English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Ulland Andersen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 05.07.2018 20:16    Post subject: Reply with quote

Hvorfor kan ikke Rosenborg si det som det er istedefor alt tullet hver gang de er interessert i en spiller, virker bare så paranoid. Stig Inge Bjørnebye virker så spesi
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 05.07.2018 20:29    Post subject: Reply with quote

Ja hvorfor ikke det Micmac, nå kan du lure..
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 05.07.2018 20:38    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Ja hvorfor ikke det Micmac, nå kan du lure..


Snakker om?
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 05.07.2018 20:50    Post subject: Reply with quote

Det er vel ganske velkjent etterhvert at når det blir kjent at RBK er interessert i en spiller, fyker prisen i været (og er han god nok, henter FCK ham). Det er også i flere tilfeller blitt ganske klart at agenter benytter seg av dette ved å lekke rykter om at RBK har forhørt seg om en spiller (noe som i mange tilfeller i beste fall er lemfeldig omgang med sannheten) for å øke interesse og potensielle tilbud.

Så RBK har vel kommet til at den eneste måten de kan jobbe i fred med spillerlogistikk er ved å holde kjeft. Null info før noe er klart.

For min del har jeg stor forståelse for denne politikken, selv om ryktenarkis-delen av personligheten min er helt på felgen i overgangsvinduene.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 05.07.2018 21:08    Post subject: Reply with quote

OrionPax
Tommel'n opp!
Men har dette med at FCK og agenter osv skyter prisen til værs skjedd nok ganger til at det er en trend eller er det rbk som har blitt paranoide for at det har skjedd en gang. Jeg er fan av åpent marked til spilleren har signert og ikke dette her som undergraver overgangsvinduet
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 05.07.2018 21:14    Post subject: Reply with quote

Det siste avsnittet til Orion er spot on. Jeg liker overgangsvinduer mer enn man skal innrømme, men om det er det beste for klubbens del så er det greit for meg. SIB har vist at han er til å stole på, så jeg er ikke nevneverdig nervøs.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 05.07.2018 21:16    Post subject: Reply with quote

Det med FCK var egentlig mest flåsete, det skjedde vel med Bolanos og kanskje 1-2 til, og har vel ikke skjedd på en stund nå som jeg har fått med meg. Men jeg tror at sånn generelt så er dette absolutt en reell greie - og det handler ikke om å holde media/supportere i mørket så mye som det handler om å jobbe i ro og mak med å få til en god avtale uten å bli stresset av konkurrenter/agenter med egne agendaer.

Så er det selvfølgelig sånn at dette er en vel antatt sannhet, ikke noe noen i RBK har forklart i detalj, men for meg gir det mening om det er sånn. Smile
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 05.07.2018 21:24    Post subject: Reply with quote

Det gir mening det du sier, men det er rart at man tror man får mer arbeidsro av å prøve og holde spillerlogistikk hemmelig. Det er noe med det å kunne si at "vi er interessert i spilleren her" som er litt av sjarmen med overgangsvinduet
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 05.07.2018 21:25    Post subject: Reply with quote

Rykte-dyret nibler meg på leggen også, men det er vesentlig bedre å leve i uvisshet til noe konkret materialiserer seg enn å stadig få opp blodtrykket - med positivt eller negativt fortegn - over spillere som er i kikkerten.

Det er fornuftig for klubben av grunnene OrionPax nevner, og vi har jo strengt tatt ingen nytte av å vite hvem det jobbes med.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 05.07.2018 21:28    Post subject: Reply with quote

Hemmelighetskremmeri tror jeg ikke en klubb har noe nytte av , har fort negativ virkning fordi klubben gjør seg mindre tilgjengelig

Last edited by Micmac on 05.07.2018 21:30; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
ErikPerik
Senior


Joined: 31 Jul 2011
Posts: 170
Location: bærumblærum

PostPosted: 05.07.2018 21:28    Post subject: Reply with quote

Hvis det er godset og lillestrøm det skal hentes en spiller fra, så synser jeg det heller burde være Tokmac Nguen.

Festlig toppnivå og riktige ferdigheter for 4-3-3 ving. Potensialet er der om han blir mer stabil i prestasjonene.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 05.07.2018 21:41    Post subject: Reply with quote

Enig med ErikPerik, men skal sies at Tokmac er ustabil.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 05.07.2018 22:18    Post subject: Reply with quote

I en case som Bendtner er det jo også veldig greit å ikke la det være viden kjent at spilleren vurderer så bredt å flytte på seg. Syns SIB og resten skal få jobbe i ro og fred...
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 05.07.2018 22:32    Post subject: Reply with quote

Micmac wrote:
Hemmelighetskremmeri tror jeg ikke en klubb har noe nytte av , har fort negativ virkning fordi klubben gjør seg mindre tilgjengelig


Selv synes jeg det er 95 % positivt* at klubben ikke røper noe om hvilke spillere vi er interessert i. Det skaper ro rundt spillerlogistikken, og det er ålreit i forhold til media, i forhold til evt. konkurrerende klubber, og også av og til i forhold til de mulige nye spillerne selv, spesielt dersom de ikke er førstevalget. "Vi er svært interessert i Ulland Andersen hvis alle andre muligheter slår feil," liksom. Også i forhold til spillerne vi har i troppen. Det kan gjøre noe med selvtilliten og moralen dersom man leser i avisen annenhver uke at RBK er interessert i en ny høyreback (f.eks.)

Fortsett å holde kjeft, Stig Inge. Tipp topp.

*De siste 5 % er dårlige og består i min trang til å høre rykter, men det synes jeg ikke klubben skal oppfylle.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 05.07.2018 22:40    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Enig med ErikPerik, men skal sies at Tokmac er ustabil.


Pluss skadeutsatt, noe som ikke er ett pluss
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 05.07.2018 22:46    Post subject: Reply with quote

Micmac wrote:
Hvorfor kan ikke Rosenborg si det som det er istedefor alt tullet hver gang de er interessert i en spiller, virker bare så paranoid. Stig Inge Bjørnebye virker så spesi


Rosenborg kommer til å tape både penger, omdømme og spillere på full åpenhet rundt spillerlogistikken. Dette sier seg selv. Vi utålmodige sjeler får bare leve med usikkerhet og rykter fram til spillerne blir presentert eller solgt. Og det er viktig å ikke blande åpenhet/hemmelighetsskremmeri og tilgjengelighet på mer generell basis inn i dette, der er klubben allerede dyktig.
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 19 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 06.07.2018 06:41    Post subject: Reply with quote

Er nok ikke bare RBK som er paranoide. Vi supporterne er like paranoide selv. Husker godt når Mikkelsen hadde snakket med Samuel på twitter, og alle her inne slettet postene sine, slik at media ikke skulle få ferten av at Samuel var på vei. Neutral RBK
Back to top
View user's profile Send private message
h b
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 2074
Location: Lørenskog

PostPosted: 06.07.2018 08:35    Post subject: Reply with quote

Er jo heller ikke bra for tilliten til spillerne som allerede er i klubben at SIB ramser opp aktuelle spillere han ønsker seg. Ikke bra for selvtilliten det. Blir jo meningsløst å utsette noen for det før underskriften er på plass.
Alltid spennende når det dukker opp nye spillertråder her, men de skal ikke komme fra SIB.
_________________
http://www.youtube.com/wa...r_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 06.07.2018 13:00    Post subject: Reply with quote

Det er mange flere grunner til å holde tyst om overganger enn ikke så det får vi bare leve med. Det er kun de rikeste klubbene i verden som har råd til å lufte interesse offentlig.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 06.07.2018 13:52    Post subject: Reply with quote

Det man uansett kan si er at bare fordi SIB sier at en spiller er uaktuell, så trenger ikke det å stemme, ref. Konradsen klar få timer etter at SIB avkreftet at Konradsen var aktuell.

Jeg er positiv til Ulland Andersen, men håper de først og fremst har vært på LSK - SIF for å se på Jradi, som jeg synes er spesielt god i boks og på små flater. (Bassel Jradi har forøvrig bursdag idag)
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 06.07.2018 14:01    Post subject: Reply with quote

Ønsker meg også Jradi, men mulig han allerede er tapt. Tror noen allerede har nevnt det, men tror ikke jeg har sett noen linker:
https://www.rbnett.no/ntb...953563.ece
Quote:
DT hevder å vite at 24-åringen skal være enig med kroatene om de personlige betingelsene.

Men så lenge det ikke er bekreftet, skader det ikke å prøve seg på han. Spørsmålet er om vi kan konkurrere på lønn (vet ikke hvordan økonomien er der), men muligheten for CL og EL er kanskje større i Rosenborg (ser at Hajduk har kommet på 3. plass de siste årene).

Og for å ikke spore helt av. Er ikke negativ til Ulland. Så lenge han ikke blir for dyr, kan han være en brukbar signering.
_________________
“Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
― Friedrich Nietzsche
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 06.07.2018 14:06    Post subject: Reply with quote

Er han egentlig kantspiller eller midtbane?
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4683

PostPosted: 06.07.2018 14:24    Post subject: Reply with quote

Ville vært indreløper for oss.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 06.07.2018 15:35    Post subject: Reply with quote

Det spiller ingen rolle hvilken posisjon spilleren er mest vant til å spille i. Vi har lang og god erfaring med å omskolere spillere.

Det ryktes at RBK en gang var interessert i Frode Grodås som ny høyreving, men det ble heldigvis ikke noe av Very Happy
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 06.07.2018 19:31    Post subject: Reply with quote

Jeg ville hatt han som ving. Han kan spille både høyre og venstre.

Edit: Jradi altså. Beklager off-topic.


Last edited by Stubbelur on 07.07.2018 01:22; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 2 of 6

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb