English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Milan Jevtovic
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 05.01.2017 18:28    Post subject: Milan Jevtovic Reply with quote

Han kan være Rosenborgs nye ving, melder Adressa 5.1.17 i en gratisartikkel, hyggelig nok.

Nå skriver tyrkiske medier at Jevtovic lånes ut til Rosenborg ut sesongen.
Adressa.no har ikke fått bekreftet ryktene, men vet at serberens navn har vært diskutert på Brakka.

Med Yann-Erik de Lanlay neppe tilbake i skikkelig form før etter sommeren, starter RBK sesongoppkjøringen med kun tre rene kanter i Helland, Bakenga og Rashani. Det kan føre til at RBK henter inn en kantspiller på lån frem til sommeren – og denne spilleren kan fort være Milan Jevtovic.



– En ung Brattbakk
Den 22 år gamle serberen er en gammel kjenning i norsk eliteserie. I fjor ble han hentet på lån til Bodø/Glimt fra østerrikske Lask Linz, og Glimt-trener Aasmund Bjørkan vær nærmest i ekstase.

– Milan minner meg om en ung Harald Martin Brattbakk. Han har ekstremt god nærteknikk, er kvikk og atletisk. Han er flink til å sette opp sine medspillere i gunstige situasjoner. I tillegg jobber han veldig hardt, og er såledels en kjempegod lagspiller, sa Bjørkan til Avisa Nordland i januar 2016.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 05.01.2017 18:53    Post subject: Reply with quote

Hvis vi får inn Jevtovic blir jeg glaad Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Elg
Veteran


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 1440

PostPosted: 05.01.2017 18:59    Post subject: Reply with quote

Noen som kan si noen ord om han? Hurtig? Teknisk?
_________________
Herremann

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 05.01.2017 19:04    Post subject: Reply with quote

Hurtig, teknisk, fotballklok, godt plasserte skudd, energisk, lidenskapelig og lagspiller
Back to top
View user's profile Send private message
TomH
Veteran


Joined: 08 May 2004
Posts: 4934
Location: Buskerud

PostPosted: 05.01.2017 19:33    Post subject: Reply with quote

Han kan faktisk være så god at han kan bidra til at RBK gjør det godt i Europa.
_________________
Takk.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 05.01.2017 19:37    Post subject: Reply with quote

Ved ettertanke et kanonlån. Var Glimrende for Glimt i flere kamper og er en utpreget hurtig lagspiller med teknikk!!!!

Først da jeg så det så tenkte jeg "hva f..." Men så tenkte jeg litt , så litt igjennom noen snutter og husker hvem han var.

Beit meg merke i hvor sykt flink han er til å spille ballen inn i rommet mellom forsvar å keeper. Kan bli sykt me assist på ham!

Et Lurt og gjennomtenkt lån uten risiko. Håper vi har opsjon på kjøp!

Nå trenger vi bare en makker til Tore og så var det denne DM-regista rolen da.....

Må vell snart bli noen avganger fra Lerkendal også.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt


Last edited by moomoo on 05.01.2017 19:44; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Number10
Veteran


Joined: 16 Sep 2012
Posts: 1718

PostPosted: 05.01.2017 19:44    Post subject: Reply with quote

Håper det er leie med opsjon på kjøp.
Ja, en type spiller som kan bidra til å være avgjørende til europa.
_________________
«Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 05.01.2017 19:50    Post subject: Reply with quote

Mtp at karen er fryst ut i Tyrkia, og situasjonen i Tyrkia tatt i betraktning ser jeg svært liten grunn til at en opsjon på kjøp ikke skulle være på plass. Det virker å gagne utleierklubb og spiller. Bare synsing så klart.
Dessuten har vi vel hatt opsjon på de fleste lånesoldatene våre de siste åra, med unntak av Liam Henderson (?, korriger meg gjerne om jeg tar feil.)
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 05.01.2017 19:53    Post subject: Reply with quote

Jevtovic, Normann, Rasmussen og en stopper til inn. Vil det være et godkjent vindu? Naturligvis avhengig av hvem flere som evnt. drar.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.01.2017 20:23    Post subject: Reply with quote

Antar dette kanskje er kilden til Adressa: Antalyaspor, Jevtovic'i Rosenborg'a kiraladı

Han har altså sju innhopp i Tyrkia.

Legger forresten merke til følgende fra august:

For etter det AN erfarer får Glimt mellom 1,5 og to millioner kroner for å slippe serberen, tre måneder før leieavtalen går ut.

Les mer: Glimt mister ny spiller - får millionbeløp

For øvrig vil jeg påstå å skrive "LASK Linz" er like feil som å skrive "HSV Hamburg", "AaFK Ålesund", "AGF Aarhus" og "AaB Aalborg". Bynavnet er jo hovedbestanddel av klubbnavnet til Linzer ASK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 05.01.2017 20:51    Post subject: Reply with quote

Glimt hadde nok beholdt plassen om de ikke mistet denne karen. Utifra det jeg husker av forrige sesong og en obligatorisk Youtube-runde er jeg defintivt positiv til dette Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 05.01.2017 21:05    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Med Yann-Erik de Lanlay neppe tilbake i skikkelig form før etter sommeren, starter RBK sesongoppkjøringen med kun tre rene kanter i Helland, Bakenga og Rashani.


Ikke så viktig i den store sammenheng, men.. Bakenga - ren kant!?

Håper dette bare er "la oss beskrive sånn RBK var nødt til å spille i fjor høst".
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 05.01.2017 21:49    Post subject: Reply with quote

Eller så er det sånn "jeg har ikke egentlig peiling"-greie.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 19 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 05.01.2017 21:58    Post subject: Reply with quote

Hvis denne har kjøtt på beina, er det absolutt en god signering! Han vil nok ikke være noe klart førstevalg på noen av kantene, men den spilleren som trengs for at vi skal fremstå ganske likt, selv med skade på Helland og De Lanlay.

Det jeg er mest spent på, er hvem som vil bli foretrukket som spiss av Bakenga og Gytkjær. Føler det alltid er skumlere rundt boksen til motstander når Bakenga er på farta kontra Gytkjær.
Back to top
View user's profile Send private message
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1658
Location: Trondheim

PostPosted: 05.01.2017 22:06    Post subject: Reply with quote

Bakenga scorer veldig mange mål, men er ellers ubrukelig. Personlig synes jeg vi ser bedre ut med Gytkjær som midtspiss, men så har vi da vitterlig ikke prøvd Bakenga der enda heller.
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Jakob
Veteran


Joined: 31 Dec 2013
Posts: 1025

PostPosted: 05.01.2017 22:23    Post subject: Reply with quote

Jevtovic var en jeg ville ha da han var i Bodø/Glimt. God spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 05.01.2017 23:19    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Jevtovic, Normann, Rasmussen og en stopper til inn. Vil det være et godkjent vindu? Naturligvis avhengig av hvem flere som evnt. drar.


Og så glemmer vi ikke Lundemo heller. Men jeg synes ikke det er et bra vindu før vi henter en som åpenbart er tiltenkt som sentral midt og har ferdigheter til det. Mulig Lundemo er nettopp denne spilleren, men da ser sportslig ledelse noe jeg ikke har sett. Det er det såklart mulug de gjør, og han starter med blanke ark og goodwill her uansett rolle.

Om ingen, mot formodning, drar så beror dette vinduet mye på hva som kommer inn på stopper og sentral midt. Jevtovic kan være et fint kantalternativ der vi har vært tynne i høst, og Normann/Rasmussen er svært spennende for fremtiden, selv om vi vet av erfaring at ikke absolutt alt av kjenninger i Aspmyra-kretser er topp kvalitet. Daniel Berntsen ble ikke og har foreløpig ikke blitt en spiller av Berg-kvalitet, men med Hoftun og Bruttern ved roret er det kort vei til at Glimt- og ex.Glimt-spillere kommer på blokka.

Bottom line er at jeg føler at ingen av navnene som hittil er inne eller ryktes inn forsterker laget vårt. Det forsterker bredden, men ikke elleveren slik jeg tenker. De er velkomne til å motbevise dette, men det hadde gjort seg med en skikkelig kveite oppi all silda nå.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tyholt
Senior


Joined: 17 Sep 2016
Posts: 228

PostPosted: 05.01.2017 23:20    Post subject: Reply with quote

Imponert over videoen i første innlegg.

Virker som en tilnærmet perfekt RBK ving. Hurtig, god teknikk, lagspiller - ikke for egoistisk og ikke minst en god fot. Presise innlegg og avslutninger, godt overblikk under kontronger.

Denne spilleren kan potensielt bli en stjerne for oss med solid videresalgspotensiale. God oppside og null risiko ved lån med opsjon.

Håper han signeres. Isåfall godt jobba SIB!
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 05.01.2017 23:32    Post subject: Reply with quote

Fra videoen ser han ut som Helland med fart. Hvordan er han ellers? Jeg mener taktisk, defensivt osv?
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 05.01.2017 23:49    Post subject: Reply with quote

Når vi først linkes til en utlending (som ikke er dansk) er det jaggu meg en som allerede har erfaring fra Tippeligaen og er representert av Stars&Friends. Si meg, hva er jobben til Thoresen igjen? Haha. Smile
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 06.01.2017 11:21    Post subject: Reply with quote

Er det snakk om opsjon på kjøp ?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 06.01.2017 12:01    Post subject: Reply with quote

Det antas det, med tanke på spilletid(?) og den generelle situasjonen i Tyrkiet
Back to top
View user's profile Send private message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1559

PostPosted: 06.01.2017 14:01    Post subject: Reply with quote

Kan ikke huske å ha sett spilleren, men det virker i tråd med filosofien vår så langt. Trivelig "overskudsspiller" fra en større liga med erfaring fra TL. Siden han fungerte i Glimt veit vi han har kjennskap med lignende 4-3-3 og tar nivået i ES fint. Trolig lav kostnad og lav risiko. Risikoen kan vi ta på banen i stedet for på overgangsmarkedet. Jeg liker hvordan klubben driftes om dagen.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 06.01.2017 15:04    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Jevtovic, Normann, Rasmussen og en stopper til inn. Vil det være et godkjent vindu? Naturligvis avhengig av hvem flere som evnt. drar.

Før vinduet sa jeg (med mange) at det viktigste var en klar forsterkning på midtstopperplass og sentral midtbane. Det har vi ikke fått så langt, selv om jeg syns de signeringene vi har gjort så langt virker fornuftige. Jeg mener fremdeles vi trenger et klart førstevalg sentralt og på midtstopperplass.

Jeg har vært positiv til Normann, men hadde nok heller sett Trondsen inn sentralt. Mer rutine og bevist mer på flere arenaer.
Back to top
View user's profile Send private message
LarsG
Veteran


Joined: 03 Nov 2008
Posts: 1482
Location: Oslo

PostPosted: 06.01.2017 15:48    Post subject: Reply with quote

Veldig positiv til han her. Var glimrende i B/G. Absolutt god nok til å kjempe om en plass på laget som ving! Vi kan ikke fortsette å bruke Bakenga som backup på vingplass, så denne signeringen trenger vi.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Next
Page 2 of 25

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb