English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2018
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
oskisjunior
Rutinert

PostPosted: 02.08.2018 15:13    Post subject: Reply with quote

Fyfan, vinduet har vært åpent i to uker. To uker igjen. Så langt: NADA. Og vi har ikke vinger igjen. Må komme inn minst to vinger, og en midtbanemann!

Please, værsåfuckingssnill, fôr oss med noen rykter i det minste Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
MariusM
Proff

PostPosted: 02.08.2018 15:17    Post subject: Reply with quote

Trur nok dette blir ett "imellom år" med tanke på satsingen. Mer fokus på de neste vinduene.

De ser nok at vi har spillere på vei tilbake som er gode nok til å ta oss til eliteserie gull.
Back to top
doffen
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 15:20    Post subject: Reply with quote

Konradsen er tilbake om 4 uker. Samuel i oktober. Dølle er sikkert uker unna å være tilbake. Helland er kjeks. Attpåtil må spillerne komme i kampform, og bli venn med ballen igjen. Vente på de som blir friske er idioti! Gjør de det er det bare å gratulere RBK med (Max) sølv 2018
Back to top
Resten må gå fan account
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 15:28    Post subject: Reply with quote

doffen wrote:
Konradsen er tilbake om 4 uker.

For fem dager siden:
Quote:
- Han har et treningsprogram. Han er inne på rett spor, men trenger tid. Han er likevel ikke ute så lenge. Jeg vil ikke snakke om dager, men kanskje heller to uker. Det kan skje litt fortere eller litt senere.
Back to top
andrezinho
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 15:29    Post subject: Reply with quote

Bjørnebye skal ha for noen gode signeringer, men det burde vært innlysende for lenge siden at Helland og Dølle ikke kan stoles på. Vi har satt oss selv i en unødvendig vanskelig situasjon.
IskaldDahls
Junior

PostPosted: 02.08.2018 15:36    Post subject: Reply with quote

Må i hvertfall være mulig å låne noen frem til folk er tilbake fra skader da? Sikkert mange som ikke får nok spilletid i utlandet.. Regner med Bjørnebye sin mobil er brennhet for tiden
Captain
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 15:46    Post subject: Reply with quote

andrezinho wrote:
Bjørnebye skal ha for noen gode signeringer, men det burde vært innlysende for lenge siden at Helland og Dølle ikke kan stoles på. Vi har satt oss selv i en unødvendig vanskelig situasjon.

Helland og De Lanlay var vel Kåre sine favorittspillere. Med tiden kan det fort bli endringer på hvilken "standing" de har i klubben, mye skader har dessverre ødelagt veldig mye for begge to. Coolen og evnt. en ny trener i framtiden ønsker nok å sette sitt preg på spillerstallen. Er det noe som er sikkert er det at hvis de hadde vært skadefrie og i form, ville de vært soleklare i startoppstillingen.
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 15:56    Post subject: Reply with quote

MariusM wrote:
Trur nok dette blir ett "imellom år" med tanke på satsingen. Mer fokus på de neste vinduene.

De ser nok at vi har spillere på vei tilbake som er gode nok til å ta oss til eliteserie gull.

Eh. Og hva med Europa Leauge? Kun et godt år i Europa kan gi oss masse med rankingpoeng, erfaring og penger. Seriegull og cupgull holder ikke.
Back to top
Dew
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 16:07    Post subject: Reply with quote

Europa League er realistisk. Cork skal selvfølgelig slås, og da er det vel kun Play-Off som står i veien. Med et par gode kjøp før den tid og med noen ekstra uker under Coolen på treningsfeltet så bør mulighetene være gode.

En midtbanespiller og en kantspiller slik som i forrige sommervindu, takk.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 02.08.2018 16:23    Post subject: Reply with quote

Men i den playoffen vil vi sannsynligvis være useedet, og det kan gi ganske voksen motstand, for å si det sånn.
Resten må gå fan account
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 16:31    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
sannsynligvis være useedet

*garantert, siden det bare er lag som ryker i 3. runde til CL som blir seedet (så vidt jeg skjønner)
Sannsynlig seedede lag:
BATE Borisov (20.500)
Dinamo Zagreb (17.500)
AEK Athens (10.000)
Videoton Fehérvár (4.250)
Shkendija Tetovo (3.500)
Spartak Trnava (3.500)

Last edited by Resten må gå fan account on 02.08.2018 16:33; edited 1 time in total
Back to top
Yv89
Rutinert

PostPosted: 02.08.2018 16:31    Post subject: Reply with quote

Det jobbes vel langt under radaren nå om dagen! Ble tamt etter Chirivella ryktene!
doffen
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 16:45    Post subject: Reply with quote

Skeptix wrote:
doffen wrote:
Konradsen er tilbake om 4 uker.

For fem dager siden:
Quote:
- Han har et treningsprogram. Han er inne på rett spor, men trenger tid. Han er likevel ikke ute så lenge. Jeg vil ikke snakke om dager, men kanskje heller to uker. Det kan skje litt fortere eller litt senere.

Ok. Da går det heldigvis rett vei.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 17:26    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
andrezinho wrote:

Helland og De Lanlay var vel Kåre sine favorittspillere. Med tiden kan det fort bli endringer på hvilken "standing" de har i klubben, mye skader har dessverre ødelagt veldig mye for begge to. Coolen og evnt. en ny trener i framtiden ønsker nok å sette sitt preg på spillerstallen. Er det noe som er sikkert er det at hvis de hadde vært skadefrie og i form, ville de vært soleklare i startoppstillingen.

Du mener altså at laget beste spiller ikke ville ha startet, hvis alle var skadefrie og i form. Interessant..

Da tenker jeg på én viss Adeniyi Adegbenro.

Generelt fortjener SIB masse skryt for forsøket på Chirivella men også minst ditto mye tyn for å ikke ha sikret oss forsterkninger allerede.

Forsterkningene burde ha vært her dagen etter at overgangsvinduet åpnet!

- Rune var forut for sin tid.

Last edited by Ballahl on 02.08.2018 17:37; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
arnberg
Junior

PostPosted: 02.08.2018 17:28    Post subject: Samir Nasri Reply with quote

Hva med Samir Nasri? han er uten kontrakt og kan spille fotball fra november av, er ikke dette en spiller som kan bringe litt mer offensiv suksess?

EDIT: han er 31år gammel, termintert kontrakt fra den tyrkiske klubben antalyaspor. Skriv han ned på en 1-2 års kontrakt!

Last edited by arnberg on 02.08.2018 17:35; edited 3 times in total
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 17:31    Post subject: Reply with quote

Spøkefugl.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 17:39    Post subject: Reply with quote

Max Mayer er yngre og bosman..
Hva med ham?

Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 17:46    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Captain wrote:
andrezinho wrote:

Du mener altså at laget beste spiller ikke ville ha startet, hvis alle var skadefrie og i form. Interessant..

Da tenker jeg på én viss Adeniyi Adegbenro.

Generelt fortjener SIB masse skryt for forsøket på Chirivella men også minst ditto mye tyn for å ikke ha sikret oss forsterkninger allerede.

Forsterkningene burde ha vært her dagen etter at overgangsvinduet åpnet!

Nei, det mener jeg på ingen måte. Diskusjonen her handlet om De Lanlay og Helland. Hadde disse to vært i den formen de viste i 2015-2016, ville vi aldri kjøpt Adegbenro. Jeg har aldri skrevet at de hadde startet "hvis alle var skadefrie og i form". Jeg tenkte på situasjonen klubben er i nå, og da er Adegbenro svært langt unna å kunne starte noen kamp!
Yv89
Rutinert

PostPosted: 02.08.2018 17:46    Post subject: Reply with quote

Vil tro de vet hvem som er Bosman og hvem som er potensielle for oss
Captain
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 17:51    Post subject: Reply with quote

Yv89 wrote:
Vil tro de vet hvem som er Bosman og hvem som er potensielle for oss

Det skulle man virkelig tro. De jobber nok på spreng, og de ønsker nok å få noen inn fort. Plutselig så sitter vi med én om ikke to klassespillere til, det hadde vært fantastisk!
Buggen
Junior

PostPosted: 02.08.2018 17:59    Post subject: Reply with quote

Kan det ekstra ordinære styremøtet i går ha handlet om at de har en ny spiller i kikkerten, evt at det må pushes mere penger inn mtp på kvaliteten de ønsker og skadesituasjon?
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 18:00    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
Er det noe som er sikkert er det at hvis de hadde vært skadefrie og i form, ville de vært soleklare i startoppstillingen

Captain wrote:
Jeg har aldri skrevet at de hadde startet "hvis alle var skadefrie og i form".

Hmm

Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 18:02    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Captain wrote:
Er det noe som er sikkert er det at hvis de hadde vært skadefrie og i form, ville de vært soleklare i startoppstillingen

Captain wrote:
Jeg har aldri skrevet at de hadde startet "hvis alle var skadefrie og i form".

Hmm

Har jeg skrevet hvis ALLE var skadefrie?
puckno
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 18:04    Post subject: Reply with quote

Buggen wrote:
Kan det ekstra ordinære styremøtet i går ha handlet om at de har en ny spiller i kikkerten, evt at det må pushes mere penger inn mtp på kvaliteten de ønsker og skadesituasjon?

Koteng uttalte vel etter møtet at blant annet nye spillere stod på dagsorden der, men at det samtidig også ble mindre konkret enn han hadde ønsket.
Back to top
doffen
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 18:05    Post subject: Reply with quote

Buggen wrote:

Tja, tipper det handlet om en debrief etter at pedro røk. Sikkert for å skaffe sportslig avdeling økonomisk fullmakt/rammer til å forhandle om noen andre. Koteng sa jo at de ikke var konkrete på navn i møtet.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 133, 134, 135  Next
Page 89 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb