English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2019
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 158, 159, 160  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 01.02.2019 18:51    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
Enig, det spørs bare hvem vi er interessert i/jobber med. På mange måter tror jeg at Bendtner ryker før Søderlund. Jeg tror Bendtner hele tiden har ønsket seg videre, og under et regime der det stilles knallharde krav, vil han nok ønske dette enda sterkere. Søderlund passer jo som hånd i hanske for det presset Horneland ønsker å implementere i laget.

Bendtner virker kanskje lat men har har tross alt spilt i PL, Bundesliga og Serie A - tviler på at det trenes mindre hardt der enn i eliteserien
View user's profile Send private message
Claudius Galenus Standarn
Veteran

PostPosted: 01.02.2019 19:05    Post subject: Reply with quote

Laget fungerte jo ikke i fjor, og vi hadde en trener som ikke stilte tydelige nok krav. Tror (muligens ønsker) at Lorden kommer til å trives og igjen vise at han er en fantastisk spiller.
.
.
Ang. spillere inn - jeg er egentlig brukbar fornøyd med troppen. Gitt at Dølle viser seg å fungere bra som høyre back, er det egentlig bare sentral midt jeg synes vi trenger. Trondsen virker å virkelig slite med lyskene. Konradsen er absolutt ingen sentral midt. Synes heller ikke Lundemo har imponert alt for mye (han har vel også vært en del skadet riktignok..)
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 01.02.2019 19:30    Post subject: Reply with quote

Vi må i hvert fall ha en back-up på venstrebacken, det tror jeg er øverste prioritet nå. Bendtner må få muligheten til å vise seg fram i nytt system for nye trenere.
Captain
Veteran

PostPosted: 01.02.2019 20:26    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:
Captain wrote:
Enig, det spørs bare hvem vi er interessert i/jobber med. På mange måter tror jeg at Bendtner ryker før Søderlund. Jeg tror Bendtner hele tiden har ønsket seg videre, og under et regime der det stilles knallharde krav, vil han nok ønske dette enda sterkere. Søderlund passer jo som hånd i hanske for det presset Horneland ønsker å implementere i laget.

Bendtner virker kanskje lat men har har tross alt spilt i PL, Bundesliga og Serie A - tviler på at det trenes mindre hardt der enn i eliteserien

Det trenes nok veldig hardt der også, og det tror jeg Bendtner vil klare. Det som er spørsmålet er om han klarer å tilpasse seg den nye spillestilen, som på mange måter er "gegenpress". Det er ikke alle spisser som egner seg til en slik spillestil, på mange måter trenger vi en type ala Firmino, en som står på og jobber kampen gjennom. Dette er noe jeg sliter med å se at Bendtner vil klare å tilpasse seg. Oppi alt, så skal man ikke bare skylde på Bendtner for den lave målfrekvensen i fjor, han er en spiller som trenger å få ballen i- og rundt 16-meteren, eller legge opp til sjanser for andre. Det ble svært vanskelig i fjor, i og med at samspillet ikke fungerte. Håper jeg tar feil, for Bendtner har mange kvaliteter som overgår de fleste i ES.
BjarneS
Veteran

PostPosted: 01.02.2019 20:29    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:

Jeg regner ikke med Bendtner. Jeg tipper vi ser an om vi kan få noen lusører for ham i august, deretter blir han nok fristilt. Helt utrolig at vi ikke terminerte kontrakten hans.
Back to top
Hedning
Veteran

PostPosted: 01.02.2019 20:35    Post subject: Reply with quote

Plz. Bendtner putter 20+ i år.
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 01.02.2019 21:01    Post subject: Reply with quote

Off Topic. Hvor mye videresalgspenger fikk vi for hou og Rasmussen?

Adressa har plussak.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 01.02.2019 21:22    Post subject: Reply with quote

– Dette er konfidensielle avtaler, så jeg kan ikke si noe om innholdet annet enn at vi ser med spenning på overgangene. Vi har vært nøye med å få inn videresalgsprosenter, sier sportslig leder Bjørnebye til Adresseavisen.

Uten at Bjørnebye vil snakke om hvor mange prosenter klubben har i disse salgene, er det liten tvil om at det betyr flere millioner kroner inn.

– Når det gjelder John, så har vi vært våkne på at det kinesiske markedet kunne være en mulighet videre for ham (har skiftet statsborgerskap). Overgangen til Jacob kom som en positiv overraskelse, sier Bjørnebye.
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 02.02.2019 01:20    Post subject: Reply with quote

Troppen skriker etter kvalitet. Fart, styrke og god ballbehandling. Søder, Levi, Valsvik, Dølle og Konradsen er ikke i nærheten av hva vi trenger. Bør det jaggu komme inn noe på Jebali nivå eller høyere. Gjerne en på midten om Trondsen fortsetter med skadene og vi må inn med backup på back plassen. Birger blir å springe seg til døde så må.nok ha litt hjelp
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 02.02.2019 10:36    Post subject: Reply with quote

Bemerkelsesverdig få rykter.. Opplever troppen som pdd dårligere enn i fjor: vi er færre- uten å ha tapt veldig mye kvalitet, og har mistet Jebali som åpenbart hadde mye fotball i seg, hadde godt samspill med Meling og scoret noen utrolig vakre og viktige mål! Åsen kan utjevne dette og vel så det, men vi har færre å spille på og skal kjempe på tre arena med stor slitasje. Vi vet at mange i troppen sliter med hyppig skade (spesielt Trondsen, Helland, Dølle, dels Hedenstad og Reginiussen- dog ikke i fjor) og flere sliter titt og ofte med smårusk- i fjor typisk Jensen og Konradsen.. Som bonus har vi fått Adegbenro tilbake fra skade- nesten som en ny signering fra fjorårssesongen..
Men basert på ambisjonene er det ingen tvil om at vi må ha inn nye spillere! Jeg mener alt som hentes nå må heve ‘førstelaget’.. Ny hø back, ny midtstopper (evt satse på Serbesic+Reginiussen), ny sentral som erstattter Ole, Jo Inge Berget og evt en spiss med litt større aksjonsradius og fart enn den type spiss vi har i dag.. Vi kan jo håpe vi får inn 30 mill fra videresalg, opprydding og Jebali + evt salg av Søder/Bendtner.. Bør ha litt handlerom, selv om vi sikkert må ut med noen miller på treneravgangene også.....
number10
Veteran

PostPosted: 02.02.2019 11:27    Post subject: Reply with quote

Mangel på kjappe spillere er merkbart, spesielt en av stopperne!!!
Valsvik en fiasko!!!!🤬
Captain
Veteran

PostPosted: 02.02.2019 11:37    Post subject: Reply with quote

Greit nok at Valsvik ikke imponerte noe særlig i går, men vi trenger da virkelig ikke å kappe huet av han. Det var trossalt første kamp med nye lagkameratater, og sikkert mange nye tanker om hvordan vi ønsker å fremstå. Jeg synes Valsvik viste prov på noe bra, så det tror jeg vil løse seg med trening/kamptrening. At det er en fotballspiller som har kvaliteter, finnes det ikke tvil om, var god i Godset og senere i Tyskland. Jeg ble positivt overrasket over kvalitetene til Serbecic, noe jeg tror trenerne også ble. Det blir en knallhard kamp om de to midtstopperplassene denne sesongen, om ikke annet.
Erkh
Junior

PostPosted: 02.02.2019 12:03    Post subject: Reply with quote

Vi har bare hatt temposvake midstoppere siden Skjelvik dro, og selv om det ikke utgjør en forskjell i Eliteserien så merkes det fort i Europa dersom man skal kjøre opp begge backene og satse hardt.

Lurer litt på om Horneland egentlig hadde noe å si når det kom til Valsvik overgangen? Virker som spillestilen er avhengig av tempo i forsvar.
Uansett så ser Serbecic ut til å være et håp med litt hurtigere bein ihvertfall.

En ny spiss og ving derimot, ja takk! Levi er for treig og Søderlund er Søderlund.
Back to top
andrezinho
Veteran

PostPosted: 02.02.2019 12:34    Post subject: Reply with quote

Forventer at Serbecic blir et førstevalg i år. Valsvik kommer sikkert til å finne seg bedre til rette etterhvert, men skjønner som alle andre lite av den overgangen. Hovland-Valsvik med høyt press mot sterk motstand i Europa blir smertefullt. Ønsker et ungt og temposterkt stoppertalent til!
Lamagu
Junior

PostPosted: 02.02.2019 13:38    Post subject: Lavt ambisjonsnivå Reply with quote

Forstår virkelig ikke hvorfor Valsvik hentes til klubben, det er definitivt ingen forsterkning. Håper Rosenborg kan satse på Serbecic, som er en mye bedre stopper. Det har vært en god del dårlige kjøp i Rosenborg, og det ser ut til å fortsette, dessverre.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 02.02.2019 13:43    Post subject: Reply with quote

Valsvik er et meget merkelig kjøp. Han kan bidra med høyde, men det er en egenskap som er viktig de siste fem minuttene dersom motstanderen pumper innlegg inn i boksen. Ogbu må jo være en bedre backup en Valsvik.
Back to top
TomasH
Proff

PostPosted: 02.02.2019 19:32    Post subject: Nye spillere 2019 Reply with quote

Helland imponerer ikke mot lag i Europa. Nå er Jabali solgt. Burde vi ikke ha plass til Akintola? Horneland brukte jo Akintola på en måte som virkelig ga mål og målpoeng, noe vi trenger. Har ikke Akintola også fart? Rosenborg må vel være like bra for han som Midtjylland??
Hent Akintola; mener nå jeg (blir han dyr, er det vel god sjanse for å få pengene igen ved et salg om 2-3 år??9
Back to top
DarthJohansen
Proff

PostPosted: 02.02.2019 19:41    Post subject: Reply with quote

Dette forumet i ett nøtteskall for tiden: mange nye poster i tråden "Nye spiller 2019" hvor ingen handler om temaet. Bare de samme diskusjonene som i 4-5 andre tråder.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 02.02.2019 19:48    Post subject: Reply with quote

Posten før din omhandlet riktignok et forslag til ny spiller.
DarthJohansen
Proff

PostPosted: 02.02.2019 19:51    Post subject: Reply with quote

Haha, jeg så den etter jeg hadde postet. Jeg ga opp tråden lenge før jeg kom ned til den. Men føler poenget står, mye of topic og samme ting som diskuteres i forskjelle tråder for tiden.
Back to top
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 02.02.2019 20:23    Post subject: Reply with quote

Hvordan er ståa på Bjørn Bergmann Sigurdarsson?
Captain
Veteran

PostPosted: 02.02.2019 20:27    Post subject: Reply with quote

Spiller vel regelmessig for Rostov i Russland, da tror jeg det er enklere å hente lagkamerat Kjartansson. Gode spillere begge to!
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 02.02.2019 20:37    Post subject: Reply with quote

På tide med en brasilianer på Lerkendal! En offensiv, rask og teknisk brasilianer. Viktig å prøve noe nytt.
Back to top
Talentløs
Senior

PostPosted: 02.02.2019 20:37    Post subject: Reply with quote

I tillegg har han uttalt seg at han kunne tenke seg å vende tilbake til Molde, når tiden i Rostov er over.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 02.02.2019 21:46    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
På tide med en brasilianer på Lerkendal! En offensiv, rask og teknisk brasilianer. Viktig å prøve noe nytt.

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 158, 159, 160  Next
Page 58 of 160

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb