret. Men nei.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 22.08.2019 22:39    Post subject: Reply with quote

God bevegelse i boks som burde endt i mål, men sklir i avslutningsøyeblikket. Syntes han har tatt greit for seg i duellene, særlig med tanke på størrelsen på gutten.
Back to top
View user's profile Send private message
Number10
Veteran


Joined: 16 Sep 2012
Posts: 1718

PostPosted: 22.08.2019 22:44    Post subject: Reply with quote

Virkelig bekymret over speidingen til RBK og at de er villige til å gi denne mannen 1.5m i året.
Minner meg om nicki bille.
Tung, treg, kjefter, sutrer, gjorde omtrent hån når lagkameraten bommet på mål.
Rake motsetningen til hva RBK trenger av en spiss.
_________________
«Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 22.08.2019 22:52    Post subject: Reply with quote

Sjokkert over at vi forsøker å kjøpe ham her. Det er tross alt toppidrett vi forsøker å dyrke frem, dette her er virkelig ikke det vi burde se etter.
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 642
Location: Trondheim

PostPosted: 22.08.2019 23:06    Post subject: Reply with quote

Sjokkert over at folk er så overbevist om at vi har prøvd å kjøpe han. Stoler ikke et fnugg på noen av kildene som har dukket opp i tråden her, annet enn adressa-saken hvor det sies at vi har undersøkt han.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.08.2019 23:09    Post subject: Reply with quote

Når det er så mange forskjellige kilder i Serbia og Kroatia, må jeg si at jeg blir veldig overrasket om det ikke er reelt at vi har forhandlet med både klubb og spiller. F.eks. er Index den største nettavisa i Kroatia.

Derimot kan det være at avisene ligger litt på etterskudd. At Horneland allerede på tirsdag visste at Ozegovic ikke kom til å akseptere lønnstilbudet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 22.08.2019 23:30    Post subject: Reply with quote

Enig med 2mas. Og jeg er bekymret. Ok, skjønner at vi ikke henter en spiss fra PL, men dette...
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 22.08.2019 23:33    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Sjokkert over at vi forsøker å kjøpe ham her. Det er tross alt toppidrett vi forsøker å dyrke frem, dette her er virkelig ikke det vi burde se etter.


Snart jul jo, vi trenger virkelig en dugandes representant i taxi-køa. Og ikke glem at Alstad fortsatt er i klubben, han kan dette med folk.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 642
Location: Trondheim

PostPosted: 22.08.2019 23:34    Post subject: Reply with quote

Kan godt hende du har rett 2mas, antar du sjekka kildene godt før du valgte å poste saken.

PÃ¥ den ene siden er jeg skeptisk til et intervju med en eller annen "S.Č." med et par stock photos. PÃ¥ den andre er det forsÃ¥vidt relevant Ã¥ spørre seg hva vedkommende skulle tjene pÃ¥ Ã¥ fabrikere noe sÃ¥nt, er ikke akkurat en Mino Raiola-spiller vi snakker om.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 23.08.2019 02:09    Post subject: Reply with quote

Tipper vi kanskje har forhørt oss for å være klar med et tilbud og forespeilet agenten hans hva vi kunne tilby men at det aldri ble noen forhandlinger da agenten sa at han ville ha dobbelt så mye betalt.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Vakker Blomst
Proff


Joined: 15 Apr 2006
Posts: 401
Location: Østsida

PostPosted: 23.08.2019 07:20    Post subject: Reply with quote

Puh! Takk 100% jeebus for at dette ikke blir noe av!

Helt hinsides at vi har i hele tatt forsøkt oss pådenne spilleren. ALT som har kommet frem, og dette forumet gjør en veldig brukbar jobb i å skaffe seg sannferdig informasjon, om denne spilleren er asshole-takter fra ende til annen. Samtidig med å være en særs begrenset spiss. Jeg velger å legge mye vekt på den analysen tidligere i tråden fra han kroatiske (?) supporteren, som jeg oppfattet som en veldig ærlig og nøktern analyse. Virket ikke som han prøvde verken å skittkaste eller hause opp, men gitt et ærlig bilde av hvordan Partizan-supporterene oppfatter han.
Og det dere beskriver fra Molde-kampen (så ikke kampen selv) virker å treffe på alle punkter. En spiss som trenger minst fem gode sjanser for å i heletatt treffe mål, resten av spillet går i syting, filming og demoralisering av lagkamerater.
Nå var jeg i mine stille stunder litt naiv og trodde faktisk at RBK hadde litt bedre shopping-teft enn det som kommer fram i lyset - at de har en viss kontroll på spillere i vårt sjikte og hvilke spillertyper de ønsker inn. Dette til tross for mange håpløse signeringer den siste tiden.
Men, du verden, det står dårligere til i scoutingavdelingen enn jeg kunne ane!
Det er nesten ikke til å tro. De fleste siste signeringer har vært spillere som blir tilbudt oss, fordi de suger eller har gjort seg uspiselige i sine klubber. Bendtner, Valsvik.. begge signeringer som skapte jubel og forbauselse over at de klarte å bli kvitt dem fra deres daværende klubbsupportere.. Akintola, utleieavtale danskene har alt å vinne på.. Nå denne fyren..

Jeg har humret litt for meg selv over uttalelser som «rbkweb hadde kunne gjort en fem ganger bedre jobb enn SIB» her tidligere, men det jaggu så sant som det er sagt!

En annen spiller som nå for tiden blir tilbudt andre klubber er jo Maars Johnsen. Med han vet vi i allefall hva vi får. Gå heller for han da, siden SIB og co ikke evner å hente noe som helst som ikke blir kasta etter dem.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 23.08.2019 07:51    Post subject: Reply with quote

Vakker Blomst wrote:


En annen spiller som nå for tiden blir tilbudt andre klubber er jo Maars Johnsen. Med han vet vi i allefall hva vi får. Gå heller for han da, siden SIB og co ikke evner å hente noe som helst som ikke blir kasta etter dem.


Jeg også er litt der, jeg har uttalt meg positivt om Johnsen. Og det skyldes kanskje mest at jeg vet hva jeg får og at jeg har svært liten tiltro til Bjørnebye og Thoresen.. Neutral
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 23.08.2019 10:02    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke veldig overrasket over at han avslår 1,5 M i året - det er jo relativt lavt sammenlignet med mange andre i stallen, og signaliserer at han er tiltenkt en backup/rotasjonsrolle. Og man må jo tross alt stikke fingeren i jorda og innse at en som får en del spilletid i en av de beste serbiske klubbene ikke uten videre slenger seg på samme rolle i en av de beste (vi ligger på fjerdeplass) norske klubbene uten i det minste å få et lønnshopp som kompenserer for en vesentlig økning i levekostnader.

Om Ozegovic er verdt en høyere lønn for Rosenborg, det har jeg ingen mening om. Så ikke Partizan - Molde, eller noen andre Partizan-kamper for den saks skyld. Men jeg ser faktisk heller at vi henter en spiss som ubetinget er verdt å ligge rundt toppen av skalaen i klubben, lønnsmessig, enn å drive og gnure på med signeringer av spillere i sjiktet mellom Botheim og Søderlund; å sjanse på vellykket gullgraving i rabattkurven ved kassa på Coop Beograd/Østersund/Alkmaar er ikke noen god strategi, selv om Stig fra feil fam synes å mene at det er den eneste gangbare veien.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 23.08.2019 10:13    Post subject: Reply with quote

Han var virkelig en svak spiller. Hva i all verden skulle vi ønske denne spilleren? Det han viste mot Molde var jo ikke i nærheten av de unggutta vi har på laget som nesten aldri får sjansen av Horneland
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1191

PostPosted: 23.08.2019 10:24    Post subject: Reply with quote

Svak er vel ordet ja. Da jeg slo på kampen var det første jeg la merke til at han var veldig (ekstremt) duellsvak. Så noen midtspiss er han definitivt ikke. Han er så langt unna noe oppspillspunkt man kan komme. Det der er muligens en kar som kunne fungert på topp i en 4-4-2 der han hadde med seg en stor sterk spiss, men det er veldig vanskelig å se hvor han skulle passet inn hos oss i en 4-3-3. Tror slettes ikke at han er noen ving heller.

Styr unna er førsteinntrykket mitt. Hva i all verden man har tenkt her (på ekstremt tynt grunnlag fra min side) er vanskelig å se...
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
Krokodil Dundee
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 1285

PostPosted: 23.08.2019 10:43    Post subject: Reply with quote



Ã…penbart at dette er scoutingen til Rosenborg. Helt hinsides at vi har gitt han her tilbud. Virker rett og slett som en elendig spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
Page 12 of 13

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb