English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Besim Šerbecic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ola.
Veteran

PostPosted: 27.01.2021 09:45    Post subject: Reply with quote

Blir han ikke en heidundranes suksess, spiser jeg ESC-tasten min.

Jeg ble allerede imponert av ham for flere år siden da han fikk noen små innhopp for RBK. Jeg er skråsikker på at vi har Tore Reg.-erstatteren vår i han her.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Veteran

PostPosted: 27.01.2021 09:51    Post subject: Reply with quote

Eneste grunnen til at ny kontrakt ikke er signert er fødselsattesten!
Back to top
zaphod81
Legende

PostPosted: 27.01.2021 09:54    Post subject: Reply with quote

Ja, eller kanskje snarere Strandberg-erstatteren vi har manglet siden 2015. Den spilleren det var meningen at Rasmussen skulle være. Jeg er hellig overbevist om at vi behøver en spillende stopper, og etter min mening burde vi i vår posisjon ha den 'aller mest spillende' stopperen i ligaen. Jeg håper klubben nå mener at vi allerede eier denne spilleren.
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 27.01.2021 10:00    Post subject: Reply with quote

Siden vi er såpass aggressive på å kvitte oss med Valsvik (og til dels hovland) kan jeg ikke skjønne annet. Med 0 tro på BEsim er det plutselig veldig tynt på midstopperplass
Back to top
zaphod81
Legende

PostPosted: 27.01.2021 10:07    Post subject: Reply with quote

Null tro har de jo ikke, de har jo sagt flere ganger at når han kommer tilbake nå, så er det for å spille. Jeg håper bare de har baller til å stå med en mindre duellerende stopper enn Hovland (hvis han blir) for å utvikle spillet vårt med ball.

Typisk Rosenborg her ville vært å tape 2-1 borte mot Molde med Besim på banen og så benke ham for Hovland for alltid.
Ståle
Proff

PostPosted: 27.01.2021 10:29    Post subject: Reply with quote

Hvis han skal satses på, så må kontrakten fornyes ASAP. Håpløst om han storspiller frem til sommeren for så å signere for en annen klubb.
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 27.01.2021 13:02    Post subject: Reply with quote

Tipper vi ser han i treningskampene også får vi en fornyelse rett før sesongstart

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 27.01.2021 13:17    Post subject: Reply with quote

Kan vel fort bli Besim og Holmar som blir førstevalgene på stopperplass ja, og det kan fort bli bra det. Største spørsmålstegnet er vel kanskje knyttet til det med fart, og hvor sårbare vi blir for kontringer i mot når vi står høyt med laget. En mann som Skjelvik var jo utrolig verdifull på akkurat det i sin tid.
Kai88
Veteran

PostPosted: 27.01.2021 13:48    Post subject: Reply with quote

Tja. Vi var veldig sårbare på kontra i fjor. Tore var sirup og Hovland ville plutselig dra en snublepetter, glemme hvor ballen var eller motstander var og på et eller annet frustrerende vis overlate ballen til motspiller. Tror ikke det blir verre i år.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 27.01.2021 19:37    Post subject: Reply with quote

Lomaxx wrote:
Tipper vi ser han i treningskampene også får vi en fornyelse rett før sesongstart

Hareide har uttalt at han ville ha stallen klar i løpet av januar.
Back to top
Zorac
Legende

PostPosted: 27.01.2021 19:41    Post subject: Reply with quote

Har man trua bør det gjøres det som gjøres kan for å forlenge sporenstreks. Det ville vært frustrerende bittert og ergerlig om Serbesic skulle levere som vi håper på, for så å gå gratis etter sesongen.
Hedning
Veteran

PostPosted: 27.01.2021 19:44    Post subject: Reply with quote

Men han er selv sikkert interessert i å se om han faktisk får spille når alvoret begynner før han er villig til å signere.
Back to top
Kai88
Veteran

PostPosted: 27.01.2021 20:03    Post subject: Reply with quote

Merker jo fort om man er tiltenkt startplass før ligaen starter. Regner med at Hareide allerede er i gang med å spille inn en 11'er.
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 27.01.2021 20:03    Post subject: Reply with quote

Hovland er faktisk ganske rask, men han gjør jo så mye annet rart. Han har jo alle forutsetninger for å være en god stopper, men han har nok lidd under dårlige treninger og lite individuelt fokus.
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 12.02.2021 14:57    Post subject: Reply with quote

I siste Rasmus & Saga sier Petter Rasmus at Besim har vært ujevn på trening og at Holmar og Hovland ser ut til å være stopperpar per nå. Det er i så fall veldig skuffende, vi må ha en bedre ballspiller på stopperplass enn de to. Hvis Besim ikke er god nok så får vi bruke Markus.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 12.02.2021 14:58    Post subject: Reply with quote

Hæ? Trodde alle trenerne til Besim i RBK var helt idiot fordi de ikke så hvor briliant han var?
Back to top
bommel1
Proff

PostPosted: 12.02.2021 16:12    Post subject: Reply with quote

Ja, det har ingenting å gjøre med at han ikke har spilte fotball siden november, har hatt covid, og praktisk talt er på et nytt lag.

Så la oss alle trekke forhastede konklusjoner - hylle de som preemptivt kvitter seg med alle utenlandske talenter som ikke slår til i løpet av en måned - og gå inn i en ny sesong med Hovland som vår bauta på stopperplass.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 12.02.2021 16:16    Post subject: Reply with quote

Har ikke konkludert noe som helst eller hyllet noen som helst. Det var en kommentar til en ganske utbredt og skråsikker mening som har gått rundt her omtrent siden Besim kom.
Håper Besim viser seg plassen verdig jeg, men sånn som han har blitt omtalt av mange (og sånn som Hovland også blir omtalt) burde han jo enkelt ha gått inn og skjøvet ut Hovland fra dag 1.
Back to top
bommel1
Proff

PostPosted: 12.02.2021 16:48    Post subject: Reply with quote

Og min post var et spisset svar til din spissede kommentar om hva folk har ment om Serbecic.

La nå Serbecic - som faktisk har prestert brukbart utenfor rosenborg - få mer enn 2-3 ukers oppkjøring under vanskelige forhold før man prøver å score billige poeng.
Derimot hvis han ikke klarer å bryte til seg plassen i løpet av sesongen kan sarkasmen ha sin plass, uten at det betyr at håndteringen av leiesituasjonen var 100% kurant.
Back to top
Zzyzx
Veteran

PostPosted: 12.02.2021 16:59    Post subject: Reply with quote

Enig med Montana. Det er vel en grunn til at Besim ikke har blitt satset på tidligere. Så får vi virkelig håpe at det nå er en grunn til at han er tilbake, og at han danker og DUNKER ut Hovland allerede fra første seriekamp!
Back to top
bommel1
Proff

PostPosted: 12.02.2021 17:06    Post subject: Reply with quote

Det kan være mange grunner til at han ikke har blitt satset på tidligere, ikke minst fordi han ikke var klar for å være førstevalg på stopperplass. Det hjalp heller ikke at Horneland ville strømlinjeforme troppen med så mange "kjente" spillere som han kunne. Det betyr ikke at håndteringen er uklanderverdig.

Hva som har vært det største ankepunktet i denne saken er at han ble shippet tilbake til hjemlandet i et rimelig gjennomsiktig "out of sight out of mind"-forsøk. Når man heller kunne forsøkt å venne ham til norsk spillestil og soneforsvar gjennom lån i Norge eller lignende.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 12.02.2021 17:11    Post subject: Reply with quote

Jeg er en av de som har hatt, og har, stor tro på Serbecic! Kan selvfølgelig ta feil, men tiden vil vise. Ser ut som om jeg fikk rett angåande Ogbu. Spent på hvordan han gjør det i LSK! Blir nok en bauta, skal du se.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 12.02.2021 17:12    Post subject: Reply with quote

bommel1 wrote:

La nå Serbecic - som faktisk har prestert brukbart utenfor rosenborg - få mer enn 2-3 ukers oppkjøring under vanskelige forhold før man prøver å score billige poeng.
Derimot hvis han ikke klarer å bryte til seg plassen i løpet av sesongen kan sarkasmen ha sin plass, uten at det betyr at håndteringen av leiesituasjonen var 100% kurant.

Kan du egentlig si med sikkerhet at prestasjoner i Bosnia er et brukendes mål på å ha gjort det brukbart? Brukbart nok for det vi behøver?

Poenget er at om det Petter Rasmus sier stemmer så har veldig mange vert alt for bastante i sine uttalelser, noe jeg også har argumentert for før. Synes ikke det er et billig poeng. Det begynner å bli en del trenere (og "eksperter") nå som ikke ser samme briliansen som deler av forumet.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 12.02.2021 17:21    Post subject: Reply with quote

Hvis prestasjonene i Bosnia er et brukendes mål på å ha gjort det brukbart, så har veldig mange hatt rett i sine antakelser.

Og det får vel inntil videre være konklusjonen. Jeg vet iallefall at treffsikkerheten til PR sine vurderinger av treninger ikke akkurat har vært imponerende tidligere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Montana
Veteran

PostPosted: 12.02.2021 17:32    Post subject: Reply with quote

Hva får inntil videre være konklusjonen?

Og ja, jeg ville ikke gjort et poeng utelukkende av PR sin uttalelse, det kommer itillegg.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29  Next
Page 27 of 29

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb