English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Stjørdals-Blink
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Faye
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan
12%
 12%  [ 1 ]
Børkeeiet
12%
 12%  [ 1 ]
Vagic
0%
 0%  [ 0 ]
Andersson
12%
 12%  [ 1 ]
Skjelbred
0%
 0%  [ 0 ]
Hoff
12%
 12%  [ 1 ]
Jensen
12%
 12%  [ 1 ]
Pereira
25%
 25%  [ 2 ]
Sæter
0%
 0%  [ 0 ]
Fiabema
12%
 12%  [ 1 ]
Total Votes : 8

Author Message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 29.04.2022 16:56    Post subject: Reply with quote

Slutt 3-0.
Back to top
View user's profile Send private message
MGrand3
Junior


Joined: 28 Feb 2018
Posts: 57

PostPosted: 29.04.2022 19:04    Post subject: Reply with quote

Høydepunkter ligger på YouTube, men av en eller annen grunn er det i halvveis slow-mo og uten lyd, helt jævlig å se på.

Virket ikke akkurat dominante utpå der
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 29.04.2022 19:10    Post subject: Reply with quote

Virker som vi spiller oss til mange muligheter på siste tredel, men ikke aner hva, hvor eller hvem vi skal treffe i avgjørende situasjoner, sånn det stort sett har vært siden 2016.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 29.04.2022 21:08    Post subject: Reply with quote

Det å få ballen ut på kant sånn ca 10-20m inn på motstanders halvdel for så å slå innlegg, mot en enslig spiss, er ikke noen fotball kunst.
Men nå må vi la Rekdal få finpusse strategien/stilen med et ungt lag som var ekstremt svak i oppkjøringen, så er vi EL snart. Jepp dette blir meget bra ja etterhvert.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 29.04.2022 22:51    Post subject: Reply with quote

Rekdal udtaler at vi spiller for meget på tværs og bagud. Ja men sålænge han vælger at gå med Børkieet som defensiv styrmand, så bliver det ikke fremadrettet. Og når de 3 stoppere heller ikke kan føre bolden så bliver det typisk ud på kanten og indlæg imod en enlig midtstopper der ikke har offensivt hovedspil som en spidskompetence. Jeg håber virkelig vi snart indser at hvis vi skal have bare en lille rolle i Europa så skal vi turde spille offensiv fodbold med spillere med relationelle færdigheder. Det er sikkert som amen i kirken at vi ikke kommer nogen vegne med den slags fodbold jeg ser lige pt. Som dansker sidder jeg ofte og sammenligner med holdene i den danske Superliga som Rosenborg bør kunne måle sig med. Men faktum er lige nu ikke ville kunne slå et eneste af de 12 hold. Desværre synes jeg også vi går i en forkert retning hvis vi har en drøm om at gøre os i Europa igen. Jeg savner ganske enkelt mod til at turde spille fremadrettet direkte fodbold. Det starter jo hos træneren.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 02.05.2022 08:16    Post subject: Reply with quote

Jeg fikk ikke sett denne kampen, og det kan jo høres ut som det var like greit. Men vi noterer årets første treningskamp-seier mot et lag fra over breddenivå, så vi er jo tydeligvis hakket skarpere når vi legger bort alle ambisjoner om oppbyggende og utviklende spill Tommel'n opp!
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb