English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Morten Konradsen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.07.2017 20:10    Post subject: Reply with quote

At Stamnestrø sliter med opptreninga etter kneoperasjonen tyder på at Kon jr. fort er tenkt som hans erstatter.

Mer fra originalsaken:

- Jeg drar rett til Anders nå i starten. Deretter regner jeg med det blir hotell, før jeg finner meg et eget sted å bo etter hvert, sier 21-åringen.

- Hva tenker du om de neste månedene?

- Dette er et bra steg og en fin mulighet for meg. Først og fremst til å bli helt frisk i låret, for så å ta opp kampen om å spille mest mulig fotball for Rosenborg, sier han.

- Du har jo deltatt på de fleste fellestreningene med Glimt. Hvordan er fotballformen?

- Fotballmessig er det bedring. Jeg har litt å gå på fysisk, men jeg er på rett vei. Nå håper jeg å ta det neste steget i Rosenborg, påpeker midtbanespilleren som kun har vært på banen i cupen for Glimt denne sesongen.

Les mer: Morten har forlatt Bodø: Signerer snart for ny klubb

For meg er det fortsatt noe uklart om han blir spilleberettiget i høst, men antar dette. Altså at han gjennom å bli enig med RBK om kontrakt fra 2018 har presset gjennom tidligere overgang.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 30.07.2017 21:18    Post subject: Reply with quote

Flotters, man erstatter en kneskadd med en kronisk lårskadd spiller... yey!
Back to top
View user's profile Send private message
Vakker Blomst
Proff


Joined: 15 Apr 2006
Posts: 396
Location: Østsida

PostPosted: 30.07.2017 21:49    Post subject: Reply with quote

Mye surmuling her må jeg si! Morten K. kan da fort bli en nyttig spiller for oss i fremtiden han. SIB og co ser tydligvis potensiale i han, og jeg ser ikke problemet med å ta imot en nesten gratis og relativt ung spiller. Slår han ikke til, så får det bli med det da..
Ønsker Konrad Jr god bedring og velkommen til RBK Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3331
Location: Sandnes

PostPosted: 31.07.2017 08:27    Post subject: Reply with quote

Jo mer jeg tenker på denne signeringen jo merkeligere synes jeg den er. Hva er meningen med dette? Kjøpe en skadd spiller som er ute av form og som ikke har vist noe på lenge. "Liten risiko" - jaja - men hva skal han bidra med?

Håper jo at han slår til, men synes dette er veldig pussig.
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4683

PostPosted: 31.07.2017 08:44    Post subject: Reply with quote

RBK henter han mest sannsynlig pga. at han gjorde det bra på en trening han deltok med RBK for en stund tilbake og fordi RBK har sett seg lei av å ikke hente spillere før de slår til. De mener Konradsen er god spiller og ikke har spilt nok i Bodø ikke pga. han ikke er god nok, men fordi han har vært skadet.
Back to top
View user's profile Send private message
Toilling
Rutinert


Joined: 10 Jan 2017
Posts: 759

PostPosted: 31.07.2017 08:50    Post subject: Reply with quote

Om jeg skulle synse så finner jeg at det er vel tiltenkt at han i første rekke skal styrke RBK2 så de ikke rykker ned, potensialet at han skal kunne slå igjennom på A laget er vel sekundert, men en fin gulerot. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
glimt
Senior


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 214

PostPosted: 31.07.2017 09:08    Post subject: Reply with quote

Lykke til! Helt ok spiller i 2015-sesongen. Halvannet år med skader, og andre bedre spillere som er kommet opp og frem gjør at en ellers sur overgang nå ikke plager oss supportere i det hele tatt. Håper han får orden på kroppen sin. Milevis bak andre spillere på Rosenborgs midtbane, og jeg tipper han spiller for Ranheim om et par år.
_________________
Attaboy: "taktikken fungerer, altså. PINLIG Glimt!"
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 31.07.2017 10:21    Post subject: Reply with quote

Om det du skriver stemmer er det en veldig merkelig overgang. Man får nesten anta at Kåre har sett noe annet. Men men, lykke til Konradsen.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 31.07.2017 11:53    Post subject: Reply with quote

Vi trenger spillere på Stamnestrø sin hylle som er OK spillere og som synes det er greit å være stallspiller i Rosenborg for å fylle opp antall på trening. Ikke alle i treningsgruppa kan være etablerte spillere som forventer å starte hver uke. Så kan man si at det burde vært en egenutviklet juniorspiller, men det er tydeligvis ingen på juniorlaget som er gode nok til det akkurat nå.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 31.07.2017 11:58    Post subject: Reply with quote

Nja, eller så er de langtidsskadet hele gjengen.
Back to top
View user's profile Send private message
Zeno
Veteran


Joined: 29 Jan 2011
Posts: 3536
Location: Trondheim

PostPosted: 31.07.2017 12:45    Post subject: Reply with quote

RBK.no: Morten Konradsen på vei til Rosenborg.

Quote:
Den medisinske testen gjenstår fremdeles, men Rosenborg og Glimt er enige om en overgang.

Går den medisinske testen greit, signerer Konradsen for Rosenborg på onsdag.

- Morten er en spiller vi har prøvd å få tak i de siste to årene. Han er en spiller med høyt potensial og det skal han få ut i Rosenborg, sier Kåre Ingebrigtsen til RBK.no.
Back to top
View user's profile Send private message
LarsG
Veteran


Joined: 03 Nov 2008
Posts: 1482
Location: Oslo

PostPosted: 31.07.2017 13:11    Post subject: Reply with quote

Enig med flere her at dette virker som en veldig merkelig overgang.

Om vi skal ut i CL trenger vi forsterkninger, ikke stallfyll. Lillebror Konradsen er ung og har tiden med seg, men selv om han skulle slå til om tre år så er det fortsatt _nå_ vi trenger forsterkninger. Vi håpet på Trondsen og fikk dette?
Back to top
View user's profile Send private message
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 31.07.2017 13:19    Post subject: Reply with quote

Tror vi fortsatt skal vente med å se hvordan det går i europa-kvalikken. Blir det enten CL eller EL er jeg 100% sikker på at det kommer en forsterkning. Adegbenro kommer nok om vi kommer oss ut i Europa tror jeg.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 31.07.2017 13:21    Post subject: Reply with quote

LarsG wrote:
Enig med flere her at dette virker som en veldig merkelig overgang.

Om vi skal ut i CL trenger vi forsterkninger, ikke stallfyll. Lillebror Konradsen er ung og har tiden med seg, men selv om han skulle slå til om tre år så er det fortsatt _nå_ vi trenger forsterkninger. Vi håpet på Trondsen og fikk dette?


Ja, klart, hvis premisset ditt om at det blir Konradsen og ingen andre stemmer, så er det jo litt skuffende. Men vi får nesten vente å se om det kommer noe annet inn, jeg tror det er fullt mulig å forsterke både toppen og bredden i stallen i samme vindu.
Back to top
View user's profile Send private message
Torgeir
Rutinert


Joined: 12 Jul 2017
Posts: 771

PostPosted: 31.07.2017 13:27    Post subject: Reply with quote

Velger å se det positive her. Yngstemann Konradsen kan fort slå til om ting går bra, og med storebror på laget kan jo det skje raskere også?
Back to top
View user's profile Send private message
Brakkebirger
Rutinert


Joined: 04 Feb 2015
Posts: 836

PostPosted: 31.07.2017 13:32    Post subject: Reply with quote

Skeptix wrote:
Nordens Lokomotiv wrote:
Du får belære oss uvitende om hvilke spennende kvaliteter denne spilleren har, utover det at alle unge spillere gjerne får merkelappen spennende.
Jeg har da ingen steder hevda å ha snøring på denne spilleren. Poenget mitt er at denne bunnløse negativiteten mot absolutt alt som skjer i klubben begynner å bli litt vel i overkant.

"ÅÅ Sarpsborg henter ukjent talent fra lavere divisjoner!?!?!?! Hvorfor gjør ikke vi også det? Alle i klubben er så elendige!!!!!"

*Henter talent fra Obos*

"Ã…Ã… hvorfor henter vi ukjente spillere fra lavere divisjoner?!??! ALLE MÃ… GÃ… Mad Mad Mad Mad Mad "


Tverrsnittet av den menige bruker av forumet, faktisk.

Spennande signering, og om han ikke slår til kan han alltids selges til en dårligere klubb, som Molde.
_________________
Hjemme, Borte, Overalt
Back to top
View user's profile Send private message
quentez
Veteran


Joined: 09 Sep 2005
Posts: 2618

PostPosted: 31.07.2017 14:04    Post subject: Reply with quote

LarsG wrote:
Enig med flere her at dette virker som en veldig merkelig overgang.

Om vi skal ut i CL trenger vi forsterkninger, ikke stallfyll. Lillebror Konradsen er ung og har tiden med seg, men selv om han skulle slå til om tre år så er det fortsatt _nå_ vi trenger forsterkninger. Vi håpet på Trondsen og fikk dette?

Overgangen er merkelig, men heldigvis ikke så bedriten som da vi hentet Rasmussen for å erstatte Holmar.

Dog er dette enda et tegn på at vi driver en form for systematisk nedbygging av spillerstallen. Mangler bare at vi nå selger Midtsjø uten å erstatte han.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 31.07.2017 14:20    Post subject: Reply with quote

LarsG wrote:
Enig med flere her at dette virker som en veldig merkelig overgang. Om vi skal ut i CL trenger vi forsterkninger, ikke stallfyll.


Eh. Vi trenger stallfyll i tillegg til forsterkninger. Er ikke noe enten-eller her.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Rutinert


Joined: 27 May 2016
Posts: 991

PostPosted: 31.07.2017 15:10    Post subject: Reply with quote

LarsG wrote:
Enig med flere her at dette virker som en veldig merkelig overgang.

Om vi skal ut i CL trenger vi forsterkninger, ikke stallfyll. Lillebror Konradsen er ung og har tiden med seg, men selv om han skulle slå til om tre år så er det fortsatt _nå_ vi trenger forsterkninger. Vi håpet på Trondsen og fikk dette?


Jeg skal garantere deg at om vi går videre etter onsdagens oppgjør, blir det lagt inn bud som vil bli akseptert på minst 2 forsterkninger
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 31.07.2017 15:37    Post subject: Reply with quote

Er denne signeringen en legitimering av at vi atter et vindu ikke får inn en skikkelig midtbanesentral? "Jaja, Morten har vært fantastisk på trening, så vi har god dekning nå. Skal det komme noen inn må noen ut".
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 31.07.2017 15:43    Post subject: Reply with quote

Hvorfor spør du forumet om det? Er vel ingen her som har peiling. Konradsen er en ung spiller med høyt potensiale som man får tak i gratis. Bud på spillere som Adegbenro og Trondsen har offentlig blitt avslått, så det er jo ganske tydelig at det jobbes med andre alternativer parallelt også?

At Bjørnebye ikke gir en kommentar til rbk.no eller adressa en gang sier vel sitt om at han har litt større og viktigere ting å holde på med om dagen?
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 31.07.2017 16:22    Post subject: Reply with quote

Kåre siteres i adressa på at han har sett på muligheten for å signere Morten konradsen i to år. Da har han vel fulgt med og vet hva vi får - og kan få i årene fremover. Kan være en genistrek
Back to top
View user's profile Send private message
quentez
Veteran


Joined: 09 Sep 2005
Posts: 2618

PostPosted: 31.07.2017 16:48    Post subject: Reply with quote

Akkurat som Stamnestrø var en uslepen diamant som skulle slå ut i full blomst.

God spådom det.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 31.07.2017 17:16    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Hvorfor spør du forumet om det?

Det var et retorisk spørsmål Smile
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 31.07.2017 21:50    Post subject: Reply with quote

- Jeg har slitt med baksida av låret. Det har vært en strekk, som har satt en muskel ute av spill. Det har vært litt vanskelig å komme i gang med sprinting og sånt. Får jeg gjort noen justeringer, satser jeg på å komme ordentlig i gang her. Jeg ser fram til å bli fin igjen.

- Du har håp om å bidra allerede i høst?

- Ja, det er målet først å bli frisk og så kjempe om spilletid. Jeg får prøve å vise meg fram på trening, svarer den nye Konradsen.

Les mer: - Det er kamp om plassene

- Vi har hatt ham her tidligere, så vi vet godt hva som har vært feil med ham. Så jeg tror ikke det blir noe stort problem. Forhåpentligvis blir det klart i løpet av én dag eller to, kommenterer Ingebrigtsen.

Les mer: - Håp om å bruke ham i høst

Både Ingebrigtsen og Bjørnebye ser altså for seg at medisinsk undersøkelse er en formalitet. Schwabe har behandlet skaden i flere måneder allerede og har forhåpentligvis kontroll.

Er Konradsen x 2 det tredje brødreparet i A-stallen i nyere tid? Kan bare komme på Ørjan og Runar Berg i 1990 og Sverre og Paul Fornes på 60-tallet.

Sivert og Jørgen Solli spilte hver sin omgang i Vuku i forfjor, men ingen av dem var i A-stallen da.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 4 of 7

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb