English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Gustav Valsvik
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bye
Veteran

PostPosted: 05.10.2020 17:52    Post subject: Reply with quote

Greit nok det. Da var vi vel ferdig i dette vinduet
jorji
Proff

PostPosted: 05.10.2020 18:09    Post subject: Reply with quote

Opsjon på kjøp i følge Bjarmann i intervju med Eurosport. Uvisst om det blir realisert pga utfordringer med lønnsnivå-forskjeller
Back to top
View user's profile Send private message
Green Goblin
Rutinert

PostPosted: 05.10.2020 20:03    Post subject: Reply with quote

Hvordan er lederegenskapene og vinnerskallen hans?
Back to top
Vegard2711
Veteran

PostPosted: 05.10.2020 20:07    Post subject: Reply with quote

Valsvik er vel bra han. Hadde det ikke hvert for mangelen på fart hadde han nok vært en veldig solid stopper.
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 05.10.2020 20:35    Post subject: Reply with quote

Enig i det, en habil stopper som strengt talt burde fått flere muligheter til å danke ut Hovland. Aldri gjort seg bort i innhoppene/opptredenene han har fått, men som andre har sagt så mangler han litt på fart.
dags
Veteran

PostPosted: 05.10.2020 20:37    Post subject: Reply with quote

Sett Valsvik sammen med en rask stopper som er ok med ballen (og ikke har narkolepsi) så kan han være veldig bra. Eliteseriens beste hodespiller. Kanskje.

Har ikke inntrykk av at han har spesielt gode lederegenskaper, men kanskje han kan stå fram mer med tillit i et ellers ungt lag. Vinnerskallen har han ikke vist fram hos oss. På en annen side, Botheim har vinnerskalle, men ikke ferdigheter til å gjøre noe med det.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.10.2020 21:46    Post subject: Reply with quote

Bra og ryddig fyr, men ikke god nok. Fint at han finner seg ny klubb.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
zaphod81
Veteran

PostPosted: 06.10.2020 08:07    Post subject: Reply with quote

Helt ok å slippe Valsvik slik det ser ut nå, selvsagt. Spesielt på lån. Han er egentlig en interessant type, veldig sterk i duellspillet, rolig, og ikke veldig svak på noe, og kunne fort vært et riktig valg med riktig makker (Lode?).

Jeg hadde heller sett den eldre, dyrere og - tipper jeg - enda mindre benkeslitertolerante Hovland gå i dette vinduet. Jeg mener jo også at han er en mindre relevant type å sette inn fra benken, idet han ikke egentlig tilbyr muligheten til å gjøre noe annerledes taktisk. Han er ikke til å stole på som sikringsspiller i bakrom, ikke god med ball, og ikke mer duellsterk enn Holmar og/eller Tore. Der har Valsvik både den ekstreme duellstyrken og venstrebeintheten å spille på (én løsning mot Odd, for eksempel, kunne vært å sette inn Valsvik for å knuse Simovic i lufta).

Men vi må jo ha en kjøper, og når Konya falt gjennom er det helt fint å sende Valsvik på lån. Vi får som vanlig ønske lykke til, og håpe han presterer så bra at vi angrer litt (det må jo være håpet med alle lånespillere vi fortsatt eier).
2mas
Sjef

PostPosted: 07.10.2020 21:21    Post subject: Reply with quote

I de siste dagene før overgangsvinduet stengte ble det spekulert i om Strømsgodset skulle hente tilbake stopperen Gustav Valsvik (27), men det skjedde ikke. Rosenborg-stopperen gikk i stedet på lån til eliteseriekollega Stabæk.

Hovedårsaken til at SIF ikke gikk for Valsvik den siste uka er at drammensklubben i øyeblikket har fire tilgjengelige midtstoppere i Niklas Gunnarsson, Duplexe Tchamba, Ari Leifsson og Sondre Fosnæss Hanssen.

Hadde det vært for en måned siden så ville det vært mer aktuelt å forsøke å hente Valsvik. Da var Tchamba og Leifsson skadet, men også Gunnarsson hanglet mer. På det tidspunktet var imidlertid ikke den 27-årige forsvareren tilgjengelig på markedet.

Dette er noe også Flo bekrefter.

Les mer: Flo etter at overgangsvinduet er stengt:– Det gikk som planlagt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 22.11.2020 18:29    Post subject: Reply with quote

– Vi må summere opp etterhvert, med tanke på hva som skjer videre. Jeg må se litt på hvilke signaler jeg får fra Rosenborg. Helt ærlig så velger jeg å ikke fokusere så mye på det framover. Nå handler det om å gjennomføre kampene med Stabæk, så får vi ta en oppsummering etter det, sier Valsvik.

– Har du snakket med Hareide?

– Jeg har ikke snakket med Rosenborg. Det er heller ikke så lenge siden jeg reiste. Jeg ble vel enig med Micke (Dorsin) om at vi skulle ta en prat etter oppholdet, men vi var enige i at dette var den beste løsningen for både meg og klubben. At jeg skal gå rundt i Trondheim uten å spille er ikke positivt for noen, sier midtstopperen.

Les mer: RBK-spillerens selvtillit var ikke på topp. Nå imponerer han i ny klubb
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Green Goblin
Rutinert

PostPosted: 27.11.2020 10:11    Post subject: Reply with quote

Valsvik har vært veldig bra etter overgangen
Back to top
Ståle
Proff

PostPosted: 27.11.2020 13:36    Post subject: Reply with quote

Godt å høre. Håper overgangen kan bli gjort permanent etter sesongen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Page 12 of 12

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb