English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Guillermo Molins
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 08.04.2021 11:46    Post subject: Reply with quote

Jeg ønsker meg et nettavisen uten kommentarfelt dominert av menn på 45+ som mener alt var bedre før Wink

Og ja, selvfølgelig vil det alltid være noen som mener vi må satse mer på egne lokale talenter, i alle tilfeller der vi henter inn spillere på 30+. Så lenge forumet består av hundrevis av aktive brukere ser jeg ikke helt hvordan det skal unngås, eller at det er noe problem. Om man gidder så klarer man å se at alle debattene har nyanser selv om de holdningene er de samme.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 08.04.2021 12:02    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
1. Jeg har begrunnet flere ganger hvorfor Molins er et dårlig valg, men du ignorerer det.

2. Det hjelper ikke å gjenta gang på gang at RWP er utilgjengelig pga conrona, når du ikke oppgir noen kilde til dette. Også de spørsmålene blir oversett, og du fortsetter bare å gjenta det samme narrativet. Han har deltatt på treninger og i internkamper som et ordinært medlem av stallen i vinter, men du har bestemt deg for at han er utilgjengelig pga et virus han hadde i fjor sommer. På tide å underbygge denne påstanden, nå. Jeg har iallefall ikke lest eller hørt noe sted at han fortsatt er utilgjengelig, så link gjerne en kilde til dette.


For det første, kommentaren min som du henviser til, var ikke kun rettet mot deg, men når du først er inne på det; argumentene dine i denne tråden har i stor grad bygget på kritikk mot de som står bak signeringen, tidspunkt på signering, spillerlogistikken og hvorfor vi ikke har andre talenter eller spisser. Har slitt med å finne relevante argumenter knyttet direkte til hvorfor Molins er et dårlig valg, men jeg har vell oversett det blant all den andre irrelevante negativiteten, men for all del - kan du gjenta det?

Rett etter at jeg kalte han utilgjengelig skrev jeg følgende; «Feil ordvalg av meg. Ja han har ettervirkninger, og derfor har vi vært klare på at de ønsker et alternativt annet valg». Dette har jeg gjentatt flere ganger, så at jeg hadde et feil ordvalg som ble rettet opp, er virkelig ikke en god argumentasjon for å fremheve poenget ditt.
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 08.04.2021 12:15    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:
Og ja, selvfølgelig vil det alltid være noen som mener vi må satse mer på egne lokale talenter, i alle tilfeller der vi henter inn spillere på 30+. Så lenge forumet består av hundrevis av aktive brukere ser jeg ikke helt hvordan det skal unngås, eller at det er noe problem. Om man gidder så klarer man å se at alle debattene har nyanser selv om de holdningene er de samme.


Problemet er at disse påstandene mangler virkelighetsoppfatning og kunnskap. Vi har absolutt ingen unge talenter i gjeldende posisjon, som kunne bidratt på noen som helst måte. Selvfølgelig vil et forum bestående av hundrevis aktive medlemmer stå for mange forskjellige meninger, men problemet er som nevnt at disse meningene har hverken kunnskap om hvordan situasjonen i troppen er, eller faktiske løsninger til deres argumenter.

Det er jævlig lett å si at vi skal satse på våre egne unge spillere, og da gjentar jeg et tidligere spørsmål på tråden - hvem skulle vi satt inn? Svaret mitt er som nevnt, at ingen er i nærheten av å kunne bidratt. Da står vi igjen med å måtte hente en ny spiller. Gitt lagets økonomiske tilstand, valgte vi å bruke lite midler på en korttidskontrakt med Molins. Får jeg en bulk i buksa av tanken? Nei. Har jeg grunnleggende nok forståelse av fotball til å innse at han kun er et økonomisk valg gitt situasjonen vår - og at han kun i utgangspunktet skal fungere som et andrevalg til spiseproblemene våre har bedret seg? Ja.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 08.04.2021 12:31    Post subject: Reply with quote

Støttes 100% ODN
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 08.04.2021 12:42    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:

Problemet er at disse påstandene mangler virkelighetsoppfatning og kunnskap. Vi har absolutt ingen unge talenter i gjeldende posisjon, som kunne bidratt på noen som helst måte. Selvfølgelig vil et forum bestående av hundrevis aktive medlemmer stå for mange forskjellige meninger, men problemet er som nevnt at disse meningene har hverken kunnskap om hvordan situasjonen i troppen er, eller faktiske løsninger til deres argumenter.

Det er jævlig lett å si at vi skal satse på våre egne unge spillere, og da gjentar jeg et tidligere spørsmål på tråden - hvem skulle vi satt inn? Svaret mitt er som nevnt, at ingen er i nærheten av å kunne bidratt. Da står vi igjen med å måtte hente en ny spiller. Gitt lagets økonomiske tilstand, valgte vi å bruke lite midler på en korttidskontrakt med Molins. Får jeg en bulk i buksa av tanken? Nei. Har jeg grunnleggende nok forståelse av fotball til å innse at han kun er et økonomisk valg gitt situasjonen vår - og at han kun i utgangspunktet skal fungere som et andrevalg til spiseproblemene våre har bedret seg? Ja.

Jeg må bare presisere, dette var mitt første innlegg i tråden:
Nordens Lokomotiv wrote:
Er vel ingenting som tyder på at noen fra akademiet er gode nok, men stusser litt på at vi tilsynelatende har så lite tro på RWP. Ga vi ikke 5 mill. for dette talentet?


Isolert sett er jeg ikke negativ til Molins, det lille jeg så av han i S08 imponerte meg, ingen mål til tross. Tvert i mot er jeg ganske positiv til spilleren. Det jeg og flere andre reagerer på er at vi til stadighet setter oss selv i en posisjon der vi må foreta kortsiktige investeringer som dette. Alle skjønner at man noen ganger må låne spillere grunnet uforutsette forhold, men denne typen investeringer er så gjennomgående for hvordan denne klubben har drevet spillerlogistikk de seneste årene. Vi bruker masse penger på spillere som ikke viser seg å være gode nok likevel og må hente inn dyre og halvdårlige spillere i slutten av vinduet.

Denne gangen vitner det om at vi trolig har kastet bort 5 (FEM!) millioner på en spiller som enten ikke er god nok, og uansett neppe er i Hareides planer. og om generelt dårlig planlegging da vi har visst om skaden til Sæter allerede før vi hentet ham.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 08.04.2021 12:50    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Har slitt med å finne relevante argumenter knyttet direkte til hvorfor Molins er et dårlig valg, men jeg har vell oversett det blant all den andre irrelevante negativiteten, men for all del - kan du gjenta det?


Hva slags argumenter er det egentlig du er ute etter? Han er enormt skadeutsatt, ikke trent skikkelig på sju måneder, har ikke vært en del av oppkjøringen, scorer ikke mål, knapt spilt kamper de siste par årene, ikke fullført 90 minutter siden 2018, ikke ansett god nok for Malmø og ikke frisk nok for Sarpsborg. Trenger vel ikke gjenta alt dette enda en gang. Alle piler peker i feil retning med Molins.



ODN wrote:
Rett etter at jeg kalte han utilgjengelig skrev jeg følgende; «Feil ordvalg av meg. Ja han har ettervirkninger, og derfor har vi vært klare på at de ønsker et alternativt annet valg». Dette har jeg gjentatt flere ganger, så at jeg hadde et feil ordvalg som ble rettet opp, er virkelig ikke en god argumentasjon for å fremheve poenget ditt.


Du kan vri på ordene så mye du vil, du har fortsatt ikke kommet med en kilde til påstanden din. Du har bare skapt et narrativ om at han er satt ute av spill med virus og derfor ikke aktuell som backup, men du nekter altså å komme med en kilde til dette.

Dette har du skrevet:

Quote:
Ja han har ettervirkninger, og derfor har vi vært klare på at de ønsker et alternativt annet valg.


Quote:
Årsaker som at både RWP (virus) og Sæther (skade) ble sett på som utilgjengelige som stabile nok andrevalg, har blitt nevnt utallige ganger.


Quote:
som uansett ikke skulle vært tiltenkt en rolle når situasjonene til RWP og Sæther hadde bedret seg.


Er det så vanskelig å underbygge dette med en slags kilde?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 08.04.2021 13:02    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Har jeg grunnleggende nok forståelse av fotball til å innse at han kun er et økonomisk valg gitt situasjonen vår - og at han kun i utgangspunktet skal fungere som et andrevalg til spiseproblemene våre har bedret seg? Ja.

Jeg dåner snart av denne forståelsen din. Det er en veldig fiffig teknikk å bruke ord som "kompetanse", "prinsipper" og "forståelse" for å fremheve deg selv over de du er uenig med. Sikker på at det er bra for egoet, men det hjelper lite om du ønsker en "nyansert diskusjon".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 08.04.2021 13:42    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:
Jeg ønsker meg et nettavisen uten kommentarfelt dominert av menn på 45+ som mener alt var bedre før Wink



Godt under 40 fortsatt her om det var undertegnede du siktet til..
Alt var ikke bedre før, men forumet var definitivt det. Mye humor, dype analyser av spill og spillere ++ Såklart også noe eder og galle, men 95% av det var i kamptrådene. Siden du registrerte deg i 2016 skjønner jeg at du tror det alltid har vært sånn.
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 08.04.2021 13:46    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Jeg dåner snart av denne forståelsen din. Det er en veldig fiffig teknikk å bruke ord som "kompetanse", "prinsipper" og "forståelse" for å fremheve deg selv over de du er uenig med. Sikker på at det er bra for egoet, men det hjelper lite om du ønsker en "nyansert diskusjon".


Blant all den irrelevante argumentasjonen din, så tar dette kaken. Det handler hverken om egoet mitt eller teknikker, men noe så enkelt som at dette er normalisert i ordforrådet mitt. Dersom du ikke klarer å føre en debatt uten personangrep, så tolker jeg det som på at du er tom - og at vi legger den død her.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 08.04.2021 15:05    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:

Alt var ikke bedre før, men forumet var definitivt det. Mye humor, dype analyser av spill og spillere ++ Såklart også noe eder og galle, men 95% av det var i kamptrådene. Siden du registrerte deg i 2016 skjønner jeg at du tror det alltid har vært sånn.

Men hvorfor er ikke diskusjon rundt spillerlogistikk og våres transferstrategi "lov" til å diskutere uten å bli sablet ned som en klager som bidrar til å svekke kvaliteten på forumet? Jeg ser liksom ikke helt problemet her.

Vi er preseason, vi har ikke spilt en eneste treningskamp, og forumet er nesten dødt, og når man diskuterer det som er verdt å diskutere så er det ikke godt nok?

Dette er en kjemperelevant diskusjon. Det er jo ikke slik at vi som er negative i denne tråden skriver "ræva", det er diskusjoner om den aktuelle spillerens skadeproblematikk, målegenskaper, konsekvensene for spillere som allerede er i troppen og generelt overgangsstrategier. Kjempeinteressante temaer å diskutere i mine øyne hvert fall.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 08.04.2021 15:34    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Dersom du ikke klarer å føre en debatt uten personangrep, så tolker jeg det som på at du er tom - og at vi legger den død her.

Du tar det altså som et personangrep at jeg kritiserer deg for personangrep, ved å skrive akkurat som du selv gjør. Kanskje tenk over det selv neste gang du gjør det uten et fnugg av ironi.

Da fant du jo en utvei så du slapp å vise til kilde for den påståtte RWP-utilgjengeligheten også. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 08.04.2021 15:41    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:
Alt var ikke bedre før, men forumet var definitivt det. Mye humor, dype analyser av spill og spillere ++ Såklart også noe eder og galle, men 95% av det var i kamptrådene. Siden du registrerte deg i 2016 skjønner jeg at du tror det alltid har vært sånn.


Jeg synes, som Nordens Lokomotiv, at det er merkelig å reagere på en diskusjon om spillerlogistikk i dagene etter at en ny spiller er presentert. Man kunne kanskje flyttet noen av innleggene til en annen tråd, men dette henger jo så tett sammen at helt malplassert er det jo heller ikke.

Jeg har vært her siden 2002, og hukommelsen er ofte ganske selektiv når man mimrer bakover i tid. Enig i at forumet har vært bedre i perioder, men det har også vært dårligere. Spesielt de aller siste ukene før seriestart har det alltid vært temmelig useriøst.

Dette er dog ikke en useriøs diskusjon. Folk er kritiske (og begrunner det) og det har alltid vært lov.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 08.04.2021 15:41    Post subject: Reply with quote

ODN er gammel bruker med nytt navn, det er ihvertfall bra sikkert.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 08.04.2021 16:13    Post subject: Reply with quote

Spenstig påstand. Kan du utdype hva du mener? Eller skal du fortsette å legge inn irrelevante småkommentarer her og der?
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 08.04.2021 16:25    Post subject: Reply with quote

Det kan godt være at Molins viser seg å være en kjempespiller. Har ikke så sett så nye til han. Ingen tvil i at han har vært meget god tidligere. Men om han slår til, så vil ikke det sette strek over argumentene om at klubben vår ligger langt etter på området som omhandler spillere ut og inn. I mine øyne er det, uavhengig av økonomi, spillerlogistikken som må forbedres desidert mest om man skal bli den toppklubben som vi alle ønsker å være. Man kan ikke leve på gamle meritter. Ting utvikler seg. Man må være best på de fleste områder, dersom man skal få suksess. Vi var i en periode i en situasjon der vi kunne hente de spilleren vi ville fra Eliteserien, for alle ville til oss for å spille Europacup, vinne noe og bli solgt til utlandet. I dag er markedet annerledes. Unge spillere reiser til utlandet før de har begynt å barbere seg. Hva er det som tilsier at den samme strategien som funket på 90-tallet skal fungere i dag, når vilkårene er endret fullstendig? Da må man gjøre noe med tilnærmingen til spillermarkedet. Ikke sitte på gjerdet og håpe at noen kommer rekende på ei fjøl. Dette er hovedproblemet til klubben. Vi er for dårlige på spillermarkedet, og i akademiet. Og det henger faktisk litt sammen. Ingenting av dette vil endre seg om Molins slår til for fult, eller brekker foten i første serierunde! Lånet av Molins er kanskje perfekt for RBK nå, men løser ingen av de skikkelige problemene. Vi lever etter min mening etter «piss ii buksa for å holde varmen» strategien. Funker dårlig i lengden!
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 08.04.2021 16:34    Post subject: Reply with quote

Godt skrevet. Med vårt omdømme og midler, skal det egentlig ikke så mye til for at vi skal bli bedre på spillermarkedet, men når det kommer til akademiet er jeg virkelig bekymret. Skal innrømme at jeg var skeptisk til Vikvang, men av det jeg har sett og hørt - selv fra akademispillere - virker det som at akademiet har tatt et stort steg i riktig vei.

Fjernet sitering av foregående innlegg. --OP
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 08.04.2021 17:38    Post subject: Reply with quote

Det som er skremmende er jo ikke at vi henter Molins på korttidskontrakt fordi f.eks Kulego er for dårlig til å være backup, men at Kulego ikke er god nok i utrgangspunktet.

Hvorfor har vi ikke gode nok juniorer når andre har det?
Ser ikke klubben selv at det er på grensa til kriminelt at vi på en plass som kanskje er den letteste å bruke talenter i, ikke har noen gode nok?

Sev blind høne finner korn sier ordtaket, men vi må være unntaket om man ser på Sir Loth, vi bare spytta kornet ut vi og nå er det sult! Mad
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 08.04.2021 17:59    Post subject: Reply with quote

I nyere tid har akademiet vært drevet amatørmessig, og jeg har slitt med å se en rød tråd fra aldersbestemte lag og førstelaget. Ansettelsen av Bjerkeset og avgangen til Wermink er to gode eksempler som illustrerer dårlig håndtering av akademiet. I tillegg synes jeg at ansettelsen av Vikvang var en for stor risiko, selv om jeg så langt er fornøyd med endringene han har gjort.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 08.04.2021 18:30    Post subject: Reply with quote

Sparer oss til fant... eller spart oss til fant er vel en mer korrekt beskrivelse.

Om misnøyen ligner på kommentarfeltet til Adressa så gir vel kommentarfeltet til Adresseavisen et riktig bilde på dagens situasjon?

Vi har flere interessante overganger i år, men som ble kronet av en avdanket svenske i en nøkkelposisjon som muligens aldri får spilt et minutt. Årets "Galácticos" uteblir.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 08.04.2021 21:42    Post subject: Reply with quote

Synes den kraftige kritikken som her kommer mot RBK, ref at vi ikke har noen offensive talenter overhodet (at vi ikke har jobbet godt nok med rekruttering), og derfor har leid inn Moulins er berettiget. Det er liten tvil - mener jeg - at talentarbeidet de siste årene har vært svært svakt. I tillegg til at de talentene vi har hatt ikke har fått sjansen til å spille. Det er en av hovedgrunnene til at vi nå er blant de nest beste Eliteserielagene. Økonomisk og ressursmessig burde vi ha vært langt bedre enn BG og Molde..
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1015

PostPosted: 09.04.2021 07:34    Post subject: Reply with quote

Altså det er jo helt udsigtsløst at hente en 32 årig ind på en 6 mdr. s kontrakt. Hvorfor i alverden har man ikke en ung spiller fra akademiet. Man kunne vel også have beholdt Botheim. Det roste akademi kan sgu ikke være helt godt kørende alligevel. Jeg kigger altid imod FCN i DK, hvor man spiller med en gennemsnitsalder på 20 år og nu er i top 6 i DK, altså i slutspillet. Man har lige slået AGF 2-0 med det hold og giver også altid FCK store problemer. Den næste ungdomsspiller står altid klar fra eget akademi. RBK kunne lære meget omkring ungdomsarbejde fra den klub, hvis det altså er den vej man ønsker at gå. Der er en rød tråd hele vejen fra U15 og til seniorholdet.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 09.04.2021 08:42    Post subject: Reply with quote

Jeg synes dette virker som et strålende korttidslån, gitt situasjonen vi er i vel å merke. Ikke en ideell og langsiktig strategisk løsning, men en praktisk tillemping til en gitt situasjon. Hareide vet hva han får, slik som med Pa Konate. Kommer Molins i form vil det være et spørsmål om vi skal spille Dino eller om vi skal spille den beste spissen. Så har vi samtidig en jobb å gjøre med å forbedre både talentutvikling og rekruttering.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 09.04.2021 08:51    Post subject: Reply with quote

Jeg ser at mange nevner Botheim, og det er kanskje naturlig, for han skulle jo være den juniorspissen som nå var klar for å kunne ta en sånn rolle på A-laget. Han skulle jo bare en tur nedom Bærum og putte et anstendig antall mål for det laget der hovedspissen alltid putter godkjent antall mål, for som med alle juniorer var det jo bare tillit og spilletid det stod på før han danket ut mer meritterte spillere. Eller?

Glimt skal nå få gjøre som de vil, men for oss ville det vært helt håpløst å fortsette med Botheim når han verken griper sjansen når han får minutter for Rosenborg eller gjør noe i det hele tatt i Stabæk. Han er jo ikke god nok. Hva skulle være poenget med utlån for spilletid hvis man ikke tar hensyn til hva man lærte om spilleren av det utlånet? Midtsjø dominerte for Ulf, ble hentet tilbake, og ble litt tilfeldig et førstevalg. Botheim floppet i Stabæk. Brutalt, må man kunne si.

Vi trenger en ny Botheim, ingen tvil om det. Kanskje Kulego kan komme seg dit, men alt tyder egentlig på at det er for tidlig i år.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10937

PostPosted: 09.04.2021 10:28    Post subject: Reply with quote

Det er jo ikke så enkelt som at siden han ikke slo til i Stabæk så er han for dårlig. Det betyr selvsagt ikke at han er god nok heller, men det er jo helt naturlig å sette spørsmålstegn ved at vi gir bort Botheim til det beste laget i ligaen for å heller låne Mollins. Det kan jo vise seg å være en svært dårlig strategi.

Det blir spennende å se om BG satser på han. Sjansen for at han putter en god del mål for de er i så fall stor. Ble jo kastet ut av laget umiddelbart etter å ha scoret hat trick for oss mot Tromsø. Tviler på at BG gjør det samme.


Last edited by Hedning on 09.04.2021 10:35; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 09.04.2021 10:35    Post subject: Reply with quote

Det var jo ikke bare prestasjonene i Stabæk. Han fikk ikke fortsette etter den famøse TIL-kampen, det er nå så (og det hadde jo definitivt elementer av selvskudd i seg), men han var jo heller ikke i nærheten av å prestere i noen annen kamp enn denne, når han fikk innhopp. Jeg tror ikke han får mye spilletid for Glimt i år, og han mangler jo dessuten omtrent alt som gjorde Junker til en suksess i fjor.

Martin Ramsland scoret fire for Start i opprykksfinalen mot LSK. I fjor spilte han 884 minutter fordelt på 17 kamper uten å klare å putte en eneste ball i mål. Noen ganger overpresterer spillere i enkeltkamper.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next
Page 6 of 13

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb