English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2020
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 41, 42, 43  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 13:54    Post subject: Reply with quote

Johnsen mangler frekvens i beina, er milevis unna å være spissen i et Horneland-system; kan ikke presse...helt uaktuelt...

Ser Henriksen trener med RBK nå! Smålei alle disse lokale som kommer hjem og trener med RBK, lar oss tro de skal signere, for så å gjøre noe helt annet...vil ha han hjem, men tviler sterkt på at det skjer...
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Rutinert

PostPosted: 04.12.2019 13:56    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
Personlig er jeg fortsatt forholdsvis positiv til Maars Johnsen om han ikke blir for dyr. Han scorer jo i nesten alle kampene han spiller i, og det er uten å få nok tillit over tid til å komme skikkelig i form. Jeg føler meg rimelig sikker på at han ville blitt toppscoreren vår om han hadde fått en hel sesong med tillit.

Holder ikke å være toppscoreren vår. Det er vel Søderlund som er det i år, med solide 8 seriemål. Rimelig sikker på at det finnes bedre alternativer rundt omkring. Synes Boniface i B/G virker svært lovende. Maars blir for treig og veik synes jeg. Har bedre avslutningsegenskaper enn Søder, men er ingen målsnik!
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 14:02    Post subject: Reply with quote

Boniface (Bonnifiss som de i Eurosport sier) tror jeg kan bli utrolig god!
micke
Proff

PostPosted: 04.12.2019 14:02    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
Personlig er jeg fortsatt forholdsvis positiv til Maars Johnsen om han ikke blir for dyr. Han scorer jo i nesten alle kampene han spiller i, og det er uten å få nok tillit over tid til å komme skikkelig i form. Jeg føler meg rimelig sikker på at han ville blitt toppscoreren vår om han hadde fått en hel sesong med tillit.

Selv er jeg mer positiv til Maars Johnsen enn Søderlund, men begge eier jo ikke teknikk og har veldig mange dårlig touch. Men Maars er oftere på rett plass til rett tid.
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 14:10    Post subject: Reply with quote

Markus Henriksen skal trene med RBK i hele desember, og utelukker ikke en retur fra januar.

https://www.adressa.no/10...3786b.html

Adressa.no wrote:
Henriksen er helt ute i kulden i den engelske championshipklubben Hull, og nå har han og klubben en avtale om at midtbanespilleren får være hjemme i Trondheim frem til jul.

– Så får vi se hva som skjer når nyåret kommer, sier han.

– Men det blir en annen klubb på nyåret, da?

– Ja, svarer Henriksen.

– Hvor sannsynlig er det at det blir Rosenborg?

– Det får vi se på. Jeg har familie og barn her, så jeg utelukker ingenting, jeg.

skien88
Senior

PostPosted: 04.12.2019 14:32    Post subject: Reply with quote

Kommer Henriksen tilbake i januar blir midten skummel.
Henriksen Trondsen Zacca Tommel'n opp!
Back to top
doffen
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 14:33    Post subject: Reply with quote

Hva skal vi med zach om Markus kommer? Langt fra trening til kontrakt, eller er det enorme utskiftninger på gang her?
Back to top
Zorac
Legende

PostPosted: 04.12.2019 14:37    Post subject: Reply with quote

Vi kan jo kvitte oss med flere.

En midtbane med Zachariassen, Trondsen (je, jeg vet - skader) og Henriksen med Jensen, Tørseth Johnsen og Tagseth som backup/utfordrere er mer enn godt nok. Da har vi oppgradert relativt kraftig ved å heve kvaliteten på førsterekka samtidig som vi er kvitt en del spillere som ikke når helt opp og koster en del penger.
micke
Proff

PostPosted: 04.12.2019 14:47    Post subject: Reply with quote

doffen wrote:
Hva skal vi med zach om Markus kommer? Langt fra trening til kontrakt, eller er det enorme utskiftninger på gang her?

Jensen ut/backup. Henriksen ny kaptein?
Zarm93
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 14:52    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke at folk gidder å bruke kalorier på å skrive ting som "Jensen ut". Det kommer aldri til å skje i løpet av vinteren at vi plutselig bestemmer oss for å kaste kapteinen vår ut døra.
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 14:52    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Vi kan jo kvitte oss med flere.

En midtbane med Zachariassen, Trondsen (je, jeg vet - skader) og Henriksen med Jensen, Tørseth Johnsen og Tagseth som backup/utfordrere er mer enn godt nok. Da har vi oppgradert relativt kraftig ved å heve kvaliteten på førsterekka samtidig som vi er kvitt en del spillere som ikke når helt opp og koster en del penger.

Enig med deg, det er spennende hvis dette blir en realitet. Tror fort Åsen vil fortsette i klubben, men er usikker. Håper vi "endelig" skal få se hva Horneland ble hentet for, og at han viser at han ikke er redd for å ta tunge avgjørelser.
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 15:27    Post subject: Reply with quote

Dette er vel grunnen til at Åsen plutselig kommer inn som ving i et par kamper.
Så vi kan hevde at vi har skaffet vingen vi trenger og for å rydde plass på midten.

*facepalm*
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 15:44    Post subject: Reply with quote

Med Helland, Adegbenro og Ceide i klubben så kan jeg leve greit med at Åsen er et alternativ på kant.

Henriksen inn ville vært knall, og Doff vil jo være fint isolert sett, men i midtbaneleddet må vi nesten kjøre prinsippet om at en inn betyr en ut. Ville egentlig foretrukket at en gikk for naturlig avgang framfor en Zachariasen på 25, Jensen, Konradsen og Åsen begynner å dra på årene, men skal holde nivå fram til Tagseth og Johnsen skal være istand til å spille fast hvis de får mulighetene de trenger og tar vare på de.
Back to top
Ratatosk
Rutinert

PostPosted: 04.12.2019 15:59    Post subject: Reply with quote

Dersom Henriksen kommer inn, kommer han for å spille sentralt tror jeg. Blir mye løpskraft og duellkraft med Trondsen og Zachariassen på indreløper og Henriksen sentralt.
Back to top
Humma
Senior

PostPosted: 04.12.2019 16:18    Post subject: Reply with quote

Trondsen er vår fjerde eller femte beste indreløper sånn som han har framstått denne sesongen.. Zachariassen, Konradsen, Jensen og kanskje også Åsen har alle vært bedre totalt sett, mener jeg. Tørset Johnsen kan finne på å være forbi allerede i mars.

Hvis han skal være noe bankers førstevalg neste sesong må han snu om på utviklingen (og kanskje noen prioriteringer, utfra ryktene?).
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 16:21    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:
Skjønner ikke at folk gidder å bruke kalorier på å skrive ting som "Jensen ut". Det kommer aldri til å skje i løpet av vinteren at vi plutselig bestemmer oss for å kaste kapteinen vår ut døra.

Ikke vær så skråsikker på det. Har kilder som sier at Mike Jensen har fått beskjed om å ta opp hansken og fighte for å beholde plassen på laget. Sier ikke at han er på vei ut av klubben, men tror ikke han er så soleklart førstevalg neste år som han har vært de foregående sesongene.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 16:32    Post subject: Reply with quote

Etter denne sesongen syns jeg faktisk at det er helt greit at Mike har fått den beskjeden som ryktene tilsier.
lasarus
Junior

PostPosted: 04.12.2019 17:10    Post subject: Reply with quote

Og hvilken beskjed er det ryktene tilsier at han har fått?
Back to top
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 17:11    Post subject: Reply with quote

lasarus wrote:
Og hvilken beskjed er det ryktene tilsier at han har fått?

Om du orker å lese 2 innlegg over ditt eget så finner du det Wink
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 18:46    Post subject: Reply with quote

Trondsen har uansett kvaliteter som gjør at jeg håper han blir satset på som førstevalg i en fast posisjon.
Back to top
razzle
Senior

PostPosted: 04.12.2019 19:18    Post subject: Reply with quote

Han er ihvertfall en ordentlig kvalitetskjeks.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 19:38    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Trondsen har uansett kvaliteter som gjør at jeg håper han blir satset på som førstevalg i en fast posisjon.

Ja, dette har det blitt snakket om, men sjeldent vist siden 2017. Trolig den Rosenborgspilleren i historien som får mest skryt for minst prestasjon, kun slått av dansken.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 20:40    Post subject: Reply with quote

Dansken? Hvem av dem, Mike?!?
Zorac
Legende

PostPosted: 04.12.2019 21:52    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:

Ja, dette har det blitt snakket om, men sjeldent vist siden 2017.

Denne beskrivelsen passer for øvrig på brorparten av spillerne våre. Med unntak av Reginiussen og til dels backene har i grunnen alle hatt negativ utvikling de siste årene.

Vi har et lite knippe som åpenbart er for dårlige, men jeg må innrømme jeg sliter med å avskilte spillere som har vært veldig gode men nå sliter, da det er såpass mange av dem at det ligner et mønster.
Montana
Veteran

PostPosted: 04.12.2019 22:13    Post subject: Reply with quote

Det kan du si, alikevell vil jeg påstå at Trondsen får ufortjent mye skryt iforhold til hva han leverer og iforhold til hva andre spillere som også underpresterer får.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 41, 42, 43  Next
Page 26 of 43

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb