English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Shkëndija - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 35, 36, 37  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste spiller?
André Hansen
97%
 97%  [ 257 ]
Vegar Eggen Hedenstad
0%
 0%  [ 1 ]
Even Hovland
0%
 0%  [ 2 ]
Tore Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Birger Meling
0%
 0%  [ 0 ]
Mike Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Marius Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Anders Konradsen
0%
 0%  [ 1 ]
Jonathan Levi
0%
 0%  [ 1 ]
Nicklas Bendtner
0%
 0%  [ 0 ]
Issam Jebali
0%
 0%  [ 1 ]
Total Votes : 263

Author Message
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 24.08.2018 13:44    Post subject: Reply with quote

Værmeldingen sier 33 grader fra kl 14 til kl 20. Og 29 grader fra kl 20. Frykter det kan bli en slitsom aften for gutta der nede.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jonas
Veteran

PostPosted: 24.08.2018 14:09    Post subject: Reply with quote

Godset-kampen er på søndag, mens Shkendija har seriekamp mandag kl 16:30. Det er i alle fall en dag mer å restituere på. I tellende kamper i år har de så langt 2-3-4. Begge seire mot New Saints og Sheriff. Vi går videre. Tommel'n opp!
Art Vandelay
Rutinert

PostPosted: 24.08.2018 14:55    Post subject: Reply with quote

Jævlig irriterende at vi er fullstendig blottet for hurtighet i angrepsrekken vår til denne kampen. Shkendija kommer til å stå høyt, noe som kommer til å etterlate seg enorme rom for kontringer (bare se for dere hva en skadefri Samuel kunne utrettet i kamp som dette).
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran

PostPosted: 24.08.2018 15:12    Post subject: Reply with quote

Vi har scoret et par flotte mål på kontringer i E-cup hittil i år, senest i går, løpshurtighet er ikke en nødvendighet for å lykkes med det.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 24.08.2018 15:15    Post subject: Reply with quote

Scorer vi ett mål, vinner vi. Vi slipper ikke inn 3 mot dette laget.
Back to top
andrezinho
Veteran

PostPosted: 24.08.2018 15:27    Post subject: Reply with quote

Vi kunne drept all spenning med 3-0, men vi har da vitterlig et godt utgangspunkt med 3-1 mot dette laget/Ibrahim. De var utrolig svake defensivt, og her kommer de til å etterlate store rom vi skal og kommer til å utnytte nok til å score minst to mål. Da må de altså ha fem mål...
senador
Veteran

PostPosted: 24.08.2018 15:28    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det vil hjelpe med Trondsen på midtbanen også. Det vil gi oss litt mer tempo defensivt.

For overgangsspillet så er det viktigste at vi tar mulighetene raskt nok. Det som er synd er at Skendija hadde aldri i verden stått så høyt hvis Adengbenro hadde spilt. I så fall hadde vi vunnet 8-1.
Back to top
JB
Rutinert

PostPosted: 24.08.2018 15:38    Post subject: Reply with quote

Dette makedonsk/albanske Skendija laget var ikke bedre enn et middels dårlig eliteserielag. På en god dag, og med litt skjerpings, så slår vi disse uten problem i Skopje. Vi kommer til å score minst to mål der nede, og ikke helvete om RBK slipper inn 5 mot skendija, selv på bortebane
2mas
Sjef

PostPosted: 24.08.2018 16:34    Post subject: Reply with quote

Inntrykket av at Shkendija er bedre i angrep enn i forsvar ble forsterket i går. På torsdag må de fram på banen. Blir dermed skuffet om vi ikke scorer.

Og om vi scorer, er mye gjort.
Back to top
domis
Senior

PostPosted: 25.08.2018 12:16    Post subject: Reply with quote

Vi må klare å styre kampen selv om det er på borte bane. Vi må faen ikke bli passive, da går dette rett åt skogen.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 25.08.2018 17:16    Post subject: Reply with quote

Håper samtidig at vi får en god dommer.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 25.08.2018 19:06    Post subject: Reply with quote

Vi klarer ikke å styre kamper uten 4-2-3-1.
Er Trondsen tilbake?
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 26.08.2018 00:00    Post subject: Reply with quote

Scorer Skhendija tidlig, så er vi ute å sykler.
Da er de bare et mål unna avansement for Skhendija. Tror det fort kan være døden for oss.

Jeg er fryktelig nervøs foran denne kampen. De kunne og burde ha scoret flere enn et mål på Lerkendal.

Vi får se, men frykter dette blir tap 2-0

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 26.08.2018 00:02    Post subject: Reply with quote

andrezinho wrote:
Vi kunne drept all spenning med 3-0, men vi har da vitterlig et godt utgangspunkt med 3-1 mot dette laget/Ibrahim. De var utrolig svake defensivt, og her kommer de til å etterlate store rom vi skal og kommer til å utnytte nok til å score minst to mål. Da må de altså ha fem mål...

Vi var omtrent på samme nivå defensivt. Vi hadde bare flaks at vi ikke fikk flere en et mål i sekken. Flere skremmeskudd fra Ibrahim kan komme, og de var i grunn flinke til å holde på kula.

I skopje vil de få en større ro over seg, og får de et tidlig mål så frykter jeg det værste.

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 26.08.2018 07:34    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Det som er synd er at Skendija hadde aldri i verden stått så høyt hvis Adengbenro hadde spilt. I så fall hadde vi vunnet 8-1.

Føler en sterk lengsel i meg etter Samuel. Ikke en slik romantisk lengsel som kanskje noen tror, en litt mer sånn fotballengsel etter å se han løpe lett og elegant, nærmest fly over gresset mot mål med Jesus i ryggen og scoringer i øynene.

Nå har jeg landet igjen. Så, når det gjelder kampen er jeg 90% sikker på at det går veien. Vi har ikke Samuel men vi har nå Yumbali med Allah som er en Samuel light. De må score 2 mål og selv om de scorer først må de presse på for den andre scoringen. Da tror jeg trioen vår på topp med Yumbali, Levi og Bendtner kommer til å score minst 1 mål, faktisk minst 2. Krisen er dersom de klarer å score de 2 første målene og murer igjen og vi ender med å stange og hektisk prøve å småspille oss igjennom.

Her er jeg glad for at vi har Coolen som trener og ikke Kåre. Coolen er jeg sikker på forstår hvor viktig det er å score og kommer til å satse på det. Med Kåre ville vi nok prøvd å trygge 3 - 1. De hadde scort og han ville da prøvd og fortsatt trygge inn 3 - 2. I det 84 min. hadde de sikkert utlignet til 3 - 3 og først da hadde Kåre hivd innpå alt av spisser for å prøve å score.
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 26.08.2018 23:16    Post subject: Reply with quote

Interessant å se hva Coolen velger sentralt. Sett at Trondsen blir klar - hvem velger han av Denic, Konradsen og Lundemo?

Håper på Denic, men ikke lett å si.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 26.08.2018 23:45    Post subject: Reply with quote

Viktigste og tenke på i kampen her er balanse.Jeg vil ha Trondsen-Lundemo-Jensen.
Men lundemo får vi bedre tak på kampen.
Konradsen er for dårlig form,Denic er perfekt og sette inn etterhvert.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Captain
Veteran

PostPosted: 26.08.2018 23:59    Post subject: Reply with quote

Dette er ikke deres vanlige hjemmebane, men den banen de bruker i Europa. Det er nok en viss forskjell på å spille der kontra deres egen hjemmebane. Vi har vel ikke vært så halvgærn på bortebane i år, så jeg tror dette går veien, hvis vi har rett innstilling.
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 09:22    Post subject: Reply with quote

Lundemo er for treg til denne kampen tror jeg. TIpper det blir trondsen - denic - jensen
Back to top
Kai88
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 11:45    Post subject: Reply with quote

Blir fort en liten heksegryte der nede, så tipper det blir Konradsen eller Lundemo på midten. Rutinerte nok til å evne å ikke få panikk, skulle det komme et mål imot.
Back to top
Resten må gå fan account
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 11:59    Post subject: Reply with quote

Slik jeg skjønte Coolen forrige uke var Konradsen egentlig ikke fysisk klar for å starte, men på grunn av skader på Lundemo og Trondsen måtte han steppe inn både på torsdag og i går. Han måtte tas av i pausen fordi kroppen ikke spilte på lag.

Lundemo har spilt nær sagt alt etter å ha mistet hele våren etter operasjon, og sliter derfor også med å være 100%. Skulle ikke spilt i går, men måtte steppe inn.

Trondsen leste jeg stod over trening så sent som lørdag. Blir han klar til torsdag? Blir han kvitt problemene som gjør at han ikke kan løpe i toppfart?

Per i dag er Jensen og Denic de eneste midtbanespillerne som er 100% friske, så jeg synes de må starte - og så får de få med seg den av de tre andre som er i best form.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 13:45    Post subject: Reply with quote

Dennis og Mike som sentrale og Søder som offensiv i snudd V? Vi får utnyttet det arbeidsjernet han faktisk er, samtidig som vi får beholde de kreative evnene til Bendtner på topp.

Uansett blir det en tynn benk, hvor vi fyller på med enten juniorer eller skadeskutte spillere. Like så greit å starte med det sterkeste og friskeste vi kan stille, og så får resten gå litt på kamputviklingen.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 27.08.2018 13:47    Post subject: Reply with quote

Trondsen - Drosje-Dennis - Jensen håper jeg.

Ingen betviler Søders enorme arbeidskapasitet, men jeg mener at ved å bruke ham vil spillet lide av hans begrensede tekniske ferdigheter.

Hvis Trondsen ikke blir klar er det jo selvsagt en annen sak. Spent på Coolens løsninger.
number10
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 13:50    Post subject: Reply with quote

Ikke få panikk. Finnes en unggutt i talentet Skarsem også som kan komme inn å gjøre en bra figur skulle det bli spillere med skader som sliter 👍🏻

Pr dags dato så er det nok Trondsen - Denic - Jensen på midten som er soleklare favoritter til å starte, så lenge de er friskmeldt.

Men ønsker å se mere av Skarsem.
zaphod81
Veteran

PostPosted: 27.08.2018 15:12    Post subject: Reply with quote

Vi håper vel alle at Skarsem tar steget opp i de startellever-aktuelle spillernes rekker allerede neste sesong, men du mener ikke seriøst at du ville vurdert ham fra start i denne?

Han er såpass uprøvd at jeg ville vært ekstremt skeptisk til å bytte ham inn også, så lenge det fortsatt er noe å spille for. I praksis kommer Søderlund inn på midten, og Meling flyttes opp, før Skarsem hives innpå i denne. Og da må vi tillates fem bytter.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 35, 36, 37  Next
Page 2 of 37

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb