English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Anders Trondsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 45, 46, 47  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.03.2018 21:17    Post subject: Reply with quote

Sarpsborg Arbeiderblad:

- Anders har vært bra i oppkjøringen. Det var fint at han kom til oss i fjor sommer, slik at han har fått tid til å bli kjent med Rosenborgs måte å spille på. Han brukte litt tid på å venne seg til at all treningen og hjemmekampene våre går på naturgress. Anders har spilt mest anker for oss på midtbanen i vinter, men han kan også spille indreløper, sier Ingebrigtsen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 16.04.2018 22:14    Post subject: Reply with quote

Trodde han skulle tilføre oss kreativitet og frispillinger, men synes han har vært en stor skuffelse både sentralt og som indreløper. Hva er problemet? Uklare roller på midten?
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 16.04.2018 22:40    Post subject: Reply with quote

Ja, vi har jo ikke én midtbanegeneral og to indreløpere. Vi har tre midtbanespillere som virrer rundt uten noen som styrer spillet.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 16.04.2018 23:23    Post subject: Reply with quote

Kåre dyrket han som sentral og var nok bestemt at:- Her ska han spæll i år!

Nå har vinglepetterkåre endret den planen..
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 17.04.2018 09:09    Post subject: Reply with quote

Forferdelig dårlig situasjon for Trondsen når han skal lære seg to sett med instruksjoner i en ny formasjon og spillestil, og like dårlig for laget som må forholde seg til to veldig forskjellige spillere.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10937

PostPosted: 17.04.2018 09:24    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Trodde han skulle tilføre oss kreativitet og frispillinger, men synes han har vært en stor skuffelse både sentralt og som indreløper. Hva er problemet? Uklare roller på midten?


Har han spilt sentralt?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 17.04.2018 09:29    Post subject: Reply with quote

Nei, han har spilt indreløper i et system hvor de ligger som et frimerke på stopperne. Har nada rom til å gjøre noe som helst av det en sentral skal gjøre for oss, og det er ikke overraskende.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 17.04.2018 09:31    Post subject: Reply with quote

Han startet første seriekamp sentralt, og rakk å vise at han potensielt kan vende spillet, men ble ofret fordi Kåre synes Konradsen er bedre defensivt.

Vi ofrer altså en planlagt utvikling av det offensive spillet etter 1 kamp (eller var det 2?) for å stå tryggere defensivt. I Eliteserien. Perry.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 17.04.2018 15:21    Post subject: Reply with quote

Han startet aldri. Konradsen har spilt samtlige kamper i serien som sentral midtbane. Trondsen fikk dog sjansen i oppkjøringen, men Kåre synes han var for dårlig defensivt til å ta den rollen. Fair poeng det.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.04.2018 18:24    Post subject: Reply with quote

– Når du går av med vondt i lysken forstår jeg at du er redd for at det kan være strekk, for det kan det være. Vi skal undersøke mer i morgen, og kan ikke gå ut med noe tid på hvor lang tid dette kan ta før det. Men det ser ut som en muskelskade, sier Thorbjørnsen til Eurosport.no.

Tirsdag vil Rosenborgs medisinske team ta en nøyere undersøkelse av skaden.

– Jeg har sett litt på det, men skal som sagt se mer på det i morgen. Hvis det er spenninger, så roer det seg etter en natts søvn, men om det er vondt i morgen må vi jobbe litt med han, og dersom det er noen blødninger der, så er det fort snakk om en strekk.

Les mer: Dette bildet gir RBK grunn til bekymring: – Trodde jeg kunne løpe det av meg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 20.04.2018 23:31    Post subject: Reply with quote

- Han må nok stå over kampen mot Start på søndag, men vi forventer at Anders er tilbake for fullt i løpet av neste uke, sier medisinsk koordinator Haakon Schwabe til RBK.no.

Les mer: Kortvarig skadefravær for Trondsen

Vet ikke om rbk.no med vilje unngår å fortelle hvilken skade som han har? Men får tro det var noe murring i lysken, ut i fra det Torbjørnsen sa mandag kveld.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lillhammring
Senior


Joined: 05 Sep 2007
Posts: 190
Location: Lillehammer

PostPosted: 31.05.2018 09:35    Post subject: Reply with quote

Syns det var trist å se Trondsen i går, lykkes med svært lite, blir statisk, stanser spillet, slår pasninger på tvers og klarer ikke å gjøre seg spillbar.

Jeg vet at Trondsen er frustrert med situasjonen, han følger treneren i de instruksjonene han får, men klarer ikke å finne seg til rette i denne rollen. han er lojal mot trenerteamet, og har også vist frustrasjon på at andre spillere ikke gjør det.

Hvis dette er situasjonen er jeg nervøs for hva som skjer, ingen spillere ønsker å spille i lang tid uten utvikling og et trenerteam som ikke klarer å få det beste ut av laget og enkeltspillerne. Om ikke trenerteamet tar tak er jeg redd de snart ikke har jobb, går ikke lang tid før de virkelig mister garderoben.
_________________
I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 31.05.2018 09:44    Post subject: Reply with quote

Trondsen har jo ellers hatt fin framgang i det siste, og jeg er litt nysgjerrig på hvilke instrukser han hadde i går, der han lå tett oppi forsvarsfireren til Odd, mens Konradsen slapp seg ned og hentet ball langt mer (og dermed så vesentlig bedre ut).

Ellers synes jeg kanskje han virket litt sliten, og han gikk jo også ut med en liten føling i hamstringen. Det kan jo forklare både mangelen på bevegelse og presisjonen med ball. Vi har jo ingen troverdige alternativer på benk nå, tydeligvis, og Trondsen har spilt alle kampene.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 31.05.2018 09:57    Post subject: Reply with quote

Synes han var på gang mot Stabæk og FKH, da fikk han en indreløperrolle og kom seg inn i boksen på avslutninger mange ganger. Mot Brann var det tilbake til gammel tralt (så ikke kampen i går). Det at han viste klar fremgang da vi endret stilen litt gjør at jeg ikke har gitt opp, men til nå har han totalt sett vært en stor skuffelse.
Back to top
View user's profile Send private message
Lillhammring
Senior


Joined: 05 Sep 2007
Posts: 190
Location: Lillehammer

PostPosted: 31.05.2018 10:04    Post subject: Reply with quote

Tror han absolutt har potensialet, det ser vi i enkeltkamper og situasjoner. Det jeg mener er at han trenger de rette instruksjonene fra et kompetent trenerteam som ser styrkene hans og spiller på de. Rollen han har i dagens lag virker frustrerende og han får ikke brukt sine sterke sider.

Dette er jo litt symptomatisk for hele midtbanen.
_________________
I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer!
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 31.05.2018 10:25    Post subject: Reply with quote

Lillhammring wrote:
Jeg vet at Trondsen er frustrert med situasjonen, han følger treneren i de instruksjonene han får, men klarer ikke å finne seg til rette i denne rollen. han er lojal mot trenerteamet, og har også vist frustrasjon på at andre spillere ikke gjør det.

Hvis dette er situasjonen er jeg nervøs for hva som skjer, ingen spillere ønsker å spille i lang tid uten utvikling og et trenerteam som ikke klarer å få det beste ut av laget og enkeltspillerne. Om ikke trenerteamet tar tak er jeg redd de
snart ikke har jobb, går ikke lang tid før de virkelig mister garderoben.


Er dette noe du har fra kilder blant spillerne/sportslig avdeling?
Back to top
View user's profile Send private message
Lillhammring
Senior


Joined: 05 Sep 2007
Posts: 190
Location: Lillehammer

PostPosted: 31.05.2018 10:27    Post subject: Reply with quote

Lillehammer er en liten by...
_________________
I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer!
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 31.05.2018 11:13    Post subject: Reply with quote

Involverer den frustrasjonen over andre spilleres manglende vilje til å følge trenernes instruksjoner andre enn Lorden?
Back to top
View user's profile Send private message
Lillhammring
Senior


Joined: 05 Sep 2007
Posts: 190
Location: Lillehammer

PostPosted: 31.05.2018 12:40    Post subject: Reply with quote

Ja det gikk både på vilje til å følge trenerens instruksjoner fra enkeltspillere, ble ikke nevnt navn, men også at det var så dårlig innsats og vilje i kamper i troppen generelt.
_________________
I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 31.05.2018 13:35    Post subject: Reply with quote

I ferd med å miste garderoben da, treneren, når det kun er de nyeste spillerne som fortsatt hører på ham.
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 31.05.2018 13:39    Post subject: Reply with quote

er ikke så rart han mister garderoben, han har vinglet noe enormt i flere år.
trodde møter og en advarene pekefinger fra Koteng etter kampen mot Ranheim skulle være nok, men det virker ikke helt slik.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3204
Location: Oslo

PostPosted: 31.05.2018 21:37    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Involverer den frustrasjonen over andre spilleres manglende vilje til å følge trenernes instruksjoner andre enn Lorden?


Konradsen antydet jo også på et tv-intervju at Lorden gjorde akkurat det som behøves og underforstått ikke noe mer. Når spillere med klippekort får spille uansett innsats så kan nok det ødelegge mye for lagmoralen. (Hvorfor skal man gidde å løpe rævva av seg når andre ikke behøver å gjøre det. )
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 01.06.2018 01:07    Post subject: Reply with quote

Lorden har da gjort det han kom hit for. Nå er det på tide å bygge laget rundt rollespillere.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 18.07.2018 22:35    Post subject: Reply with quote

Gi mannen fast plass på indreløperplass, og kjøp snarest en sentral midtbanespiller som er et klart førstevalg.

Jeg har sagt det lenge og sier det gjerne igjen, for et potensial Trondsen har på indreløperplass.
Blir han satset på den plassen blir han nok dessverre fort solgt også..
_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Søtvatten
Veteran


Joined: 11 Aug 2009
Posts: 2459

PostPosted: 18.07.2018 22:52    Post subject: Reply with quote

Pussig, jeg ser det motsatte. Synes både han og laget ser mye bedre når han spiller sentralt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 45, 46, 47  Next
Page 21 of 47

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb