English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jacob Vandsø Rasmussen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hulken
Rutinert


Joined: 20 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 05.01.2017 19:19    Post subject: Reply with quote

Quote:
begynner å bli passe dritlei skepsisen til visse folk her inne.
sikker på de samme folka hadde vært negativ til sergio ramos også.
for gammel,for dyr,ditt og datt!!


Jeg hadde tatt Ramos om det var eneste spiller inn dette vinduet RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 05.01.2017 19:27    Post subject: Reply with quote

krister83 wrote:

har ståltro på dette prosjektet!

begynner å bli passe dritlei skepsisen til visse folk her inne.

Og enkelte vil lure på hvorfor du har ståltro på et "prosjekt" der du, som resten, ikke aner noe om spilleren Wink Folk er forskjellige gitt, dessverre Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 05.01.2017 19:30    Post subject: Reply with quote

Ja, dessverre
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2760

PostPosted: 05.01.2017 19:34    Post subject: Reply with quote

Jeg er passe dritlei de som er dritlei av de som er skeptiske. Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 20 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 05.01.2017 19:36    Post subject: Reply with quote

Blir mye drittlukt her da..
Back to top
View user's profile Send private message
Largactyl
Veteran


Joined: 12 Sep 2005
Posts: 4001

PostPosted: 05.01.2017 19:54    Post subject: Reply with quote

Noen som har kjøpt ei flask med skjitlukt fra en trøndersk utedass?

Med Eyjolf ut, og mest sannsynligvis Bjørdal også, så er jeg utelukkende positiv hvis vi henter et talent a la Gjærsbakk og en litt mer rutinert som erstattere.
_________________
https://twitter.com/djuptjuv
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 05.01.2017 20:11    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke set spilleren i aktion, så skal ikke gøre mig klog på hans nivå. Alligevel vælger jeg at være positiv til en signering.

Hvis jeg husker rigtigt, var han anfører for Schalke U19, og jeg ser at han også var anfører på det danske U19-laget i to EM-kvalifikationskampe sidste år. Den ene kamp var han rykket frem som defensiv midtbane. Ren spekulation, men kunne tyde på fin ballbehandling og pasningskvalitet, når han også har fået lov at spille i den rolle.

I alt 31 U-landskampe er flot, når der tages højde for en stor konkurrence om midtstopperpladserne i hans årgange.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 05.01.2017 20:31    Post subject: Reply with quote

Jeg tar for gitt at RBK har sett han i de nevnte u-landslagskampene. At han er et kjent navn og var på blokka allerede da han dro til Tyskland.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 05.01.2017 20:34    Post subject: Reply with quote

Meget spennende prospekt!
De som er negative kan jo kaste Eu de Sjitlukta si i søpla, for dette er ikke den "nye" makkeren til Tore.

bra Jobba Stig Inge & Co Tommel'n opp!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.01.2017 21:17    Post subject: Reply with quote

Bakgrunnstoff om Hedenstad-kameraten: Spillerprofil, statistikk og landskamper.

Dette må vel være erstatter for Bjørdal? At Eyjolfsson-erstatter og fast rekkekamerat til Reginiussen er en annen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ciljan
Rutinert


Joined: 28 Jan 2012
Posts: 610
Location: Langevåg

PostPosted: 05.01.2017 22:02    Post subject: Reply with quote

er så spennende dette her!

håper vi får en PK fra brakka imorgen.
Back to top
View user's profile Send private message
trondhb
Veteran


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 1572

PostPosted: 05.01.2017 22:41    Post subject: Reply with quote

iconbit wrote:
Hvis jeg husker rigtigt, var han anfører for Schalke U19

Det stemmer Smile Fra artikkel på tv2.dk 23.02.2016:

Quote:
I år er Jacob Vandsø Rasmussen blevet en endnu større rygrad på Schalke 04’s U19-mandskab og begynder nu så småt at kunne dufte drømmen om fodbold på allerhøjeste niveau.

I indeværende sæson har Jacob Vandsø Rasmussen spillet 17 af 17 kampe i den hjemlige liga og også været en fast del af holdets kampe i ungdommens Champions League og pokalturneringen.

- Det går super godt, og jeg spiller alle kampe fra start. I år læner de andre spillere sig op ad mig, og derfor skal jeg vise vejen. Nu skal jeg tage næste skridt, så jeg kan indfri mit mål om at skrive en førsteholdskontrakt til sommer, siger Jacob Vandsø Rasmussen.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 06.01.2017 00:31    Post subject: Reply with quote

Trocadero wrote:
Sløvsekken wrote:
Kanskje du skal lese hele innlegget da, så hadde du skjønt at poenget er at det at man spiller på reservelaget ikke nødvendigvis betyr at man holder et nivå 3 divisjoner under førstelaget. Ikke at det er noe likheter mellom denne dansken og Schneiderlin forøvrig.


Godt oppsummert, men poenget er vel at det er forskjell på å spille på 2.laget når man er 19 og når man er 27. Tror nok at dansken forventer lovnader om startelleveren om han skal signere for Rosenborg


St. Pauli ligger nederst på tabellen, men med mer enn gode muligheter til å berge plassen. Når man hele veien spiller med kniven på strupen sitter det gjerne lenger inn å slippe til unge spillere. Jeg er fullstendig klar over at det er forskjell på situasjonen tiø Schneiderlin og Rasmussen. Poenget er at det blir håpløst å konkludere med at han ikke holder mål basert på det at han spiller på reservelaget.

Når det er sagt så er det selvsagt en risiko i å hente en 19 åring som ikke har slått gjennom ennå, og det er selvsagt heller ingen garanti at han lykkes om han kommer. Men utfordringen til RBK er at de fleste spillerne man er sikre på at vil gå inn og heve 11'eren ligger utenfor vår økonomiske rekkevidde. Vi kan kanskje bruke 10 mill på en spiller, kanskje 15 også, men vi kan ikke tilby 4, 5, 6 millioner i årslønn lenger, slik vi gjorde i CL-dagene og under Hamren. Lav lønn og surt trønderklima er ikke voldsomt attraktivt for folk flest. Da er det bedre at vi gambler litt på en spiller eller to med potensiale, som i allefall KAN slå gjennom og bli klassespillere for oss, kontra å hente noe kjent og traust vi definitivt vet ikke vil holde mål i europeisk sammenheng.
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 06.01.2017 00:46    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Bakgrunnstoff om Hedenstad-kameraten: Spillerprofil, statistikk og landskamper.

Dette må vel være erstatter for Bjørdal? At Eyjolfsson-erstatter og fast rekkekamerat til Reginiussen er en annen.

Det er den eneste måten jeg kan være positiv til en slik overgang. Vi kan ikke gå inn i en sesong med en erstatter av et klar førstevalg, som aldri tidligere har spilt A-lagsfotball.

Så mye karsk har de vel ikke drukket på brakka..
_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.


Last edited by Ballahl on 06.01.2017 01:25; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 06.01.2017 00:55    Post subject: Reply with quote

Det et vel trebein-Lasse som er ment å være førstevalg. Evt Forren.
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 20 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 06.01.2017 01:33    Post subject: Reply with quote

Ser at Meling tråden har kommet opp igjen. Kan det tenkes at Rasmussen blir eneste tilvekst på stopperplass, fordi Bruttern ønsker Skjelvik inn i midten med Tore? For så å la Meling ta plassen til Skjelvik på backen?
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6526
Location: Heaven

PostPosted: 06.01.2017 06:49    Post subject: Reply with quote

Og at RBK endelig søker en ballspillende midtstopper gjør meg positiv.Vi mangler en midtstopper som strandberg var..Flink til og slå pasninger mellom ledd.

Og ikke bare stå og trille ball og senke tempoet som har vært gjort i flere år nå.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
doffen
Veteran


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 1980

PostPosted: 06.01.2017 08:44    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke at folk er skeptiske. Vi prøver å hente et stortalent på stopperplassen. En som sies å ha de ferdighetene vi mangler. Akkurat hva vi skal. Rbk må ha talenter og etablerte. Storkoser meg over at vi prøver oss på slikt. Utvikler vi han over 2-3 år og selger han videre er det akkurat slik vi må holde på.

Vent med å dømme dette til vi ser totalpakka for vinduet. Ett talent og ingen etablert er kanskje litt feil, men det funker i Norge. I EL funker det nok derimot kanskje ikke, men ikke døm han her enda.
Back to top
View user's profile Send private message
Sjt. Wiseth
Veteran


Joined: 07 Feb 2012
Posts: 1005

PostPosted: 06.01.2017 09:18    Post subject: Reply with quote

Føler meg trygg på denne, han skal være gjennomscoutet så det holder. Fikk vite om interessen for 1mnd siden.

Jeg er sikker på at dette blir en av de beste signeringene vi har gjort de siste 5 årene. KJØR PÅ!
_________________
Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups
Back to top
View user's profile Send private message
AlexanderHallberg
Proff


Joined: 30 Aug 2011
Posts: 284
Location: Nøtterøy

PostPosted: 06.01.2017 11:05    Post subject: Reply with quote

Støttes! Har skikkelig trua på han her
_________________
Det går som det går mot toppen
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 06.01.2017 12:09    Post subject: Reply with quote

Hvis Schalke så noe i han vil jeg påstå at han er/vil bli god nok for oss.
Back to top
View user's profile Send private message
Tyholt
Senior


Joined: 17 Sep 2016
Posts: 232

PostPosted: 06.01.2017 12:41    Post subject: Reply with quote

Men de valgte ikke å signere han for a-laget..
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2003

PostPosted: 06.01.2017 12:56    Post subject: Reply with quote

Dette skal være, etter Rosenborg sitt syn, nordens største midtstoppertalent. Bedre enn Grønner, Yttergård Jensen o.s.v...
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 06.01.2017 13:00    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Trocadero wrote:
Sløvsekken wrote:
Kanskje du skal lese hele innlegget da, så hadde du skjønt at poenget er at det at man spiller på reservelaget ikke nødvendigvis betyr at man holder et nivå 3 divisjoner under førstelaget. Ikke at det er noe likheter mellom denne dansken og Schneiderlin forøvrig.


Godt oppsummert, men poenget er vel at det er forskjell på å spille på 2.laget når man er 19 og når man er 27. Tror nok at dansken forventer lovnader om startelleveren om han skal signere for Rosenborg


St. Pauli ligger nederst på tabellen, men med mer enn gode muligheter til å berge plassen. Når man hele veien spiller med kniven på strupen sitter det gjerne lenger inn å slippe til unge spillere. Jeg er fullstendig klar over at det er forskjell på situasjonen tiø Schneiderlin og Rasmussen. Poenget er at det blir håpløst å konkludere med at han ikke holder mål basert på det at han spiller på reservelaget.

Når det er sagt så er det selvsagt en risiko i å hente en 19 åring som ikke har slått gjennom ennå, og det er selvsagt heller ingen garanti at han lykkes om han kommer. Men utfordringen til RBK er at de fleste spillerne man er sikre på at vil gå inn og heve 11'eren ligger utenfor vår økonomiske rekkevidde. Vi kan kanskje bruke 10 mill på en spiller, kanskje 15 også, men vi kan ikke tilby 4, 5, 6 millioner i årslønn lenger, slik vi gjorde i CL-dagene og under Hamren. Lav lønn og surt trønderklima er ikke voldsomt attraktivt for folk flest. Da er det bedre at vi gambler litt på en spiller eller to med potensiale, som i allefall KAN slå gjennom og bli klassespillere for oss, kontra å hente noe kjent og traust vi definitivt vet ikke vil holde mål i europeisk sammenheng.



Da er vi jo enig, jeg skrev innlegget mitt som svar til de som klagde på at han ikke spiller på førstelaget til st.pauli. Det kan det være flere grrunner til, og jeg som følger tysk fotball vet at i tyskland er det ikke alltid like lett for alle å få spille. I tillegg vet jeg at st.pauli har stoppere som er på topp i karrieren, og at de velger å la de spille når de sliter er vel forstålig. Hvis Rasmussen vil til RBK, mener jeg at han bør få sjansen.
Back to top
View user's profile Send private message
Fusion
Veteran


Joined: 17 Sep 2015
Posts: 2186

PostPosted: 06.01.2017 13:33    Post subject: Reply with quote

https://twitter.com/ssorg...1965066240

Jacob Rasmussen skal visst være klar.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Next
Page 3 of 20

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb