English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2017
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 106, 107, 108, 109  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
oyvindh
Rutinert

PostPosted: 07.11.2017 22:59    Post subject: Reply with quote

De mottok samme år en Nobelpris for arbeid de hadde holdt på med i femten år. Bittelitt forskjell på det og en bra høstsesong for Rosenborg.
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran

PostPosted: 08.11.2017 07:15    Post subject: Reply with quote

Niklas Bendtner barslede med karrierestop, men fik fodboldglæden tilbage i Rosenborg.
Back to top
avtrekkeren
Senior

PostPosted: 08.11.2017 10:57    Post subject: Reply with quote

Stusser på dette:

Quote:
- Jeg har kontrakt yderligere ét år i Rosenborg. Jeg ved godt, at døre kan åbne sig. Men jeg har slet ikke travlt og tænker ikke i de baner, at jeg skal væk. Jeg er glad for at være her og stolt over det, der er sket det seneste år.

Bare ut 2018? Trodde vitterlig det var 3-årskontrakt vi hadde?
Back to top
suruk
Proff

PostPosted: 08.11.2017 11:02    Post subject: Reply with quote

Originalsaken fra Ekstrabladet:

Quote:
Har slet ikke travlt
Den fine debutsæson i Norge åbner muligheden for nye udfordringer allerede til januar, hvor han fylder 30 år.

Men lige nu fokuserer han slet ikke på, hvor han skal hen. Han stortrives i Norge.

- Jeg har kontrakt yderligere ét år i Rosenborg. Jeg ved godt, at døre kan åbne sig. Men jeg har slet ikke travlt og tænker ikke i de baner, at jeg skal væk. Jeg er glad for at være her og stolt over det, der er sket det seneste år.

- Rosenborg har ikke kun givet mig noget fodboldmæssigt. Jeg har også menneskeligt og mentalt fået meget ud af at være i klubben. Det er et rigtig godt sted at være, pointerer han.

Betyr dette at han har et år igjen av "kontrakten" med Kåre og Stig I, altså bekrefter han her at han blir her et år til?
For på papiret står det 31.12.2019
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 08.11.2017 11:09    Post subject: Reply with quote

http://www.rbk.no/nyheter...-rosenborg

Tipper fasiten er toårskontrakt, der RBK har opsjon på å forlenge med ett år. Noe vi vil benytte oss av.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
larsarus
Veteran

PostPosted: 08.11.2017 11:30    Post subject: Reply with quote

Kopien i adressa: http://www.adressa.no/100...5090b.html

Trodde også det var 3 år beint (ikke 3,5 som mange har skrevet), men kilden min er bare Alf Skille i NRK Midtnytt da Bendtner ankom Marbella...
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 08.11.2017 15:40    Post subject: Reply with quote

RBK skriver jo selv 3 år.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 08.11.2017 18:06    Post subject: Reply with quote

Det står nok rett og slett feil i artikkelen. Hvis man hører intervjuet med Bendtner så sier han "Jeg har to år tilbage i Rosenborg". Som da altså betyr "Jeg har to år igjen i Rosenborg".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
larsarus
Veteran

PostPosted: 08.11.2017 19:27    Post subject: Reply with quote

Et skikkelig Bendtner-artikkel-push fra nettavisene nå...

VG: Bendtner om tiden i Norge: – Ubeskrivelig
Back to top
Skeptix
Rutinert

PostPosted: 08.11.2017 19:32    Post subject: Reply with quote

Bendtner wrote:
slik det ser ut nå, så blir jeg i Rosenborg neste sesong også

La det skje.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 08.11.2017 19:36    Post subject: Reply with quote

Det virker så utrolig rart om han igjen skal reise ut og havne i en benketilværelse i utlandet igjen. Nå skal det sies at mannen har potensiale til å kunne spille seg inn på gode lag, men sånn rett før et eventuelt VM er det et risikabelt trekk. Men hey, alt kan skje

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Sliter
Rutinert

PostPosted: 08.11.2017 19:40    Post subject: Reply with quote

Den reklamen Bendtner bedriver av RBK, vil hjelpe oss i spillerjakten i mange år fremover. Tror det strekker seg langt utover Danmarks grenser RBK
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 08.11.2017 19:45    Post subject: Reply with quote

Love Love Love Lord Nicklas Bendtner, Rosenborg-spiller Love Love Love
kristobal
Legende

PostPosted: 08.11.2017 22:45    Post subject: Reply with quote

Lorden i form fra serierunde 1, da snakker vi.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 09.11.2017 21:19    Post subject: Reply with quote

At the team’s luxurious Hotel Marienlyst in Helsingor, the in-form Rosenborg attacker took a tumble after leaving his room on the way to breakfast.

But he quickly dusted himself down and remains on track to play his part - most likely off the bench - in Copenhagen on Saturday.

(...)

Responding to claims of not fulfilling his potential, the big striker cited a miserable run of injuries throughout a career that brought him to Arsenal and Juventus amongst others.

But he revealed that he considered jacking in the game after his time at Wolfsburg and Nottingham Forest until friends and family persuaded him to reconsider.

He said: “With Martin O’Neill at Sunderland I was out for three months; at Juventus I was really happy but I was injured for six months. At Arsenal, I was injured for a year.

"But this season I’ve been injury free and I’ve had continuity in my game and I’ve been able to build myself up.”

Read more: Nicklas Bendtner survives breakfast time tumble to be in contention for the Danes

Med 18 ligamål fører Bendtner topscorerlisten et enkelt mål foran den nærmeste rival, Stabæk-angriberen Ohi Omoijuanfo.

- Topscorertitlen var egentlig ikke noget, som jeg gik efter. Men da jeg lå side om side med en, så var det klart, at der gik konkurrence i det for mig.

- Så nu vil jeg gerne vinde den. Det var blandt andet derfor, jeg spillede kampen i søndags, selv om jeg lå syg med feber og var på penicillin op til kampen, siger Bendtner.

(...)

- Lige nu vil jeg spille godt i to sidste kampe med Rosenborg. Jeg vil gerne have, at vi vinder begge kampe.

- Det skal ikke være nogen ferie, bare fordi vi har vundet mesterskabet. Du skal stadig have respekt for ligaen og yde dit bedste.

- Vi har nogle spillere, blandt andre mig selv, som gerne vil score nogle flere mål, påpeger han.

Læs mere: Bendtner går efter kanonkonge-titel

Altså både fall og sykdom.

Forresten er de første kapitlene av biografien Big Bendtner tilgjengelig på nett, om noen vil lese om barndommen hans.
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 10.11.2017 13:21    Post subject: Reply with quote

Er det galt at jeg håper Ohi blir toppscorer i år? Frykter at om han blir toppscorer så vil Lorden vår bli for fristende for andre klubber allerede i vinter.
thomas_katt
Proff

PostPosted: 10.11.2017 13:45    Post subject: Reply with quote

Hvis det at han scorer et mål mer en Ohi i løpet av en sesong er tungen på vektskåla for en utenlandsk klubb tror jeg nok at Bendtner er klok nok til å vite at det er feil klubb Very Happy

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
iconbit
Veteran

PostPosted: 10.11.2017 17:04    Post subject: Reply with quote

Nicolai Jørgensen tvivlsom til playoff-kampen mod Irland i morgen. Kan fort betyde at Niklas Bendtner starter inde.
Back to top
SuperTimCahill
Veteran

PostPosted: 10.11.2017 18:49    Post subject: Reply with quote

Usikker på om denne har blitt postet her før. Skysports med artikkel om Bendtner. Består stort sett av oversatte sitater fra norsk media, men artig at det Sky skriver om klubben læll.

http://www.skysports.com/...ark-return
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.11.2017 13:50    Post subject: Reply with quote

Bendtner har været stærkt spillende i efteråret og har scoret masser af mål på det seneste, og Mike Jensen forklarer da også, at det er en Bendtner fyldt med selvtillid, som går ind til de to kampe.

- Scoringsmæssigt kom han lidt langsomt i gang, og det havde mange medier fokus på, men vi spillere kunne godt se fra starten, hvor mange kvaliteter Nicklas har. Vi vidste, det var et spørgsmål om tid, før han ville komme til at score, Jensen til bold.dk.

- Han er blevet bedre og bedre i løbet af året. Han er ikke bare blevet stærkere og er kommet i bedre form, hans selvtillid har også været stødt stigende hele vejen, og han sparker alt ind i øjeblikket. Han har udviklet sig hele vejen og er tilbage på et utroligt højt niveau, hvor han er fyldt med selvtillid.

Læs mere: Mike J: Bendtner er fyldt med selvtillid

– For meg er det en fordel om han blir i Rosenborg. Han leverer der, er toppscorer nå og har stabilitet, mener Hareide.

Danmark møter Irland i den første av to playoffkamper lørdag. Hareide vil ikke avsløre om Bendtner starter på topp i kampen, men tror sannsynligheten for fast landslagsplass er større om angriperen spiller videre i Norge.

– Det er jo selvfølgelig vanskelig å si, for han kan slå fra seg i en annen klubb også, men vissheten er jo at han vil lykkes i Rosenborg.

– Det er jo mange ting som spiller inn om man får et tilbud, men man blir usikker når man skal inn i et nytt miljø igjen, legger han til.

Les mer: Hareide om Bendtner: – Han var i ferd med å visne bort

“Bendtner has kind of won over the Danish crowd again. It’s like a fairytale for him, going from being completely banished [to where he is now],” says Klaus Egelund, a journalist with Danish publication Ekstra Bladet.

“Looking at our failed attempt to get to Euro 2016 against Sweden, it was the darkest moment for Nicklas’ national team career. He was completely off his game. It was seen as a duel between him and Zlatan Ibrahimovic, but there was really no battle. Ibrahimovic single-handedly knocked us out and Bendtner was booed off the pitch in Denmark as he was being substituted.

“He had simply not put in a shift, he had missed even pretty simple things in that match. Him coming back now, having turned his career around… he’s playing for Rosenborg now, so it’s not as highly regarded as some of the places he’s played before but he seems to have learned things.

“We come from a fairytale country with Hans Christian Andersen and everything, and people will love to get a happy ending — everybody would love to see Bendtner [score] in the play-off against Ireland, but he would be doing that off the bench I’m pretty sure.”

Read more: Bendtner was unplayable when he set his mind to it while working under O'Neill

Skal innrømme at jeg ikke visste at unplayable også brukes i betydninga "impossible to play or to defend against".
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 11.11.2017 16:41    Post subject: Reply with quote

Noen som kan gi en beskrivelse av solbakkens kommentar angående bendtner og rbk ?
Back to top
Brødsmula
Rutinert

PostPosted: 11.11.2017 16:43    Post subject: Reply with quote

Må si Solbakken snakker mye til å ligge akterutseilt på 5. plass i Superligaen.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 11.11.2017 18:58    Post subject: Reply with quote

Frankiefourfingers wrote:
Noen som kan gi en beskrivelse av solbakkens kommentar angående bendtner og rbk ?

Hvor har du sett denne saken?
Back to top
Brødsmula
Rutinert

PostPosted: 11.11.2017 19:30    Post subject: Reply with quote

Bendtner benket.
Back to top
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 11.11.2017 22:12    Post subject: Reply with quote

Nicklas på vei til å bli byttet inn nå, tune in folkens!

Edit: Kampens største jubelbrøl og stående applaus da han ble byttet inn, etterfulgt av et halvt minutt med "klapp..klapp..klapp.. Nicklas Bendtner". Spissen vår er tydelig ekstremt populær i hjemlandet Very Happy
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 106, 107, 108, 109  Next
Page 107 of 109

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2017 RBKweb