English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ã…rets spiller 2021
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller i 2021?
André Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Erlend Reitan
16%
 16%  [ 32 ]
Holmar Eyjolfsson
0%
 0%  [ 0 ]
Even Hovland
0%
 0%  [ 1 ]
Adam Andersson
0%
 0%  [ 1 ]
Kristoffer Zachariassen
7%
 7%  [ 14 ]
Vebjørn Hoff
0%
 0%  [ 0 ]
Edvard Tagseth
3%
 3%  [ 7 ]
Per Skjelbred
0%
 0%  [ 0 ]
Carlo Holse
37%
 37%  [ 72 ]
Dino Islamovic
1%
 1%  [ 3 ]
Noah Holm
0%
 0%  [ 0 ]
Stefano Vecchia
28%
 28%  [ 55 ]
Emil Ceide
4%
 4%  [ 8 ]
Total Votes : 193

Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59196
Location: Trondhjem

PostPosted: 13.12.2021 21:00    Post subject: Ã…rets spiller 2021 Reply with quote



Som vanlig er nominasjonskravet 900 spilte minutter i serien, men prestasjonene i alle turneringer bør telle når du gjør ditt valg.

Stemmefrist er onsdag 22. desember klokka 21.

14 spillere maktet kravet. Anders Konradsen (788) og Pavle Vagic (758) var nærmest.

Stem - og kom gjerne med begrunnelsen din!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
digre
Proff


Joined: 24 Oct 2012
Posts: 262

PostPosted: 13.12.2021 21:22    Post subject: Reply with quote

Jeg stemte velt kanskje ikke på beste prestasjon jevnt over, for det ville vært Veccia med hans målsnitt. Derimot stemte jeg for viljen til å ta jobben, brystet som kom fram når resten famlet og at han delte frustrasjonen vi hadde når ting krasjet. I tillegg hadde han noen bra kamper - spesielt på vårparten. Derfor går min stemme i år til Reitan.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 13.12.2021 21:53    Post subject: Reply with quote

Det ble unge herr Justesen for min del. En av svært få som har levert tilnærmet stabilt godt, og det på tross av at Hareide har brukt random-generator for å plukke posisjonen hans fra kamp til kamp. Og de rundt ham, forsåvidt.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 13.12.2021 22:00    Post subject: Reply with quote

Ble Tagseth på meg. Prestasjonene hans har variert fra svært svak til svært god, men han spiller med hjerte i hver kamp. Det er det få, om noen, av de andre som gjør. I en sesong hvor ingen har prestert mer enn middels så blir det avgjørende.
Back to top
View user's profile Send private message
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2074
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 13.12.2021 22:22    Post subject: Reply with quote

Sto mellom Carlo og Arne for min del. At Carlo har vært tilgjengelig stort sett hele sesongen tippet til hans fordel.
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 922

PostPosted: 13.12.2021 22:23    Post subject: Reply with quote

Ikke så mange å velge mellom. For min del stod det mellom Tagseth og Holse, endte opp med Eddie. Vecchia ville fått stemmen min om han ikke hadde vært ute med skader store deler av sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 13.12.2021 22:35    Post subject: Reply with quote

Veccia, lett...Og det sier det meste om prestasjonene til laget gjennom sesongen...Holse som nærmest, men når ikke opp...Har stort potensiale, men kastet rundt på banen og bare glimtvis stabilt god (om det går an å si)... Veccia har stort sett levert hele veien når han har vært skadefri og gitt mange viktige mål fordelt på relativt få spilleminutter...
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 13.12.2021 22:53    Post subject: Reply with quote

Må ikke glemme alle målene som kom fra Doff før han gikk videre. Lett den best presterende spilleren vi har hatt i år.
Back to top
View user's profile Send private message
MockFrog
Junior


Joined: 10 Aug 2021
Posts: 80

PostPosted: 13.12.2021 22:54    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig er zach årets spiller. Den eneste som alltid leverte på et bra nivå. Og som viste smartness ved å forlate dette makkverket av et lag før Åge klarte å ødelegge også ham.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 13.12.2021 23:39    Post subject: Reply with quote

Ble Carlo Holse for meg. Har levert veldig bra de gangene han har spilt i riktig posisjon, ikke fullt så bra mange av de gangene Hareide har flyttet ham inn i andre roller, men det syns jeg ikke skal gå utover ham.
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
DarthJohansen
Proff


Joined: 02 Feb 2015
Posts: 430

PostPosted: 13.12.2021 23:41    Post subject: Reply with quote

Ble Holse for min del. Av den enkle grunn at så lenge han fikk spille i riktig posisjon var en helt magisk. Ikke hans feil årets svakeste RBKer ikke klarte å bruke han rett.
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1197
Location: Oslo

PostPosted: 13.12.2021 23:50    Post subject: Reply with quote

Zachariassen, helt klar vinner for meg, synd at han forsvant.. Holse en god andreplass, selv om han også kom til kort utover høsten i et dysfunksjonelt lag.
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 14.12.2021 01:31    Post subject: Reply with quote

Dino pga hans finesse og nese for mål
Back to top
View user's profile Send private message
Rallepus
Veteran


Joined: 02 Feb 2012
Posts: 1205

PostPosted: 14.12.2021 01:37    Post subject: Reply with quote

Reitan, for stabil prestasjon og god mentalitet. Mest av alt et symptom på at ingen har imponert meg spesielt i år. Doff og Vecchia med for lite spilletid imo. Holse fin type, som alle ser en av våre klart beste Fotballspillere (stor f!), men føler ikke at han har fått satt sitt preg på sesongen – hovedsaklig grunnet de idiotiske posisjonsbyttene under Åge.
_________________
Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 14.12.2021 02:30    Post subject: Reply with quote

Vecchia, for hans rå evne til å fighte og tørre utfordre - og lykkes - selv om motstanderne tar ham stygt gang på gang. Også fordi jeg synes at hans prestasjon etter ryggproblemer, tilpasning til ny liga og alt, er veldig sterk. Jeg synes Vecchia er god på det meste. Med et fungerende RBK rundt seg en hel sesong så hadde det vært morro å se hvor mange målpoeng Arne hadde klart. Får bare håpe at ikke Arne går mot døra.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2230
Location: Oslo

PostPosted: 14.12.2021 02:49    Post subject: Reply with quote

Tagseth!
What Henning said


Last edited by Thulian on 14.12.2021 17:45; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1013

PostPosted: 14.12.2021 07:50    Post subject: Reply with quote

Måtte stå mellem Erland og Holse ingen tvivl om den sag for mig. Vecchia har været god, men har simpelthen spillet for lidt. Valget falder dog på Holse fordi han ganske som en anden nævner har været sublim i sin bedste position, men alt alt for ofte har årets værste RBK,er spillet ham helt ude af position.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 14.12.2021 08:13    Post subject: Reply with quote

Vecchia er den eneste som har levert medium/bra nesten hver kamp han har spilt. Vært mye skadet, men har likevel spilt flere godkjente kamper enn de fleste. Får min stemme.

Dahl Reitan nummer to. Må heve toppnivået litt, så er han der.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Per
Proff


Joined: 12 May 2008
Posts: 323

PostPosted: 14.12.2021 09:29    Post subject: Reply with quote

Her er min oppsummering av spillernes prestasjon.



André Hansen:

Har sett sur ut i hele år. Tydelig at han er RBK-supporter. Verken veldig god eller veldig dårlig. Terningkast 3


Erlend Reitan:

Synes han har vært ganske god faktisk. Alltid masse innsats og har stor fart.
Terningskast 4


Holmar Eyjolfsson:

Husker han var skikkelig god en gang i tiden. Det er han ikke lenger.
Terningkast 2


Even Hovland:

Et vandrende selvmål med fine langballer en gang i blant.
Terningkast 1. Hadde fått 2 hvis han ikke scorte selvmål i den siste avgjørende kampen.


Adam Andersson:

Første jeg tenkte var at det var hyggelig for han å bli kjøpt inn som backup, men likevel spille nesten alt av kamper. Mye bra innsats. Var skikkelig god etter hvert midt i sesongen før han ble middelmådig igjen. Terningkast 4


Kristoffer Zachariassen:

Meget god. Så da ble han selvfølgelig solgt for lommerusk. Gidder ikke gi terningkast siden han forsvant så tidlig.


Vebjørn Hoff:

Ble av en eller annen grunn kjøpt inn for en høy sum. Helt middels spiller som i tillegg ble skadet ut sesongen. Kan ikke se at laget ble svekket uten han. Terningkast 2


Edvard Tagseth:

Supert at han har fått masse spilletid. Spiller fortsatt som et talent og ikke en førstelagsspiller etter min mening. Men har utviklet seg en del i løpet av sesongen og har hatt noen fine involveringer. Terningkast 4


Per Skjelbred:

Hentet inn som stjernespiller. Har levert som en backup. Terningskast 2


Carlo Holse:

Vår største stjerne som leverer lite mål og lite assist. Synes ikke han har vært så god som mange andre mener. Terningkast 3


Dino Islamovic:

En vandrende albue. Vist tegn til å være litt på høgget de siste kampene. Men totalt sett er han bare Vidar Riseth som er plassert på spissplass.
Terningkast 1


Noah Holm:

Kom inn som et friskt pust og scorte mål. Men det sluttet han kjapt med.
Terningkast 3


Stefano Vecchia:

Scorer mål hele tiden, så lenge han ikke er skadet. Dessverre er han stort sett skadet. Terningkast 4


Emil Ceide:

Har utviklet seg masse. Masse potensiale. Men er fortsatt mye nesten. Setter pris på fancy driblinger, men har ikke blitt mye mål ut av det.
Terningkast 3



Årets spiller går nok til Vecchia. Han er den eneste som har vært skikkelig god denne sesongen.

[/b]
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 14.12.2021 09:40    Post subject: Reply with quote

Min stemme gikk til Reitan, først og fremst fordi jeg har likt innstillinga hans i år. Vecchia har vel vært den viktigste poengspilleren, men dessverre mye skada. Ceide og Holse har også vært gode, men har blitt spilt dårligere enn de trenger å være av Hareide.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 14.12.2021 09:54    Post subject: Reply with quote

Vecchia. 11 mål på 16 kamper. Vi har vært søppel når han ikke har spilt. Litt mindre søppel når han har spilt.
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 14.12.2021 09:55    Post subject: Reply with quote

Unnskyld meg, men 'lite mål og assist' på Holse, som har 13 målpoeng (7+6) på 29 kamper, hvor han har vekslet mellom å spille kant, indreløper og venstreback? Når dette omtrent utelukkende er åpent spill?

Jeg stemte på Carlo Holse som årets spiller. Han var ikke den beste/viktigste spilleren - det var Vecchia de kampene han var klar - men han har levert jevnt solid både som kant og back, og samtidig vist at vi kaster bort livet hver gang vi ikke setter ham opp som indreløper. Aldri skadet. Hadde han vært førstemann på blokka som venstre indreløper hadde vi sluppet å lure på europacupplass.

2. Stefano Vecchia. Ekstremt høy sammenheng mellom hans tilgjengelighet og vår poengfangst. Pøser inn målpoeng når han spiller, og tvinger motstanderne ut i kaos og slåssing. Men skadeplaget, så skadeplaget.

3. Erlend Dahl Reitan. Ikke noen spektakulær sesong, men forsvarer konsekvent en plass på laget, uansett formasjon, og gjør seg sjelden bort. Åtte assist på dette laget, med så store utskiftninger rundt seg, er sterkt.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 14.12.2021 11:05    Post subject: Reply with quote

SuperCarlo Holse
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 14.12.2021 13:50    Post subject: Reply with quote

Jeg har egentlig akkurat samme begrunnelse som zaphod, bare at jeg har Vecchia et knappenålshode foran Holse. Hadde Vecchia vært skadefri hadde han vært udiskutabel nr 1, men på den andre siden, hvis Holse hadde vært rendyrket som indreløper, så hadde det vært kamp om førsteplassen igjen.

Vil også fremheve Noah, som har hatt noen råsterke kamper, men ikke minst vist at han har et voldsomt potensial. Hvis vår neste trener kan få til i nærheten av den utviklinga Botheim så under Knutsen, så har vi vår neste 'han er verdt milliarder'-case her.

Jevnt over en mørk sesong, men med flere sterke lyspunkt, som, gitt at de rette valgene tas fremover*, bærer bud om ei veldig lys fremtid.


*skal vedgå at det er en veldig stor "gitt", dette
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
NÃ¥erdetnok
Veteran


Joined: 22 Oct 2007
Posts: 1425
Location: Bergen

PostPosted: 14.12.2021 13:55    Post subject: Reply with quote

Stemte på Doff. Skoret mye, og hadde i tillegg fordelen av at han slapp å være med i høst.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb