English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Aalesund
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem spilte best?
Hansen
5%
 5%  [ 6 ]
Meling
0%
 0%  [ 1 ]
Reginiussen
61%
 61%  [ 70 ]
Skjelvik
9%
 9%  [ 11 ]
Gersbach
0%
 0%  [ 1 ]
Jensen
1%
 1%  [ 2 ]
Konradsen
6%
 6%  [ 7 ]
Midtsjø
10%
 10%  [ 12 ]
Helland
0%
 0%  [ 1 ]
Bendtner
0%
 0%  [ 1 ]
Jevtovic
0%
 0%  [ 0 ]
Bakenga
1%
 1%  [ 2 ]
Total Votes : 114

Author Message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3761
Location: Bergen

PostPosted: 23.04.2017 20:25    Post subject: Reply with quote

Hansen 6

Meling 5
Tore 7
Skjelvik 6
Gersbach 5

Jensen 4
Konradsen 5
Midtsjø 5

Helland 4
Bendtner 5
Jevtovic 3

Bakenga 5
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
varg88
Proff


Joined: 31 Aug 2012
Posts: 475
Location: Haldane, New Zealand

PostPosted: 23.04.2017 20:26    Post subject: Reply with quote

Hansen 5
Meling 3
Reginiussen 7
Skjelvik 5
Gersbach 5
Konradsen 5
Jensen 4
Midtsjø 3
Helland 3
Bendtner 3
Jevtovic 2
Bakenga 4
Back to top
View user's profile Send private message
MkBerg
Veteran


Joined: 26 Sep 2012
Posts: 1561
Location: Ski

PostPosted: 23.04.2017 20:29    Post subject: Reply with quote

Kom det noen bekreftelse/avkreftelse på at offsiden til Mush var riktig?
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 23.04.2017 20:30    Post subject: Reply with quote

Hansen 5
Meling 4
Reginiussen 7
Skjelvik 5
Gersbach 5
Konradsen 6
Jensen 4
Midtsjø 5
Helland 4
Bendtner 4
Jevtovic 3
Back to top
View user's profile Send private message
Indreløper
Veteran


Joined: 01 Aug 2015
Posts: 3887
Location: Levanger

PostPosted: 23.04.2017 20:32    Post subject: Reply with quote

Øynene mine blør fortsatt. Makan til elendighet. Hva oss selv angår må vi faen meg ta i et tak.
Og Aalesund? Skrotlag.
_________________
- Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!


Last edited by Indreløper on 23.04.2017 20:32; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
oskisjunior
Rutinert


Joined: 25 Aug 2016
Posts: 626

PostPosted: 23.04.2017 20:32    Post subject: Reply with quote

Hans1 5

Brynjar Meling 4
Reggolini 7
Shelby 6 (synes enkli Skjelvik ser mer solid ut enn noengang)
Gjærsbakka 4

Mr. peis-ballen-avgårde-og-håp-pådet-beste aka. Konrad 3
Fisse-Mike 4
Midtsj 7 BB (eneste som skaper fremover, jobber hardt)

Jevto 2
Lord B. 4 (offer for et svært dårlig fungerende lag rundt ham, stakkar)
Hæilland 5

Dommern 1

Hoftun 1 (for cornere som skal slås på bakerste stolpe og heades inn igjen av Nicklas og Tore... De er selvsagt planlagt disse hjørnesparkene med snø på og det har ikke skapt en dritt!)

Med mindre det blir noe struktur i angrepsspillet, og vi slutter å slippe til altfor enkle gigasjanser (heldige i dag) er Tsjæmpion Liiiigs utopi og Europa League godt utenfor rekkevidde.

13 poeng er jo innafor, men prestasjon de to siste kampene er bare så langt under pari at det er ikke bare Europa-drømmen man kan vinke farvel til hvis det fortsetter. Er ikke noe garra seriegull...
Back to top
View user's profile Send private message
^Mirth
Veteran


Joined: 14 May 2004
Posts: 1202
Location: Buskerud

PostPosted: 23.04.2017 20:33    Post subject: Reply with quote

Begredelig kamp, hvor Aafk på slutten klarte å ødelegge alt av spill, og dommeren lot de få lov til det også. Svakt dømt, og kortene florerte i hytt og pine på slutten.

Forøvrig hva skjer med produksjonen til Eurosport. Fikk ikke reprise av første annulering på innlegget til Hedenstad som Bendtner scorte på tidlig i 1.omgang, og en heller svak reprise hvor det var umulig å se om annuleringen til Bakenga var riktig. Tam kommentator også, som ikke virket nevneverdig interessert i de omdiskuterte situasjonene.

Positivt fra forrige kamp, at Konradsen var mye bedre. Spiller oftere på back, som i utgangspunktet skal komme oppover på banen. Dessverre ofte at backene ikke løper opp. Bryter også en del tilløp fra Aafk.

Generelt er også spillet noe bedre, men fryktelig omstendelig.

Negativt er spesielt balltempo, og fortsatt sliter man noe med pasningskvalitet og posisjonering. Skyldes nok mye at flere nye har kommet inn. Det tar tid å bli en RBK'er...

Svakest i dag: Jevtovic (som ser helt forferdelig ut for tiden) og Bendtner (beveger seg sent og lite).

Ellers er jeg personlig skuffet over Midtsjø i dag. Svært omstendelig med ball. Treg til å gi den fra seg, og har skuddvegring av dimensjoner. Motstander gidder knapt å markere ut skuddfoten hans. De vet han ikke skyter likevel. I tillegg trist å se at han også mister hodet med stygg ettersleng og nesten klarer å bli utvist i løpet av fem minutter på slutten.

BB: Reginiussen. Trygg og god. Godt plassert i store deler av kampen. Bryter foran og starter en del angrep. Villig med offensivt. Blir dog ikke noen stor trussel på offensiv dødball, men der skylder jeg i hovedsak på dødballene.

Skal prøve på min aller første børs:

Hansen - 6 - Ikke all verdens å gjøre, men bryter fint ut og ødelegger noen skumle Aafk-muligheter, ellers trygg på det som kommer. God på skudd fra kloss hold på slutten av 1.omgang.

Hedenstad - Spilte ikke nok til at jeg fikk vurdert ham.

Reginiussen - 7 BB - Kommentar står over her.

Skjelvik - 5 - PÃ¥ det jevne. Er ikke alltid helt orientert offensivt eller defensivt, ihvertfall ikkeunder sterkt press, men i de fleste situasjoner kommer han likevel greit fra det.

Meling - 5 - På det jevne. Nær 6 poeng. Syns han kommer fint fra debuten. Kan ikke forventes at han fungerer supert fra dag en, men ikke langt unna. En periode svært mye med offensivt. Markerer seg dog ikke for mye offensivt. Brukbar kontroll defensivt.

Gersbach - 4 - Sliter med å hindre innlegg defensivt. Generelt noe rufsete defensivt. Spilte seg litt opp mot slutten, hvor han selv var mer med offensivt. Kan ha noe med at det fungerte bedre for ham å ha Helland på ving, enn Jevtovic.

Jensen - 6 - Driver godt med ball, og generelt flink til å gjøre seg spillbar litt bak i banen. Står opp og vinner dueller, men tidvis litt mer anonym i dag. Mulig fordi han nettopp var noe lavere i banen.

Konradsen - 5 - Nær 6 poeng. Litt trekk for en del litt svake pasninger, men viste vilje og innsats i fag. Forøvrig står hovedkommentar over her.

Midtsjø - 4 - Ville vært en 5'er uten hodemist på slutten. Se ellers kommentar over.

Helland - 5 - Tidvis skapende. Blir en del trykk rundt ham i dag. Tydelig at Aafk var oppsatt på å ta ham ut. Trekk for svake dødballer.

Bendtner - 3 - Veldig lite involvert. Blir passet godt på, og har en del ballberøring, men det blir ingenting ut av det. Misser også på det som kunne vært avgjørende pasninger. Virker som han også beveger seg litt feil, og er tidvis litt statisk. Ikke i form.

Jevtovic - 2 - Rett og slett svak. Svært lite stemte i dag. Kommer seg ikke forbi forsvarspiller. Kommer ikke på riktige løp og er lite spillbar. Får heller kommet til skudd. En kamp han bør glemme.

Bakenga - 3 - Friskt pust når han kommer inn. Skaper en farlighet med en gang, og scorer like etterpå det som kanskje skulle vært seiersmålet. Deretter faller han veldig av, og på høyreving blir han så godt som usynlig.

Vilhjalmsson - Spilte ikke nok til karakter. Så han svært lite involvert den tiden han var på banen.

Dommer Døvle - 2 - Svak dømming å tillate at Aafk haler ut tiden så mye. Først i det 85.minutt at han gir kort for det. Ellers virket litt som om han mistet kampen da han etterhvert delte ut kort i hytt og pine. I tillegg mulig kampavgjørende feil med annulering hos Bakenga rundt 65.minutt.

Kjernen - 10 - God stemning kampen igjennom!

Oppdatert: Glemte poeng til Bakenga.
_________________
"Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson"


Last edited by ^Mirth on 23.04.2017 20:49; edited 7 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
MikkelBille
Proff


Joined: 18 May 2015
Posts: 315

PostPosted: 23.04.2017 20:34    Post subject: Reply with quote

Har ikke eurosport noen post match-sending med intervjuer noe sted?!
Back to top
View user's profile Send private message
Fusion
Veteran


Joined: 17 Sep 2015
Posts: 2186

PostPosted: 23.04.2017 20:36    Post subject: Reply with quote

MikkelBille wrote:
Har ikke eurosport noen post match-sending med intervjuer noe sted?!


Dette er noe av det Eurosport er ekstremt dårlig på.
Back to top
View user's profile Send private message
Brera
Proff


Joined: 30 Jun 2015
Posts: 256

PostPosted: 23.04.2017 20:46    Post subject: Reply with quote

Elendig taktisk utført også av trenerteamet. Aalesund gir ofte bort en del bakrom, men det blir ikke utnyttet overhodet. Bakenga truet mer bakrom når han kom inn, og fikk en stor sjanse med en gang.

Og Bendtner taper ikke en ENESTE duell gjennom hele kampen, likevel legges det knapt innlegg. Med innoverkanter + venstrefot på høyreback kommer man aldri til innlegsposisjoner, og får ikke utnyttet Bendtners styrker.

Man prøver å endre på slutten, med Midtsjø på back samt Helland som innleggskant, og ting ble mye farligere med en gang.


Last edited by Brera on 23.04.2017 20:46; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Byåsengutt
Junior


Joined: 12 Sep 2006
Posts: 19

PostPosted: 23.04.2017 20:46    Post subject: Reply with quote

MikkelBille wrote:
Har ikke eurosport noen post match-sending med intervjuer noe sted?!


Fikk vel ikke tid pga. mye overtid og annen kamp på samme kanal. Regner med vi får opptak seinere.
Back to top
View user's profile Send private message
Altitude
Rutinert


Joined: 18 Jul 2013
Posts: 623
Location: Trondheim

PostPosted: 23.04.2017 20:47    Post subject: Reply with quote

Observerte at Bendtner gikk rett i garderoben etter kampslutt uten å takke Kjernen slik de andre spillerne gjorde. Tydelig oppgitt og forbannet.

Skjønner han godt. Han kom nok hit til Rosenborg fordi han var sikker på å skulle få mange målsjanser i hver kamp, slik at han kunne score noen mål og skinne litt igjen. Men hva har man egentlig klart å gi han så langt? To målsjanser på fem kamper? Her spiller vi i dag hjemme mot Aalesund, er svakt lag i en veldig svak liga, og så klarer vi ikke å gi han én god målsjanse i løpet av 97 minutter! Hvor er innleggene? Hvorfor spiller vi ikke på det han er god på?

Det vi ser for tiden er ikke en døyt bedre enn perryfotball anno våren 2014!
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2068

PostPosted: 23.04.2017 20:48    Post subject: Reply with quote

Dette var begredelige saker. På pluss-siden er at vi har et solid stopperpar og at Meling/Hedenstad kommer til å bli bedre. Gersbach var Ok også i andre. Mine og Midtsjø jobber og sliter og vinner mye ball, men et null målfarlige for tiden. Konradsen jobber bra og dekker bra med rom, men offensivt en katastrofe. Bruker for lang tid og for mange touch og ender med enkle løsninger hver fang.
De på topp er et kapittel for seg selv. Jeg har aldri vært en Jevtovic fan før og enda mindre nå. Liten fart. null finter, ingen bakromstrussrl. Skal ikke signeres.Bendtner begynner å ligne mer og mer på det han har vært de siste 5 årene, nemlig ingenting og Helland bør virkelig gå i seg selv. Fintene sitter ikke, rykket er borte og dødballene fraværende.
Skal bli tøft borte mot S08.
Back to top
View user's profile Send private message
eksiltrøndern
Veteran


Joined: 05 May 2005
Posts: 1055
Location: Oslo

PostPosted: 23.04.2017 20:49    Post subject: Reply with quote

MkBerg wrote:
Kom det noen bekreftelse/avkreftelse på at offsiden til Mush var riktig?


TV-bildene var veldig dårligere, men ut i fra det vi fikk se så heller jeg mot at det var riktig.
Back to top
View user's profile Send private message
Altitude
Rutinert


Joined: 18 Jul 2013
Posts: 623
Location: Trondheim

PostPosted: 23.04.2017 20:51    Post subject: Reply with quote

eksiltrøndern wrote:
MkBerg wrote:
Kom det noen bekreftelse/avkreftelse på at offsiden til Mush var riktig?


TV-bildene var veldig dårligere, men ut i fra det vi fikk se så heller jeg mot at det var riktig.


Jeg satt så og si nøyaktig der offsidelinja lå og det var tydelig fra min posisjon at det var offside.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 23.04.2017 20:52    Post subject: Reply with quote

MkBerg wrote:
Kom det noen bekreftelse/avkreftelse på at offsiden til Mush var riktig?

Back to top
View user's profile Send private message
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1659
Location: Trondheim

PostPosted: 23.04.2017 20:54    Post subject: Reply with quote

Hansen 5 - God til å kommunisere når han ikke er involvert, veldig dårlig til å kommunisere på dødball.

Meling 5 - Veldig god i det lille kvarteret han fikk som venstreback. Ikke fullt så god på andre siden. Blant annet at høyrefoten hans ikke er god nok til at han kommer rundt på overlapp.
Reginussen 6 - Stort sett god i duellspillet, stort sett kontroll på Veldwijk og Mos.
Skjelvik 6 - Noe rotete i 1. omgang med noen tåpelige forsøk på langpasninger. Hadde et lignende dårlig forsøk i 2. omgang - forøvrig en omgang hvor han ellers leverte strålende, både med og uten ball.
Gersbach 3 - Kommer til mange innlegg, men han ser jo aldri opp før han slår de innleggene. Ellers veldig dårlig til å gjøre konstruktive ting med ballen. Ballen måkes ukritisk ut over linja eller opp til en motspiller. Vi ble ufattelig mye svakere etter at Hedenstad måtte ut og Gersbach kom inn, og det er ingen tilfeldighet. Veldig svak 1 mot 1, og når han da heller ikke fikk hjelp av Midtsjø eller Jevtovic fikk Aalesunds høyrekant og høyreback gjøre omtrent som de ville. Jeg tror at jeg skulle klart å drible av vår venstreback i den forfatningen han er i nå- Er lekestue hver eneste gang han settes opp i 1 mot 1, for han selger seg altfor enkelt over hele linja.

Midtsjø 5 - Burde spilt høyreback i stedet for Meling. Meling burde spilt venstreback i stedet for Gersbach. Går på for få løp, men er stort sett god de få gangene han får involvert seg.
Konradsen 5 - Med unntak av en stygg feilpasning helt mot slutten synes jeg egentlig at han gjorde en god kamp. Fikk vendt spillet mange ganger, men mangler kreativitet. Det som irriterer meg i dag er at han prøver hardt med å kippe ballen over folk osv, når hans styrke er å gjøre ting enkelt og trygt.
Jensen 2 - Dette var SVAKT. Innsatsen er fraværende, og de få løpene han tar for å presse motstanderens forsvarsspillere er bortkastet. Hans løp som indreløper i dag utløses av pasning, ikke motsatt - med unntak av det som ble offside helt i starten. Han har masse rom å gå i ved flere anledninger, men blir stående og vente på pasning. I stedet for å avansere med ball slik vi vet han er god til, stopper han opp for å bli løpt ned av motstander. Det ene forsøket han hadde på å vinne en hodeduell var komisk. Ingen motstander i nærheten og han trakk seg likevel fra duellen. Stiller seg høyt og gjør seg ikke spillbar. Mangler i tillegg presisjon de få gangene han er involvert. Men det som er verst er at han skjeller ut sine medspillere uten at det finnes noe konstruktiv tanke bak. Han må starte med seg selv førs, for de to siste kampene har vært RÆV. (kanskje noe strengt, men han får da vitterlig altfor mange poeng hos mange andre her inne).

Jevtovic 3 - Noen få fine overlapper med Gersbach som han er involvert i. Ellers er han treg, dårlig i driblingen og veldig lite involvert. Får ballen fint 1 mot 1 mange ganger, men klarer ikke å få noe ut av det.
Bendtner 3 - Klasse når han har ballen. Men hvor i helvete blir han av når innleggene kommer? Klarer aldri å være der når det trengs.
Helland 3 - De der relasjonene med spillerne rundt han har jo visnet helt. Det har sikkert en del med trening å gjøre, men mye har også med det som foregår oppe i hodet til Helland å gjøre. Evner ikke å bruke backen sin de få gangene backen faktisk kommer. Noen veldig fine løp inn fra kant, men som ødelegges av svake avslutninger og at han virker veldig tung. Helland fra våren 2015 blir et stadig fjernere minne.

Kåre 2. Dette her blir dårligere og dårligere. Det eneste som kommer til å skje når banene blir bedre, er at motstanderne kommer til å være farligere mot oss. For hvis vi ikke begynner å trene angrepsspill snart, så blir jeg fryktelig forbanna. Dette her holder ikke til noe som helst. Hvis vi skal ut i Europa så må vi bli så gode til å angripe at vi klarer å score på lagene vi møter. I dag kunne vi vitterlig spilt 1000 minutter mot Aalesund uten å skape en eneste sjanse fra etablert angrep. De få sjansene vi fikk kom fra tilfeldigheter og dårlige klareringer fra Aalesund (med unntak av den geniale pasningen fra Midtsjø til Helland som Helland dreit seg ut på). Det mest skrikende er hvor mye dårligere vi har blitt på kant. Spesielt på høyresiden. Savnet etter Jonas Svensson er akkurat nå altfor stort. Han hadde større betydning for høyresiden enn mange kanskje tenkte.
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1659
Location: Trondheim

PostPosted: 23.04.2017 21:00    Post subject: Reply with quote

^Mirth wrote:

Jensen - 6 - Driver godt med ball, og generelt flink til å gjøre seg spillbar litt bak i banen. Står opp og vinner dueller, men tidvis litt mer anonym i dag. Mulig fordi han nettopp var noe lavere i banen.


Du skal selvfølgelig få lov til å ha en egen mening, men dette her skjønner jeg ikke mye av. Det var veldig lite driv med ball i dag (og mot Viking). Det var også veldig tafatt duellspill, spesielt i lufta. Sjelden på riktig sted når ballen ramler ned, hverken på førsteballer eller på andreballer. Ellers synes jeg han generelt var veldig lite involvert, men mulig at jeg tar feil.

Tipper et objektivt mål av Jensens prestasjoner ligger mitt i mellom oss to (akkurat nå er jeg forbanna på Jensen etter de siste kampene, så mulig jeg straffer han for hardt på børsen Razz )
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 23.04.2017 21:00    Post subject: Reply with quote

Gud som jeg hater AaFK fra og med denne kampen. Denne drøyingen og det øvrige faenskapet enkelte av spilleren deres leverte i dag... de må gjerne rykke ned for min del.

Hva gjelder RBK... la oss si at neste kamp ikke kan komme raskt nok Tommel'n opp!


Last edited by robinla on 23.04.2017 21:00; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Altitude
Rutinert


Joined: 18 Jul 2013
Posts: 623
Location: Trondheim

PostPosted: 23.04.2017 21:00    Post subject: Reply with quote

Hansen 5

Meling 5
Reginiussen 6
Skjelvik 6
Gersbach 4

Jensen 3
Konradsen 5
Midtsjø 5

Helland 3
Bendtner 4
Jevtovic 3
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 23.04.2017 21:05    Post subject: Reply with quote

Dette var pisse elendig, vi klarer fortsatt ikke å spille på Bendtners styrker. Lite å gi børs på.
Back to top
View user's profile Send private message
konrad4ever
Veteran


Joined: 19 Apr 2006
Posts: 2595
Location: Follo

PostPosted: 23.04.2017 21:13    Post subject: Reply with quote

Hansen - 5

Meling - 4
Skjelvik - 6
Reginiussen - 6
Gersbach - 4

Midtsjø - 5
Konradsen - 4
Jensen - 4

Helland - 4
Bendtner - 3
Jevtovic - 2
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 23.04.2017 21:35    Post subject: Reply with quote

robinla wrote:
Gud som jeg hater AaFK fra og med denne kampen. Denne drøyingen og det øvrige faenskapet enkelte av spilleren deres leverte i dag... de må gjerne rykke ned for min del.

+1 som de sier...

Back to top
View user's profile Send private message
henningb
Rutinert


Joined: 28 Jun 2011
Posts: 518
Location: Trondheim

PostPosted: 23.04.2017 21:37    Post subject: Reply with quote

Tamt tamt tamt!

Godt å komme hjem til el clasico
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 23.04.2017 21:43    Post subject: Reply with quote

Jeg ser kun norsk fotball. Det er nok like greit å ikke vite hvordan man egentlig kan spille ...
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Next
Page 13 of 15

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb