English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2018
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 142, 143, 144, 145, 146  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 18.06.2018 14:50    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Mer lukrativt sted? Bendtner har vel selv sagt at drømmen er vel å få spille for FCK?

Det er forskjell på å ha en drøm, og å ha den drømmen.

Tettey har sikkert en drøm om å spille for Rosenborg igjen han også, men ikke nødvendigvis nå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 18.06.2018 14:53    Post subject: Reply with quote

Det Solbakken uttalte er jo ikke aktuelt lenger dersom de selger Santander, da er situasjonen helt annerledes. Dessuten tror jeg at dersom ledelsen i FCK ønsker å få inn Bendtner, da adlyder Solbakken. FCK vil få en økende oppslutning i Danmark om Bendtner skal spille for dem, og det trenger de nå.
Johnny Rainbow
Rutinert

PostPosted: 18.06.2018 14:58    Post subject: Reply with quote

Uden at på nogen som helst måde, at have overblik over hvorledes FCK fungerer, så er Solbakken vel i en slags managerrolle? Altså burde det vel netop være op til Solbakken om de skal gå efter Bendtner. Min første indskydelse da jeg hørte, at de havde solgt Santander, var dog, at de nu vil hente Bendtner
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 19.06.2018 21:57    Post subject: Reply with quote

Bolognanews hevder å ha danske kilder som sier at FCK vurderer Bendtner som Santander-erstatter.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gurgla
Rutinert

PostPosted: 19.06.2018 22:58    Post subject: Reply with quote

Situasjon rundt Bendtner er bisarr for min del.

På den ene siden så vet vi at han har tekniske ferdigheter som er i topp topp klasse og ett veldig bra spelsinn. Uerstattelig sådan.

På den andre siden så har vi ett system som krever det Bendter har lite av, han er bl,a en dårlig førsteforsvarer og bidrar ellers lite til forsvarspillet, bortsett fra på defensive dødballer.

Søderlund har alt det Bendtner ikke har og motsatt. En klossmajor som sikkert tar 150 i benkpress og løper ustoppelig. Steinhard i duellspillet!

Så ja, det er jo en vinn-vinn situasjon for vår del. Uansett utfall så kommer vi til å klare oss bra. Jeg tipper de på brakka jobber steinhardt for at han skal bli, han vil være forskjell på om det blir europacup spill og ikke.
Back to top
Noah FC
Proff

PostPosted: 20.06.2018 16:45    Post subject: Reply with quote

Var et fantastisk intervju med Niklas på Rbk.no i dag. Hvor han er utrolig reflektert, ydmyk og selvransakende over egen og lagets prestasjon hittil i år. Det virker også som at han har lyst til å være hos oss ihvertfall ut sesongen for å bevise hva han kan gjennom Cl/El kvalikk og forhåpentligvis gruppespill og sluttspill Razz RBK
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 20.06.2018 16:56    Post subject: Reply with quote

Fra Pluss-artikkelen:

Lord wrote:
– Jeg har kanskje vært ok med ballen. Men viljen og motivasjonen til å ta i litt ekstra når det ikke har fungert, har jeg kanskje ikke hatt hver gang. Det er ikke godt nok for en spiller som meg. Det vil du se en stor endring på i de kommende kampene.

Der Kaiser
Proff

PostPosted: 20.06.2018 17:26    Post subject: Reply with quote

Får vi se blodhund Bendtner mot VIF på søndag? Det hadde vært noe.
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 20.06.2018 17:50    Post subject: Reply with quote

Bra selvinnsikt, men hjelper oss ikke . Det er fortsatt Perry treninger på feltet som gjør oss dårligere og dårligere.
Back to top
SuperTimCahill
Veteran

PostPosted: 20.06.2018 23:38    Post subject: Reply with quote

Har sett sikkert 100 spillere som åpenbart har slitt med motivasjonen i løpet av mitt fotballsupporterliv. Bendtner er den eneste av dem som har innrømmet det offentlig. Det står det rett og slett stor respekt av, synes jeg. Gleder meg til å se han spille for oss igjen.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 21.06.2018 00:00    Post subject: Reply with quote

Det er vanskelig å styre motivasjonen, og kamper mot Tromsø, Sandefjord og Haugesund etc (med respekt å melde) er naturligvis ikke noe høydepunkt for en fotballspiller på toppnivå. Vi kan alle se at motivasjonen til flere av spillerne ikke har vært på topp. Å faktisk offentlig innrømme det er noe annet, det står det respekt av og er første steg på veien mot noe bedre. Må like fyren.
Back to top
Yv89
Senior

PostPosted: 21.06.2018 07:42    Post subject: Reply with quote

Respekt, Lord!
Knowrud
Veteran

PostPosted: 21.06.2018 08:17    Post subject: Reply with quote

(Dagbladet)

– Jeg vet hvor mye jeg brenner for arbeidet her i Rosenborg. Jeg har ikke vært hundre prosent fornøyd med det jeg har levert. Men jeg har hundre prosent motivasjon til å vise at vi kan snu dette.

Plutselig så har jeg en magefølelse på at han blir.
Back to top
Lillhammring
Senior

PostPosted: 21.06.2018 08:17    Post subject: Reply with quote

Full respekt for det han sier i intervjuet, det er meget voksent gjort. Får håpe det fører til at han bretter opp ermene og tar tak.

I følge motivasjonspsykologi er ikke vi mennesker umotivert, vi er bare motivert for noe annet. Dette skremmer meg litt med Bendtner når han sier han ikke har vært så motivert for å spille for oss. selvsagt har det vært VM som har dratt motivasjonen hans, men hva nå? Kan slå begge veier, kan være motivert for å vise seg for den spilleren han er eller for å komme seg ut i en større liga igjen eller spill for FCK. Håper bare han innser det at uansett har han en del å vise, og at han tar oss til Europa og hjelper til med å tette luka før han drar.
Bart1
Proff

PostPosted: 21.06.2018 09:23    Post subject: Reply with quote

At han har vært for lite motivert, med tanke på at han hadde VM å jobbe for er litt skremmende. Hva nå, når han ikke har noe?

Han må i hvert fall heve seg de neste par kampene - etter dette intervjuet.

Tøft uansett at han sier fra om dette. Men, det får meg til å tenke at det kanskje er bedre å bruke Søderlund som virker topp motivert for oppgaven. Tre mål i halvspilt serie er langt unna hva man bør forvente av Bendtner - uavhengig av om "det er de andre sin skyld", at han ikke scorer.
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 21.06.2018 10:12    Post subject: Reply with quote

Som flere sier: dette kan jo absolutt slå begge veier. Det er et EM om to år som Bendtner slett ikke er for gammel til å rekke, så hvis han nå kommer på banen med flammer i blikket, klar for å bevise at han burde vært i VM, så blir det veldig bra.

Eller så klarer han ikke ta seg i det berømte nakkeskinnet. Da er Søderlund kanskje et bedre alternativ, men han er som kjent ikke spilleren som løfter oss opp fra de grå massene, uansett hvor motivert han er.
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 21.06.2018 15:36    Post subject: Reply with quote

Jeg var skeptisk til resigneringen av Spettet, men kan gledelig innrømme at jeg var på bærtur der. Han har virkelig bidratt med den lille spilletiden han har fått. Good guy!
2mas
Sjef

PostPosted: 30.06.2018 23:40    Post subject: Reply with quote

I videoen her kan du se et længere indslag fra Premier League World med Bendtner, hvor han både fortæller om valget af Rosenborg, drengedrømmen om at blive professionel fodboldspiller, forholdet til manager Steve Bruce i Birmingham samt tiden hos Arsenal.

Undervejs fortæller Bendtner også om, hvor meget det påvirkede ham, da han tilbage i 2009 kørte galt i sin Aston Martin på vej til Arsenal-træningen.

Alt det og meget mere kan du høre en meget ærlig og åbenhjertig Nicklas Bendtner fortæller om i videoen her.

Læs mere: Bendtner: Jeg sagde nej til tilbud fra hele verden

Nicklas Bendtner er tilbage på fodboldbanen efter den skade, der kostede VM-deltagelsen - og nu sker det med en helt ny frisure.

Den 30-årige danske angriber viser forvandlingen frem i en Instagram-story, hvor han selv indrømmer, at han er i gang med at gøre noget 'crazy', noget 'skørt'.

Læs mere: Bendtner viser helt nyt look frem
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bart1
Proff

PostPosted: 01.07.2018 19:08    Post subject: Reply with quote

Noen som vet uttelling på antall sjanser, Bendtner har hatt? Han må jo ha blandt den aller laveste uttellingen i Eliteserien?
Back to top
are
Junior

PostPosted: 01.07.2018 20:00    Post subject: Reply with quote

Scoret vel flere mål enn han hadde målsjanser i fjor.
Back to top
R.C.
Junior

PostPosted: 01.07.2018 20:29    Post subject: Komikerspiller Reply with quote

Nicklas Bendtner, seriøst, må han spille?
Bye
Veteran

PostPosted: 01.07.2018 21:12    Post subject: Reply with quote

Bør helst det ja. Meget god når han er god, binder opp folk når han er mindre god. Han er ikke større enn laget han heller, og laget har vært svakt når vi mangler mange sentrale spillere.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
hello
Veteran

PostPosted: 01.07.2018 23:01    Post subject: Reply with quote

Han bommet på et par sjanser i dag, men gjorde jo en god jobb for laget. Enorm i lufta, bra i presspillet og plasserte seg smart i feltet slik at han faktisk kom til de sjansene han bommet på. Han er i ferd med å komme i form nå.
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 02.07.2018 08:16    Post subject: Reply with quote

Nå så jeg bare andre omgang, men der var jo faktisk Bendtner meget god. Det er jo ikke akkurat ferdigscorede muligheter han brenner der, og ikke dårlige forsøk. I banespillet er han dominerende, og begynner å finne balansen mellom å trekke ut og være spillbar, og å true riktig område.

Vi mangler fortsatt totalt evnen til å slå innlegg mot ham, men det er kanskje ikke så rart med 3 av 4 vinger og backer plassert på motsatt side av godfoten sin.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 02.07.2018 11:47    Post subject: Reply with quote

Ja, det er vel gjerne sånn at ting hadde vært noe annerledes hvis vi hadde hatt to faste vinger, som var friske og i grei form gjennom hele sesongen. Sad
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 142, 143, 144, 145, 146  Next
Page 143 of 146

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2018 RBKweb