English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Naa skal vi hoevle over LYN!!!

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tantalos
Junior

PostPosted: 24.10.2004 19:57    Post subject: Naa skal vi hoevle over LYN!!! Reply with quote

Maalforskjellen blir altsaa det som avgjoer i aar, hvilket vil si at vi maa hoevle over Lyn med minst 5-0... Det klarer vi!
Back to top
View user's profile Send private message
Chriz
Senior

PostPosted: 24.10.2004 21:23    Post subject: Reply with quote

Skal godt gjøres, bortsett fra Vålerenga er det Lyn som har sluppet inn minst mål denne sesongen.. Tror det holder med en 2-0 seier, Stabæk er i en litt uheldig situasjon og må vinne siste kampen, det kan føre til både en jevn spilt og spennende kamp eller at Vålerenga straffer dem ufattelig hardt ! Lyn har kun royal league og spille om, så kanskje de ikke vil være så sinnsykt motiverte, heldigvis er er lyn sin formkurve ganske så dårlig akkurat nå, så et gunstig tidspunkt å møte dem, herlig at det er hjemme kamp da Smile
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 25.10.2004 08:10    Post subject: Reply with quote

Chriz wrote:
Lyn har kun royal league og spille om, så kanskje de ikke vil være så sinnsykt motiverte

...og de vil vel heller ikke blø for at VIF skal ta seriegull Wink
Back to top
Zbegra
Rutinert

PostPosted: 25.10.2004 08:15    Post subject: Reply with quote

Faen dette blir så spennende at jeg har ikke ord.
Vi må skåre så mange som mulig, vi kan ikke la VÅLERENGA slå oss på målforskjell. Såppas respekt har vi for oss sjæl
Bakklandia
Legende

PostPosted: 25.10.2004 09:45    Post subject: Reply with quote

Jeg tror desverre Drillo har ganske rett i det han sa i 4-4-2 i går; "Stabæk kan vel kanskje sprekke hvis de slipper inn et mål. At Lyn taper med mange mål på Lerkendal, har jeg vanskelig for å tru."

Stabæk er vel det laget som har sluppet inn flest mål i serien i år, så muligheten for at VIF kan få en brakseier er absolutt til stede. Men RBK har hatt et godt tak på Lyn de siste sesongene, så hvorfor ikke til helgen også? Brattbakk får nr. 160, Frode finner tilbake formen og Daniel Braathen herjer med Onstad eller hvem f... Lyn putter ut på høyrebacken. Det er iallefall drømmescenarioet.
trondh
Veteran

PostPosted: 25.10.2004 11:02    Post subject: Reply with quote

Drillo er ikke dum han nei. Men uansett utfall i kampen Molde-Glimt så må Stabæk vinne på Ullevål. Men jeg ser for meg en situasjon der Glimt har poeng i Molde og Stabæk ligger under 1-0 etter 85 min. Da sprekker kanskje Stabæk ja...
Nå har vel ikke Stabæk vært en voldsom sil, de har bare sluppet inn 4 mer enn RBK, men de scorer forferdelig lite og VIF er de som slipper inn minst. Og neste på den statistikken, er Lyn.

Men jeg husker en serieavslutning, det var kanskje i 92, da Kongsvinger kunne vinne gullet med 6-0 på Lerkendal. Ironisk nok endte kampen 6-0 til RBK.
Greit nok at Frode har misset et par straffer, det kan bli avgjørende. Jeg er mer kritisk til at RBK i kamper der de har vært overlegen har gira ned når de har kommet noen mål foran. Seinest på 3-0 mot Sogndal der laget stoppet opp å kjøre over. Med et par-tre mål til der kunne det spart negler neste helg.
Back to top
Skip
Proff

PostPosted: 25.10.2004 14:38    Post subject: Reply with quote

Evil Evil DET ER IKKE SPENENNDE DET ER HELT FOJÆVLIG Evil !!
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
stikkan
Junior

PostPosted: 25.10.2004 14:48    Post subject: Reply with quote

at de har roet ned neon hakk etter feks å ledet 3 0 over sogndal er jo ikke så rart, synes det som er verre er at i svært mange kamper har vi måttet sluppet inn 1 mål før vi har toret å gå ordentli i angrep. Men det som skjer nå er helt knall! får på lørdag skal vi feire en helvetes gull fest!
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 25.10.2004 15:10    Post subject: Reply with quote

Poenget mitt er at alt teller. Helt enig i at de også skulle ha kjørt på mere i mange kamper. Likevel i kamper som den mot Sogndal, der RBK har drivet, må de fortsette å pøse på. Sogndal ble utspilt, men de fikk lov til å komme med i kampen og også redusere en gang. Det er jo slik at mange, som Stabæk, kommer til lerkendal og forsvarer seg. Det første målet gjør at motstandere må fram og da blir det lettere for RBK. Det er ikke mange som blir rundspilt på Lerkendal mere, da må de gripe sjansene. Det er for jævlig om vi skal tape gullet på målforskjell når vi har toppscoreren, historiens mestscorende og 2Xtoppscorer (Helstad i Brann) i stallen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb