English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Anders Trondsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 45, 46, 47  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 28.07.2019 00:31    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
moomoo wrote:
Fremdeles, hvor er dokumentasjonen på at han var sjitings?

Hva slags dokumentasjon er det egentlig du ber om? Video som viser at han er fullstendig møkkings? Tviler på at noe sånt finnes, og om det finnes så tror jeg ikke rbkweb er riktige plassen å poste det. Det bør gå rett til RBK uten så mange omveier.


Gjerne video med ok kvalitet og bra lyd men kan også godta Stillbilde og vitneuttalelser fra sett plass. Laughing

Mente bare egentlig å spøre om det egentlig fins noe bevis utpå en persons påstand.

Kan godt påstå jeg så Hovland dritings 3 dager før BATE kampen jeg også, men liten vits om jeg ikke har noe mer å komme med enn at jeg har fra sikre kilder at han var sjita ><
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 28.07.2019 00:40    Post subject: Reply with quote

Vi får se om klubben uttaler seg konkret. Synes uansett han har vært et bomkjøp og fått et fortjent "flopp-stempel"..
Back to top
View user's profile Send private message
Duncan
Senior


Joined: 16 Aug 2016
Posts: 177

PostPosted: 28.07.2019 01:15    Post subject: Reply with quote

Jeg har vitneutsagn fra et par kompiser som var på samme utested, og bilder av Trondsen som sier mer enn nok. Blir vel for dumt å legge ut slikt på et åpent forum, kan evt sende på pm om noen tror dette er noe som er tatt fra løse lufta.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 28.07.2019 02:17    Post subject: Reply with quote

Ser ikke poenget med å gi sladrekjerringene her inne mer vann på mølla ved å poste en video/bilde av en påseilet RBK-spiller, verken pm eller på forumet.

Bli ferdige med det, er tross alt mennesker vi snakker om her.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 29.07.2019 07:18    Post subject: Reply with quote

Jeg er jo helt enig med Fremtidens Fanmtomet, det er mennesker det er snakk om.
Regner med klubben løser dette, men står for at jeg mener det er vesentlig snakk om et par pils for å "koble av" eller dritings.

Det siste mener jeg bør føre til at han er ferdig i klubben med mindre det skulle være særskilte omstendigheter som handler om noe helt annet enn frustrasjon rundt spilletid.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Knurt Rotleifsen
Senior


Joined: 10 Aug 2018
Posts: 108

PostPosted: 29.07.2019 10:36    Post subject: Reply with quote

Quote:
Kan godt påstå jeg så Hovland dritings 3 dager før BATE kampen jeg også, men liten vits om jeg ikke har noe mer å komme med enn at jeg har fra sikre kilder at han var sjita ><


Tror jeg så Hovland dritings under kampen mot BATE, men har ikke bevis....
_________________
Hva var livet uten øl og potetgøll
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 29.07.2019 11:10    Post subject: Reply with quote

Cool
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
DonRevie
Proff


Joined: 18 Feb 2012
Posts: 412
Location: Hallingdal

PostPosted: 29.07.2019 11:30    Post subject: Reply with quote

Med utgangspunkt i Trondsen sin ytring i media om manglende spilletid, så faller det på sin egen urimelighet om han skulle være "drita" på byen.

Dersom det er tilfelle så vitner det om holdninger som ikke samsvarer med hans ambisjoner slik jeg vurderer det.

Toppidrett og alkohol er uforenelig i sesong etter min mening. Alel vet at alkohol er skadelig.

Om han har behov for å "koble av" så finnes det relativt mange muligheter til det utenom alkohol.
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 29.07.2019 12:48    Post subject: Reply with quote

Nå er det noe grusomt uproft å drikke seg bøttefull i sesong, men som enkelte her antyder at vi skal sparke spiller på hue og rævva ut, da må man faen ta seg bolle. Da burde man heller finne ut hva som var grunnen og gå videre derfra. Om vi skulle sparka alle spillerne som drakk seg snydens i sesongen trur jeg vi i enkelte perioder hadde slitt med spillere i laget i det hele tatt.

Det sagt, om det stemmer at han var bøtte full så burde det få konsekvenser. Her kan man f.eks. ha en ukelønn som går til blå kors (det har spillerne råd til). Ellers kan man ikke sitte på sin høye hest og si at "du får ikke lov til å ta deg et glass vin til maten fordi du er fotballspiller". Jeg har tross alt sitti på bar med et par tidligere proffsyklister hvor en av de var heller snøvlete på slutten uten at det vika som det ødela hele sesongen dems
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Brooklynlol
Proff


Joined: 26 Jul 2015
Posts: 486

PostPosted: 29.07.2019 16:48    Post subject: Reply with quote

Dersom folk her inne tror at man drar på Heidis av alle plasser for å kun ta noen få øl med venner så tar dere fryktelig feil. For å komme inn på hølet der så må man ha promille på 2 for å overleve. Men nå er ikke Trondsen den første som går på en smell der da. Mush hadde jo omtrent klippekort der inne.

Så at noen snakket om eks-RBK favoritt i et land med langt mur - ingen tvil om at vedkommende var mye ute på byen, men han er jo kjent for å ikke drikke noe særlig. Verre med disse gammelkara med trefot
Back to top
View user's profile Send private message
xMegafonmannen
Veteran


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 2850

PostPosted: 29.07.2019 17:37    Post subject: Reply with quote

Ikke var han på Heidis og ikke var han dritings.

Men han var på søstrene karlsen med noen flere på laget riktignok og drakk litt. Ingen skal ha vært dritings.

Helt innafor i min bok iallefall
_________________
:/
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 29.07.2019 17:44    Post subject: Reply with quote

Brooklynlol wrote:
Dersom folk her inne tror at man drar på Heidis av alle plasser for å kun ta noen få øl med venner så tar dere fryktelig feil. For å komme inn på hølet der så må man ha promille på 2 for å overleve.


Eh.. nei.

Har sett både DeLanlay og Svensson der og de tok det rolig.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 29.07.2019 17:52    Post subject: Reply with quote

xMegafonmannen wrote:
Ikke var han på Heidis og ikke var han dritings.

Men han var på søstrene karlsen med noen flere på laget riktignok og drakk litt. Ingen skal ha vært dritings.

Helt innafor i min bok iallefall


De var sikkert ikke fulle. Men å drikke alkohol mellom disse kampene vil jeg si er det samme som å lage en liten skrape på skiene sine før konkurranse. Ikke sikkert det har stor betydning, men når det handler om å vinne marginaler i tette oppgjør kan det ha noe å si. Jeg tror ikke disse spillerne har et forhold til det rett og slett.
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1118
Location: Trondheim

PostPosted: 29.07.2019 18:02    Post subject: Reply with quote

Et par-tre pils i sommervarmen, på en fridag, to dager før trening og fire-fem dager før kamp, med gode kompiser/lagkamerater, tror jeg bare er positivt. Det kan være nyttig avkobling fysisk og mentalt - forutsatt at det ikke blir 8-10 pils, selvsagt.
Frihet under ansvar til å kose seg innimellom i et tøft kamp- og treningsprogram, hadde de også i de største årgangene under Eggen.

Dette med Trondsen tror jeg er storm i et vannglass. Går an å være i god stemning på byen samtidig som at man klarer å holde seg på rett side av grensa i sesong.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 29.07.2019 18:32    Post subject: Reply with quote

Godt at vi har slike moralens voktere til å stramme opp fortapte spillere som tar seg et par pils 4-5 dager før kamp. Vi kan ikke tillate oss å falle ned på samme sportslige nivå som i Serie A, hvor de drikker vin hver dag.
Back to top
View user's profile Send private message
DonRevie
Proff


Joined: 18 Feb 2012
Posts: 412
Location: Hallingdal

PostPosted: 29.07.2019 22:37    Post subject: Reply with quote

Ulike meninger her, men for min del handler det om at toppidrett er marginer og man gjør alt man kan for å ha disse marginene på sin side. Noe som i dette tilfellet betyr at alkohol og toppidrett i sesong ikke er optimalt. Slik jeg ser det dersom det er slik at man ikke har en slik tilnærming når man driver toppidrett så blir jeg kritisk til hvilke holdninger vedkommende har totalt sett når det gjelder toppidrett og sin egen rolle/ utøvelse av det å være toppidrettsutøver generelt sett.

Dersom alkohol og toppidrett innenfor fotballen er en akseptert kultur, så mener jeg at alle innenfor og rundt toppidrett har en jobb å gjøre.

Dersom episoden med Trondsen medfører riktighet, kan han ta til takke med benken spør du meg og spesielt dersom dette er noen som skjer regelmessig.
Back to top
View user's profile Send private message
Duncan
Senior


Joined: 16 Aug 2016
Posts: 177

PostPosted: 29.07.2019 23:52    Post subject: Reply with quote

Quote:
Dersom alkohol og toppidrett innenfor fotballen er en akseptert kultur, så mener jeg at alle innenfor og rundt toppidrett har en jobb å gjøre.


Dette er jo spikeren på hodet. Er en grunn til at en viss portugiser på 34 år fortsatt er topp 5 i verden, og så og si aldri skadet. Gjennomført profesjonell i alle aspekter ved fotballen, og dernest nesten selvfølgelig for han, avholds fra alkohol.

Jeg etterlyser ikke 100% avholdenhet blant spillerne, men reagerer på at det er Trondsen som er observert, bare dager etter han har vært ute og slengt med leppa i media.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 30.07.2019 00:10    Post subject: Reply with quote

Å godta at noen har sett en annen skitings på byen er å være blåøyd som det går an å være. Flesteparten her inne har ikke snøring på å bedømme om en person er snytings eller ikke, selv ikke utestedvaktene evner å se det.

Har selv opplevd at sjåføren min ikke fikk komme inn på Hidis fordi han var for full ...

Ã… kjenne mennesker er det ikke mange av oss som evner ...
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 948
Location: Trønderlainne

PostPosted: 30.07.2019 00:29    Post subject: Reply with quote

Nuvel, tror nok Ronaldo konsumerer greit på nattklubbene rundt om Wink
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 30.07.2019 12:30    Post subject: Reply with quote

Ser ikke noe problem i at spillere tar seg en tur på byen for noen pils innimellom. Dette handler mer om trivsel enn manglende profesjonalitet. Ikke alle er skrudd sammen som Ole Einar Bjørndalen og kan leve og ånde for idretten sin 24/7 hele året. Myggen var selve kroneksempelet på dette. Røyka både det ene og andre, men var likevel en av landets absolutt beste spillere, og han sto ikke tilbake for noen løpsmessig heller. Han hadde sikkert blitt enda bedre om han levde som en A4 toppidrettsutøver, men hadde han blitt tvunget til en slik livsstil hadde han lagt opp på dagen.

Fotball er ikke en ekstrem kondisjonsidrett med krav om vo2 max på 85+. Det er en mye mer sammensatt idrett enn som så. Om Trondsen eller andre spillere tar seg noen pils på byen i ny og ne anser jeg som helt uproblematisk. Dog fulgte jeg også RBK på 80 og tidlig 90-tall hvor det ikke var uvanlig at RBK og TIK spillere måtte hjelpes ut fra nattklubben til drosjen natta før kamp. Det ble stort sett seier likevel Smile
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1118
Location: Trondheim

PostPosted: 30.07.2019 13:00    Post subject: Reply with quote

Artig innslag i intervjuet med Sverre Brandhaug i Rosenborg Ballpod nylig, der han forteller om hvor glad han var i å gå på byen, og særlig på Sommer'n på Prinsen hotell, et utested som var åpent fra mai til august.

Brandy forteller at i 1981, hans første sesong i RBK, fikk han medalje fra utestedet fordi han hadde vært der samtlige kvelder med unntak av én kveld den sesongen! Riktignok hadde han stort sett kjørt bil. Men det ble da en ok fotballspiller av ham likevel.

Hør mellom 41:00 og 42:00:
https://podtail.com/no/po...rne-eggen/

Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 19 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 30.07.2019 13:04    Post subject: Reply with quote

Med Lundemo ute, får nok Trondsen en gylden mulighet til å vise hba han er god for mot BATE. Spent..
Back to top
View user's profile Send private message
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2074
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 30.07.2019 17:56    Post subject: Reply with quote

Sånn Anders, her får du sjansen din. Kommer inn i et lag med bra flyt og siden du etterlyser spilletid er det på tide å bevise at du er den rette. Håper du er klar.
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 30.07.2019 18:25    Post subject: Reply with quote

I Rosenborg har vi dessverre ny tradisjon med

1: Syte i media om lite spilletid.
2: Faktisk ha hatt greit med spilletid.
3: FÃ¥ masse mer spilletid.
4: ...
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 30.07.2019 20:08    Post subject: Reply with quote

4...ikke prestere i det hele tatt.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 45, 46, 47  Next
Page 36 of 47

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb