English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2018
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 03.10.2018 07:14    Post subject: Reply with quote

http://www.rbkweb.no/vis/13664
Denne la jeg inn på fjøsboka. Forholdsvis stille fra bekjente som holder med andre lag.
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 07.10.2018 19:03    Post subject: Reply with quote

Jeg synes årets lag mangler mentalitet, attityd, kuk, kall det hva du vil. Tipper vi blir feid av banen i Bergen som vi ble mot Molde. Vanskelig å like årets RBK-lag.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 07.10.2018 21:19    Post subject: Reply with quote

Altså. Etter at Coolen ble midlertidig trener har vi spilt 18 kamper på 50 dager. Det betyr 2,7 dager mellom hver kamp i snitt, hvor en skal restituere og hvile. Når vi i tillegg har skader på et latterlig antall spillere som (forhåpentligvis) peaka nå, kan vi nok gi Coolen noe slack. La meg først si at jeg ikke ønsker meg Coolen som den nye treneren. Samtidig bør det være forståelse for situasjonen han tar over klubben i. Mot Sandefjord har vi 9(!) første-11-spillere ute, pluss en Adegbenro som åpenbart ikke er i kampform - han ser helt kjørt ut etter et drøyt kvarter på banen. I tillegg er dette den første matchen Matti starter på over 400(!) dager. Da er det rett og slett naturlig at han ikke er i toppslag. Spillere som Helland, Trondsen og Bendtner har vært ute en lengre periode nå, og er spillere som på sitt beste hever oss kraftig. Trondsen har vært en del ute og inne av laget, ja, men spilte ikke på 100% de siste kampene.

I tillegg foreligger det relativt brei konsensus om at troppen lider av en dårlig pre-season og ditto dårlig fysisk form. De kommer fra et bedagelig hverdagsliv hvor den satte ellevern i stor grad starta når de kunne, og for min del framstod det som en situasjon som var prega av for lite konkurranse om plassene. Kåre villa tydeligvis leike mænædsjer og holdt seg vekk fra feltet og det som åpenbart fungerte så klinkende bra i 2015. Kanskje påvirka også den stadig mer defensive og reaktive holdninga hans inn mot Eliteserien seg over på spillermaterialet og, uten at jeg skal si noe som sikkert angående det.

Bredden i stallen er relativt spekulativ i mine øyne - Spillere som Lundemo, Søderlund og Gersbach holder rett og slett ikke mål for en klubb med de ambisjonene Rosenborg har satt seg. Søderlund har en trefot av en annen verden, og Lundemo evner ikke å spille om han sanser en motstander som presser han. Gersbach er, vel, en veldig endimensjonal spiller som satser på at det samme trekket fungerer hver gang. Ta imot ballen med venstre for så å gå inn i banen. Jeg vil faktisk kanskje si at det er på keeperplass vi har best bredde ut i fra det Austbø viste i vår. Mot Stabæk borte var han veldig god hvis jeg husker riktig.
Angående spillerstallen er det SIB som står ansvarlig. Han har gjort noen gode signeringer, men også en god del middelmådige signeringer som f.eks. Konradsen, Lundemo, Konradsen jr, Stamnestrø og Gersbach. Jeg håper vi tar ei skikkelig opprydning i stallen i vinter.

Dette er ikke et forsøk på å unnskylde Coolen, men heller kontekstualisere den situasjonen han har vært i mens han har vært hovedtrener. Som sagt tidligere, jeg ønsker ikke Coolen som vår trener per 1 Desember 2018, men jeg syntes man bør ha situasjonen i bakhodet når man diskuterer hans periode så langt.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 07.10.2018 21:26    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Altså. Etter at Coolen ble midlertidig trener har vi spilt 18 kamper på 50 dager. Det betyr 2,7 dager mellom hver kamp i snitt, hvor en skal restituere og hvile.

Google? days since 19th of july?
Google: 80

Google? 80 / 18?
Google: 4.444
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 07.10.2018 21:29    Post subject: Reply with quote

Selv med alt det der i bakhodet så fremstår Coolen som en versjon av Janne "La oss håpe spillerne finner på noe når vi har ball" Jönsson. Tror vi hadde oppnådd akkurat de samme resultatene (men like traust spill) med Kåre/Erik resten av sesongen. Det var riktig å sparke Kåre/Erik, men i etterpåklokskapens lys så kunne vi like gjerne venta til etter sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6470
Location: Heaven

PostPosted: 07.10.2018 21:38    Post subject: Reply with quote

Akkurat det jeg føler om coolen også henning.Virker som en jan jønsson kopi som lar spillerne ha stor frihet.
Ikke akkurat det jeg vil ha som trener.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 07.10.2018 21:40    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Kamerat Ola wrote:
Altså. Etter at Coolen ble midlertidig trener har vi spilt 18 kamper på 50 dager. Det betyr 2,7 dager mellom hver kamp i snitt, hvor en skal restituere og hvile.

Google? days since 19th of july?
Google: 80

Google? 80 / 18?
Google: 4.444

Ai, beklager. Vil uansett påstå at poenget står. Og, som jeg sa tidligere, jeg vil heller ikke ha Coolen permanent.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 07.10.2018 21:42    Post subject: Reply with quote

Hadde vært interessant å se lista over alle navnene folk logger seg inn på Kahoot! med i pausene på kampene. Tror det er mye harselering over spillet, trenere og spillere i en del av de navnene. Kunne vært en slags "google * rules vs * sucks" mentometer over stemningen blant fansen.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 07.10.2018 21:46    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Ai, beklager. Vil uansett påstå at poenget står. Og, som jeg sa tidligere, jeg vil heller ikke ha Coolen permanent.

Tja, jeg vet ikke jeg - leste ikke. Du hadde jo ikke gått over første paragraf med en smule "sunn fornuft" en gang (hvordan får du deg til å skrive at det var i snitt 2,7 dager mellom hver kamp i et par måneder i strekk nå???), så da pleier jeg å skippe ned til neste innlegg med en gang Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 07.10.2018 22:07    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Selv med alt det der i bakhodet så fremstår Coolen som en versjon av Janne "La oss håpe spillerne finner på noe når vi har ball" Jönsson. Tror vi hadde oppnådd akkurat de samme resultatene (men like traust spill) med Kåre/Erik resten av sesongen. Det var riktig å sparke Kåre/Erik, men i etterpåklokskapens lys så kunne vi like gjerne venta til etter sesongen.


Joda. På vårt mest samspilte så var det samme mannskap fra seriestart til potetene ble dratt opp. Ingen ble bytta ut heller så det var ikke rart spillerne ble godt kjent med hverandre.
I dag starta vi med de spillerne Coolen fant sammenrasket et sted nederst i jakkeforet to timer før seriestart. Så blir litt urettferdig å sammenligne kanskje?

Det er å håpe at vi finner tilbake til et samspilt Rosenborg, krydret med litt mer rom for uforutsigbarhet også. Usikker på om Coolen tar oss dit, men ikke helt utelukket enda. Vil vente til slutten på sesongen for å konkludere med prosjekt Coolen.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10632

PostPosted: 07.10.2018 22:50    Post subject: Reply with quote

Dette var enda en drittkamp der vi kunne ha vunnet rett og slett på grunn av "kjøttvekta" (litt bedre spillere, litt flere sjanser), men en seier hadde bare skjult problemene.
Det har lenge virket som om troppen er blitt lullet inn i en kollektiv forståelse at de gode (les enda bedre) sjansene kommer til å dukke opp av seg selv, bare de er tålmodige nok.
Under Ingebrigtsen/Hoftun var mantraet etter kamper med dårlig uttelling gjerne at spillerne ikke var tålmodige nok og tok feil valg.
Spillerne som er blitt hentet inn til Norges beste tropp virker etter en tid indoktrinerte på dette: Ha tålmodighet; ikke ta sjanser; ikke ha behov for å orientere seg fremover før de mottar ballen, fordi de jo allerede har bestemt seg for å sende støttepasning bakover; ikke ta løp - vi skal jo overkjøre motstanderne på slutten, så ikke sløs bort løpsmeter; dog - allikevel - til utvalgte spillere - om du er i nærheten av mål så skyt.

Dette er ikke ment som noe forsvar av Coolen/Henriksen. Tvert imot er jeg litt slem mot dem når jeg kun legger til grunn det lille vi får høre i pauseintervju og etter kamp. De er helt sikkert mer detaljerte overfor spillerne, men er man uansett detaljert nok? (Er fokuspunktene og hva det skal utløse av lagets kollektive reaksjoner umiddelbart gjenkjennbare fra intens terping på trening?)

Deres "vi må angripe mer og utnytte sjansene bedre" kan høres fint ut, men får man ti identiske svar fra utespillerne som til enhver tid er på banen hvis hver av dem skal forklare hva den og den situasjonen skal føre til av bevegelser fra de andre?
Hvis man overlater til spilleres skjønn å definere hva som helst, så risikerer man at det er ulike oppfatninger av hva som skal skje. Og det, altså ulike oppfatninger, er vi tilsynelatende godt trent på.

Derfor blir det ofte kanskje tryggest å ikke ta det løpet når stopper, back eller sentral midtbane har ball, for han kommer sikkert til å sende ballen bakover allikevel? Jovisst gjorde han det.
Unødvendig løpte meter er jo ikke bra når man skal spare energi til overkjøringen på slutten, så da står man der da og ser på. Samtidig får man bekreftet at valget om å ikke gjøre noe var et riktig valg. Man sparte jo et unødvendig løp.
Hva skjer så neste gang?

Hvis storparten av spillestiltreningen i to år har gått ut på å spille seg ut bakfra, bruke god tid på å vende spillet fra side til side, huske at noe av det viktigste i kampene er å ikke risikere brudd mot sentralt (derfor bruker vi i liten grad de korridorene) og bare vente på at vi kommer gjennom på en av kantene, ja da går sannelig mye energi bort til å vente.

Samtidig har vi lagt til oss en stil der flere spillere er relativt statiske sentralt og ikke starter bevegelser for å åpne rom for andre.
Sleng på en dæsj med egotripp (jeg - Levi - har ballen, da må jeg avslutte), noen doser med betongtouch, tunnelsyn, ballskrekk (jeg poler den fra meg, så er jeg kvitt den), manglende fart fremover, generelt tilsynelatende mye dårlig fotballforståelse (eller for dårlig felles kalibrering)
en spiss som av og til står i offside, vet det, og allikevel ikke finner det bryet verdt å brenne en kalori for å oppnå situasjonen "jeg står ikke i offside", da har du RBK 2018.
På en dårlig kveld har du i alle fall det.
På en god kveld vant vi allikevel fordi vi i sum var mindre dårlig enn motstanderne.

Kjenner det var godt å få det ut.
OK. Elsker Rosenborg, men skjerpings.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 07.10.2018 23:07    Post subject: Reply with quote

Tror at vi ville ha fått sett litt mer kompromissløs råskap hvis Coolen var rett mann. Det vi trenger for å få laget opp på det nivået vi ønsker oss med de spillerne vi realistisk kan få tak i er en trener med en veldig klar filosofi om hvordan laget skal spille og holde seg til den.

Coolen har gått inn og satset mer på det trygge, tatt noen kortsiktige grep som sannsynligvis fikset gruppespill der hvor det sporet Kåre hadde kjørt seg fast i kunne blitt skjebnesvangert, men ingenting av det Coolen har gjort så langt tyder på at han innfører noe spillemønster offensivt. Ikke at dette er noen endring fra forrige regime. Kan også være litt fordi jobben hans akkurat nå er å sørge for resultater ut året. Men de er mulig å sette mer preg på et lag etter et par måneder enn det han har gjort.

Når det er sagt så var vel ikke første halvhåret til Hamrèn så voldsomt mer imponerende i min erindring? Og han hadde så definitivt bedre spillermateriale å jobbe med.
Back to top
View user's profile Send private message
ErikPerik
Senior


Joined: 31 Jul 2011
Posts: 170
Location: bærumblærum

PostPosted: 07.10.2018 23:18    Post subject: Reply with quote

Tsja det mest positive i dag er vel at hele stallen må tas i bruk, og at vi kommer til å trenge B-laget neste måneden selv om vi får folk tilbake fra skade. Utover det er det lite å ta med seg fra (leipzig, Molde og) Sandefjord kampen.

Noen ting er uansett kliss likt mellom A-laget og B-laget vårt. Det er gjennomgående negativt, og virker til å ha vært noe de har trent på, så konsekvent dårlig er det.
1. Forsvarrekka faller altfor tidlig, og er svært passiv.
2. Sideforskyvning både i forsvarsleddet og midtbane leddet er svært lite.
3. Det virker å være helt tilfeldig om det blir foretatt bakromsløp.
4. Kontringer foretas halvhjertet og med et fåtall spillere.

punkt 1 og 2 gjør at vi ikke klarer å forsvare oss. Det får anstendige spillere som for eksempel Konradsen, Søderlund og Lundemo til å se mye dårligere ut enn de er. Disse hadde tjent voldsomt på å være del av et kollektiv som hadde gjort det mye trangere for motstanderen, og hadde fått mer gunstige brudd og bevegelser rundt seg.

Punkt 3 og 4 er enda verre. Det gjør at vi ikke klarer å angripe på en effektiv måte. Foruten Meling som antagelig har båret mye av dette laget fra sin venstreback posisjon, så er bakromsløp noe som skjer frivillig og etter egne initiativ. Det blir så ekstremt forutsigbart det vi driver med.

Jeg mener at det bør være mulig å stramme opp det defensive idet minste i løpet av den resterende sesongen. Stå høyere og sideforskyv hardere og hyppigere. How hard can it be?

Med hensyn på neste sesong, så er det åpenbart at det skal løpes med en mye høyere intensitet på trening og kamp. Leipzig kampen var således en god målestokk. Jeg håper et nytt regime kan få vesentlig mer ut av denne stallen. Men jeg ser virkelig ikke at Levi, Hedenstad eller Gersbach har noe å tilby på et høyere nivå.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 07.10.2018 23:32    Post subject: Reply with quote

Lundemo er inkarnasjonen av hvor dårlig samspilt dette laget er. I første omgang mot Sandefjord hadde han vel ca 30 innvolveringer. Jeg så kun to som ikke gikk bakover (pluss et skudd på mål).

Det virker som det er programmert i ryggmargen hans en refleks som fører til at han ALLTID sender ballen bakover. Uansett om det er gode alternativer fremover. Er det en motspiller nærmere enn 10 meter slår han støtte. Jeg blir gal av å se på!!

Og han er dessverre ikke alene.

To ting fremkommer. Han virker blottet for selvtillit med en gang korridoren han skal slå i er smalere enn 10 meter. Han har lært av Kåre å slå støtte.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 07.10.2018 23:35    Post subject: Reply with quote

Skulle gjerne, nå i ettertid, hørt fra Kåre hva de frispillings-greiene de fokuserte sånn på i årets sesong dreide seg om. Hva fokuserte de på på treningsfeltet?
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 08.10.2018 00:27    Post subject: Reply with quote

Husker hverftfall fra en treningskamp at Meling ble flyttet inn som en slags DM og, tror det var, Rasmussen gikk lenger ut til venstre de gangene vi skulle spille oss ut bakfra. Kåre sa vel at dette var noe de hadde trent en del på, men det virket ikke som det fungerte all verdens. Så det ikke alt for mange gangene etter det.
_________________
“Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
― Friedrich Nietzsche
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 08.10.2018 14:26    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
larsarus wrote:
Kamerat Ola wrote:
Altså. Etter at Coolen ble midlertidig trener har vi spilt 18 kamper på 50 dager. Det betyr 2,7 dager mellom hver kamp i snitt, hvor en skal restituere og hvile.

Google? days since 19th of july?
Google: 80

Google? 80 / 18?
Google: 4.444

Ai, beklager. Vil uansett påstå at poenget står. Og, som jeg sa tidligere, jeg vil heller ikke ha Coolen permanent.


"Poenget" blir jo ikke det samme i det hele tatt. 4.44 dager mellom kamp (eller 1.6 kamp/uke) er jo rimelig standard og ganske forskjelligg fra 2.7 mellom hver kamp (2.6 kamp/uke)
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 08.10.2018 20:13    Post subject: Reply with quote

Vi snakker alltid opp brukbar europeisk motstand. Ressursmessig ligger vi en evighet bak Leipzig. Samtidig ligger vi en evighet forran Sandefjord. Når jeg ser hvor lett de svakeste lagene i eliteserien tar oss ut - og på hjemmebane, er det nærliggende å tenke at dette ligger på system og ikke på spillernes individuelle ferdigheter. Under Eggen ble vi alltid bedre på høsten - nå blir vi slitne og skadeplaget og umotiverte.

Vi mangler fart, system og kreativitet. Mot Sandefjord for eksempel, er det lett å tenke at dette ikke skyldes at spillerne har for dårlige individuelle ferdigheter, men at de er for dårlig trent og for mette. Tror vi trenger en hestekur nå (unnskyld uttrykket) - alle som ikke tar 100% tak skal ut på busstur til 3. div i Nordtrøndelag. Vi må ha inn en trener som lukter svidd ogf satse maks på de som legger ned jobben mellom trening. På fylla i gullkampen burde være lik inngangsbillett til benken mot Tynset eller noe slikt.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 08.10.2018 20:49    Post subject: Reply with quote

Du har helt rett. Det må en sikkelig hestekur til for å få sykdommen ut av Brakka

I tillegg må det renskes ut av den inkompetansen som sitter på Brakka. Få ut daukjøttet som har vært der i alle år og de fysiske trenerne må ut. De måler spillernes form helt feil og sier at RBK er kjempe godt trent. Få dette tullet ut av Brakka nå! Vi må få inn folk som kan måle formen til fotballspillere riktig.

Så til trener. Det må være en trener som stiller krav og røsker opp i tullet som har foregått på treningsfeltet for lenge. Først må han få enkelte spillere til å forstå når de spiller elendig og hvorfor. Så må han starte jobben med å renske ut søppelet (Lundemo og Gersbach i hovedsak ). Deretter må han få inn en treningskultur og fokus på tempo og angrepsspill så kamplikt som overhodet mulig. En liten feil på trening gjør at det må terpes, terpes og terpes! I tillegg må han være utrolig flink til å jekke ned alle når det går fantastisk bra. Da er det svært viktig at man aldri blir fornøyd. Selvtilfredsheten ser vi jo gang på gang feller klubben ned i søla

Klubben må se alvoret nå. Vi er tilbake til Perrytiden. Skremmende å se hvor stort forskjelle det er på oss og Leipzig. Det skal ikke være mulig når du er profesjonell 100% og gjør alt riktig.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 08.10.2018 21:30    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
I tillegg må han være utrolig flink til å jekke ned alle når det går fantastisk bra.


Njei, ikke helt, men realitetsorientere om hva som er fantastisk bra. Hadde vi slått Leipzig 3-0 hjemme hadde det vært fantastisk bra, og da ville det ikke vært behov for å jekke ned noen.

Derimot 3-0 mot Cork eller Vålerenga trenger ikke være spesielt bra, og da er jeg enig, da er det unødvendig å gå rundt og tro man er veldig god etterpå.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Fusion
Veteran


Joined: 16 Sep 2015
Posts: 2174

PostPosted: 08.10.2018 22:29    Post subject: Reply with quote

Rodal må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 08.10.2018 23:10    Post subject: Reply with quote

Vi må iallefall trene like hardt og mye som de gjør i Tyskland og andre steder, og det er bare å ta telefonen til et par utenlandsfarere eller la Bratseth/Bjørneby/Coolen høre med kontakter.

Men var vel også et poeng som ble reist, Tottenham løp en mil mer enn Barcelona i forrige uke, det er mer slitsomt å løpe etter motstander enn å få motstander til å løpe etter deg. Under Eggen og Kåre anno 2015 så tvang vi motstander ut på løpeturer hele tiden, ja vi var antakelig bedre trent enn alle andre i Norge i 2015, men vi slet dem vel også ut i mye større grad enn stakato-fotballen det utartet seg til å bli.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 09.10.2018 10:29    Post subject: Reply with quote

"Her er grepene som skal snu den vonde trenden"

Noen som har abonnement som kan oppsummere?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 09.10.2018 11:02    Post subject: Reply with quote

Terping på detaljnivå i 433, både med en og to sittende, mye spill på trening både for å terpe, men også for å bygge formen til de som har vært skada, og forsøk på å bygge overskudd i troppen.
Back to top
View user's profile Send private message
Hakkespett
Veteran


Joined: 22 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 09.10.2018 11:06    Post subject: Reply with quote

Det høres jo ubestridelig ut som rett framgansmåte. Gleder meg til full tropp med terping i bakhodet.
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 38, 39, 40  Next
Page 34 of 40

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb