English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
BATE Borisov - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
3%
 3%  [ 1 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
11%
 11%  [ 3 ]
Lundemo
7%
 7%  [ 2 ]
Konradsen
66%
 66%  [ 18 ]
Akintola
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Adegbenro
11%
 11%  [ 3 ]
Total Votes : 27

Author Message
senador
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:02    Post subject: Reply with quote

Bate klarer ALLTID å få et bortemål i slike kvalikkamper. Så å si ALLTID. Da må vi score minst tre mål. Det gjør vi ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:02    Post subject: Reply with quote

Det er noe med å ligge frampå på bortebane mot gode kontringslag. Jeg husker med gru Eggens RBK i 93 og 94. Det er skikkelig naivt å gjennomgående stå høyt og presse borte i Europa. Det krever virkelig baller.

Vi er i framgang, vi samler erfaring, og lagmaskina begynner å brumme. Det burde ikke være noe sjokk at vi slipper inn mål når vi spiller slik, men neggu om jeg vil tilbake til ørten forsøk på buss i 80 minutter.
sidney
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:03    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Bate klarer ALLTID å få et bortemål i slike kvalikkamper. Så å si ALLTID. Da må vi score minst tre mål. Det gjør vi ikke.

Om vi alle blir enige om at du har rett i at RBK suger og er sjanseløse - forsvinner du da?
senador
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:03    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Det er noe med å ligge frampå på bortebane mot gode kontringslag. Jeg husker med gru Eggens RBK i 93 og 94. Det er skikkelig naivt å gjennomgående stå høyt og presse borte i Europa. Det krever virkelig baller.

Vi er i framgang, vi samler erfaring, og lagmaskina begynner å brumme. Det burde ikke være noe sjokk at vi slipper inn mål når vi spiller slik, men neggu om jeg vil tilbake til ørten forsøk på buss i 80 minutter.

Nå er det hodeløse feil som sender oss ut igjen. De burde ha erfaring nok til å unngå de feilene der. De snakker mye om erfaring, men jeg vet ikke. Feilene gjentas år etter år etter år.
Back to top
GeirOve
Proff

PostPosted: 24.07.2019 20:04    Post subject: Reply with quote

AIK klart best i den andre kampen, slipper inn 2 unødvendige mål og ligger under 2-1
Back to top
bigfoot
Rutinert

PostPosted: 24.07.2019 20:05    Post subject: Reply with quote

Kampen sett under ett er jo dette spillmessig en bedre kamp av oss enn, si, 0-3-kampen borte mot Steaua Bucuresti i 2015. Hvis Hovland kan rulle inn tabbekvota si littegrann har jeg fremdeles god tro på avansement.

senador: ikke faen om det BATE driver på med utover i andreomgangen kalles "kontroll".
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:05    Post subject: Reply with quote

GeirOve wrote:
AIK klart best i den andre kampen, slipper inn 2 unødvendige mål og ligger under 2-1

Høres kjent ut
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:06    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
sidney wrote:

Nå er det hodeløse feil som sender oss ut igjen. De burde ha erfaring nok til å unngå de feilene der. De snakker mye om erfaring, men jeg vet ikke. Feilene gjentas år etter år etter år.

Men når ser du for deg at ting blir slik at du kan ha en hyggelig kveld og spre litt håp og glede?
Kafanskavimedhan
Rutinert

PostPosted: 24.07.2019 20:06    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
sidney wrote:

Vi er ikke ute. Det er 90 minutter igjen. Man kommer ingen vei uten å tro på at man kan klare det. Heldigvis er du ikke en av spillerne. Med din holdning i garderoben kunne vi bare ha stengt ned hele klubben. Du skulle hatt deg en time i soffan med Eggen.
Jondahl
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:07    Post subject: Reply with quote

BATE har det jo egentlig ganske komfortabelt når de ligger lavt, vi klarer ikke å få nok trykk på de. ballen må sprette vår vei på Lerkendal om vi skal gå videre.
50prosenNT
Rutinert

PostPosted: 24.07.2019 20:08    Post subject: Reply with quote

Det hjelper ikke med 40 cornere og 100 innlegg når vi ikke evner å score. Det er aldri farlig når vi nærmer oss boksen

Nei, nå begynner jeg å høres ut som Skinnvesten, så tror jeg må roe meg ned nå Confused

BATE kommer til å score på lerkendal, det beste vi kan håpe på er ekstraomganger og evt en heldig straffekonk etter 2-1. Håper jeg tar feil men liker ikke oddsen
chroma
Junior

PostPosted: 24.07.2019 20:08    Post subject: Reply with quote

Var det 43% possession til Bate på hjemmebane?
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:11    Post subject: Reply with quote

Vi hadde tatt dette med bedre spiss og bedre CB
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 24.07.2019 20:16    Post subject: Reply with quote

Sånn i kampens hete så jeg at flere har ropt på Serbecic her. For de som ikke har fått det med seg er han altså lånt ut til Sarajevo det neste året, så det er forklaringa på at han ikke er aktuell...

Vi kan snu dette på Lerkendal, men vi MÅ bli vassere i forsvar!
TAF
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:19    Post subject: Reply with quote

Selv om jeg er enig i at Hovland ofte gjør seg bort, kan han da ikke klandres for sistemålet? Det er da vitterlig Reginiussen som ikke følger spissen inn, og Hovland ligger jo da nødvendigvis bak ham når han skal prøve å rette opp feilen. Tore ville jo vært først på ballen og kunne pirket den ut til corner hvis han hadde fulgt innløpet.

Det er heller ingen straffe. Spissen deres bommer på ballen og snubler i eget bein, og kaster seg ned lenge før Hansen kommer borti ham. Hvorfor Søder får kort for dette, er meg en gåte.

Før kampen ville jeg ha sagt meg godt fornøyd med 1-2. Etter å ha sett kampen er jeg mer misfornøyd - vi hadde fortjent langt bedre. På hjemmebane må vi score to uansett hva som skjer. Vil ikke se at vi f.eks. leder 1-0 og skal forsvare oss til avansement, for da får vi fort en i sekken på slutten med forsvaret vårt.
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:20    Post subject: Reply with quote

Slipper inn mål etter personlige feil. Mye bra i angrep idag. Forsvarsspillet står til lite godt. Bate scorer på sine sjanser i dag. Vi var egentlig et bedre lag i denne kampen, men er ikke konsentrert nok.

BATE kommer helt sikkert til å score ett mål neste uke. Men vi klare å score 3 eller mer. Og da er vi jo videre Very Happy
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:20    Post subject: Reply with quote

bigfoot wrote:
Kampen sett under ett er jo dette spillmessig en bedre kamp av oss enn, si, 0-3-kampen borte mot Steaua Bucuresti i 2015. Hvis Hovland kan rulle inn tabbekvota si littegrann har jeg fremdeles god tro på avansement.

senador: ikke faen om det BATE driver på med utover i andreomgangen kalles "kontroll".

Haha, du sammenligner den kampen med nå.... Da hadde vi tempo og spill. VI har ikke tempo nå. Vi skal tråkle oss gjennom 10 mann før vi skal vende opp å speide etter noen før vi deretter skal slå tilbake til Mike Jensen som skal bruke 20 sekunder på å vurdere om han skal skyte eller gjøre noe annet.

BATE har vært med på dette utallige ganger tidligere og de var veldig komfortable. De scorer på Lerkendal og vi sliter med å score mål.
Back to top
Vegard2711
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:21    Post subject: Reply with quote

TAF wrote:
Selv om jeg er enig i at Hovland ofte gjør seg bort, kan han da ikke klandres for sistemålet? Det er da vitterlig Reginiussen som ikke følger spissen inn, og Hovland ligger jo da nødvendigvis bak ham når han skal prøve å rette opp feilen. Tore ville jo vært først på ballen og kunne pirket den ut til corner hvis han hadde fulgt innløpet.

Det er da Hovland som har spilleren før spilleren så stikker inn mellom og bak rygg på Tore. Hovland sin jobb å følge. Tore kan ikke se både foran og bak.

Last edited by Vegard2711 on 24.07.2019 20:22; edited 1 time in total
Back to top
Francisco Clementine
Rutinert

PostPosted: 24.07.2019 20:22    Post subject: Reply with quote

God i kamp i dag faktisk. En ny spiss nå, deretter en midtstopper, hadde gjort underverker. Søderlund og Hovland må ut om vi skal klare kvalifisering til champions league.
Back to top
KitWalker
Veteran

senador wrote:

Når du får denne kampen litt på avstand senador så er jeg sikker på at det kalde, fotballanalytiske meningene dine kommer frem igjen.

RBK hadde rettelig fin blanding av uflaks og udyktighet her. RBK var klart best og hadde fortjent å få mer ut av dette mens BATE var fryktelig dyktige og heldige som vant denne kampen.
Nå får gutta 1 uke på å trene godt og jeg tror vi skal få orden i det vi var udyktige på i denne kampen og snu det til en seier og videre kvalikk til CL.
Back to top
senador
Veteran

sidney wrote:
senador wrote:
sidney wrote:

Men når ser du for deg at ting blir slik at du kan ha en hyggelig kveld og spre litt håp og glede?

Når vi vinner slike kamper som dette. Har du sett kampen? Det er jo ikke mulig å holde på slik!
Back to top
angvik
Proff

PostPosted: 24.07.2019 20:24    Post subject: Reply with quote

Alt i alt en OK gjennomført kamp. Men det mangler mye, og det bekymrer meg at vi ikke evner å utnytte rommene som BATE etterlater seg i en kamp med så lavt tempo. Vi må være påskrudd fra start neste uke. De første 20 minuttene kunne vært katastrofale i dag, og det kommer til å være katastrofalt i neste oppgjør med innstillingen vi hadde i dag.
Back to top
Vegard2711
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:25    Post subject: Reply with quote

Er du forresten RBK supporter Senador? Aldri sett deg si en positiv ting og du skal krisemaksimere og kritisere hver eneste lille ting. Tror aldri jeg har møtt en supporter som deg. Støtter ikke laget hverken i medgang eller motgang virker det som. Du skal i hvert fall ha for at du er en unik supporter. Hvis du kan kalles det.
Back to top
Strominho
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:30    Post subject: Reply with quote

Ikke bombesikkert at Bate scorer på Lerkendal. Skaper de like lite som i kveld kan vi fort holde nullen. Og vi scorer "alltid" på Lerkendal. Har virkelig trua på at dette kan gå jeg. Vi spiller som et lag. Lagdelene henger sammen og vi bygger opp spill. Har mye ball. Veldig spent på hvordan en kamp med Samuel fra start ser ut.

Dette i en kamp mot et lag som ligger 61 plasser forran oss på klubbrankingen. Hadde vi møtt laget som ligger 61 plasser bak oss, og levert en prestasjon som BATE gjorde mot oss i kveld, hadde vi krevd hele RBK-ledelsen henretta utfor Domkirka, til tross for seier. For vi hadde jo alle vært enige om at vi ville tape 5-0 i borteoppjøret med en slik prestasjon.

Hadde hvert fall vært nervøs om jeg var BATE supporter nå. Dette går. Vi snur det på Lerkendal Tommel'n opp!
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 24.07.2019 20:33    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Er du forresten RBK supporter Senador? Aldri sett deg si en positiv ting og du skal krisemaksimere og kritisere hver eneste lille ting. Tror aldri jeg har møtt en supporter som deg. Støtter ikke laget hverken i medgang eller motgang virker det som. Du skal i hvert fall ha for at du er en unik supporter. Hvis du kan kalles det.

Ja, og nok en gang har vi en person som skriver og poster, men har ikke fulgt med i timen. Hadde du lest postene mine hadde du visst at jeg er positiv til Horneland, men negativ til styringen av klubben og jobben Bjørnebye har gjort.

I dag er det svært frustrerende å se at vi nok en gang skal ryke mot et slikt lag helt unødvendig. Dette har vi gjort gang på gang på gang. Når skal vi lære mot disse lagene? Hadde vi hatt en god spiss, så hadde vi nok vunnet kampen i dag, men det har vi ikke. VI har ingen målscorere bortsett fra Konradsen på dødball. Spillemessig har vi ingen i boks når det først kommer et brukbart innlegg.

Molde hadde nok scoret flere mål i dag hvis de hadde fått slikt rom og tid offensivt. Det hadde nok også Bodø/Glimt og Odd gjort.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Next
Page 26 of 29

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb