English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 217, 218, 219 ... 335, 336, 337  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 11.11.2019 00:38    Post subject: Reply with quote

Du, jeg begynner snart å skrive Horneland UT, hver dag til han er ute. Det er så jævla nok nå.

Edit: og det er blant annet uttalelser som den under fra løpetreneren som gjør at det ikke finnes noe som helst håp lengre. Han kan jo ikke verken folk eller fotball fyren, det er kanskje godt nok nede på vestlandet der de ikke vet bedre, men i Trøndelagen blir du kjeppjaget bort for sånt.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?


Last edited by Mustrum Ridcully on 11.11.2019 00:41; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Sevenseven
Proff


Joined: 07 Jan 2013
Posts: 357

PostPosted: 11.11.2019 00:39    Post subject: Reply with quote

Veldig tydelig at Horneland ikke har med seg hele garderoben når han svarer på kommentaren til Åsen i es-intervjuet:

"– Nei, men det kunne se ut som Gjermund hadde bestemt seg for at det var slik. For han gjorde en drita dårlig førsteomgang. Når han har den innstillingen til det, så skjønner jeg at han spiller dårlig. Jeg liker ikke det svaret. Det blir litt sånn «tredjedivisjonssvar» for meg, sier en tydelig irritert RBK-trener."

Ã…sen starter IKKE neste kamp
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 11.11.2019 00:40    Post subject: Reply with quote

Hva er argumentene for å beholde ham som trener, Zarm93?
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 11.11.2019 00:42    Post subject: Reply with quote

Jeg orker ikke å skifte profilbilde.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 11.11.2019 00:50    Post subject: Reply with quote

Kanskje det sterkeste pro Horneland-argumentet jeg har hørt
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 11.11.2019 00:52    Post subject: Reply with quote

Det virker som han er så dårlig på å behandle spillere at han stadig kommer på kant med flere og flere. Nå er det Åsen som var «dritadårlig.» Jeg synes seriøst ikke vi kan ha trenere som snakker på den måten.
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 11.11.2019 01:08    Post subject: Reply with quote

Det virker som han er så dårlig på å behandle spillere at han stadig kommer på kant med flere og flere. Nå er det Åsen som var «dritadårlig.» Jeg synes seriøst ikke vi kan ha trenere som snakker på den måten.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 11.11.2019 01:12    Post subject: Reply with quote

Hovedargumentet for å la Horneland sitte ut kontrakten er at vi da kan få noen andre enn SIB til å finne erstatteren.

Jeg ser ikke helt hvordan de samme folka på brakka skal finne noe bedre etter en prosess som gikk over et halvt år og endte opp med Horneland.
Back to top
View user's profile Send private message
Søtvatten
Veteran


Joined: 11 Aug 2009
Posts: 2456

PostPosted: 11.11.2019 01:24    Post subject: Reply with quote

Jeg må si at etter i dag (går) kan jeg ikke skjønne at det kan ende med noe annet enn at Horneland må gå. Intervjuet med Helland og Åsen sier jo sitt (selv om de nok siktet til flere enn Horneland, så er han hvertfall en av de). I tillegg sager Horneland Åsen i to etter kampen. Om han ikke har mistet flere enn de to før det, som er tvilsomt, så tror jeg han gjør det etter det.

Dette må ende med enten Helland og Åsen (samt sannsynligvis en del andre) eller Horneland ut. Skulle styret velge sistnevnte løsning vil de få enorm motbør fra alle supporterne. Jeg kan ikke se at de skal kunne fortsette i klubben alle tre. To av de har hjertet i klubben og det vi så etter kampen i dag er akkurat det vi trenger fremover.
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 11.11.2019 03:02    Post subject: Reply with quote

Med tanke på alle godordene fra Koteng, så tipper jeg Koteng er borte før Horneland.

Koteng er rett og slett for stor i egne øyne til å innrømme feil, så har ingen tro på at han kvitter seg med Horneland.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 11.11.2019 04:29    Post subject: Reply with quote

Noen som finner lenke til post-kamp-intervjuet med Horneland? Finner ikke noe.
Back to top
View user's profile Send private message
CLkvart
Rutinert


Joined: 04 Aug 2015
Posts: 714

PostPosted: 11.11.2019 05:05    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/10...2628b.html

Quote:
Irritert på Åsen
– Åsen uttalte til Eurosport før kampen at Helland er en bedre høyrekant enn ham selv. Er du og Åsen uenige?

– Nei, men det kunne se ut som Gjermund hadde bestemt seg for at det var slik. For han gjorde en drita dårlig førsteomgang. Når han har den innstillingen til det, så skjønner jeg at han spiller dårlig. Jeg liker ikke det svaret. Det blir litt sånn «tredjedivisjonssvar» for meg, sier en tydelig irritert RBK-trener.


Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 11.11.2019 05:48    Post subject: Reply with quote

Takk!

Det er nesten så en ikke tror det man hører...Horneland kan ikke forsvinne ut døra fort nok! Det er ille når han snakker sånn om egne spillere...At Helland på papiret er en bedre høyreving en Åsen er en opplagt sannhet, det burde Horneland klare å forstå også...Har lagt de to eneste trønderne i troppen for hat...Skal vanvittig mye til for å gjenvinne tilliten til spillerne og fansen når han holder på sånn...
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7405
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 11.11.2019 05:59    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Horneland er fortsatt - kanskje - det beste som har skjedd klubben på mange år. Totalt uredd, og faglig sterk. Har får minst fram til neste sommer, kanskje også hele neste år, fra min side.


Koteng, that you??
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 11.11.2019 06:40    Post subject: Reply with quote

Enig i at det blinker mange varsellamper rundt laget og Horneland trenerkandidatur.

Men også enig med Horneland i at det er taperholdning av Aasen å si at noen andre burde spilt i steden for han.

Helland var god i går når han fikk komme inn mot en småsliten back. Men har sannelig ikke vært god de siste par sesongene. Og har ikke framstått som en moderne toveis spiller akkurat. Men mulig folk mener det holder med enveisspillere i eliteserien?
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 11.11.2019 07:01    Post subject: Reply with quote

Nei, det er bare folk som er forbannet på Horneland. Så forbannet at de får Helland til å høres ut som en kombo av Roar Strand, Mini og Messi. Alt er glemt om at Helland, med sin skadehistorikk og sin juksing defensivt, ikke har bidratt stort til at vi skal bli et stabilt topplag.

Min mening: Horneland er god nok til å være vår assistenttrener, med en 4-3-3-hovedtrener som har hovedansvaret.

Samtidig MÅ vi innse at Horneland ut ikke er nok, på langt nær. Vi kjører gjennom trenere, og den ene etter den andre mislykkes. All grunn til å se på administrasjonen, spillerne og - ikke minst - spillerutvikling og -logistikk. Her svikter det faen meg i alle ledd!

Pluss at hele klubben trenger påfyll på people skills. Er det null kultur for å ta en prat og forklare hverandre det ene og det andre? Kommunikasjon type ærlig og avklarende virker fraværende.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 11.11.2019 07:40    Post subject: Reply with quote

Nåssåladden wrote:

Men også enig med Horneland i at det er taperholdning av Aasen å si at noen andre burde spilt i steden for han.


Ser det bare som et tegn på at Horneland har mistet deler av garderoben. Noe som jo er forståelig nok ut i fra prestasjoner og resultater. Horneland har ingenting å gjøre i RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 11.11.2019 07:50    Post subject: Reply with quote

Nidarosballklubb wrote:
Det virker som han er så dårlig på å behandle spillere at han stadig kommer på kant med flere og flere. Nå er det Åsen som var «dritadårlig.» Jeg synes seriøst ikke vi kan ha trenere som snakker på den måten.


Ikke rart det. Åsen er ikke ving og ble vel satt på feil side i forhold til fot. Direkte vondfot!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 11.11.2019 07:52    Post subject: Reply with quote

sukram wrote:

Pluss at hele klubben trenger påfyll på people skills. Er det null kultur for å ta en prat og forklare hverandre det ene og det andre? Kommunikasjon type ærlig og avklarende virker fraværende.


Hm, dette har vært et problem i lang , lang tid. Det er ikke nå dette problemet har kommet opp.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 11.11.2019 08:00    Post subject: Reply with quote

Dette var merkelige og uventede uttalelser fra Horneland. Aasen glitret ikke,men var langt unna dritdårlig, Bardal i Adressa mente jo også at han spilte en OK kamp.
Tror både Horneland og klubben bør innse at Helland og Aasen snakker på vegne av oss også som frykter for utviklingen i klubben.
Dyrhaug skjønner det, men hun tror jeg er ute i 2020, det er grenser også for henne hva hun orker i den stillingen. Hun og banemesteren er de mest profesjonelle i klubben per i dag..
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 11.11.2019 08:02    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Med tanke på alle godordene fra Koteng, så tipper jeg Koteng er borte før Horneland.

Koteng er rett og slett for stor i egne øyne til å innrømme feil, så har ingen tro på at han kvitter seg med Horneland.


Når det gjelder sportslig faglige ting så er det Bratseth og Heggem som er de fremste meningsbærere internt i Styret. Det er de som må gå først!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 11.11.2019 08:34    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
RÃ¥nny wrote:
Med tanke på alle godordene fra Koteng, så tipper jeg Koteng er borte før Horneland.

Koteng er rett og slett for stor i egne øyne til å innrømme feil, så har ingen tro på at han kvitter seg med Horneland.


Når det gjelder sportslig faglige ting så er det Bratseth og Heggem som er de fremste meningsbærere internt i Styret. Det er de som må gå først!


Jepp, kan dere alle innse nå at Bratseth er på nivå med en hvilken som helst annen inkompetent funksjonær i NFF.
Back to top
View user's profile Send private message
Goran
Proff


Joined: 17 Jul 2008
Posts: 456

PostPosted: 11.11.2019 08:37    Post subject: Reply with quote

konrad4ever wrote:
Horneland står i stormen og får en sesong til på å få skuta på rett vei. Kan si mye om Helland, men en moderne toveis spiller er han ikke.


Jeg mister nesten lysten på livet av de "står i stormen" greiene.
Som jeg skrev på Twitter, om det er det viktigste kriteriet for å være RBK trener, da kunne vi ansatt en rådgiver fra First House som hovedtrener.
_________________
Stopp forfølgelsen av de paranoide!
Back to top
View user's profile Send private message
h b
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 2074
Location: Lørenskog

PostPosted: 11.11.2019 09:06    Post subject: Reply with quote

Mot et kontringslag som Glimt kan man ikke starte med Helland, sier seg selv. Tullete av Åsen å ikke skjønne hvorfor han startet i steden. Helland er en joker mot slitne forsvarsspillere, og burde kommet inn siste halvtimen i hver kamp, ingen tvil om det.

Aldri i verden at styret tar å sparker en trener til, han sitter garantert ut kontrakten. Nå har vi slått 1 og 2. plassen nylig, og vist at vi er det beste laget, må bare bli flinkere til å motivere spillerne til å yte max mot dårlige lag også. Da trenger vi nok et generasjonskifte.

Mer bekymring at man skal slanke stallen før neste sesong, når 2-3 valgene er for dårlige.
_________________
http://www.youtube.com/wa...r_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 11.11.2019 09:34    Post subject: Reply with quote

Veldig dumt av Horneland å si det han sier, men har full forståelse for at han blir forbanna. Det er veldig spesielt og uprofesjonelt at en spiller kommer med slike uttalelser før kampstart. På Lerkendal er Åsen først og fremst Rosenborg-spiller, ikke kompisen til Helland.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 217, 218, 219 ... 335, 336, 337  Next
Page 218 of 337

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb