English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - PSV Eindhoven
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
5%
 5%  [ 1 ]
Meling
15%
 15%  [ 3 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Valsvik
5%
 5%  [ 1 ]
Trondsen
10%
 10%  [ 2 ]
Åsen
10%
 10%  [ 2 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Akintola
5%
 5%  [ 1 ]
B. Johnsen
0%
 0%  [ 0 ]
Adegbenro
50%
 50%  [ 10 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 20

Author Message
Micmac
Rutinert

PostPosted: 02.10.2019 16:06    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Det er ingenting i dette laget som skulle tilsi at vi kan overraske og sjokkere EL-motstandere. Med Sarpsborg kunne man se det.

RBK-laget består av mette, gamle, treige og lite tekniske. Med en trener som ikke kan 4-3-3.

Eneste positive med RBK-laget er at vi har Meling, Adegbenro, Tagseth, Andre Hansen og Ceide.

Hør på eksperten Rolling Eyes Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Mestalla
Senior

PostPosted: 02.10.2019 16:21    Post subject: Reply with quote

Har du sett Tagseth spille da, Mikkelsen? Tipper du bare har lest noen artikkler og sett noen klipp av han.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 02.10.2019 16:29    Post subject: Reply with quote

Jeg har alltid rett angående spiller og har aldri tatt feil (med unntak av da jeg trodde Hedenstad var god før han kom til RBK). Ellers syns jeg det er latterlig at det finnes visse folk i RBK som tjener millioner og ikke klarer å vite hvilke type spillere som er gode nok og ikke gode nok.

Tagseth har jeg sett spille. Indreløper med teknikk og gode pasninger. Veldig positiv til spilleren. Stort potensial.

Å være positiv til 5 spillere der 2 av spillerne ikke kan gjennomføre 90min vil ikke jeg kalle så positivt.
Back to top
Mestalla
Senior

PostPosted: 02.10.2019 16:42    Post subject: Reply with quote

Enig i at det er ganske merkelig at vi har en speider på lønn som ikke har bidratt noenting. Og at klubben 2 ganger på rad har gjort feil valg på sportsdirektør ansettelsen.

Kanskje RBK burde kopiere FCK den dagen Bjørnebye endelig er ferdig. Så sparer vi endel penger på å bare overføre den stillingen til hovedtreneren.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 02.10.2019 16:44    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Jeg har alltid rett angående spiller og har aldri tatt feil

Nå snakker vi bra nivå.
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 02.10.2019 17:28    Post subject: Reply with quote

Liker at vi skal spille med vår beste angrepstrio, så blir det spennende å se hva de kan utrette mot et virkelig godt europeisk lag. Jeg har trua i hvert fall!
EspN
Veteran

PostPosted: 02.10.2019 18:19    Post subject: Reply with quote

Haha..herregud..har folk sluttet og gå på kamp Rolling Eyes er jo knapt solgt billetter.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
machiavelli
Veteran

PostPosted: 02.10.2019 18:38    Post subject: Reply with quote

Endelig skjønt at vi må spille med en spiss og ikke "2 sidespisser". Vi kan godt ha sidespisser men da må de være egnet til å spille som sidespiser. Ikke være en tanksentral uten ballkontroll.

Blir spennende å se.

Men ingen tvil om at kvaliteten på fotballen og underholdningen har gått ned. Får håpe det tar seg opp her.
Back to top
Brera
Senior

PostPosted: 02.10.2019 20:11    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Haha..herregud..har folk sluttet og gå på kamp Rolling Eyes er jo knapt solgt billetter.

Staut er nede.

Blir nok langt ifra fullt, men fordelen med Europa-kamper er at de fleste som har billett faktisk kommer på kamp. Bruker også å være god stemning i forhold til tilskuertallet.
Back to top
Rayman
Proff

PostPosted: 02.10.2019 21:12    Post subject: Reply with quote

Staut vært nede i to dager? Blir spennende å se hvor mange billetter solgt som skjuler seg på de to dagene Razz

Jeg har ikke akkurat troen på denne kampen, men Horneland & Co. er velkommen til å overraske meg. Jeg føler nesten litt at min dom over årets sesong henger på de tre neste EL-kampene. Tar vi seks poeng her så kan jeg si meg fornøyd, tar vi mindre enn det må det ihvertfall spillemessig være respektabelt. Blir det (som jeg frykter) slakt, så er det egentlig litt takk og farvel til prosjekt Hornis for min del. Da har han hatt to overgangsvinduer og åtte måneder, men ikke ikke utviklet en dritt annet enn litt fysisk kapasitet. Da er det på tide å gå videre til noen som kan ta utviklingen et sted videre.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 02.10.2019 22:23    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Jeg har alltid rett angående spiller og har aldri tatt feil (...)
Å være positiv til 5 spillere der 2 av spillerne ikke kan gjennomføre 90min vil ikke jeg kalle så positivt.

Men jf. Konesseur, som heller aldri tok feil, har vi hele 11 ikke-FO-spillere. Du er dobbelt så negativ som ham, hvilket i og for seg ikke er en liten bragd. Litt usikker på hvor han er for tiden men foreslår at du tar et sabbatsår og leter ham opp slik at dere to kan bli enige.
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 02.10.2019 22:55    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
Liker at vi skal spille med vår beste angrepstrio, så blir det spennende å se hva de kan utrette mot et virkelig godt europeisk lag. Jeg har trua i hvert fall!

Sånn rent teknisk er det vel bare en av dem som er vår!
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 02.10.2019 23:01    Post subject: Reply with quote

Joda, men de ikler seg nå Rosenborgdrakter, så litt vår er de jo, om enn bare midlertidig.
Pinne69
Senior

PostPosted: 02.10.2019 23:12    Post subject: Reply with quote

Nå må det smelle her! Skal denne høsten gi noe som helst annet enn en vanskelig kamp for å bli nr. 3(!!!) I ES må vi ta tre poeng mot PSV. Om det blir hederlig tap her evt 1-1 Er det fort kjørt. Ser ut som vi stiller med en trio med fart og tidvis ferdigheter til å score mot bra motstand. Kanskje kan vi ta en heldig 2-1. Det hadde vært noe;)
Pappelg
Rutinert

PostPosted: 03.10.2019 07:45    Post subject: Reply with quote

Gleder meg til kamp. Drømte at vi vant 3-2 så er udelt positiv ved inngang til kamp Laughing
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 03.10.2019 08:58    Post subject: Reply with quote

Jeg liker laget (sett bort fra midtstoppersituasjonen), og er spent på om Maars klarer å gi oss en ekstra dimensjon med ball, uten at vi mister for mye trøkk uten Søderlunds energi.

Jeg håper Jensen og Trondsen kan bruke pasningsferdighetene sine til å finne Maars ofte når vi vinner ball, direkte eller indirekte, slik at vi enten kan kontre eller etablere litt eget spill, og synes derfor det er en riktig vurdering å spille med de to framfor for eksempel Konradsen, som ofte sliter veldig med å spille av press. Viktig at vi ikke driver og sender mye støtte til Hovland, Valsvik og Lundemo, men heller prøver å sette opp trekanter med backene, indreløperne og spiss. Ellers kan det fort bli mye klarering og tunge perioder med trykk imot.

Gleder meg til kamp RBK
Bye
Veteran

PostPosted: 03.10.2019 13:20    Post subject: Reply with quote

Resultattips: 1-3 (0-2)

Johnsen, 66
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 03.10.2019 13:37    Post subject: Reply with quote

Ble litt mer optimistisk etter å ha sett på litt statistikk ifm at jeg laget en kort kamptråd på vgd.

PSV har altså 9 kamper på rad i EL uten seier på bortebane, tar vi med CL er det 12 på rad borte i Europa uten seier.

De slipper inn mye mer mål borte enn hjemme, så kanskje vi i alle fall kan juble for ett mål eller to i kveld!? Smile

RBK RBK RBK

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 03.10.2019 13:41    Post subject: Reply with quote

Dette er en av årets største kamper i kategorien "utstillingsvindu". Skal ikke se bort fra at noe hever seg litt fordi mange følger med. F.eks Adegbenro, Meling, Trondsen, Maars og Hansen
Back to top
Hodor
Veteran

PostPosted: 03.10.2019 16:10    Post subject: Reply with quote

https://www.tv2.no/sport/10886791/

Mike burde vel begynne å prestere istedet for å prate Rolling Eyes
Back to top
Nordens Lokomotiv
Veteran

PostPosted: 03.10.2019 17:11    Post subject: Reply with quote

0-2
josinho
Veteran

PostPosted: 03.10.2019 17:29    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hvor mange billetter det er solgt fram til nå, dvs kl 17.30?
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 03.10.2019 17:37    Post subject: Reply with quote

Rart med det. Straks mer optimistisk da jeg så Søder og Helland på benken.
Back to top
ErdoganLomas
Senior

PostPosted: 03.10.2019 18:39    Post subject: Reply with quote

Mestalla wrote:
Enig i at det er ganske merkelig at vi har en speider på lønn som ikke har bidratt noenting.

Enig. Mener dette har vært oppe og kommentert av RBK tidligere? Speideren brukes visstnok også til å diskvalifisere aktuelle spillere for å unngå dyre feilkjøp, og ikke bare komme med nye hotte prospects. Må si det er veldig mye førstnevnte Thoresen bedriver i så fall.
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 03.10.2019 19:32    Post subject: Reply with quote

Ny eksamen for 'Horneland prosjekt 2.0' i dag:

Om det dessverre går rævva, ingen nye unnskyldninger eller klager på spillerne i media Horneland! Ingen sutring om at dette var alt for dårlig prestert om laget nok en gang fremstår som umotivert eller påslått når kampen starter, ikke spiller offensiv 4-3-3-fotball med god samhandling, eller det gjøres sene og underlige bytter fra trenerne. Ikke klag på at spillerne ikke gjør det dere ble enige om før kampen. Om vi taper etter nok en dårlig prestasjon, så si det heller slik det er: laget har ikke den spillemessige fremgangen som dere ble ansatt for å få laget til å prestere, og det er fordi dere ikke er dyktige og erfarne nok som trenere på dette nivået.

Håper vi igjen får se et Rosenborg slik laget fremsto i CL-kvaliken, at vi dermed overrasker og tar årets første tre poeng i EL, og at dette blir en skikkelig boost som vi tar med oss inn i serien og kutter luka til Odd i kampen om bronsen.

2-1 til Rosenborg!

RBK
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Next
Page 4 of 19

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb