English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Kristiansund
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
André Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Djordje Denic
0%
 0%  [ 0 ]
Tore Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Even Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Birger Meling
0%
 0%  [ 0 ]
Mike Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Marius Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Anders Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
David Akintola
0%
 0%  [ 0 ]
Alexander Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Samuel Adegbenro
100%
 100%  [ 9 ]
Total Votes : 9

Author Message
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 20:16    Post subject: Reply with quote

He grabbed my balletak
Back to top
View user's profile Send private message
jadda
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 20:17    Post subject: Reply with quote

Krokodil Dundee wrote:
Sa virkelig Horneland at det var årsbeste av Søderlund?

Sier vel forholdsvis mye mer om de andre kampene enn i dag. Er forsåvidt enig i at han var bedre i dag enn mot AaFK for eksempel... Men søppel - ja!
Back to top
larsarus
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 20:20    Post subject: Reply with quote

LaDuden wrote:
Søder gjør sin beste kamp i år sier Horneland(?)

Må sminke brur'a, vet du. Viktig å snakke opp spillerene man skal få solgt...
sukram
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 20:20    Post subject: Reply with quote

Haha, Denic er fra Balkan og har opplevd verre.

Men det er jo et klart rødt kort.

#DøvlePause
Back to top
NorthValley
Junior

PostPosted: 29.06.2019 20:21    Post subject: Reply with quote

Denic fast som høyreback?? Ser en liten Svensson der.

Etter så mange år, er det fortsatt basis ting som ikke sitter. Herregud for noen passninger, de flyr jo i hytt og pine. Man skal "skyte" ball til hverandre, for å sette igang spill, men det blir lomper gang på gang.
Innleggene er aaaltfor dårlig, posisjonene til spillerne på innlegg er altfor dårlig og det vi får ut er altfor dårlig.

Hvorfor skal det være så jævla vanskelig å: dempe en ball, sentre til en medspiller, legge innlegg osv!!!

Men, en god kamp av gutta. Man ser jo at det er noe der, men er det nok. Syntea Horneland var litt vell rolig i dag også, har han allerede fått sparken?
Back to top
gurgla
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 20:35    Post subject: Reply with quote

I all denne hakkingen på Søderlund så skal iallefall jeg gi han noe skryt.

I første omgang hadde han faktisk flere gode involveringer. Ved to anledninger så stoppet han KIBK overganger pga hard jobbing uten ball. Ved to dødballer imot så var Søder på rett plass til rett tid og han hadde ett fantastisk gjennomspill til Samuel(tror det var han).

Men desverre så er han jo håpløs foran mål. Statisk spiss med dårlig førstetouch, og når han får sjansen omsider så treffer han ikke, selv straffesparkene bommer han på.

Søder gir alltid 100% for laget og det bør veie litt opp for all den konstante hakkingen på han. Ikke glem det Smile

Ellers syns jeg vi virket solide bakover. Jeg ble underhold i dag selv om vi kunne og burde scoret noen fler Smile
Back to top
Ståle
Senior

PostPosted: 29.06.2019 20:36    Post subject: Reply with quote

Døvle står frem i intervju med Eurosport etter kampen og innrømmer vi skulle hatt 2 straffespark. Synes det er tøft gjort å stille opp på tv etter en slik kamp og innrømme feil. Er ikke like enig i at situasjon med Denic "bare " er gult men.
Back to top
tigerbart
Junior

PostPosted: 29.06.2019 20:37    Post subject: Reply with quote

Synes dette var en ålreit kamp av Rosenborg. Ganske mye er på plass sammenligna med det vi har sett tidligere i sesongen. Dersom vi nå får tak i en god spiss har vi tatt et godt steg mot noe bedre. Så ser jeg at Denic kanskje kan ta over høyrebacken (ellers må det handles inn en som kan erstatte Hedenstad). Vi trenger dessuten en forsterkning på stopperplass (for Hovland). Utover det nevnte ser dette Rosenborg-laget ganske godt ut. I Eliteserien kan det være godt nok til medalje med en god sluttspurt.
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 20:38    Post subject: Reply with quote

Denic burde helt klart få flere sjanser som høyreback. Leverte ei solid forestilling i en uvant posisjon, der jeg føler det er mye å bygge videre på. Hedenstad burde helt klart kjempe for sin plass fremover!
Kent
Rutinert

PostPosted: 29.06.2019 20:46    Post subject: Reply with quote

LaDuden wrote:
Søder gjør sin beste kamp i år sier Horneland(?)

Har vi sett samme kamp Rolling Eyes

Sikkert derfor det ble så mange mål ut av de innleggene som kom inn i boks. For ikke å snakke om alle cornerne (tosifret?)

La merke til at hver gang vingene kom rundt på sin kant, var det bare halvhjertede løp (slapp jogging) fra Søderlund hver bidige gang. Svært sjelden så vi noen helhjertede aggressive løp der han søkte rom i boks.

Strykkarakter.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 20:47    Post subject: Reply with quote

RBK dominerte, jeg ble underholdt og seier. Deilig.
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 20:49    Post subject: Reply with quote

Litt komisk at Michelsen synes at balletaket på Denic var "morsomt og noe som skjer i kampens hete". Der burde han helt klart beklaget situasjonen, og heller tatt avstand fra slike handlinger. Sier vel noe om innstillingen til KBK når slike ting er morsomt.
Hacken
Rutinert

PostPosted: 29.06.2019 20:57    Post subject: Reply with quote

Michelsen sank noen hakk med den kommentaren ja. Det trenger vel ikke å være "normalt" i fotball å ta balletak på andre. Sludder!
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 21:04    Post subject: Reply with quote

Søder er uten tvil ferdig. Helt meningsløst.

MEN det er ikke bare Søder som ikke klarer å spille seg forbi en mann og bryte gjennom. Mike Jensen, Konradsen og særlig nysigneringen Åsen er spillere som er gode å ha på benk, men ikke i førsteelleveren.

Synd å si det, men Mike har passert toppen for lengst. Konrad er som kjent Konrad, han har riktignok kommet mer til sin rett under knokkelland. Men det gjør ham ikke til en mer presis og teknisk spiller.

Åsen er etter min mening en svært svak signering av Bjørnebye, igjen. Åsen er en god ESspiller. Men intet mer. Klønete teknisk, virker uryddig, har ikke vist gode avslutteregenskaper eller innleggsegenskaper. Ikke spesielt rask. Åsen er luksus å ha på benk, en fighter og mer enn god nok til innhopp. Men i førsteelleveren....langt unna nivået vi bør ha.

Og hva er det med Akintola? Jeg har trua på ham enda, men nå må han begynne å skape uttelling.
WT62
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 21:52    Post subject: Reply with quote

Bra at noen er fornøyde med det som ble vist i kveld,jeg er dessverre ikke blant de. Var det noe i kveld som ga løfter om bedring ? Noe som viste oss at vi nærmer klubbens grunnleggende filosofi om offensiv og underholdende fotball ?
Noe som viste at vi satser på unge talenter og gir de en sjanse? Er det noe i det vi gjør som forteller unge talenter at RBK er klubben å gå til?

Inkompetanse og manglende virkelighetsforståelse er i ferd med å ødelegge klubben innenfra
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 21:55    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
Litt komisk at Michelsen synes at balletaket på Denic var "morsomt og noe som skjer i kampens hete". Der burde han helt klart beklaget situasjonen, og heller tatt avstand fra slike handlinger. Sier vel noe om innstillingen til KBK når slike ting er morsomt.

Blir vel ikke mer usportslig enn dette. Hadde jeg vært Denic hadde jeg garantert klabbet han rett ned uten å tenke meg om. Hvordan hadde en slik sit. blitt vurdert? Jeg mener det er helt greit å dele ut ørtæver for slikt.
Zorac
Legende

PostPosted: 29.06.2019 21:56    Post subject: Reply with quote

- De har en duell på en dødball. Jeg vil ikke bruke det samme ordet som deg, men han er bortpå forsvarsspilleren, det kan vi slå fast, så da blåser jeg for gult kort for den, sier dommer Trond Ivar Døvle til Eurosport om situasjonen.

På spørsmål om hva som skal til for at Ulvestad får det røde kortet, sier han:

- Hvis han hadde tatt til ordentlig der, ville det blitt voldsom opptreden og rødt kort.

Så.. "Ta til ordentlig", hva innebærer det? At Ulvestad står igjen med minst en testikkel i neven? Sølvguttene-vokal på Bilde tå'n Ivers resten av sesongen? Ufrivillig barnløshet?

Pussig også hvor forskjellig ting behandles utifra "offer" og "overgriper". Jeg mener saken er rimelig sammenlignbar med Annans stinky finger. Dette er altså "en morsom greie" i følge Michelsen - som han ikke blir utfordret på, mens Annan-saken jo var hovedsak i Medie-Norge i ei ukes tid.

Hvor faen er dere nå, Mathiesen og lignende nisser som alltid skal mene så mye og hardt?
Snorkel
Rutinert

PostPosted: 29.06.2019 22:09    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Captain wrote:

Blir vel ikke mer usportslig enn dette. Hadde jeg vært Denic hadde jeg garantert klabbet han rett ned uten å tenke meg om. Hvordan hadde en slik sit. blitt vurdert? Jeg mener det er helt greit å dele ut ørtæver for slikt.

Vi skal vell ikke være veldig kjepphøye her, om en husker intervjuet med Eggen og Andresen etter at Annen stakk en finger i rompa på Wærner
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
sidney
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 22:14    Post subject: Reply with quote

Mener ikke å være kjepphøy, men kan garantere deg at om du hadde tatt balletak på meg, så hadde minst en av oss havnet på legevakta. Om dette er etisk korrekt vites ikke, men om du noen sinne klyper meg i testiklene kommer det til å flyte en del blod.
andrezinho
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 22:18    Post subject: Reply with quote

Snorkel wrote:
Vi skal vell ikke være veldig kjepphøye her, om en husker intervjuet med Eggen og Andresen etter at Annen stakk en finger i rompa på Wærner

Tåler en rewatch det post match intervjuet her med Eggen og Andresen Laughing

https://www.youtube.com/w...359VkaNa-w
puckno
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 22:24    Post subject: Reply with quote

De siste tre kampene under ett, mot sterke Tromsø Ålesund og Kristiansund, har vi ETT spillemål på 290 minutter. Det går vel an å si at vi ikke er helt friskmeldt ennå, for å bruke en satirisk understatement.
Back to top
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 22:25    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Mener ikke å være kjepphøy, men kan garantere deg at om du hadde tatt balletak på meg, så hadde minst en av oss havnet på legevakta. Om dette er etisk korrekt vites ikke, men om du noen sinne klyper meg i testiklene kommer det til å flyte en del blod.

Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 22:28    Post subject: Reply with quote

Hvordan reagerer du om du blir klypet i testiklene av Nordmøringer, Stubbelur? Tror gjøken skal være glad det ikke var Hovland.
andrezinho
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 22:30    Post subject: Reply with quote

Nicki Bille?
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 29.06.2019 22:37    Post subject: Reply with quote

Spørs i hvilken kontekst 😉

Det er forøvrig ikke reaksjonen jeg reagerer på, mer behovet for å formidle hvor tøff du er.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
Page 10 of 11

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb