English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2018
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 146, 147, 148  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 20.03.2018 19:10    Post subject: Reply with quote

Hulken wrote:
Enig i at den er alt for lang i Norge, men hva skal man gjøre når det er metervis med snø på banene?

Er ganske uproblematisk å spille frem til midten av desember, i allefall fra Trondheim og sørover. Så får heller Tromsø og Bodø Glimt spille borte de 2 siste rundene. Det er mye enklere å holde ei matte spillbar utover i desember enn å starte opp tidlig i Mars når det er masse tæle under banene og gressbanene er mer sårbare.
2mas
Sjef

PostPosted: 21.03.2018 01:13    Post subject: Reply with quote

- Jeg tager vores start helt med ro. Vi har ikke fået de ønskede point. Første kamp var meget vanskelig at spille, mens vi burde have vundet den anden kamp, men jeg er rimelig fortrøstningsfuld, siger han.

Nicklas Bendtner havde en fremragende sæson med Rosenborg i sidste sæson, hvor han blev topscorer med 19 mål og vandt mesterskabet med Rosenborg.

Der var i vinterens transfervindue meget snak om et muligt skifte væk fra Rosenborg, men Bendtner var ikke i tvivl.

- Jeg har haft et rigtig godt år i Rosenborg, hvor jeg følte mig godt tilpas. Jeg havde derfor ikke lyst til at ændre ved det. Jeg følte, at det var det sted, hvor jeg kunne blive 100 procent klar til VM, og jeg ville helst spille i Rosenborg, siger han.

Læs mere: Bendtner efter vanskelig start: - Jeg har bevist nok
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hulken
Rutinert

PostPosted: 21.03.2018 12:53    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Hulken wrote:
Enig i at den er alt for lang i Norge, men hva skal man gjøre når det er metervis med snø på banene?

Er ganske uproblematisk å spille frem til midten av desember, i allefall fra Trondheim og sørover. Så får heller Tromsø og Bodø Glimt spille borte de 2 siste rundene. Det er mye enklere å holde ei matte spillbar utover i desember enn å starte opp tidlig i Mars når det er masse tæle under banene og gressbanene er mer sårbare.

Det er sant. Kan jo også spille flere midtukekamper, noe de gjør overalt ellers i Europa. Hvorfor skal ikke vi klare det?
Ser Basel som er innunder det sveitsiske systemet som elyounoussi skryter opp i skyene, gjennomfører hele 14 runder fra 11/3-19/5.(Vi har 10 runder)...
larsarus
Veteran

PostPosted: 21.03.2018 13:22    Post subject: Reply with quote

I perioder med midtukekamper har jeg inntrykk av at det bare er plass til en fridag og resten restitusjonsøkter mellom hver kamp. RBK er jo aldri klar med finspillet til sesongstart og med et sånt kjør er jeg redd for at det aldri kommer heller...
Back to top
View user's profile Send private message
Kleviño
Veteran

PostPosted: 21.03.2018 14:28    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det er greit forsåvidt. Fotballspillere liker ofte mer å spille kamper enn å trene. Man trener i kampene også. Taktikk er oppskrytt, bare å peise på. Planen skal legges før seriestart og så får angrepsspillet komme av seg selv. Virker som dette er gjennomgangsmelodien til topptrenere.
Back to top
Hulken
Rutinert

PostPosted: 21.03.2018 15:20    Post subject: Reply with quote

Kan jo ha god effekt også. Grunnlaget legges jo før sesongen. Mer formasjon og relasjonstrening ila sesongen tror jeg ikke er så dumt, i stedet for å kjøre gjengen i grøfta på vårparten for å finne et ørlite overskudd i starten av august. Er jo som Klevino skriver, god trening i å spille kamp også. Vil jo også gagne oss som har så mye kvalitet i bredden, kontra andre lag.
2mas
Sjef

PostPosted: 21.03.2018 16:51    Post subject: Reply with quote

Fortsett diskusjonen her: Terminliste 2019
Back to top
Lord standarn
Rutinert

PostPosted: 23.03.2018 12:14    Post subject: Reply with quote

Lord Bendtner med skryt etter at han kom inn som innbytter mot Panama. Ingen andre fikk høyere score (men 3 fikk samme).

https://jyllands-posten.d...ede-stort/

Quote:
Nicklas Bendtner: Havde overraskende stort overskud. Viste god teknik og var farlig i straffesparksfeltet. Bendtner blev snydt for et straffespark, som han selv havde scoret på. Er efter denne præstation i spil til startopstillingen mod Chile og til VM mod Peru. Ikke mindst i lyset af Nicolai Jørgensens manglende niveau - 7

Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 23.03.2018 12:50    Post subject: Reply with quote

Fikk omtrent 15-20 minutter ut i fra VgLaiv.
Eirik96
Junior

PostPosted: 25.03.2018 12:08    Post subject: Reply with quote

https://www.nettavisen.no...29692.html
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 12:21    Post subject: Reply with quote

Jeg tror nok det sitter langt inne å selge til FCK. Han skal nok heve en siste stor lønn først.
Bye
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 13:25    Post subject: Reply with quote

5 år frem i tid, det er en god stund til. Er det realistisk å håpe på 30 mill +/- ila. De to neste overgangsvinduene?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
robinla
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 14:00    Post subject: Reply with quote

FCK er i stand til å legge ut 30 mill for Bendtner. Han vil tydeligvis dit og hvis Solbakken synes det er en god sak tror jeg 1+1 = 2 i denne saken. Danskepølsene er også i stand til å gi lønninger på et betydelig høyere nivå enn RBK. Får bare vente og se hva FCK foretar seg tror jeg, dessverre.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 14:56    Post subject: Reply with quote

Vil tro Bendtner ønsker en ny stor lønnskontrakt i utlandet som førstepri. FCK er vel plan to, eventuelt dit etter neste kontrakt.
Back to top
Fusion
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 15:16    Post subject: Reply with quote

Fysj
Back to top
Kleviño
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 15:24    Post subject: Reply with quote

Ikke noe problem å selge til FCK hvis de betaler godt.
Back to top
Nordens Lokomotiv
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 15:42    Post subject: Reply with quote

Ikke utenkelig at han går rett til FCK i sommer. Han har jo åpenbart et stort behov for å være nær venner og familie i København så ofte som mulig. Selv tror jeg at en overgang til FCK og byen København betyr starten på slutten for Bendtner som en profil banen, så ikke så tungt å svelge.
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 15:49    Post subject: Reply with quote

Med Bendtner på banen er vi avhengig av andre kan score mye mål. Vi er også veldig svak i boksen og lite punsj i feltet når vi bare spiller dobling på kant og innlegg. Da er det farligere å ha Søderlund der. Selg!
Back to top
copenhagen
Proff

PostPosted: 25.03.2018 15:57    Post subject: Reply with quote

FCK Betaler gerne 2-3 mio euro for en spiller, men det er primært hvis de kan sælges videre for store beløb. Det er derfor FCK har tjent så mange mio på at sælge spilere. Men! - Bendtner er jo ikke i den kategori pga hans alder. Hvis FCK virkelig vil have have ham tror jeg vi taler om overgangssum på max 1 mio EUR og en årsløn på max 0,75 mio EUR, hvilket er er det samme som de højest lønnede FCK spillere idag (Fischer, Erik Johansson osv). Mere giver FCK ikke for Bendtners alder og talent.

Jeg tror det handler om Bendtner selv og hvad han vil, og jeg tror han tager ca 2 år i Qatar/Kina inden han vender retur til Danmark (medmindre en Europæisk klub i fx. Tyrkiet vil give ham en rigtig god løn efter et godt VM). Det er ret tydeligt for alle danskere at han absolut maksimalt er i Rosenborg 2018 ud.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 16:02    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Med Bendtner på banen er vi avhengig av andre kan score mye mål. Vi er også veldig svak i boksen og lite punsj i feltet når vi bare spiller dobling på kant og innlegg. Da er det farligere å ha Søderlund der. Selg!

Fremragende analyse!
Back to top
Bart1
Proff

PostPosted: 25.03.2018 16:37    Post subject: Reply with quote

Jeg mener oppriktig at Søderlund er en bedre spiss enn Bentner. Vi geniforklarer hvert eneste spark han har på ballen, mens vi gjør det motsatte på en del andre spillere. Sannheten er forøvrig at jeg nekter å tro at Solbakken ønsker Bentner - kjøper Solbakken Bentner, skal jeg gå Trondheim Oslo til fots... Eller forresten på hender - fordi det kommer aldri til å skje. Da overvurderer Bendner seg selv og sin markedsverdi...

Med tanke på at de i dag har Santander https://www.fck.dk/en/spi...-santander Pavlovic https://www.fck.dk/en/spi...a-pavlovic og Sotirou https://www.fck.dk/en/spi...s-sotiriou

Som er antatt klart bedre enn Bentner - og verdt mer (ref Transfermarkt), så kjøper ikke de en spiller som er "over the hill"...

Dream on Bendtner...
Back to top
Rosenvingen
Senior

PostPosted: 25.03.2018 16:38    Post subject: Reply with quote

Hvis Bendtner spiller bra i VM, så kan alt skje. For RBK er det viktig at han fortsetter å prestere fram til det. Hvis han ikke imponerer under VM, har han sannsynligvis en sjanse til å imponere i EL sammen med RBK. Jeg håper og tror at RBK får pengene de har investert i Bendtner og litt mer, når han blir solgt.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 25.03.2018 18:03    Post subject: Reply with quote

BT var altså kilden til Nettavisen, men også Ekstra Bladet har sak i dag:

- Norge bliver ikke min slutdestination som fodboldspiller. Når VM er overstået, er jeg sikker på, at vi alle sammen er meget klogere, lyder det lidt hemmelighedsfuldt fra Nicklas Bendtner, der på ny åbner døren for at slutte karrieren dér, hvor det hele startede – i FC København.

- Jeg har udtalt mange gange, at det er en drøm at slutte karrieren i FCK. Jeg håber, at realiseringen af den drøm kan blive opfyldt en dag.

(...)

- Min rolle på landsholdet har ændret sig, fordi jeg ikke længere spillere fra start. Jeg respekterer og accepterer min rolle, men det ændrer ikke ved, at min målsætning er at påvirke landstræneren, så jeg kan starte på banen, siger Bendtner.

- Jeg føler stadigvæk, jeg er god nok til at spille fra start og stiller mig ikke tilfreds med at være reserve.

- Derfor skal jeg prøve at ændre Åge Hareides beslutning og opfattelse. Jeg må forsøge at påvirke de valg, som han træffer, forklarer han.

Læs mere: Bendtner lover Rosenborg-exit: Klar melding om stor drømme-transfer
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 18:16    Post subject: Reply with quote

Oslo øst wrote:
Jeg mener oppriktig at Søderlund er en bedre spiss enn Bentner. Vi geniforklarer hvert eneste spark han har på ballen, mens vi gjør det motsatte på en del andre spillere. ...

Svært uenig. Jeg tror aldri i livet vi hadde slått Ajax med Søderlund istedenfor Bendtner. Men... jeg skulle ønske Bendtner var i form større deler av sesongen.
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 25.03.2018 19:00    Post subject: Reply with quote

Jeg gleder meg over at han fortsatt er her, og ser ingen dramatikk i at han ønsker å avslutte der han startet.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 146, 147, 148  Next
Page 129 of 148

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2018 RBKweb