English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 297, 298, 299
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 05.09.2019 18:11    Post subject: Reply with quote

Ja, og Lorden kommer bra ut da han selvfølgelig får lønn i tillegg i FCK. Hva han velger å gjøre videre med karrieren viss Solbakken gir ham reisepass i julegave er ikke lett å si, men det vil ikke være svært overraskende om han legger opp.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 05.09.2019 22:33    Post subject: Reply with quote

En PR-messig genistrek av FCK, og jeg forstår at han ble signert uavhengig av Solbakkens ønsker av markedsføringshensyn. De får et kult-ikon gratis på kort kontrakt som gir veldig liten økonomisk risiko, samtidig som draktsalget alene sikkert betaler lønna. Ikke dumt med en spiller som genererer penger fra benken, selv om det sportslige nytten er mer uviss.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 05.09.2019 23:05    Post subject: Reply with quote

Quote:
Hvis man havde håbet på, at man kunne komme og se den store angriber få debut i den hvide trøje, så kan man dog lige så godt droppe det.

- Den kamp er vi nødt til at lukke. Det går ikke. Det er mod Brøndby. Det bliver jo krig. Det går ikke. Den må vi lukke, siger Ståle Solbakken til VG.

- Der ville komme fans fra begge lejre, og Nicklas skal debutere. Det går ikke. Der ville komme 3-4000 tilskuere til en reservekamp. Det går ikke. Der er ikke plads. Vores træningsanlæg ville blive sprængt. Det går ikke, siger Ståle Solbakken.

FCK-Brøndby er vel forsåvidt stengte treningskamper, både med og uten Bendtner.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 05.09.2019 23:55    Post subject: Reply with quote

Sa han virkelig "det går ikke" hele fem ganger i løpet av to setninger?!? Confused
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1864
Location: Selsbakk

PostPosted: 06.09.2019 14:26    Post subject: Reply with quote

Franc wrote:
Mustrum Ridcully wrote:
Hvorfor poster du mer Bendtner-stoff da, om du er så glad for å bli kvitt ham?

På tide å låse denne tråden nå ja.


Han jobber enda med å overbevise seg selv om at det å brenne datterens Bendtnerskjorte var den riktige tingen å gjøre.


Jeg vil nok en gang understreke at jeg er Nottinghan Forrest supporter. Det betyr at jeg allerede har vært igjennom det dere har vært igjennom, når det gjelder Bendtner. Når jeg fikk høre at han signerte med oss, så ble jeg mildt sagt forbannet - (se historikk). Hvordan ville du ha reagert hvis du hadde fått vite i dag at vi har resignert Bendtner for historiens klart høyeste sum? Altså hatt den kjennskapen til Bendtner jeg hadde da? Ville ikke du også blitt forbannet? Du villle da også ha forstått at dette er dømt til å misslykkes g var rett og slett idiotisk av RBK.

Det viste seg vel at jeg hadde rett angående Bendtner når det gjelder voldsdommen? Han ble dømt og fengslet i en svært knusende dom. Noen synes det å sparke bevistløse taxisjåfører i hodet er ok - andre reagerer sterkt. Jeg reagerer sterkt - spesielt når det er en spiller som har rævkjørt to av favorittlagene mine - RBK og Forrest.

Nå viser vel forøvrig resten av historien at jeg også hadde korrekt angående hvordan dette utviklet seg. Jeg mener forøvrig at ingen spillere er større enn klubben. Jeg støtter laget og ikke enkeltspillere som Bendtner og Bille Nielsen, som var den forrige spilleren jeg mente var et feilkjøp.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveits (ikke sveis)
Junior


Joined: 06 Oct 2015
Posts: 87

PostPosted: 06.09.2019 14:37    Post subject: Reply with quote

please. Steng denne tråden snart.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 06.09.2019 15:01    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Når jeg fikk høre at han signerte med oss, så ble jeg mildt sagt forbannet - (se historikk).


Og likevel gikk du og kjøpte Bendtner-drakt til dattera di Cool

Eller har jeg misforstått; du kjøpte den kanskje spesifikt for å kunne rive den av henne og bruke den som opptenningsved da det skar seg?
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 06.09.2019 15:27    Post subject: Reply with quote

"Hvor er de nå?" er den veien ---->
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 297, 298, 299
Page 299 of 299

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb