English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Viking
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
30%
 30%  [ 12 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
2%
 2%  [ 1 ]
Jensen
2%
 2%  [ 1 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Konradsen
47%
 47%  [ 19 ]
Akintola
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
17%
 17%  [ 7 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Ã…sen
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 40

Author Message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 15.07.2019 23:50    Post subject: Reply with quote

Rart å gå spesifikt etter Senador nå, synes jeg. Han har langt i fra vært den verste den siste tiden.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 16.07.2019 04:58    Post subject: Reply with quote

rail wrote:
larenim wrote:
Men det understreker jo poenget. NÃ¥r det er han det kommer fra. Det er oppsiktsvekkende i seg selv, ikkesant?

Det er ting som skjer på banen nå som gir optimisme. Hva er forresten oddsen på at Rosenborg vinner eliteserien nå?


Njæ, der harmonerer ikke. Han har skutt ned alt som rører seg vedrørende Rosenborg i lang tid. Ikke minst Horneland og spillestil. Det har forøvrig svært mange brukere gjort denne våren. Da kan han ikke plutselig snu seg rundt og be andre gå på brakka for å beklage. Det lukter.

Helt åpenbart at dette prosjektet ville ta tid. Det har noen få av oss skrevet fra før Horneland hadde sin første trening. Stadig fremgang (to skritt frem og ett tilbake) gjennom våren. Men vi ikke vinner 5-0 og fremstår som Eggens gullårganger, så det er uansett rævva.

Forøvrig gir visst bookiene ca 3,75 på RBK gull (1,85 på Molde).


Du har ikke kunne lest mye av det jeg har sagt og derfor er det vanskelig å ta deg seriøst. Du burde gå langt i deg selv når du sitter å påstår ting jeg overhodet ikke mener.

Jeg har støttet Horneland og gjentatte ganger sagt at han må få mer tid, mens flere har pekt på Hornelands steinalderfotball og at han er på nivå med Perry. Jeg har også sagt at vi ser bedring under Horneland sammenlignet med Kåre. Min kritikk mot Kåre og hvordan klubben driftes står fortsatt, spesielt det som gjelder Bjørnebye. Jeg fikk rett i at det Kåre holdt på med var svada og tull. Det har vi sett.

Jeg har sagt at vi vil se en gradvis forbedring under Horneland. Det har vi også fått. Jeg er langt mer positiv til ham enn noen andre av disse tulletrenerne. Men jeg kan selvsagt være uenige hans disposisjoner fra tid til annen. Jeg har også sagt etter flere av de siste kampene at dette ser veldig bra ut.

RBK har vært dårlige i lang tid hvis man ser på underholdningsverdien. Da har det også vært kritikk i lang tid. Det må gå ant å forvente at RBK skaper sjanser på Lerkendal. Folk er lei rævafotball og det må du forstå!
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 16.07.2019 09:37    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det hadde vært en god og fornuftig regel om alle konsentrerer seg om å kommentere innholdet i hverandres meninger, og ikke gå til angrep på hverandre. Nå har jeg selv blitt kalt negativ brønnpisser, eller hva det nå var, og det lever jeg godt med. Jeg har vært negativ til en del av driften de siste årene. Det må være lov. Når jeg leser innlegg på forumet, konsentrerer jeg meg om hva som står der, ikke hvem som har skrevet dem. Det går faktisk an å være enige med noen en gang, og uenige med samme person ved en annen anledning. Når jeg har kritisert Bjørnebye f. eks så er er det ikke Stig Inge som person, men jobben hans som SD jeg kritiserer. Når jeg har stilt spørsmål med de taktiske valgene til Horneland, så er det ikke Horneland som person, men som trener jeg kritiserer. Jeg er også i min fulle rett til å endre mening, dersom jeg ser at det jeg har vært kritisk til faktisk blir bedre. Jeg synes også at det skulle kunne være mulig uten at folk skal kritisere deg for deg. Denne Rosenborg-Viking tråden har utviklet seg til en meget snodig kamptråd.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 16.07.2019 13:27    Post subject: Reply with quote

Jeg syns det er på sin plass å tråkke noen på tåa og påpeke hvor feil dere har tatt. Det har dere bare godt av.
Samtidlig er det greit å minne dere på å bøye dere i støvet for meg.

Er bare å stille dere i kø.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 16.07.2019 14:32    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Jeg syns det er på sin plass å tråkke noen på tåa og påpeke hvor feil dere har tatt. Det har dere bare godt av.
Samtidlig er det greit å minne dere på å bøye dere i støvet for meg.

Er bare å stille dere i kø.

Nå er jeg litt usikker på hvem dere er, men på hvilken måte har man tatt feil? Jeg kan forstå at dem som har krevd Hornelands avgang fra før kontrakten var underskrevet, kanskje har vurdert ting litt feil. Men det er ikke feil å være kritisk til taktiske vurderinger som har vært gjort, eller kritisk til spillerlogistikk f.eks selv om det har blitt mye bedre spill nå, og pila peker kraftig oppover. Man kan fortsatt være kritisk til alle disse tingene, og mene at klubben har stort forbedringspotensial på mange områder, uten at man har tatt feil! Flott at spillet er bedre, og at mye ser lysere ut. Betyr likevel ikke at noen har rett og andre har feil. Kanskje hadde man ledet serien og vært videre i cupen om noen ting hadde vært gjort annerledes. Det er det ingen som vet. Blir bare hvis eller dersom!
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 16.07.2019 19:50    Post subject: Reply with quote

Tilsynelatende vet mange her inne bedre enn Eirik hvilke spillerer som vil gi det beste resultatet.

Det er gjenngangeren.

Det er fult mulig å stille spørsmål ved taktiske disposisjoner, men man må ta det fra gitt ståsted og ikke med grunnlag i etterpåklokskap.

Det vil etterhvert bli klarhet over synsingsnivå på hvor aktuelt det er å ha Horneland her over lengere tid.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 16.07.2019 20:42    Post subject: Reply with quote

Hvis vi ikke skal kunne begrunne diskusjonen på antagelser, etterpåklokskap og synsing, da er det lite vits i å ha dette forumet.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 16.07.2019 20:43    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Hvis vi ikke skal kunne begrunne diskusjonen på antagelser, etterpåklokskap og synsing, da er det lite vits i å ha dette forumet.


Laughing
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 16.07.2019 21:49    Post subject: Reply with quote

Etterpåklokskap er den eneste sanne vitenskap
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Page 15 of 15

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb