English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Samuel Adegbenro
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 105, 106, 107  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 13.06.2019 08:49    Post subject: Reply with quote

Takk for svar. Er ikke meningen å være kritisk, men synes det er bemerkelsesverdig mange her inne som har «insideinfo».
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 13.06.2019 08:51    Post subject: Reply with quote

Tipper vi mister Samuel + 1-2 spillere til som vi faktisk vil beholde (Meling og Hansen) før styret tar til vettet og fjerner Horneland. Da får ny trener en artig stall å starte med..
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 13.06.2019 09:01    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika, hender det at du nøler litt i det du skal poste ditt 105 innlegg på rad om hvor rævva Horneland er? At du tenker "Vent litt, jeg har kanskje fått frem hva jeg mener om Horneland? Det er kanskje ikke noe nytt i denne posten?"
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 13.06.2019 11:29    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
Takk for svar. Er ikke meningen å være kritisk, men synes det er bemerkelsesverdig mange her inne som har «insideinfo».


Trondheim er ikke større enn at mange i et utvalg på et par hundre kjenner folk som er i eller tett på RBK, eller kjenner andre som gjør det.

Så er det selvsagt mye dritprat også.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 13.06.2019 12:20    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
RBKSandvika, hender det at du nøler litt i det du skal poste ditt 105 innlegg på rad om hvor rævva Horneland er?


+1
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Lisa Birgit Holst
Junior


Joined: 22 Jul 2014
Posts: 72

PostPosted: 13.06.2019 20:32    Post subject: Reply with quote

I helsevesenet har vi noe som heter taushetsplikt. Finnes det ikke noe lignende i hotellbransjen..?
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 13.06.2019 21:28    Post subject: Reply with quote

På et åpent forum bør man ihvertfall tenke seg litt om før man poster ting man hører og ser på jobb. Sånn generellt liksom.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 13.06.2019 21:34    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
RBKSandvika, hender det at du nøler litt i det du skal poste ditt 105 innlegg på rad om hvor rævva Horneland er? At du tenker "Vent litt, jeg har kanskje fått frem hva jeg mener om Horneland? Det er kanskje ikke noe nytt i denne posten?"


Gjelder det alle dere som ukritisk jubler over Hornelands rasering av klubben også eller kun alle oss som er kritiske?
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 13.06.2019 21:36    Post subject: Reply with quote

Var det din beste trolling? Svakt.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3195
Location: Oslo

PostPosted: 13.06.2019 21:52    Post subject: Reply with quote

Lisa Birgit Holst wrote:
I helsevesenet har vi noe som heter taushetsplikt. Finnes det ikke noe lignende i hotellbransjen..?


Dette er temmelig sikkert noe som er konfidensielt om man jobber et slik sted. Privatlivets fred. Ser man noen tilfeldigvis på et offentlig sted som en flyplass feks så forholder det seg nok annerledes.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!


Last edited by Nåssåladden on 13.06.2019 21:54; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 13.06.2019 21:53    Post subject: Reply with quote

Her brukes "kritisk" i betydningen konstruktiv evighetssutring. Selv om noen rygger ut 430 innlegg som stort sett inneholder usammenhengende snørrungepjatt som omattatt gjentar at man er misfornøyd med hele verden og universet såvel, er det vel ikke trolling?
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 14.06.2019 08:04    Post subject: Reply with quote

Franc wrote:
Henning wrote:
RBKSandvika, hender det at du nøler litt i det du skal poste ditt 105 innlegg på rad om hvor rævva Horneland er? At du tenker "Vent litt, jeg har kanskje fått frem hva jeg mener om Horneland? Det er kanskje ikke noe nytt i denne posten?"


Gjelder det alle dere som ukritisk jubler over Hornelands rasering av klubben også eller kun alle oss som er kritiske?

Hvis du og skitvesten tror at det dere to spyr ut av negativ sutring er konstruktiv kritikk så tar du feil ...
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 14.06.2019 09:13    Post subject: Reply with quote

Jeg tror jeg ville vært litt forsiktig med å si at andre debattanter 'spyr ut' ting, KitWalker, all den tid du selv trør farlig nær streken for direkte hets når du ikke liker enkeltes innlegg for tiden. Og det er litt nytt fra din side, egentlig.

Poenget mitt er egentlig: kan ikke folk bare rydde litt i debattklimaet, slik at ikke alle trådene er ufine personkarakteristikker når det er lite nytt å diskutere? Hvis noen opptrer monotont, så bare ignorer det da vel, og spar flammene til de innleggene som er genuint uakseptable, og bør reageres på. Det er ikke nødvendig å fylle opp tomrommet i bøtta umiddelbart når man endelig får tatt ut søpla.

Rant over.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 14.06.2019 09:29    Post subject: Reply with quote

Jeg syns dette forumet har tapt seg betydelig og syns du, zaphod, at det er morsomt å diskutere ting som går på repeat hele tiden?
Jeg syns ikke det er morsomt i det heletatt. Og når i tillegg ting blir vridd om for å sette klubben, folk i og rundt klubben og andre i dårlige lys så må noen reagere, ellers så kan ting bli en sannhet.
Jeg vet det et mange her som leser innleggene her inne som ikke deltar i diskusjonen men som ønsker å vite hvordan ting ligger an og henger sammen. Alle de folkene følger alltid ikke med så godt det som foregår i klubben og det de leser her inne er på mange måter info mange ellers ikke får fra andre steder.
Jeg har selv anbefalt rbkweb hos mange, mye pga seriøsiteten her.

Men Idag?
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 14.06.2019 10:27    Post subject: Reply with quote

ting kan av og til gå litt på repeat i disse tider, det er mange som føler en stor frustrasjon over måten klubben drives. så lenge folk begrunner sine uttalelser så er det ikke noe i veien for å blåse ut litt frustrasjon.
den aggressive linja du har lagt deg på Kit hører derimot ikke hjemme på ett forum.
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 14.06.2019 10:41    Post subject: Reply with quote

Om man mener det er for mye kritikk så kan et lurt tips være å bidra med noe annet selv. For hver eneste kritiske post kommer det en solid dose kritikk av kritikken. Det hjelper ikke. Kritikk av krittikken er værre å lese enn kritkken i seg selv. Så jeg slenger inn litt kritikk av de som kritiserer kritikken.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 14.06.2019 10:47    Post subject: Reply with quote

Problemet er ikke å være kritisk. Det skulle jo bare mangle at det kommer kritikk når klubben og laget presterer langt under det man bør forvente av landets soleklart største klubb.

Problemet er at de samme rantene repeteres uendelig av de samme folkene i omtrent hver bidige tråd. For ikke å snakke om enkelte nisser som føler et voldsomt behov for å karakterisere "de fleste her inne" som intetanende amøber hver gang de møter motbør for pisspreiket sitt. Lirer man utav seg nok tullball så treffer man jo før eller siden, uten at det gjør en til profet av den grunn.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 14.06.2019 14:53    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Jeg syns dette forumet har tapt seg betydelig ...


Tilstanden på forumet er kanskje et symptom på tingenes tilstand i klubben for tiden, og slik utviklingen har vært siste året?

Jeg synes de som er store fan av Rosenborg har god grunn til å være oppgitt.

Det inkluderer også om 100% Jesus forlater klubben, mer eller mindre frigitt. Det blir et symptom det også på klubbens tilstand, enten det nå er spillerlogistikken (feil å hente ham i første omgang, eller feil å la ham gå billig), eller en ny trener som ikke synes han passer inn i sin spillestil, fordi styret har ansatt en ny hovedtrener som ønsker å spille en annen type fotball enn den fotballen forrige trener ønsket og lovte at laget skulle spille, og som klubben egentlig har tradisjon for å spille.

Men når det er sagt. Er enig i at det blir mye kritikk, men den er vel berettiget dessverre. Alternativet for min del er å ta en pause og å følge med på andre idretter og å skrive i andre fora.
Back to top
View user's profile Send private message
Krokodil Dundee
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 1285

PostPosted: 17.06.2019 22:08    Post subject: Reply with quote

Droppa ferien og trente hver dag istedet. 100% JESUS. Slike gutter vil Norge ha.
Back to top
View user's profile Send private message
roarwannabe
Junior


Joined: 18 Jun 2019
Posts: 1

PostPosted: 18.06.2019 16:49    Post subject: Adengbenro Reply with quote

Min første post etter å ha fulgt dette fabelaktige forumet passivt i mange år: Ser flere sikler etter Wadji, jeg også, men kan vi ikke prøve Adengbenro et par kamper som spiss? Har vel mange av de samme kvalitetene (jf. «træng itj å gå over bekken etter vann»)
_________________
Det haindle om å gjør kverainner god
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 18.06.2019 17:36    Post subject: Reply with quote

Velkommen til forumet roarwannabe RBK

Tror nok de sikkert har tenkt tanken men at han blir for veik i duellspillet.

Greit nok han kan stikke i bakrommet, men ha nhar klare mangler som ensom spiss. hadde nok vært større sjangser for det om vi spilte med 2 på topp ^^
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 18.06.2019 18:37    Post subject: Reply with quote

Synes ærlig talt de er ganske ulike. Samme hudfarge, menn, under 25, spiller i angrep, men stopper så og si etter det. Samuel har langt ifra den samme fysikken og jobber ikke i like stor grad. Samuel har en mye bedre teknikk og er gladere i få ballen i benene enn i bakrom.


Usikker til Wadji (om han passer inn i 4-3-3 og om han er god nok), men det må sies at han har utviklet seg enorm den siste tiden. Dersom den utviklingen fortsetter kan han bli en ekstremt god spiller.

Edit: Trodde dette var Wadji tråden, så siste biten er vel ikke like relevant...
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 22.06.2019 15:36    Post subject: Reply with quote

Samuel må virkelig ha kommet i kjempeform i løpet av veldig kort tid. Ikke bare tålte han over 102 min på onsdag, men er vel klart til å starte igjen på søndag selv om heller ikke han var helt i 100 under cupkampen? Ikke lenge siden han ble tatt av i pausene eller tidlig i 2. omgang fordi han ikke tålte å spille hele kampen i følge Horneland. Gledelig er det uansett og håper han fortsetter å prestere slik at han beholder plassen som klart førstevalg der han hører hjemme i dagens tropp.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
Kent
Veteran


Joined: 11 May 2007
Posts: 1102

PostPosted: 26.06.2019 21:14    Post subject: Reply with quote

RBK med og uten Samuel er to forskjellige lag.

Hva er det egentlig som gjør at det sitter så langt inne for Horneland å gi ham tillit i startelleveren?
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 26.06.2019 21:20    Post subject: Reply with quote

Det gjør jo ikke det Kent.

Han har tilpasset seg og spiller nå fast om han er frisk.

Tenker du på tidligere?

i såfall var det fordi han ikke jobbet hjemmover, det har han nå tatt til seg (sågodt han kan)
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt


Last edited by moomoo on 26.06.2019 21:51; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 105, 106, 107  Next
Page 81 of 107

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb