English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 335, 336, 337  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 10:27    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det er vanskelig å støtte laget når jeg vil ha bort treneren og har null tro på at det kommer til å fungere med han som sjef. På lang sikt er jeg overbevist om at det er en fordel at vi taper så mange kamper som mulig på så kort tid som mulig, slik at Horneland får sparken. Tørum, Perry,Høgmo Jønsson all over.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 10:30    Post subject: Reply with quote

Er det samhandling: Nei
Er det antydninger på at det i det hele tatt er trent på samhandling: Nei
Har vi en samhandlingsorientert trener: Nei
Blir det bra trening på samhandling dersom treneren som ikke er samhandlingsorientert begynner med trening på samhandling: Nei
Kan det bli fotball på høyt nivå uten samhandlingsorientering: Nei
Back to top
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 10:31    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:

Og vi er ikke bataljonen, kanarifugler eller annet pakk. Vi er Rosenborgsupportere. En ting er at vi mister noen familiefedre fra Oppdal, Aure og Steinkjer når det butter i mot og det er kamp klokken 8 på søndag i snøvær. Men jeg begynner å bli litt lei av at en stor andel av supporterne synes det er mer gøy å pisse på laget på internett uke etter uke heller enn å støtte laget i motgang. Det er nå klubben trenger oss, det er nå vi må bidra med det vi kan, møte opp og støtte laget.

Rosenborg er mer enn sløve spisser og blinde forsvarsspillere, Rosenborg er mer enn Kåre, mer enn Horneland og mer enn Koteng. Rosenborg er Trøndelag. Og Trøndelag er ikke kjent for å legge seg ned å dø når det møter motstand.

Hør hør! Tommel'n opp!

Konesseur wrote:
Er det samhandling: Nei
Er det antydninger på at det i det hele tatt er trent på samhandling: Nei
Har vi en samhandlingsorientert trener: Nei
Blir det bra trening på samhandling dersom treneren som ikke er samhandlingsorientert begynner med trening på samhandling: Nei
Kan det bli fotball på høyt nivå uten samhandlingsorientering: Nei

Du fortsetter å messe om Kåre ser jeg.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 10:47    Post subject: Reply with quote

Strengt tatt du som begynte å messe om Kåre her Stubbelur Wink
Back to top
Hedning
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 11:04    Post subject: Reply with quote

Aristoteles på slagmarken i 1030:

"Jeg synes det er vanskelig å støtte bondehæren når jeg vil ha bort Tore Hund og har null tro på at det kommer til å fungere med han som sjef. På lang sikt er jeg overbevist om at det er en fordel at vi taper så mange slag som mulig på så kort tid som mulig slik at Tore hund får sparken."
Back to top
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 11:29    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Strengt tatt du som begynte å messe om Kåre her Stubbelur Wink

Poenget var at det han nevner var problemer under Kåre også. Men jeg skjønner at den gikk over hodet på deg.
Back to top
Nidarosballklubb
Proff

PostPosted: 06.05.2019 11:44    Post subject: Reply with quote

Liker at Horneland er så nådeløs og uredd:

«Hva tror du Bendtner tenker om vrakingen? Han deltok ikke i jubelen og kom ikke gjennom mixed zone etter kampen?

– Jeg kan ikke forholde meg til at stemningen ikke er på topp hos han nå. Jeg har lyst til å ha en gjeng som går på, og enten så er du med eller så er du ikke med. Det er uproblematisk.»
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 11:49    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
Aristoteles på slagmarken i 1030

Aristoteles ble født over 1400 år før dette. Just sayin.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 11:49    Post subject: Reply with quote

Om responsen til Bendtner på å miste klippekortet er å melde seg ut av laget blir han vell fort ikke å se på benken heller da. Blir en meget dyr stallspiller.
Back to top
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 11:52    Post subject: Reply with quote

Ja jeg regner med at hylekoret får nye krefter nå.
Montana
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 11:55    Post subject: Reply with quote

Vet ikke hvorfor det sitter så langt inne å innse at helten ikke var så bra alikevell. Hva synes du om at han melder seg ut nå Mustrum?
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 06.05.2019 11:57    Post subject: Reply with quote

Hvis Horneland noen gang skal få respekt i garderoben tror jeg dette er riktig måte å gjøre det på. Bedre å benke spillere som tydelig ikke har 100 % innsats og heller la talenter få prøve seg. Det er en sykdom i klubben, og den bør ikke få spre seg. Sjokkerende mange likhetstrekk mellom Rosenborg og Manchester United
Back to top
Hedning
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 11:58    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Hedning wrote:
Aristoteles på slagmarken i 1030

Aristoteles ble født over 1400 år før dette. Just sayin.

Takker for informasjonen! Desto mer imponerende at han den dag i dag poster på rbkweb Wink
Back to top
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 12:03    Post subject: Reply with quote

Asså, jeg har en ganske lunkent forhold til Bendtner, eller for å si det sånn, han var heit når han kom men all varme fordunster jo uten at det produseres ny. Og det duger jo ikke selvsagt.

Men den klikken på ca 10 pers her inne som bare sitter og venter på noe om Bendtner de kan klage på kan ta seg en liten ferie nå synes jeg.
Montana
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 12:12    Post subject: Reply with quote

Jeg synes tvert imot det er merkelig stille når den best betalte stjernen på laget melder seg ut i nåværende situasjon (eller hvilken som helst situasjon for den del) etter årets første seier. Hvor mange 100 innlegg ville Hovland eller Konradsen hatt om de gjorde noe sånt?

Enkelte her inne har sett hvilket problem han er lenge, mens andre har forsvart han og latterliggjort de som kommenterer det. For de sitter det langt inne å innse problemet.
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 06.05.2019 12:26    Post subject: Reply with quote

Helt enig med Montana.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 12:27    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
moomoo wrote:
Tror nok essensen i hele tråden kan kokes ned til at de aller fleste SER at Bendtner var en meget god fotballspiller, men at drivkraften, motivasjonen og evnen til å tilpasse seg er under enhver kritikk

Rettet for deg.

Meget god er ikke en tilstand man innehar på automatikk, det er noe som må stadig bevises og gjenskapes.

Kloke hoder konkluderer sammen riktig? :p
Francisco Clementine
Rutinert

PostPosted: 06.05.2019 12:36    Post subject: Reply with quote

Spent på om dere er like nådeløse med Søderlund når han begynner med den kjedsommelige sutringen som følge av at klippekortet hans har gått ut på dato.
Back to top
NilsArneEggenErKongen
Proff

PostPosted: 06.05.2019 12:42    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Jeg synes det er vanskelig å støtte laget når jeg vil ha bort treneren og har null tro på at det kommer til å fungere med han som sjef. På lang sikt er jeg overbevist om at det er en fordel at vi taper så mange kamper som mulig på så kort tid som mulig, slik at Horneland får sparken. Tørum, Perry,Høgmo Jønsson all over.

RBK skapte nesten ikke sjanser. Jensens mål var en stilstudie i dårlig press hvor avslutter fikk all tiden i verden til å sende avgårde ballen. Dette holder neppe mot bedre lag, eksempelvis LSK i neste runde. Da kan det fort vanke hard fysisk fotball, og da bør Horneland ha noen andre alternativer enn Hedenstad på venstre.
Montana
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 12:43    Post subject: Reply with quote

Blir to feil til en rett?

Edit: @Franc

Last edited by Montana on 06.05.2019 12:47; edited 1 time in total
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 12:43    Post subject: Reply with quote

Nådeløst vil jeg jo ikke si det er, da hadde det nok blitt brukt litt flere og sterkere ord gitt.

Det er faktum.
Når han ikke deltar sammen med laget i feiring etterpå så bekrefter det jo bare alt sammen.

Og ang Søder så bekreftet også han i går at han er det rake motsatte. Han har viljen og prøver, men mangler helt evnen.

Hvis det på noen måte er uklart for noen så er min mening at fotballspillerne Bendtner og Søderlund bør finne seg nye arbeidsgivere så får vi kjøre Botheim på topp og så kan vi ved behov bruke Akintola/Samuel/Helland.

Slik vi spiller nå så kan uansett flere ta rollen som kombinasjonsspiller sentralt der oppe.
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 06.05.2019 12:55    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:

Når han ikke deltar sammen med laget i feiring etterpå så bekrefter det jo bare alt sammen.

Og ang Søder så bekreftet også han i går at han er det rake motsatte. Han har viljen og prøver, men mangler helt evnen.

Søder er av akkurat samme ulla. Har du glemt sutringen hans i media da han ikke fikk spille i fjor? Har du glemt at han ikke gadd å feire målet han scoret da han sendte oss til cupfinale? Greit å mene at noen spillere mangler gode holdninger, men Søderlund er ikke den rake motsetningen på noen som helst måte
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 12:57    Post subject: Reply with quote

Som i med montana vil to hoder alltid konkludere bedre enn ett.
Det du sier stemmer så da har Søderlund intet av noe som heldst og vi ønsker ham lykke til med badmintonkarrieren :p
puckno
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 13:01    Post subject: Reply with quote

NilsArneEggenErKongen wrote:
Dette holder neppe mot bedre lag, eksempelvis LSK i neste runde.

Good one!
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 06.05.2019 13:08    Post subject: Reply with quote

Genial ide! La oss ha en (1) spiss i stallen, da kommer vi ikke til å slite ved eventuelle skader. Om Bendtner og Søder forsvinner må vi ha inn minst en spiss. Aldri i livet om vi kommer til å spille en sesong med Botheim som udiskutabelt førstevalg på topp.
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 335, 336, 337  Next
Page 119 of 337

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb