English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 335, 336, 337  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 06.12.2019 19:54    Post subject: Reply with quote

Tydeligvis ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
media
Veteran


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 2521

PostPosted: 06.12.2019 20:07    Post subject: Reply with quote

Det er ikke dødt, det er i ferd med å bli født. Så gjenstår det å se hvilken baby som kommer ut. Vi er akkurat ferdig med et langt svangerskap, men det glemmes kjapt når sneipen har kommet ut.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 06.12.2019 20:34    Post subject: Reply with quote

Jeg vil heller si i koma. Det kan lett gå begge veier. Kommer sterkt tilbake, eller dør....
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 06.12.2019 20:55    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Nei, men det handler ikke om fornektelse. Det handler om å ikke drukne i det havet av pessimisme du lever i. Seriøst, vi kunne vunnet CL, og du ville likevel funnet en eller annen grunn til å slå full katastrofealarm, siden du er kronisk negativ.

Det var offisiellt 9800 mot LINZ - sent på torsdags kveld, i surt vær med minusgrader. det er faktisk ikke så rart om det var litt mindre folk enn normalt under de forholdene.

Litt realisme skader ikke.


Adressa telte 3500 mot LASK. Det er krise uansett vær!

Hvis man selger 3000 sesongkort. Så vil jeg tro at det i seg selv er et inntektstap på 7 millioner kroner sammenlignet med 10000 sesongkort. I tillegg vil du ha inntektstap per kamp da det ikke kommer noe særlig kjøp for enkeltkamper, så inntektstapet blir fort 15 millioner kroner eller mer. Med det kostnadsnivået klubben har nå er det dramatisk hvis man feiler i Europa og neste år blir det mye vanskeligere.

I tillegg trenger klubben penger for å forsterke spillerstallen, men de pengene må brukes til å dekke over tapt inntekt på kampdag. I tillegg regner jeg med at klubben jukser med budsjettet og legger opp til spillersalg for 20 millioner som er totalt urealistisk gitt spillertropp og alder.

De fleste bør være sterk bekymret, spesielt med tanke på den drastiske publikumsflukten. Hvor nedsnødd kan man bli?

Ingen gidder å bruke tid på den fotballen som serveres. I dag ser man ikke kvalitetsforskjell i en kamp mellom RBK og Ranheim. Noe bedre enkeltspillere, men det er det. Ganske oppsiktsvekkende gitt at RBK bruker så mye penger, mens RIL består av nestenamatører. Det skal være større forskjell og hvis det ikke er det gjøres det en elendig jobb i RBK. Jeg synes det er merkelig at styret og ledelse ikke ser dette. Publikum har for lengst sett det. De har dratt og kommer ikke igjen slik det er nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 06.12.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Det er ikke dødt, det er i ferd med å bli født. Så gjenstår det å se hvilken baby som kommer ut. Vi er akkurat ferdig med et langt svangerskap, men det glemmes kjapt når sneipen har kommet ut.


Ikke for å helle eddik i fostervannet altså, men om svangerskapet ble innledet i januar så kommer den sneipen ut dødfødt uansett. Og ingen har sett magen røre på seg siden i august heller, så...
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 06.12.2019 21:30    Post subject: Reply with quote

Senador Tommel'n opp!

Vi er nå langt på vei der vi var i sesong to med JJ eller Perry, dvs. 2011/12 og 2013/14. En vesentlig forskjell er dog at vi har stor tilskuersvikt, og vi har ingen tomt som vi kan selge slik at vi plutselig har 50 millioner friske midler vi kan satse for. Publikum er lei etter flere år med inkompetanse og kameraderi, som toppes med å ansette en trener som hverken har merittene eller evnen til å få laget til å spille slik publikum ønsker å se laget spille fotball.

Styret og ledelsen ser ut til å leve i en fornektelse når de lar Horneland fortsette. Vi kan gjerne ta medalje igjen neste år også. Det gjorde vi alle fire sesongene med JJ og Perry også, fordi det er pari for en helt ok norsk trener som får sin sjanse med de spillerne som Rosenborg rår over, gitt klubbens økonomiske hegemoni i Norge og den norske serien.

Forsvinner dette hegemoniet, så vil vi også bli avhengige av snille onkler, eller legge om modellen med å være en medlemsstyrt klubb. Jo lengre styret lar Horneland sitte med den risikoen at resultatene i beste fall kopierer årets sesong samtidig som publikum ikke vender tilbake, jo tøffere blir den neste snuoperasjonen og de valgene som må tas om klubbens ambisjoner skal nås også i fremtiden.

Horneland skulle aldri vært ansatt, og det er styrets feil. På den annen side så burde Horneland nå ha innsett selv også at han ikke er rette mann til jobben, og overlate jobben til en annen. Dessverre kan det se ut som om han selv også har begynt å tro at det å være Kim Jong Horneland i Rosenborg er hans egentlige nivå, og at han bør sitte i jobben så lenge han kan, fordi han vil. Følgelig må han også være villig til å ta den kritikken som måtte komme, og den tror jeg blir knusende når den først kommer. Enn så lenge er det mange som holder kjeft, inkludert tidligere spillere, trenere, Adressa og Gudfaren selv.

Jeg er redd dette kommer til å ende med at vi mister hegemoniet her hjemme til Molde for flere år fremover, slik at vi nå står foran en periode lik årene 2011-2014.

Internasjonalt så risikerer vi at Rosenborg bli degradert til tredjedivisjon når det nye Europacup-formatet innledes, dvs. nivået under dagens EL. Årsaken er at vi og norske klubblag har tatt for få koeffisient-poeng i flere sesonger nå. Uten vesentlig fremgang fra der vi er i dag, så vil denne svake posisjonen sementeres for mange år fremover, på samme måte som at de lagene som dominerer de største ligaene i dag er de samme som opparbeidet seg et stort konkurransefortrinn da de deltok flere år på rad i CLs spede begynnelse på 90-tallet.

Veien tilbake til dit Rosenborg en gang var rent sportslig vil neppe skje før klubben fornyes på mange plan. Så lenge Horneland styrer skuta vil veien tilbake bare bli lengre og lengre.

Noen her inne som husker IFK Göteborg?
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 06.12.2019 21:46    Post subject: Reply with quote

Huff, jo vi husker IFK Göteborg, såvidt. Og det som er skikkelig ille er jo at vi var på studiebesøk der sånn ca rett før vår egen nedtur startet. Nettopp for at vi ikke skulle gå i samme fella som de hadde gjort. Det ble litt skjærings kan man jo konstatere sånn i ettertid.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 06.12.2019 21:51    Post subject: Reply with quote

Horneland er vår Reine Almqvist
Back to top
View user's profile Send private message
Kent
Veteran


Joined: 11 May 2007
Posts: 1102

PostPosted: 06.12.2019 23:37    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Det er ikke min oppgave å avgjøre hvor lang tid han skal få. Han har uansett ikke kontrakt mer enn ut neste sesong, sånn i tilfelle neste sesong skulle gå til helvete (selv om igenting tyder på at den skal bli dårligere enn denne).


Nei, det skal godt gjøres.

Sannsynligvis ville laget RBK stiller med gjort det langt bedre uten trener overhodet, enn med Horneland.
Back to top
View user's profile Send private message
Kent
Veteran


Joined: 11 May 2007
Posts: 1102

PostPosted: 06.12.2019 23:53    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Alle må gå:
NÃ¥ gir du Horneland for mye skyld.

2) Vanskelig å gi Horneland skylda for manglende salgsobjekter med den stallen han overtok. Der må SIB/Kåre ta omtrent hele skylda.
.


Dette er vel allerede besvart, men selvfølgelig er Horneland ansvarlig for at så og si samtlige spillere i RBK «plutselig» fremstod vesentlig dårligere fra mars/april i år, enn de var høsten 2018.

Spillere som Trondsen, Meling og Adgenebro, som i utgangspunktet er av de spillerne vi har som kan spille i en større liga, er alle blitt direkte svakere i år.

Da hjelper det selvfølgelig heller ikke at Trondsen og Adgenebro til tider ikke har fått full tillit av treneren. En trener som vi alle vet verdsetter innsats og pust mer enn fotballferdigheter.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 07.12.2019 00:08    Post subject: Reply with quote

Det der hadde vært et poeng hvis påstanden var sann. Den eneste spilleren som har fremstått markant dårligere i år enn høsten 2018 er Andre Hansen - og det er der forskjellen ligger - hans overmenneskelig nivå i 2018 reddet sesongen for de av dere som kun er opptatt av gull. resten av gjengen spilte akkurat jævlig i fjor, som i år.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!


Last edited by Bakklandia on 07.12.2019 00:13; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 07.12.2019 00:11    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Hvis man selger 3000 sesongkort.


Det gjør vi ikke, vi selger mer enn det. Dine økonomiske overslag har aldri noensinne holdt vann, så de er det ingen grunn til å fokusere særlig på.

Som sagt, vi kunne vunnet CL med full tribuner, du hadde uansett funnet at det var for dårlig samhandling eller ett eller annet piss, fordi du rett og slett ikke KAN være noe annet enn negativ.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 07.12.2019 00:16    Post subject: Reply with quote

Kent wrote:
Bakklandia wrote:
Det er ikke min oppgave å avgjøre hvor lang tid han skal få. Han har uansett ikke kontrakt mer enn ut neste sesong, sånn i tilfelle neste sesong skulle gå til helvete (selv om igenting tyder på at den skal bli dårligere enn denne).


Nei, det skal godt gjøres.

Sannsynligvis ville laget RBK stiller med gjort det langt bedre uten trener overhodet, enn med Horneland.


Det der veit du er tull - og dessuten ikke lovlig. Dessuten, bronse og EL-gruppespill ville vært godkjent i en debutsesong for en hvilken som helst trener, også i Rosenborg - bortsett fra han, uansett hvem, som kom etter O Store Fantastiske Kåre...
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 07.12.2019 00:36    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
senador wrote:
Hvis man selger 3000 sesongkort.


Det gjør vi ikke, vi selger mer enn det. Dine økonomiske overslag har aldri noensinne holdt vann, så de er det ingen grunn til å fokusere særlig på.

Som sagt, vi kunne vunnet CL med full tribuner, du hadde uansett funnet at det var for dårlig samhandling eller ett eller annet piss, fordi du rett og slett ikke KAN være noe annet enn negativ.


Du kommer egentlig ikke med noe argumenter her. "Vi selger mer enn det". Hvorfor er du så skråsikker på det? Om vi selger 5000 sesongkort er det fortsatt store tap økonomisk. Enten lever du i en fornektelse eller er fryktelig naiv. Er du også en som jobber i RBK og har skylapper?

Jeg har vært på Lerkendal i mange år og ser apatien på stadion. Folk orker ikke og det blir flere og flere tomme seter. Mot Lisboa gikk flere 100 i pausen. Aldri sett lignende. Det kommer garantert til å være mange som ikke fornyer og med den svikten så vil dette forsterke seg ytterligere dersom grep ikke tas.

En ting er at du ikke innser det. Det verste er at klubben ikke innser faresignalene, det virker ikke slik. De skal bruke 3 år på dette prosjektet. Klubben slik vi har kjent den er begravet lenge før den tid.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 07.12.2019 00:57    Post subject: Reply with quote

Jeg veit det fordi det ikke er naturlig å falle så mye som vi må for å komme så langt ned - mange har vel til og med sesongkortet på auto-trekk i nettbanken.

Det er argumenter der, men med mindre de er negativt ladet ,så ser du dem ikke...
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!


Last edited by Bakklandia on 07.12.2019 01:12; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 07.12.2019 01:04    Post subject: Reply with quote

@Bakklandia

Du har en fantasillion innlegg her på rbkweb, uten at jeg kan huske å ha lagt merke til nicket ditt i alle de årene jeg har surfet her inne. Og skrevet. Ofte i ren terapi, når sant skal sies. (Skiftet nick?!?) Okkesom, du har klart det kunststykket å få Senador til å fremstå som en nøktern realist, ja, en forsvarer av sunn fornuft her inne på forumet! Du kunne fått fotballsupporternes Gulltastatur for mindre!

Selv liker jeg å drikke kald øl på pub mens jeg ølmediterer til klassisk rock’n roll på en brun pub med en god jukebox, som nå på en fredagskveld. Men de greiene du går på Bakkis, de gir minst fem år ubetinget, eller et ufrivillig opphold på Brøset.

Jeg tror det er på tide å gi seg nå før ip-adressen spores til Tydalen eller Grilstad Marina.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 07.12.2019 01:13    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
@Bakklandia

Du har en fantasillion innlegg her på rbkweb, uten at jeg kan huske å ha lagt merke til nicket ditt i alle de årene jeg har surfet her inne. Og skrevet. Ofte i ren terapi, når sant skal sies. (Skiftet nick?!?) Okkesom, du har klart det kunststykket å få Senador til å fremstå som en nøktern realist, ja, en forsvarer av sunn fornuft her inne på forumet! Du kunne fått fotballsupporternes Gulltastatur for mindre!


Du veit at for at det der skal gå opp, så må jeg ha fremstptt som langt mer pessimistisk og negativ enn han?

Det håper jeg da vitterlig ikke at jeg har gjort!
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2004
Location: Bodø

PostPosted: 07.12.2019 01:24    Post subject: Reply with quote

Kent wrote:
Bakklandia wrote:
Det er ikke min oppgave å avgjøre hvor lang tid han skal få. Han har uansett ikke kontrakt mer enn ut neste sesong, sånn i tilfelle neste sesong skulle gå til helvete (selv om igenting tyder på at den skal bli dårligere enn denne).


Nei, det skal godt gjøres.

Sannsynligvis ville laget RBK stiller med gjort det langt bedre uten trener overhodet, enn med Horneland.


Så ufattelig useriøst skrevet atte hjelp.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 07.12.2019 01:58    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Kent wrote:
Bakklandia wrote:
Det er ikke min oppgave å avgjøre hvor lang tid han skal få. Han har uansett ikke kontrakt mer enn ut neste sesong, sånn i tilfelle neste sesong skulle gå til helvete (selv om igenting tyder på at den skal bli dårligere enn denne).


Nei, det skal godt gjøres.

Sannsynligvis ville laget RBK stiller med gjort det langt bedre uten trener overhodet, enn med Horneland.


Så ufattelig useriøst skrevet atte hjelp.


Nei. Med spillende trener, feks. Helland, så tror jeg RBK kunne vært pari med topp tre i norsk serie.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 07.12.2019 16:42    Post subject: Reply with quote

senador wrote:

Hvis man selger 3000 sesongkort. Så vil jeg tro at det i seg selv er et inntektstap på 7 millioner kroner sammenlignet med 10000 sesongkort. I tillegg vil du ha inntektstap per kamp da det ikke kommer noe særlig kjøp for enkeltkamper, så inntektstapet blir fort 15 millioner kroner eller mer. Med det kostnadsnivået klubben har nå er det dramatisk hvis man feiler i Europa og neste år blir det mye vanskeligere.


Denne økonomiske analysen er ganske grei. Det er meget sansynlig at det kommer et stort fall i antall solgte sesongkort, basert på utviklinga på slutten av sesongen. Men det er jo en worst case scenario, siden den forutsetter at spillet neste år er som i år, eller verre.

Hvis styret er enig i den forutsetningen, så gir de Horneland sparken etter siste kamp. Det kan det ikke være tvil om.

Men hvis styret mener at de ser en utvikling som vil gjøre at det blir vesentlig bedre spill til neste år, så kan vi jo legge en best case analyse til grunn. Den vil da bli som følger:

Vi selger 3000 sesongkort, og taper mye likviditet gjennom vinteren. De 5000 som ikke har kjøpt sesongkort, vil med en god utvikling i spillet, først komme på enkelte storkamper. Hvis de trives da, så vil de komme oftere og oftere gjennom sesongen. De kjøper da enkeltbilletter til en langt høyere pris pr kamp enn sesongkortet gir. Så selv med en liten nedgang i snittet fra i år, så vil klubben tjene det samme eller mer pga høyere gjennomsnittsinntekt pr. Billett.
Back to top
View user's profile Send private message
apekatt
Senior


Joined: 11 Jul 2006
Posts: 116
Location: Trondheim

PostPosted: 08.12.2019 02:11    Post subject: Reply with quote

Jeg synes laget fremstår akkurat som de gjorde for ett eller to år siden. Et stort lass ræva samhandling, brutt opp av noen få dæsj med magi iblanda en bukett av bedritne enkeltprestasjoner.

Fellesnevneren er som jeg ser det ihvertfall ikke treneren, siden vi har skiftet ut han. Håper personlig på store utskiftninger i spillestall til neste sesong. Og kan egentlig ikke tenke meg at Rosenborg har kontaktnett eller status per nå til å få tak i noe vesentlig bedre på trenersiden. Den mye omtalte "sulten" til Horneland virker for meg som er et faktisk problem i stallen, og har nok vært det i flere sesonger.

Kommer han til å få det til? Hvem faen vet. Men publikum kommer kjapt tilbake om man vinner, og det samtidig ikke snør sidelengs på en søndagskveld.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 08.12.2019 07:19    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
senador wrote:

Hvis man selger 3000 sesongkort. Så vil jeg tro at det i seg selv er et inntektstap på 7 millioner kroner sammenlignet med 10000 sesongkort. I tillegg vil du ha inntektstap per kamp da det ikke kommer noe særlig kjøp for enkeltkamper, så inntektstapet blir fort 15 millioner kroner eller mer. Med det kostnadsnivået klubben har nå er det dramatisk hvis man feiler i Europa og neste år blir det mye vanskeligere.


Denne økonomiske analysen er ganske grei. Det er meget sansynlig at det kommer et stort fall i antall solgte sesongkort, basert på utviklinga på slutten av sesongen. Men det er jo en worst case scenario, siden den forutsetter at spillet neste år er som i år, eller verre.

Hvis styret er enig i den forutsetningen, så gir de Horneland sparken etter siste kamp. Det kan det ikke være tvil om.

Men hvis styret mener at de ser en utvikling som vil gjøre at det blir vesentlig bedre spill til neste år, så kan vi jo legge en best case analyse til grunn. Den vil da bli som følger:

Vi selger 3000 sesongkort, og taper mye likviditet gjennom vinteren. De 5000 som ikke har kjøpt sesongkort, vil med en god utvikling i spillet, først komme på enkelte storkamper. Hvis de trives da, så vil de komme oftere og oftere gjennom sesongen. De kjøper da enkeltbilletter til en langt høyere pris pr kamp enn sesongkortet gir. Så selv med en liten nedgang i snittet fra i år, så vil klubben tjene det samme eller mer pga høyere gjennomsnittsinntekt pr. Billett.


Det er jo greit nok det du skriver isolert sett, men basert på det vi har sett nå er det totalt urealistisk at vi får folk på stadion.

1. Ingen progresjon i spillet.
2. Merkelige valg av trenerne. Søderlund på kant. Åsen på kant. Lundemo har fast plass.
3. DÃ¥rlig innsats blant spillerne og et elendig presspill.
4. Mye langballer.

Mer sannsynlig at vi kan kalles for LSK neste år enn RBK. Vi kan like gjerne kjøpe Frode Kippe.

Styret skal bruke 3 år på dette så....
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 08.12.2019 09:26    Post subject: Reply with quote

Senador:

For å ta avslutningen din først. Styret har ikke sagt de skal bruke 3 år. De har sagt at det kan ta 3 år før vi ser hele potensialet til endringen. De har bare gitt Horneland 2års kontrakt, og jeg er rimelig sikker på at hvis han ikke får sparken nå, så må resultater synes temmelig kjapt til våren hvos han skal overleve de 2 årene.

Alt du ramser opp av argumenter, er det vi ser i 90 min på kamp. Vi ser ikke noe av alt det andre som skjer i organisajonen. Som f.eks årsaken til at SIBgikk av nå.

Som en eller annen skrev her inne, så er kanskjePer Mathias den som har gjort mest for å utvikle klubben, selv om han ikke lyktes som trener.

Hva hvis det er noe av det samme vi ser nå? Kanskje vil da da disse endringene med fornyelse av sportslig org. Og spillerstall gjøre at vi faktisk ser stor utvikling neste år.

Kanskje er det så enkelt at de ikke vil bytte alle, og så det som viktigereå få inn ny sl i år enn å skifte trener. Da står han for fall på forsommeren når ny org. Er på plass.
Back to top
View user's profile Send private message
selleck
Senior


Joined: 05 Aug 2009
Posts: 227

PostPosted: 08.12.2019 10:12    Post subject: Reply with quote

apekatt wrote:

Men publikum kommer kjapt tilbake om man vinner(...).


Det der er en ganske farlig undervurdering av folk. Resultat alene er ikke greia. For da burde jo oppslutningen økt utover høsten.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 08.12.2019 10:43    Post subject: Reply with quote

Tjaa... de feila vel på bortebane hver gang de kom i posisjon tilå passere Odd, så de klarte jo ikkeå bedre posisjon før i siste kamp. Kan godt være at flere hadde kommet om de passerte Odd tidligere, og kanskje hadde vært i posisjon til å passere B/G i siste runde slik Odd var. Mer spenning da.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 335, 336, 337  Next
Page 246 of 337

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb