English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rafik Zekhnini
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 30.04.2018 14:04    Post subject: Reply with quote

Off topic: Hva er forskjellen på "e" og "é"?[/quote]

é betyr rent språkmessig at det skal vere «trykk» på den bokstaven.
Back to top
View user's profile Send private message
Torbjørn Bratt
Proff


Joined: 16 Jan 2010
Posts: 341

PostPosted: 30.04.2018 14:31    Post subject: Reply with quote

Det mest imponerende så langt er måten han feiret seieren mot Lillestrøm på. Det virket som om han hadde vært i klubben i 19 år og endelig vunnet CL. Lurer på om han tar med seg trifeet tilbake til Italia.
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1063

PostPosted: 30.04.2018 15:37    Post subject: Reply with quote

Er vel første trofeet hans på seniornivå.
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4683

PostPosted: 30.04.2018 23:01    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Bortsett fra Adegbenro da. Og Hovland. Jensen var bra fra dag 1, det samme med André Hansen. Konradsen var veldig bra sin første høst i klubben. Så nei, alle nye spillere er ikke dårlige i starten.


Under Kåre tenkte jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 30.04.2018 23:02    Post subject: Reply with quote

Du har jo et poeng i at mange har brukt tid før de ble gode i RBK-drakta. Kanskje spesielt angrepsspillere. Er jo bare å se på Søder v.1, Gytkjær og Bendtner som de siste eksemplene.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3761
Location: Bergen

PostPosted: 30.04.2018 23:21    Post subject: Reply with quote

Jeg er forsåvidt ikke så overrasket over at Zekhnini ikke imponerer i et RBK-angrep som sliter, men så ser jeg heller ikke helt poenget med å spille ham inn hvis han kun er her frem til sommeren. Vi har andre vinger som trenger å spilles i form, samt at vi trenger å bedømme hvem av de som kanskje må slippes/erstattes. Zekhnini står i veien.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 30.04.2018 23:38    Post subject: Reply with quote

På den annen side, hvis vinden kommer fra vest og det samtidig er småyr, kan jo fort både Helland og Dølle ende opp med ny skade. Greit at Zekhnini ikke er helt kald.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 03.05.2018 23:18    Post subject: Reply with quote

Zekhnini, è contento di essere tornato in Norvegia? Ci spiega il perché della sua scelta?
“Sì, lo sono moltissimo. La Norvegia è una bellissima nazione, il mio Paese. Conosco tante persone e qui conservo tanti amici, oltre alla mia famiglia, della quale ho sentito in questi mesi la mancanza e che adesso ritrovo più vicina. È stata una decisione presa di comune accordo con il mio agente e la Fiorentina. Pensiamo che sia stata la soluzione migliore per permettermi di crescere e di giocare”.

Cosa si aspetta da questa avventura? L’inizio direi che è stato più che positivo…
“Non voglio correre troppo col tempo: sono molto tranquillo. Posso solo dire che io darò il mio meglio ogni qual volta sarò chiamato in campo a giocare”.

Parliamo adesso di Fiorentina: cosa è successo dopo il suo esordio alla 1ª di campionato a San Siro?
“Non devo certo rimproverare la Fiorentina in questi mesi, anche se è sotto gli occhi di tutti che ho avuto poco spazio. A Firenze, in allenamento, ho comunque avuto la possibilità di crescere e di diventare un giocatore migliore, per questo posso solo ringraziare tutti i miei compagni di squadra e gli allenatori del club. Giocare contro l’Inter alla prima è stato un sogno che è diventato realtà: conservo ancora con gioia quel momento”.

ZEKHNINI A FV, VIOLA, NESSUN RIMPIANTO. LOTTERÒ PER TORNARE AL TOP. LA LINGUA E ASTORI...

Google-oversetteren wrote:
Zekhnini, are you happy to be back in Norway? Can you explain the reason for your choice?
"Yes, I am very much. Norway is a beautiful country, my country. I know many people and here I keep a lot of friends, besides my family, whom I have missed in recent months and which I now find closer. It was a decision made in common agreement with my agent and Fiorentina. We think it was the best solution to allow me to grow and play ".

What do you expect from this adventure? The beginning I would say that it was more than positive ...
"I do not want to run too much with time: I'm very calm. I can only say that I will give my best every time I will be called in the field to play ".

Let's talk about Fiorentina now: what happened after his debut at the first round of the season at San Siro?
"I certainly do not have to reprimand Fiorentina in these months, even if it is under the eyes of everyone that I had little space. In Florence, in training, I still had the opportunity to grow and become a better player, so I can only thank all my teammates and club coaches. Playing against Inter at the first was a dream that became reality: I still joyfully retain that moment ".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 04.05.2018 20:10    Post subject: Reply with quote

det haddet vært fint om zek skulle vært lengre så det hadde det vært enklere å få spilt han inn. Satt nede ved linjen på samme side som da han kom inn mot godset sist helg, han er kanskje rbk's hurtigste spiller!? Fysikken hans er av internasjonal klasse, men er fryktelig usikker med og uten ball og skjønner ikke helt systemet, meeen det så ut som at flere ikke gjorde...
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 10.05.2018 12:36    Post subject: Reply with quote

100 % Fotball: Da RBKs leiesoldat fikk sjansen, ble han tatt av til pause: – Dette er mannfolkfotball

– Vi må møte opp når vi skal spille kamper. Dette er mannfolkfotball, med masse dueller og tøft spill. Det han presterte var ikke godt nok, og da tok jeg han av.

– Var dette en altfor fysisk tøff kamp for Zekhnini?

– Ja, jeg følte det. Da måtte jeg ha inn mer muskler på banen, og det fikk vi med de Lanlay og Trondsen.

– Jeg er ikke fornøyd med egen prestasjon, og da blir jeg tatt av banen. Det må jeg bare godta, sier Zekhnini.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 10.05.2018 18:01    Post subject: Reply with quote

Det er utrolig trist og talende at Kåre ser seg nødt til å sette innpå mer muskler mot Brattvåg (!!!!????) fordi vi ikke evner å spille de ut med de litt lettere spillerne våre. Vi må krige de i senk, liksom. Vi er Lillestrøm.

Fint at han tok det som en mann, i alle fall, for jeg synes ikke det var bare hans feil at han ikke fikk til så mye. Gikk jo ti minutter mellom hver gang ballen var i nærheten av ham.
Back to top
View user's profile Send private message
Brakkebirger
Rutinert


Joined: 04 Feb 2015
Posts: 836

PostPosted: 11.05.2018 16:11    Post subject: Reply with quote

Zekhnini er langt unna RBK nivå. Personlig syns jeg hverken han eller Rashani (som er en svært lik spiller) har noe å bidra med. Det er mye dribling for å drible og duellspill med juniornivå. De blir liksom aldri voksne.

Uforståelig for meg at han noen gang skal lykkes i Fiorentina
_________________
Hjemme, Borte, Overalt
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 11.05.2018 19:47    Post subject: Reply with quote

Så lenge Vinglekåre er trener og står fast ved sin fotball filosofi så kan man nesten ikke dømme noen av spillerne. Inkl driblefanten

Ingen vet hvor de skal springe eller når. Selv våre beste menn ser jo ut som amatørspillere pga Vinglekåre sitt opplegg.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 11.05.2018 21:53    Post subject: Reply with quote

Jepp. Også vinger trenger et fungerende system rundt seg for å få til noe. Mangelen på system er helt kritisk.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
SHJINNJWÆST
Rutinert


Joined: 09 Oct 2013
Posts: 550

PostPosted: 13.05.2018 15:26    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Det er utrolig trist og talende at Kåre ser seg nødt til å sette innpå mer muskler mot Brattvåg (!!!!????) fordi vi ikke evner å spille de ut med de litt lettere spillerne våre. Vi må krige de i senk, liksom. Vi er Lillestrøm.

Fint at han tok det som en mann, i alle fall, for jeg synes ikke det var bare hans feil at han ikke fikk til så mye. Gikk jo ti minutter mellom hver gang ballen var i nærheten av ham.


Du kan aldri spille ut en motstander om de vinner duellene. Men dessverre tror jeg veldig mange ungespillere på kunstgress også tror det å kunne leke litt med ballen på en lett kunstgressmatte skal være nok til å vinne på seniornivå. Voksne menn lar seg ikke spille ut av spillere med guttekropp og guttemuskler uansett hvor tekniske og raske de måtte være. De tar deg, enkelt og greit.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 13.05.2018 18:20    Post subject: Reply with quote

Hæ? Les det du skriver før du poster da. Det der er jo direkte feil på alle måter.

Har du hørt om Tiki-taka? Barcelona? Iniesta, Xavi?

Les med utestemme: det spiller ingen rolle hvor store spillere du har om de ikke får stoppet motstanderen uten å ty til ulovligheter. Blir liten vits med duellspill om ballen er to trekk bort før gorgene rekker å reagere.

Ganske basic eller?
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
SHJINNJWÆST
Rutinert


Joined: 09 Oct 2013
Posts: 550

PostPosted: 13.05.2018 18:42    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Hæ? Les det du skriver før du poster da. Det der er jo direkte feil på alle måter.

Har du hørt om Tiki-taka? Barcelona? Iniesta, Xavi?

Les med utestemme: det spiller ingen rolle hvor store spillere du har om de ikke får stoppet motstanderen uten å ty til ulovligheter. Blir liten vits med duellspill om ballen er to trekk bort før gorgene rekker å reagere.

Ganske basic eller?


Det er ikke ganske basic i hele tatt. Først og fremst på forholdene ligge til rette for den type spill. For det andre så er det ingen i Norge som spiller den type spill til å lykkes med det. Velkommen til jorda. Det er ingen lag i Norge som er på et såpass høyt nivå at de bare kan trille ballen rundt med 3. divisjonslag som gir alt for å vinne. Men ja, det du sier er symptomatisk for kunstgressgenerasjonen, som har illusjoner av de er gode ballspillere, bare fordi de spiller på lette kunstgressbaner der selv de med de dårligste tilslagene forstatt treffer medspillerne fordi alt går av seg selv. Men det blir ikke så lett når du møter et lag som står med hele laget i forsvar og kjempe med nebb og klør mot et lag som ikke er samspilte må smågutter som ikke tåler skulder mot skulder før de flyr av banen. Og LOL at du sammenligener en pusling som zeknini med Iniesta. Småvokst ja, men han er ikke uten fysikk. Tiki taka my ass, finn frem kredittkortet til mamma å kjøp deg noen fifapakker i stedet,
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3761
Location: Bergen

PostPosted: 13.05.2018 18:45    Post subject: Reply with quote

Høyere nivå i monitor takk
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SHJINNJWÆST
Rutinert


Joined: 09 Oct 2013
Posts: 550

PostPosted: 13.05.2018 19:02    Post subject: Reply with quote

Bye wrote:
Høyere nivå i monitor takk


JOda, men når noen sammenligner en daff, svak og pingelte spiller med Iniesta, som absolutt ikke er redd for å takle og som klarer å holde seg på beina ved fordel om han får en hoftesving så blir jeg forbanna. Spillestilen til iniesta krever faktisk fysikk, og han er en jævla fysisk spiller, noe zeknini ikke er, som labber rundt som han har all verdens med tid og mister retning og initiativ så fort noen kommer borti han.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 13.05.2018 19:45    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Tiki taka my ass, finn frem kredittkortet til mamma å kjøp deg noen fifapakker i stedet,


Haha! Ad Hominem much?
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.05.2018 23:01    Post subject: Reply with quote

Han stortrives på utlån, men Rafik Zekhnini kaller det helt uaktuelt å tenke på en permanent retur til Norge.

– Absolutt ikke, sier 20-åringen, som er på utlån i Rosenborg fram til 30. juni.

Det er åpning for at den låneavtalen kan utvides, men telemarkingen er ikke i tvil om hva han vil videre i karrieren.

– Jeg har ikke engang tenkt på dette med å vende tilbake til norsk fotball og skrive kontrakt her. Jeg vil lykkes i Serie A, og får jobbet med å forbedre den sjansen her i Trondheim.

Til nå har spilletiden i eliteserien begrenset seg til fem kamper som innbytter.

Zekhnini klager ikke.

– Da jeg sa ja til dette, visste jeg at jeg ikke ville gå rett inn på laget. Jeg har fått minutter her og der, og er fornøyd med det, sier Zekhnini, og håper klubben er det samme.

– For meg er det snakk om å gjøre mest mulig ut av de sjansene jeg får, og jeg jobber beinhardt hele tiden.

(...)

I første omgang kan det bli snakk om å utvide låneavtalen med Rosenborg.

– Til nå har jeg ikke fått signaler om noe som helst, så jeg forholder meg til at det er retur til Fiorentina etter 30. juni. Men jeg tipper at det snart blir en dialog med oss og de involverte klubbene, for å avklare akkurat den biten.

Les mer: – Absolutt ikke, sier Rafik
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 25.05.2018 05:07    Post subject: Reply with quote

Håper for all del han vender tilbake til Fiorentina den 30 juni. Krise å bruke enda mer penger på en backupspiller som tilfører laget så lite som det Zekhnini gjør.
_________________
Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2549

PostPosted: 25.05.2018 08:29    Post subject: Reply with quote

Hent heller Gjertsen fra Kristiansund enn å gi bort mer penger til Fiorentina. Koster vel ikke stort mer enn leiekostnadene heller(?)
Back to top
View user's profile Send private message
Sjt. Wiseth
Veteran


Joined: 07 Feb 2012
Posts: 1005

PostPosted: 25.05.2018 08:47    Post subject: Reply with quote

Merker jeg savner Jevto.. Fin fyr
_________________
Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 25.05.2018 08:48    Post subject: Reply with quote

Vil ikke tilbake, har ikke levert.
Burde ikke spille mer spør du meg, bruk levi og en junior istedenfor
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 7 of 9

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb