English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2018
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Attaboy
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 17:55    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
På tide å komme seg vidre fra den saken der nå synes jeg, i allefall inntil ankesaken. Trenger ikke 20 sider til med akkurat de samme innleggene.

+1
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 18:00    Post subject: Reply with quote

Denne videoen er selvsagt ikke lekket på nett enda eller? Greit å se mølet selv, gjenfortelling med diverse slagsider er heller suboptimalt når man prøver å forstå hva som har skjedd. Vi blir jo ikke ferdige med denne saken på en god stund uansett.
Hedning
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 18:09    Post subject: Reply with quote

NilsArneEggenErKongen wrote:

Anonyme kilder

Hvorfor svarer du på mitt innlegg om noe som er helt urelatert?
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 18:21    Post subject: Reply with quote

Forfatter er jo fantastisk og feller sin egen dom. Han/hun vet Bendtner sparket mens det er aldri er bevist ut fra tre forskjellige videoopptak.

Tenkte på Kroken eller Kåre som forfatter av innlegget
Back to top
Rosalind standarn
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 18:30    Post subject: Reply with quote

Høres ut som Bart1 synes nå jeg..
Back to top
Hodor
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 18:39    Post subject: Reply with quote

True true
Back to top
snegle
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 18:51    Post subject: Reply with quote

Støtter Adressa-innlegget 100%. Komisk at RBK først og fremst ønsker å ta vare på voldsutøveren. Rosenborg er ikke bedriften den var når man først ser Dubai-saken. Og nå denne. Ikke det spøtt bedre enn Molde der altså.

Og når man ser hva som skrives her inne av enkelte så skjønner jeg godt at forfatteren ønsker å være anonym.
Back to top
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 19:26    Post subject: Reply with quote

Du mener det er innafor på grunn av de enorme mengdene hat og forakt da eller?
Bart1
Rutinert

PostPosted: 08.11.2018 21:00    Post subject: Reply with quote

La oss nå vente på dom i ankesaken, før vi diskuterer dette videre. Tingrettsdommen var klar. Skulle det bli et annet resultat i ankesaken, vil jeg antakelig endre mening. Drittslenging og herskerteknikker, gjør ikke at jeg endrer mening.
Back to top
NilsArneEggenErKongen
Proff

PostPosted: 08.11.2018 21:27    Post subject: Reply with quote

Bra du har kommet til enighet med deg selv.
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 23:44    Post subject: Reply with quote

Hvor mange meter springer egentlig bendtner per kamp? Nærmer han seg kilometern?

Det bor mye fotball i Bendtner men jeg blir gal av hvor lite han ser ut til å gidde. Står og ser på når han mister ballen, gidder ikke møte, gidder ikke presse, gidder ikke dekke rom.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 08.11.2018 23:50    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Hvor mange meter springer egentlig bendtner per kamp?

Definer springer
Back to top
NilsArneEggenErKongen
Proff

PostPosted: 09.11.2018 10:12    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Bananskrue wrote:
Hvor mange meter springer egentlig bendtner per kamp?

Definer springer

Må ikke være så streng med Nicklas. Han var den som trøkket til i iallfall to dueller. Og hadde han vært enda mer egoistisk og skutt sjøl hadde vi hatt 1-2 mål til. Han ser kanskje småsløv ut, men det er jo hans stil. Han er en fotballens bohem og alle kan ikke være like. Hans jobb er ikke å presse som en galeislave a la Løkberg. Han er målscorer. Hvorfor Coolen da plasserer han på Uriasposten helt ute på vingen istedet for midt foran kassa er derimot helt uforståelig!?!? Like uforståelig som det er at Søder får spille fra start? Det betyr vel at ungdomslandslagsspillere som Botheim ikke er i nærheten av å kunne håndtere en ball? For Søder viser jo gang på gang at dette er noe han strever med. Hadde dessuten Søder fullført løpet sitt der Bendtner i 1.omgang skjøt en lompe til corner hadde det blitt mål. Men hadde derimot Søder smelt av gårde den samme lompa, da er det garantert at Bendtner hadde scort.
Brera
Senior

PostPosted: 09.11.2018 12:29    Post subject: Reply with quote

Enig. Bendtner har noen kvaliteter ingen andre på laget har, men han må brukes riktig. Å sette han på ving er sjanseløst.
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 09.11.2018 13:36    Post subject: Reply with quote

Enig med NAEEK Smile
Noen ganger, eller mange ganger, synes jeg NB er litt før lite ego.
Han burde skyte litt oftere, eksempelvis ser han la inn foran mål fra 11 meter i andre omgang.
Han har ett tungt og presist skudd. På de treningene jeg har sett så har han alltid vært den som skyter best/hardest.

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 09.11.2018 13:58    Post subject: Reply with quote

Henger nok litt sammen med selvtillit det der.

Selv om Bendtner utad framstår litt som en casual type med masse selvtillit, så mistenker jeg at han rett og slett er/blir litt preget av forventningene, og egentlig er en type som trenger mye tillit og stabilitet for å prestere. I fjor skøyt han jo på alle sånne muligheter, og da fikk han jo vist hvor god han er til å sette den typen trekvartsjanser i boksen.

Igjen: inn med en trener som gir tydelige instrukser på sånt. Dyrker de største styrkene til spillerne, slik at de selv er bevisste på hvilke muligheter de skal jakte på.
Back to top
Bart1
Rutinert

PostPosted: 10.11.2018 12:03    Post subject: Reply with quote

Som tidligere skrevet, mener jeg Bendtner får mye goodwill på forumet, fordi han er Lorden.

Jeg har tidligere skrevet at jeg er villig til å bli overbevist om at hendelsesforløpet ikke var slik Tingretten la til grunn, hvis man kommer til en annen konklusjon i ankesaken.

Jeg er også villig til å kunne mene at Bendtner er like god som de her på forumet mener - om man kan gjøre dette uten å bruke adhoc forklaring.

Jeg mener han ikke har levert blandt de 50 beste spillerne i Tippeligaen i år.

På VG børsen er han ranket som nummer 118. At han da ikke er blant de 50 beste spillerne som har levert i Eliteserien mener jeg dermed er en holdbar påstand. At han har potensiale til å kunne være blant de beste er jeg enig i.

Jeg mener også at han ikke leverer som målscorer. Han er spiss for RBK og ikke blant de 20 mestscorende i Tippeligaen. Han er den spilleren som har scoret på flest straffespark (fordi vi er blandt de som har fått flest). Å ikke være blandt de 20 beste på bakgrunn av dette, er dermed en svak prestasjon.

Så regner jeg med at det blir masse personhets av meg, fordi jeg er negativ til Bendtner. Prøv heller å argumentere for at Bendtner har vært en viktig spiller for oss (uten å skylde på andre spillere, treneren, media, banen etc..). Jeg er som sagt villig til å endre mening, men da må jeg ha noe holdbar argumentasjon for at han er mye bedre enn alt av statistikker viser...

Fyr løs Smile
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 10.11.2018 12:09    Post subject: Reply with quote

Skal ikke hive meg med hele hodet inn i denne debatten, for jeg har ikke tid akkurat nå, men jeg tror en del av oss er positive til Bendtner til tross for at han har underprestert; Det har store deler av laget gjort i år, og vi har rett og slett ikke fungert som nettopp et lag.

Måten vi spiller på er langt unna RBK-idealet. I den grad vi har ballkontroll er det fordi den går frem og tilbake i forsvarsrekka og til André, og andelen pasninger som går i støtte istedenfor fremover er skyhøy.

Så ja, Bendtner suger lut i år, men det er han ikke alene om. André er vel omtrent den eneste som har levert ganske jevnt, sammen med ToReg og Meling sånn ca. De andre glimter til innimellom men jeg holder på at vi har levert én kamp i serien i år som totalt sett har vært bra, hjemme mot smurfene.
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 10.11.2018 13:12    Post subject: Reply with quote

Jeg tror også Bendtner kommer til å se mye bedre ut dersom laget blir bedre. Det jeg derimot synes er utilgivelig er innsatsen. Uansett hvor dårlig laget funker så GÅR DET AN å presse litt og i det minste jogge etter en løs ball, istedenfor å slå oppgitt ut med armene.
Back to top
thomas_katt
Proff

PostPosted: 10.11.2018 18:11    Post subject: Reply with quote

Skal vel ikke lenger tilbake enn Brann-kampen for å huske to dansker som i store deler av andre omgang jaget på topp, og satte inn presset skyhøyt på banen. Litt mer av den innsatsen hadde ikke skada.

Når det gjelder hvor langt han løper tror jeg hvor få/mange raske løp han går på gjør at man får et dårligere inntrykk enn sannheten er. Han er jo ekstremt bevegelig, han er vel stort sett innom hver en kvadratmeter på banen i løpet av en kamp 😅

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 12.11.2018 09:52    Post subject: Reply with quote

Quote:
– Rosenborg har en spesiell plass i mitt hjerte, og jeg regner med at jeg er her neste sesong, sa Bendtner etter at trønderklubben sikret sitt 26. seriegull og sitt fjerde på rad med 1-0-seieren borte mot Start i Kristiansand.

– Det viser hva Rosenborg står for. Da jeg skrev under for klubben, sa de at samhold, klubbfølelse og at man tar vare på hverandre er noen av verdiene de hadde. Det har vi vist hele sesongen.

Bendtner regner med å bli i Rosenborg
Back to top
Bart1
Rutinert

PostPosted: 12.11.2018 11:29    Post subject: Reply with quote

trondhb wrote:
Quote:
– Rosenborg har en spesiell plass i mitt hjerte, og jeg regner med at jeg er her neste sesong, sa Bendtner etter at trønderklubben sikret sitt 26. seriegull og sitt fjerde på rad med 1-0-seieren borte mot Start i Kristiansand.

– Det viser hva Rosenborg står for. Da jeg skrev under for klubben, sa de at samhold, klubbfølelse og at man tar vare på hverandre er noen av verdiene de hadde. Det har vi vist hele sesongen.

Bendtner regner med å bli i Rosenborg

Blir han frifunnet i ankesaken, samt kan gå over på en bonusbasert lønn, er jeg for at han fortsetter.

Jeg er usikker på om hvilken effekt det har på garderoben å ha han der - men, faller ned på at jeg tror det er positivt. Han har også en del kvaliteter som er svært bra - men, han må ha en gullerot for å prestere (tror jeg).
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 12.11.2018 11:59    Post subject: Reply with quote

Rosenborg har sikkert en spesiell plass i hjerte hans, men det har lommeboken også...
Back to top
snegle
Veteran

PostPosted: 12.11.2018 12:12    Post subject: Reply with quote

Hvem kjøper en voldsdømt spiss som sannsynligvis skal sitte inne?

Håper likevel vi er kvitt prosjekt-Bendtner når 2019 er her. Vanskelig å lage et oppofrende lag når "stjernespilleren" er den som svikter på lagmoral og stadig slår ut med armene over de håpløse medspillerne.

Når man samtidig er best betalt, scorer minst (på to tiår) og er blitt for treig som midtspiss så sier det seg selv at det beste hadde vært om man skilte veier.
Back to top
håpløs
Senior

PostPosted: 12.11.2018 12:16    Post subject: Reply with quote

Får vi en trener som bestemmer over NB, så vil NB blomstre.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215  Next
Page 211 of 215

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2018 RBKweb