English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2020
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 92, 93, 94  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 06.12.2019 07:32    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Men du tror Børven vil gjøre det?


Nja, vet ikke. Men jeg tror folk vet hvem det er ihvertfall.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 06.12.2019 10:26    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Jeg følger deg delvis og hovedpoenget er greit. Trondsen får ikke brukt sine styrker i dette laget. Men, synes også dette er klassisk rbkweb opphausing av Trondsen. For min del er Trondsen mer eller mindre en ren flopp per dags dato og mye pga prislappen (15 mill?). Han var dyr, noe av det dyrere vi noengang har kjøpt og burde vert mye mer dominant. Jeg kan ikke huske en eneste god periode over flere kamper han har hatt i RBK. Ser du nevner at han var god høsten 2018. Høsten 2018 husker jeg som helt begredelig av alle mann unntatt Hansen og Jebali. Trondsen har rett og slett skuffet. Det er mange andre som også har det, men i motsetning til Trondsen får de høre det konstant og de var ikke like dyre.


Jeg må rett og slett påstå at du husker feil her angående i fjor høst. Jebali sto fram, Hansen også, selvfølgelig, men det som jeg mener var Coolens suksesstrekk, det som forandret poengfangsten for oss med et på alle måter vanskelig utgangspunkt, det var omorganiseringen av venstresida. Ved å trekke indreløper Trondsen litt lavere i banen, og slippe Meling mye mer løs offensivt, slik at vi fikk både en pasningsfot og mye inversløp rundt giftige Jebali, så både skapte vi mye sjanser gjennom dette trekløveret og vi tvang motstanderen så langt over mot vår venstreside at Levi fikk et hav av tid og rom på høyre gjennom en enkel spillvending.

Trondsen har jo uttalt i intervju at han trives best med å 'ikke ligge så høyt som en tradisjonell RBK-indreløper' som han altså oppfatter det som, og det sier jo egentlig litt. Både Kåres 4-3-3 (i den perioden Trondsen har vært her) og Hornelands ditto opererer jo med indreståere rundt sekstenmeteren. Det har vel egentlig aldri kledd noen av våre midtbanespillere, og Coolen, som eneste mann, gjorde jo umiddelbart grep med å flytte indreløperne litt lavere i banen for å krympe avstandene i laget.

Så er jo jeg en av de som har ivret mest for at Trondsen skal overta for Lundemo som sentral, og det er kanskje her det har skurret. Jeg er nemlig enig med Humma i at vi ikke har sett mye av Selnæs sitt trehundreogsekstigraders hundremetersblikk hos Trondsen, og kanskje er han ikke den regista-typen vi trenger (selv om jeg fortsatt tror han hadde blitt mer enn akseptabel gitt tre-fire kamper i strekk). På en måte er det kanskje Lundemos begrensninger som gjør at Trondsen sliter med å bli satset på i én posisjon. Som indreløper er jeg ikke enig i at han er offensivt begrenset, han er derimot dyktigere enn - vel, alle de andre akkurat nå - på å hurtig velge enkle og konstruktive løsninger på siste tredel, framfor å nøle med ball. Han er ikke noen Modric, men han er ganske effektiv, og jeg tror han hadde blitt enda mye bedre med litt kontinuitet pluss noen tydelige retningslinjer fra treneren for å få brukt den fantastiske foten mer (skal han forsøke å få skutt, skal han overlappe og slå innlegg etc.).

Det skal ikke mye til coach til for å utnytte en kombinasjon av god teknikk, stor fart, bra størrelse og utmerket tilslag på en bedre måte enn det som skjer nå.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 06.12.2019 10:45    Post subject: Reply with quote

Det kan være så enkelt som at jeg forventer mye mere av Trondsen for å enes om at han har hatt en god periode over flere kamper i Rosenborg. Jo høyere prislappen er jo mer forventer iallefall jeg og i Trondsens tilfelle forventer jeg faktisk dominans (i ES). Jeg kan huske gode enkeltkamper samtidig som jeg husker en hel haug av middelmådige-til rævva kamper av han. At han var god ifjor høst blir et definisjonsspørsmål. Klart man glemmer jo enkeltkamper og detaljer, enkelte kamper misset man kanskje, men jeg tørr påstå at jeg husker godt nok til at jeg ikke har glemt at han jo egentlig hadde en god høst. Det var ganske begredelig spill på de fleste.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 06.12.2019 11:10    Post subject: Reply with quote

Vi tok 2,37 poeng per kamp, så totalt begredelig eller bare flaks kan det vel neppe ha vært. Jeg har sagt hva jeg mener var våpenet vårt i denne perioden, og så er det lov å være uenig Smile

At Trondsen ennå ikke har vært så god som vi forventet, både av spilleren og prislappen, er vi vel alle enige om, spørsmålet er vel mer konsekvensen. Jeg mener som sagt det burde være enkelt for treneren å lykkes såpass godt med ham at han både forsvarer en plass på laget og gjør seg interessant nok til å selges med profitt, i det minste.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 06.12.2019 14:19    Post subject: Reply with quote

Tror delvis problemet er at skal du få maks ut av Trondsen så må vi slutte å vaksinere resten av laget mot å tørre å ta risiko.

Kan eventuelt omformulere til:

Tror delvis problemet er at skal du få maks ut av laget så må vi slutte å vaksinere det mot å tørre å ta risiko.

Er vel nærmest vært kollektiv underprestering både individuelt og som lag hele tiden han har vært her.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 06.12.2019 16:30    Post subject: Reply with quote

Sier det samme som i april, juli og oktober:
Det er masse bra spillere i stallen fremdeles, men vi får lite eller ingenting ut av dem per nå. De viser med all tydelighet at de hverken liker eller behersker å spille med så lav risiko, så primitiv angrepsfotball og vi har heller ikke fått resultater med det.

Hansen

Reitan
Reg/Valsvik
Ny midtstopper (temposterk, bedre ballbehandler)
Meling

Ã…sen/Zach
Trondsen
Tagseth/Konrad

Helland/Levi
Ny midtspiss (bedre basisferdigheter og yngre enn AS)
Samuel/Ceide

Med en ny trener som tror på 4-3-3, større risiko og å være mer offensiv både i spillestilen og i hodet så holder det med noen ukers drilling i pre-season og noen gode treningskamper, så er momentum tilbake og vi har et lag som med letthet blir seriemester igjen i 2020. Det er ikke verre enn det, men samtidig er realiteten at vi per i dag har et trenerteam som går inn for at vi skal ligge bak å kontre hjemme mot Ranheim, Linz og Aalesund, og der hovedprinsippet er å løpe som bikkjer helt til motstanderen blir så sliten at de ikke lenger orker å stå imot på dødball.

Hovedproblemet foruten trenernes manglende vilje til å spille fotball, er at vi mangler de to spillertypene jeg etterlyser over i elleveren. Med f.eks Stadsgaard i sine velmaktsdager var det ikke noe problem å stå høyt, føre kampene og ta større risiko fordi han kunne løpe opp de raskeste angriperne. Skal sies at Annan også tok unna mye foran, men det var essensielt å ha en makker som var raskere enn det Demidov og Lago var. I dag har vi tre stoppere som har mye av de samme styrkene og svakhetene. Hovland skaper farlige situasjoner i så godt som hver kamp. Ser vi på Kåres lag så hadde Skjelvik mye av den samme funksjonen. Ingen Maradona, men hadde fart til å matche alle.

Det er også en svakhet at de er for dårlige med ball. Vi har ikke spillertypen der bak til å spille skikkelig Rosenborg-fotball, fordi ingen av disse har presise oppspill til indreløper/ving. Det er uhyre sjeldent vi ser at de går av et pressledd og legger den fint i rom til indreløper. Se på RBK 1995-2000 hvordan Hoftun spilte. Uttallige angrep starter hos han uten at alt nødvendigvis måtte gjennom Bent. I tillegg hadde du Jørn Jamtfall som folk ler av pga Youtube-tabber, men se på utkastene til mannen. Lange kast til sidene der spiller har startet i rom, mens motstander enda er i ubalanse etter angrep. Fantastisk spisskompetanse. Skal ikke ta noe bort fra Andre Hansen som er en bedre keeper med andre styrker, men de fem bak hos oss har vært mye forsvarere og lite angripere. Veldig mye fokus i dag på at angriperne skal være førsteforsvarere og jobbe ræva av seg på retur. Og det er et vektig argument, for vi så jo i fjor at det ikke fungerer med tre luksusspillere som Levi, Bendtner og Helland sammen. Du kan ta deg råd til èn, kanskje til og med to hvis alt fungerer optimalt, men ikke alle de tre fremste. Men se på motverdien, hvor mye det tilfører et lag hvis keeper, sidebacker og stoppere er offensivt bidragende på annet enn dødball. Kjemperessurs. Så en annen type midtstopper MÅ vi rett og slett ha inn nå.

Og vi MÅ også ha en bedre spiss. Toppscoreren vår i år hadde åtte i ligaen. Molde har to med femten hver. Nå spiller ikke Horneland og Erling Moe likedan fotball, men Søderlund holder virkelig ikke lenger. Vi må gjerne ha en fysisk, hodesterk spiss i senter men han trenger bedre basisferdigheter. Søderlund er et bermudatriangel når det gjelder kombinasjonsspillet. Alle tilløp bare forsvinner i møte med betongtouchen hans. Og han blir 33 år i 2020. I mine øyne mye lettere å finne en ny spiller inn her enn til stopperplassen, men like viktig.

Zachariassen? Fin spiller, men regner med noen skal selges eller gis bort her eller forstår jeg lite av at det er midtbanespillere vi går etter.

Signer stopper og spiss! Uansett om det er Horneland eller hvem det er som blir ved roret.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 06.12.2019 16:50    Post subject: Reply with quote

Kanskje vi kan få mer av den offensive tankegangen med Dorsin som SL. Han gikk jo stadig i offside på høyre ving når vi kontret etter dødball imot Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 06.12.2019 17:22    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
Ratatosk wrote:
Men du tror Børven vil gjøre det?


Nja, vet ikke. Men jeg tror folk vet hvem det er ihvertfall.

Håper ikke det er kriteriene som blir brukt når man kjøper spillere, eller bestemmer seg for om man skal gå på kamp. Alle vet hvem Søderlund er, men går ikke mann av huset for å se han i aksjon. Jebali var relativt ukjent da han kom, for ikke å snakke om Sapara. Tror flere kom for å se dem, enn Søderlund! Hvis vi kun skal kjøpe spillere som folk i Trøndelag vet hvem er, så trenger vi hverken speider eller SD.
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 06.12.2019 21:00    Post subject: Reply with quote

Skal vi ha inn en spiss som er norsk så er jeg ikke i tvil om at Tarik er den som bør hentes! Han er gratis, på ingen måte salgsobjekt, men har veldig god frekvens og meget god i presspillet. Er gjennombruddshissig og en ganske habil avslutter; passer perfekt inn som spiss i Hornelands RBK...
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 06.12.2019 21:08    Post subject: Reply with quote

Husk at Allsvenskan er enda mer røten enn ES og at Tarik er over 30 han også. Og ikke noen Søder-etstatter mtp. type heller.

Hadde han kommet hit på nytt hadde han stilt bak Samuel og EKC på vv.

Men ja, vi solgte 2013 da han dro.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 06.12.2019 21:27    Post subject: Reply with quote

Han erstatter ikke Søder som den samme typen rollespiller; men dersom vi ser etter en lik type spiller blir jeg sjokkert! Skal man spille «gegenpress»-isj, så må man se på hvilke type spillere som har suksess i slike roller! Tarik vil passe LANGT bedre inn i RBK slik Horneland vil ha der, enn hva Søder gjør....
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 06.12.2019 21:28    Post subject: Reply with quote

Jeg ville kanskje sagt at avslutningsegenskapene til Tarik er en av hans største svakheter. Mener å huske at han har brent utallige sjanser på landslaget. Ser egentlig ingen norsk spiss (realistisk for kjøp) som jeg mener man bør hente for å heve laget. Når man skal handle spiss, må man nok ut av landet for å få den kvaliteten en spiss i RBK bør ha!
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 06.12.2019 21:41    Post subject: Reply with quote

La oss nå ikke henge oss opp i hvilke spillere som passer i Horneland-stilen, han er jo på vei ut.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 06.12.2019 22:35    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Husk at Allsvenskan er enda mer røten enn ES


Hva baserer du det på? Jeg tror Allsvenskan er minst like bra som ES, sannsynligvis bedre mtp at det bor mye mer folk i Sverige enn i Norge.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 06.12.2019 23:55    Post subject: Reply with quote

Baserer det på at det omtrent årlig kommer spillere derfra og hit som ikke etablerer seg på laget, mens vi sender navn som Mats Solheim og Fredrik Torsteinbø som endatil har spilt så å si fast i en klubb som Hammarby. Witry etablerer seg i årets mester Djurgården. Sander Svendsen og Tarik er halvguder. Og at AIK som regjerende mester var hjelpeløse i E-kvalikk. Våger påstanden at det ingen steder i verden fins et større misforhold mellom sportslig nivå og interesse/oppslutning som i Stockholmsderbyene spesielt. Malmö og Östersund har oppnådd enkeltbragder bedre enn RBK etter 2010, men "snittet", om man kan kalle det det på alle lagene i Allsvenskan og Superettan vil jeg si er dårligere enn i ES og Obos.

For meg er rangeringen veldig lett:
Danmark
Norge
Sverige
Finland

Nokså jevnt mellom 2 og 3, et haaav mellom 1-2 og 3-4.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 07.12.2019 00:03    Post subject: Reply with quote

Når det er sagt er landslaget deres et eget kapittel. Hjemlig liga gjenspeiler ikke det synes jeg. Lett å tenke at svensk fotball har kommet lengre og er flere hakk over ES når vi vet hvor dårlig nivået er her og vi ser oss sveiseblinde på bilder fra derbies på Friends og Tele2 men hverken publikumsståket eller landslaget sier så mye om hvor bra denne ligaen er. Det er derimot Europaspill en indikator på?

Nedrykkslagene Sundsvall og Eskilstuna er dårligere enn Ranheim og Tromsø. Bare å slå fast. Og Mohamed Buya Touray som i år ble toppscorer med 15 kasser er ikke bedre enn at han ville slitt med å spille seg til plass på Molde, uten at det isolert sett sier så mye.

Slal ikke gjøre meg til fasit, men jeg ser 50+ kamper fra både Norge og Sverige hvert år og jeg har denne oppfatningen og har hatt den lenge. Ligaen vår i Norge er sørgelig dårlig men ikke den verste.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
rail
Rutinert


Joined: 23 Dec 2018
Posts: 593
Location: Rosenborg

PostPosted: 07.12.2019 00:29    Post subject: Reply with quote

Humma wrote:
litt som Skjelbred eller Midtsjø, men som de to gjør han ofte elendige valg med ball


Ja, for Skjelbred og Midtsjø fremstår jo som rent evneveike når det kommer til ballbehandling og taktiske valg... Takk for innsatsen.
Back to top
View user's profile Send private message
Humma
Proff


Joined: 13 Aug 2013
Posts: 383

PostPosted: 07.12.2019 09:46    Post subject: Reply with quote

Syntes du selv du var lur med utklippet ditt nå, der du kappet vekk "på siste tredjedel" fra sitatet mitt? Før du la til "ballbehandling", som jeg aldri skrev. Og så en "Takk for innsatsen" basert på stråmannen du selv lagde. Du framstår så.. sympatisk! Og redelig!

Både Skjelbred og Midtsjø var tidvis frustrerende å se på i Rosenborg, selv om de totalt sett var veldig gode for oss, fordi evnene til å passere ledd med ball ofte ble nøytralisert av at de verken er særlig gode til å avslutte selv utenfor 16-meteren eller å sette medspillere opp til store målsjanser. Hadde de hatt skuddfoten til f.eks. Sapara eller noe av de kreative evnene til f.eks. Selnæs eller Iversen, hadde de fort vært indreløpere på høyt europeisk nivå.

Jeg tror ikke jeg er helt alene om denne oppfatningen, heller. Begge spillerne har blitt brukt i mer defensive roller i Tyskland og Nederland, der de får brukt frekvensen og ballbehandlingen sin, men ikke skal være verken mål- eller assistkonger.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 07.12.2019 10:07    Post subject: Reply with quote

Oppmannen, hva med at Sverige har flere rankingpoeng fra E-cup enn Norge? Ikke så stor forskjell, men det er en god, objektiv indikator på at ES i alle fall ikke er bedre enn AS.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 07.12.2019 13:11    Post subject: Reply with quote

Joda, og det går vel for siste fem år slik at MFF og Östersund sine poeng drar opp tallene en del. Likedan som Norge lå høyt særlig etter 99/00 med to CL-lag og RBK/Branns kvartfinaler i 97 samt VIFs cupvinnercup i 98/99. Da var vi ranket høyere enn en del land der vi reelt sett nok var svakere enn.

Når man ser midt-på-treet til bånnlag møtes på Marbella og sånt har jo de norske lagene positiv statistikk mot de svenske, og jeg har ofte sett Sirius og Häcken og disse gjengangerne og tenkt at de ville ikke berget over 30 kamper i ES.

På landskoeffisienten i dag er Kypros høyere enn både Sveits og Hellas. Virker ikke riktig. Men får du klubber inn i gruppespill så løfter det tallet seg merkbart. Det er jo disse tingene som avgjør. Og når RBK ikke greier å plukke poeng i EL så lider jo Norge under det. Men at Sverige bare er én plass foran med Åge Hareides CL-stint inkludert sier noe om at det er jevngodt evt. jevndårlig.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 07.12.2019 14:19    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:


Nedrykkslagene Sundsvall og Eskilstuna er dårligere enn Ranheim og Tromsø. Bare å slå fast. Og Mohamed Buya Touray som i år ble toppscorer med 15 kasser er ikke bedre enn at han ville slitt med å spille seg til plass på Molde, uten at det isolert sett sier så mye.


Kunne ikke vært mere enig.

Dog ganske sikker på at Tarik hadde blitt topscorer om ikke Treneren hadde fåptt hjerneblødmning og brukt ham som indreløper (selv om han ikke var dårlig der heller).

Touray holder FKH nivå og intet mer (utifra det jeg har sett)
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 07.12.2019 17:53    Post subject: Reply with quote

https://www.dagbladet.no/...t/71904294

Mye handler om økonomi.

- Tarik går antakelig inn i sin siste store avtale, og det er ikke trolig at AIK kan betale det andre gjør. Vi får håpe på andre faktorer enn penger dersom han likevel skulle velge AIK, sier sportssjefen.

Ifølge svenske Fotbolldirekt skal klubber i Sør-Korea ha vist interesse for Elyounoussi.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 07.12.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Oppmannen wrote:


Nedrykkslagene Sundsvall og Eskilstuna er dårligere enn Ranheim og Tromsø. Bare å slå fast. Og Mohamed Buya Touray som i år ble toppscorer med 15 kasser er ikke bedre enn at han ville slitt med å spille seg til plass på Molde, uten at det isolert sett sier så mye.


Kunne ikke vært mere enig.

Dog ganske sikker på at Tarik hadde blitt topscorer om ikke Treneren hadde fåptt hjerneblødmning og brukt ham som indreløper (selv om han ikke var dårlig der heller).

Touray holder FKH nivå og intet mer (utifra det jeg har sett)



Gytkjær og Søder holdt også FKH nivå, begge ble vel toppscorere i ES...Det er flere gode lag i toppen i Sverige enn i Norge...Vi har jevnt over RBK og Molde..De har 4-5 lag, hvorav det beste (Malmø de siste 5-6-7 årene(, har prestert langt bedre internasjonalt enn hva det beste laget i Norge har gjort...

Sier ikke at Svensk liga er mye bedre en norsk, men men bør i alle fall se på tallene når man sammenligner, og de er ikke i fordel oss...At RBK er en større klubb enn alle i Sverige er jeg helt enig i, tatt historien i betraktning, men det har absolutt ingenting å si for hvilken liga som pr. nu har høyest nivå...

Uansett; Tarik inn for Søder ville vært en klokkeklar oppgradering på spissplass mener jeg; i alle fall etter hvordan Horneland vil spille fotball...Men virker jo uansett som om han ikke kommer...
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 07.12.2019 19:40    Post subject: Reply with quote

Lord Oakley wrote:
Skal vi ha inn en spiss som er norsk så er jeg ikke i tvil om at Tarik er den som bør hentes! Han er gratis, på ingen måte salgsobjekt, men har veldig god frekvens og meget god i presspillet. Er gjennombruddshissig og en ganske habil avslutter; passer perfekt inn som spiss i Hornelands RBK...


Tarik har vært ute i media og sagt at det skal en "enorm sekk med penger til" for at han skal forlate Sverige nå. (eventuelt at de ikke vil ha han lenger, men det tviler jeg på).
Back to top
View user's profile Send private message
Kafanskavimedhan
Rutinert


Joined: 25 Apr 2005
Posts: 774
Location: Falkenberg, Sverige

PostPosted: 07.12.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

Nå forlater han mest sannsynlig AIK ifølge Eurosport. Så ikke sikkert vi må ta fram den største sekken med penger.
_________________
Bring him home!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 92, 93, 94  Next
Page 28 of 94

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb