English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2018
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Olaus Skarsem
Goto page Previous  1, 2, 3

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 22.01.2018 20:31    Post subject: Reply with quote

-Olaus viser mye bra, han har vist seg bra på trening og fortsetter med det i dag. Han er en «livat» indreløper som passerer folk. Vi er fornøyd med han, sier Ingebrigtsen.

- Han må fortsette og vise at han tar steg. Nå er han seniorspiller og vi ønsket å gi ham denne muligheten etter en god høst i fjor. Jeg og håper og tror det blir bra, fortsetter Bruttern.

Denne vinteren vil han få flere muligheter, sannsynligvis også når Melhus kommer til Abrahallen 14. februar.

- Det er alltid viktig å vise seg frem fra sin beste side. Det er de beste som starter og for å være en av dem må man jobbe hardt. Man må prestere best, det er like viktig for meg som alle andre. Jeg skal i hvert fall jobbe hardt for det, sier indreløperen.

- Hva tenker du om muligheten for eliteseriedebut i 2018?

- Det er litt tidlig å svare på enda, men det hadde vært utrolig artig i hvert fall. Jeg skal jobbe hardt for det. Jeg får det hvis jeg fortjener det, sier Skarsem.

Les mer: - Føler jeg har kommet godt inn i gruppa
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 28.04.2018 19:05    Post subject: Reply with quote

Tenåringen har slitt med et svakt bein i korsryggen, et mulig påbegynnende tretthetsbrudd. Likevel føler han formen er fin, selv om han akkurat har blitt skadefri.

- Nå er formen fin. Jeg føler meg helt frisk, fikk spille i underkant av 70 minutter nå og det var null problem. Det var utrolig deilig, sier Skarsem.

- Faktisk føler jeg meg i fin form. Selv om jeg har vært skadet, har jeg fått trent andre ting. Det har vært mye sykkelintervaller, mye kjernemuskulatur, så jeg føler ikke jeg har mistet så veldig mye, fortsetter han.

(...)

Nå mener Skarsem Rosenborg 2 er favoritter til å vinne 3.divisjon, avdeling 5 og få den ene opprykksplassen til 2.divisjon.

- Vi har et veldig bra lag, selv om vi ikke har hatt med noen A-lagsspillere enda. Godt samspilt, det flyter godt, sier han.

- Det er litt tidlig, men jeg går alltid høyt ut og sier at vi er det (favoritter). På de to første kampene har vi vunnet 7-0 mot et lag som er tippet på øvre halvdel. Jeg vil si vi er en av flere favoritter, slår Skarsem fast.

Les mer: RBK-håpet tilbake fra skade - kronet comebacket med drømmescoring
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2018 RBKweb