English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sarpsborg - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
28%
 28%  [ 8 ]
Hedenstad
3%
 3%  [ 1 ]
Reginiussen
7%
 7%  [ 2 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
7%
 7%  [ 2 ]
Jensen
14%
 14%  [ 4 ]
Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Konradsen
28%
 28%  [ 8 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Adegbenro
3%
 3%  [ 1 ]
Ã…sen
7%
 7%  [ 2 ]
Total Votes : 28

Author Message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1191

PostPosted: 03.08.2019 16:23    Post subject: Reply with quote

Må vel nesten si at det på ett vis er bra med en elendig sesongstart for nå bryr jeg meg langt mer om resultatet både for Rosenborg og de andre foran. Plutselig er det artig å følge med Odd samtidig med RBK i dag. Det har vært alt for mange sesonger der man med et skuldertrekk har konstatert at det ble gull, og at det kun har vært spenning og ståpels når man har hørt Champions-League hymnen drønne ut over Lerkendal.
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 838

PostPosted: 03.08.2019 16:28    Post subject: Reply with quote

Wiseblood wrote:
konstatert at det ble gull, og at det kun har vært spenning og ståpels når man har hørt Champions-League hymnen drønne ut over Lerkendal.


Det er mange år siden det var slik du skisserer her... Personlig hadde jeg gjerne tatt denne tiden om igjen Wink
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 03.08.2019 16:28    Post subject: Reply with quote

Javel, lever i 2007 du da eller?

Tror ikke det er mange som har registrert seriegull med et skuldertrekk. Det er stort hver gang. Ja, vi har tre på rad, men 2010-tallet har ikke vært SÅ dominant, og ikke en eneste gang med CL-deltakelse.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 03.08.2019 16:47    Post subject: Reply with quote

Ikke store endringene på laget, de Lanlay inn for Akintola eneste endring fra sist. Det gir denne gjengen.

Hansen

Hedenstad - Regiuniussen - Hovland - Meling

Jensen - Trondsen - Konradsen

de Lanlay - Søderlund - Adegbenro

Benken: Østbø, Denic, Valsvik, Akintola, Åsen, Helland, Ceïde.

Ingen Botheim i troppen denne gangen heller. Håper ankelen til Søderlund holder.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 03.08.2019 16:50    Post subject: Reply with quote

Samtidig så har vi 3 vinger på benken. Greit nok at Ceide er lovende, men jeg føler det hadde vært greit å ha Botheim på benken i stedet. Særlig siden det skal en del til for at Ceide får et innhopp.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 03.08.2019 16:51    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Tror ikke det er mange som har registrert seriegull med et skuldertrekk. Det er stort hver gang. Ja, vi har tre på rad.

Vi har også fire på rad.
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4684

PostPosted: 03.08.2019 16:53    Post subject: Reply with quote

Hvafaen...ingen hviling. Hvorfor får ikke Åsen spille? Og hvorfor riskere at Adegbenro blir skadet?
Kommer ikke som sjokk dersom vi får noen skader på spillere, noe som kan bli avgjørende når vi skal spille mot Maribor.
Liker ikke dette. HÃ¥per ikke Akintola benkes fordi han skal hviles mot Maribor...
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 03.08.2019 16:57    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Hvafaen...ingen hviling. Hvorfor får ikke Åsen spille? Og hvorfor riskere at Adegbenro blir skadet?
Kommer ikke som sjokk dersom vi får noen skader på spillere, noe som kan bli avgjørende når vi skal spille mot Maribor.
Liker ikke dette. HÃ¥per ikke Akintola benkes fordi han skal hviles mot Maribor...


Hva har Åsen vist for å få spille? Feilpasninger, slapp defensiv holdning, taper alle dueller og et par gode innlegg er ikke nok for å spille i RBK. Selg!!
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 03.08.2019 16:57    Post subject: Reply with quote

Jeg liker det. Akkurat sånn det skal være. Vi stiller med det beste laget hver gang for å øve på relasjoner og fortsette det gode spillet. Skader kan skje når som helst.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 03.08.2019 16:59    Post subject: Reply with quote

Akintola benkes fordi de Lanlay er bedre. Adegbenro bør spille for å utvikle samspillet med Konradsen og Meling. Så får vi sikkert se bytter som skjer tidligere enn normalt om vi kjører kampen. Helt perfekt dette.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 03.08.2019 17:02    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
Serien er jo det vi lever av. Det er serien som er viktigst. Europa er bonusen for å prestere i serien. Håper ingen spillere hviles kun for å hviles.

Når det er sagt, så forventes egentlig seier her. Dette er et bunnlag. Det er ikke et lag som underpresterer etter min mening. De hadde en svak sesong i fjor og har bare fortsatt denne trenden: De er rett og slett ikke bedre.

Siste kamp i ES mot et bunnlag*, var Viking... Personlig håper jeg på noe lignende denne gangen. Jeg er i alle fall forsiktig optimist med tanke på noe slikt. Tror forskjellene mellom lagene skal være såpass stor at vi rundspiller S08 til tider og vinner komfortabelt.

* Viking er jo ikke et bunnlag riktig ennå. Men det er bare et spørsmål om tid, de åpnet bedre enn forventet, på samme måte som vi åpnet verre enn forventet. Over tid så justeres slikt. S08 spår jeg kommer til å havne på nedre halvdel uansett, de er ikke bedre.

Tips: 4-1 til RBK.


Jeg håper du har rett . Det er hvertfall slik det bør være.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 03.08.2019 17:04    Post subject: Reply with quote

Er vel omtrent så toppet som vi får laget det der. Regner da med Søderlund og Adegbenro anses 100% klar for 90min.
Back to top
View user's profile Send private message
STJD1
Junior


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 72

PostPosted: 03.08.2019 17:20    Post subject: Reply with quote

Liker at vi stiller det sterkeste laget, og ikke bytter for mye for å hvile oss til Maribor. Vi trenger å fortsette utviklingen av relasjonene, og ikke minst trenger vi tre poeng i denne kampen. Det var vel slik Eggen vanligvis gjorde det også.

Når det er sagt så har jeg en litt dårlig følelse foran denne kampen. Det er plastikkbane, mest sannsynlig full stadion og et hjemmelag som ser på dette som årets kamp, og kommer til å krige og kjempe i alle dueller. Så det blir opp til oss å vise at vi er et bedre lag, med bedre spillere, og med minst like god innsats. Lykke til folkens, morsomt å følge RBK om dagen RBK
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 03.08.2019 17:31    Post subject: Reply with quote

synes akintola har spilt seg litt ut av laget, så det er bra at yanni får spille. hadde hvert greit å få se Valsvik for Hovland også
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 03.08.2019 17:49    Post subject: Reply with quote

Hovland spilte sin beste kamp i RBK-drakt på onsdag. Hadde vært merkelig å sette han ut da.

Ellers er jeg glad for at vi spiller toppet. Så lenge det er en viss sjanse for at vi kan blande oss inn i toppen, må det prioriteres omtrent for enhver pris.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 03.08.2019 17:50    Post subject: Reply with quote

3-4-3 for å ta ut midtbanen vår, reger jeg med. Blir ekstra viktig at vingback'ene våre deltar fremover for å, om ikke skape overtall, utjevne forholdet. Ellers blir det vel fort mye sidelengs i forsvarsleddet...
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 03.08.2019 17:55    Post subject: Reply with quote

De spiller 5-4-1 i forsvar for å demme opp for kantene våre og kombinasjonsspillet mellom back, indreløper og kant. Klarer vi å ta de i ubalanse kan det føre til mange en mot en situasjoner for Adegbenro og de Lanlay.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 03.08.2019 18:01    Post subject: Reply with quote

Vi hadde ingen kamp i uke som var mellom de to BATE-kampene, så spillerne skal være bra restituerte, vi trenger å øve samhandling og fortsette å spille på oss selvtillit nå som vi er i dytten, og vi ligger på etterskudd i serien og alle poeng er viktige. Ergo, bare bra at vi topper laget, men får vi en fin ledelse og kontrollerer kampen så får vi kanskje flere tidlige bytter.

Åsen har jeg fremdeles trua på. Han hadde flere fine innlegg og gjennomspill i Viking-kampen. Håper han blir byttet innpå og får en halvtime om vi leder.

Skal bli spennende å se om den gode trenden fortsetter, med bra spill, sjanser og mål.

Noen som har link? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
niccolai
Veteran


Joined: 25 May 2008
Posts: 1628

PostPosted: 03.08.2019 18:01    Post subject: Reply with quote

Veldig spent på dette oppgjøret.
Sarpsborg med en tydelig plan, og oppstilling, for å demme opp mot våre kanter og midtbane.

Klarer vi å holde trykket fra de øvrige kampene vi har spilt?.. Jeg er litt pessimist... men holder vi det samme trykket og intensiteten som mot BATE, så tar vi dette..
_________________
"Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 03.08.2019 18:02    Post subject: Reply with quote

Herlig med kamp igjen etter bare 3 dager. Dette blir seier, lykke til alle sammen. Så må jeg si at det er igjen er en fryd å lese på forumet. Vet ikke helt men føles som om noe har endret seg de siste 3 dagene Very Happy

RBK
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 03.08.2019 18:02    Post subject: Reply with quote

Herlig stemning på stadion.

Go lads! RBK
Back to top
View user's profile Send private message
niccolai
Veteran


Joined: 25 May 2008
Posts: 1628

PostPosted: 03.08.2019 18:02    Post subject: Reply with quote

Så skal vi se hvor mye negativitet, og kritikk RBK får fra Skullerud i dag
_________________
"Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
View user's profile Send private message
niccolai
Veteran


Joined: 25 May 2008
Posts: 1628

PostPosted: 03.08.2019 18:03    Post subject: Reply with quote

Blir totalt sjokket i starten her... som fryktet!!!
_________________
"Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 03.08.2019 18:03    Post subject: Reply with quote

Neimen i helvete, da.
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 03.08.2019 18:04    Post subject: Reply with quote

Hva faen er det vi driver med idag?
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Next
Page 3 of 14

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb